Problemi zračno vzmetenje(in rešitve)

Začel/a JaniNina, Oktober 29, 2009, 09:12:37 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

RYDLEY

:argue1:Evoga zopet jaz, zdaj sem našel na internetu zračne vzmeti za c4 GP, zdaj pa rabim vašo pomoč, številka na mojem amortizerju je F307512401/l/qq, na tistem iz interneta pa F307512501/n/00, naj bi bila oba za c4GP, spodnji del plastični tega amortizerja, ki usede v ležišče iz interneta je manjši. Vendar, ko gledam slike je nosilček na sredini, ki gre v ležišče enako velik pri mojem in pri tem iz interneta, zgornji plastični del z nastavkom za cevko je skoraj identičen. Prav tako je izdelovalec isti Wabco, ni mi več nič jasno, ko kličem na servis mi povedo, da je za C4gp samo en proizvajalec vzmeti in, da so vse enake Wabcove, ali je to mogoče novejša vzmet moja pa starejša avto je letnik 2008 model 2009

Upam da mi bo uspelo prilepit slike, prve tri so iz interneta, zadnji dve sta pa od mojega. Èe ima gdo izskušnje v zvezi tega in ali je imel isti problem kot jaz mi naj sporoči:argue1::Hammer3::funny34d:

roman.vojsk

Pri nas stanejo blazine cca 170,00 eur po kom.,pa delo 30,00 eur za obe blazini  na original servisu.Èe pa še jim malo zatežiš pa še lahko dobiš kaki popust.Iz lastnih izkušenj govorim.
lp

dexterboy

Bravo, Citroen!
Medtem, ko stanejo VSE kugle za VSA kolesa na blondinki in cepetavčku cca. 250 evrov, te pri C4P olupijo SAMO za zadnji kolesni par blizu 400 evrov...
Kot je enkrat povedala moja teta, ki zivi v Srbiji; ljudska pamet je ograničena, glupost nije.
Bo že nekaj na tem...
Umrli bi inženirji od dela, če bi dali na voljo hidravliko pri C4 Picassoju, da bi jo lahko izbral, kot imaš na voljo pri zadnji seriji cepetavčka. Ah, seveda, kot je napisal @garac; te kugle lahko eksplodirajo pa olje teče pa to se kvari pa ta hidravlika ni nikoli delovala...
Howgh, pisal sem. :bombs:
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

tomazpog

uff, dobro so podražili zadevo..  Sam sem menjal obe zadnji vreči lansko leto za cca 200€ komplet..

Pyr0Beast

Edini problem s navadno hidravliko je, da hitro kaj curi ali so pa tiste gume hin (ni ravno poceni) - to je pa tudi to.

Drgač pa kr dela. Pa lepo se vozi :))
Vse kar rabi activa je 4x4 in dodatno roèno na zadnji par koles :)

Išèe se 5-kotni kljuè št. 16. Najditelja naprošam da ga vrže citroënovim inžinerjem v glavo...

OGORAZD

to je tudi za navadnega C4, picasso ima večjega, original na servisu je 300 EUR , sem tudi Žgajnerja klical, pa je cena z menjavo tudi cca 300 EUR z neoriginalom....

alesz

Citatto je tudi za navadnega C4, picasso ima večjega
kateri je vgrajen je odvisno od motorja,dejansko je kondenzator pri vseh enak,enak je tudi način pritrditve,razlikujejo pa se priključki...so različno obrnjeni pri določanem modelu je na priključku tudi tipalo......


OGORAZD

uredil zadevo, za zamenjevo kondezatorja in redni servisom (filtri, olje) skupaj 280,00 EUR

RYDLEY

Evoga najverjetneje v torek dobim dve novi zračni vzmeti za 270 evrov preko ebay-a, ceneje nisem mogel dobiti nikjer.(http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=5102+gn).

Zdaj pa rabim pomoč pri menjavi, sama demontaža vzmeti je enostavna rabiš pet minut in dvigalko. Kako je pa z cevko, ki pride iz kompresorja na vzmet, kako je pritrjena na vzmet, je privijačena ali kako drugače pritrjena, nočem je poškodovati pri menjavi, zato prosim za pomoč, če je gdo že menjal. (super bi bilo če bi bila kakšna slikica ali pa link če že ta tema obstaja. Hvala vsem uporabnikom foruma.:BigThumbs:

ModelJT

Ja, tista cevka včasih kar zajebava, če ne znaš. Kok se jaz spomnim moraš pritistniti tisto plastiko na katero je nataknjena noter in ven povleč cevko. No tako sem jaz naredil pa je šlo dol.
[SIGPIC][/SIGPIC]


alesz

#57
Citat od: ModelJT;131334Ja, tista cevka včasih kar zajebava, če ne znaš. Kok se jaz spomnim moraš pritistniti tisto plastiko na katero je nataknjena noter in ven povleč cevko. No tako sem jaz naredil pa je šlo dol.

na obeh straneh...postoji originalno orodje, tole je pa obijevo orodje za puljenje žebljev.... predelano

RYDLEY

Citat od: alesz;131342na obeh straneh...postoji originalno orodje, tole je pa obijevo orodje za puljenje žebljev.... predelano

za nekaj časa,potem brišem...

Vsaka čast, car si.:emot112::emot112::emot112:

cubano

sam sem menjal obe zračni blazini 6 mesecev nazaj , menjava je enostavna ko pasulj...
za eno blazino sem plačal 65 euro mi jo je pa naročil moj lokalni prodajalec autodelov in to direktno od citroena
 proizvajalca teh blazin se ne spomnim so pa popolnoma iste kot jih dobiš na citroen servisu , ne vem od kje vam takšne cene , ker ko sem imel jaz probleme se vprašal na citroen servis in je bla cena ista 65 euro....