Problemi zračno vzmetenje(in rešitve)

Začel/a JaniNina, Oktober 29, 2009, 09:12:37 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

JaniNina

Pozdravljeni.

Zdaj smo srečni lastniki C4 GP 2.0 16V. Z avtom smo zadovoljni. Res sicer ni dirkač, vendar prav lepo "plava" po naših razrukanih cestah. Opreme ima toliko, da kljub tehnološki razgledanosti porabiš kar nekaj časa, da osvojiš polovico. Sedenje je udobno. Razgled super.
Zadnjič, ko sem zapeljal iz garaže se mi je vklopil rdeč trikotnik in opozorilo "Suspension Faulty" in "service". Pa sem malo pogledal po navodilih in piše, da se je treba takoj obrniti na pooblaščeni servis. Potem sem ugasnil motor, malo počakal, še enkrat prižgal in računalnik ni javil nobene napake. Po dveh dneh se je napaka spet pojavila, vendar kljub temu, da sem ponovil postopek (ugasnil motor, malo počakal in še enkrat prižgal) je računalnik še vedno javljal napako. Potem sem ponovno vzel navodila v roko in se malo "poigral" z gumbi v prtljažniku. Potem spet prižgem motor in servis "čudežno" izgine.
Hm, ne vem, če ima kdo podobno izkušnjo, me zanima, ali gre zgolj za napako v računalniku, da se mu vsake toliko časa "začne dogajati" ali je res morebitna okvara na vzmetenju.
V primeru da je okvara res prisotna pa me zanima koliko stroškov to znaša? So to serijske napake, banalne, ali je kaj hujšega?

Hvala lepa za pojasnila. Lep pozdrav vsem.

Jani

P.s. Da ne pozabim dodati, da je izvoz iz garaže nekoliko pod naklonom v ovinku, če je mogoče kaj s tem povezano.

Gox

Mogoče je samo kakšna softwerska napaka?

Doma verjetno niti nimaš kaj za narediti, za odpravit napako, ostane edino obisk servisa in priklop na računalnik.

obojan

V takšnih primerih ti svetujem, da kličeš Citoenovo asistenco.
Sam sem jo izkoristil 1X in sem bil zelo presenečen-pozitivno.
Sicer sem dobil samo nasvet-ampak vseeno.:emot112::BigThumbs:

lala

LP

pred enim mesecem sem postal lastnik prelepega C4 GP pa sm doživel enako težavo z vzmetenjem pa smo obe blazini za zračno vzmetenje zamenjali a težave je še ostala a mi lahko poveš kako si težavo rešil?

hvala.

gujo44

Pozdravljeni

Sem lastnik citroena grand picasso 2.0 HDI exclussive letnik 2007 140.000 km. Imam vprašanje glede zračnega vzmetenja, točneje glede gumbov v prtljažniku. Avto imam 3 mesece in prva dva meseca je bilo vse ok, zadnji mesec pa se je avto začel ko je bil ugasnjen sam od sebe spuščati, ter se je nato dvogovati takoj ko sem ga odklenil. Spoščal in dvigoval se je čeprav je bil v prtljažniku vključen gumb »OFF«. To razumem kot da zaklenem spoščanje in dviganje.
Sicer nič narobe, samo na živce mi gre to dviganje ker se vedno dviguje dobrih 30 sekund, takrat pa ne smem prekoračiti hitrosti 10km/h pa še škoda mi je akumulatorja.

Med drugim se mi avto  zadnjem tednu 2x sploh ni dvignil in sem se vozil po trdem kot bi mel lesena kolesa. (računalnik je kazal napako: SUSPENSION FAULTY)

A je to komu znano? Je možno preprečiti in za vedno izklopiti spuščanje?

Lp, ziga

gujo44

baje da minimalno  pušča desna zračna blazina. zato se je spuščal, med vožnjo jo je pa kompresor skoz dopolnjeval.

bo treba zamenjat. a kdo ve kok stane to?

ziga

Xandrej

#6
165€, je pa bila menjava rez. dela... Tak, da upamo na najboljše...

Rez. del št 4....

timoc4

gujo44 a ste zamenjali ta del in ali je zdaj O.K. Namreč nekaj podobnega se zdaj dogaja meni. Dvakrat suspenssion faulty in spušča se sam od sebe šez noč.
Xandrej a ti si imel enake težave in kako je sedaj?
hvala in lp

timoc4


alesz

Èe ti vidno spušča je potrebno čim hitreje urediti.Zaradi puščanja je preobremenjen kompresorski sklop z ventili in pa sam računalnik ,ki ima vgrajeno regulacijo kompresorja,stroški se hitro povečajo.......avto se ti v 50 urah posede za 5mm,če je v mejah normale............

timoc4

Danes sem šel v Maribor na servis. Ugotovili so, da zadnja desna blazina pušča in me vprašali če sem za to, da zamenjajo obe, da ne bom čez kak teden spet na servisu (ker bi se lahko uničila še druga). Seveda sem bil za to in po malo več kot uri dela je bil avto na parkirišču. Ves vesel plačam, se vsedem in odpeljem, po kakšnem slabem kilometru avto postane trd kot karjola in spet SERVICE lučka ter opozorilo, da ne smem pičit več kot 10km/h. Ubogam računalnik in nazaj. Na servisu ugotovijo, da je nova blazina imela napako - dobesedno je razneslo gumo in sicer na tisti strani kjer je bila še cela blazina. Predlagajo, da dajo nazaj staro in da me drug teden pokličejo, ko dobijo novo. Po pol ure sem lahko odpeljal avto. Zdaj me zelo zanima kako se bo jutri avto zbudil - na tleh ali v zraku.
Glede cene - obstajata dve vrsti blazin 5102R8 in 5102GN. Prva stane 165€, druga 65€. Na zalogi so imeli dve cenejši, ki sem jih seveda brez oklevanja vzel. Razlika med obema je v proizvajalcih, tehnično pa sta obe enaki. Pri menjavi je potrebno menjat še dve cevki, ena 20€ in druga 25€. Vstavljeni sta v blazini. Menda, ko jih vzameš ven, potem ne tesnita več dobro - posledično se avto spet poseda. Torej cena materiala 185€ + 1h dela in potrošni material je slabih 230€.
V prilogi prilagam prospekt WABCO-na, ki izdeluje naša vzmetenja na C4GP. Na straneh 15 in naprej je podrobno opisano in narisano. Vzmetenje sestavljata dve blazini (air spring), kompresor in ECU (računalnik, ki krmili vzmetenje).
Upam da sem dovolj podrobno opisal.
Je pa to kar pogosta napaka, kot sem zasledil na tujih forumih. Ena taka debata v Angliji obsega kar 8 strani.
Sporočim, kako se bo vse to odvijalo v prihajajočih dneh pa lp.

tilen2009

Pozdravljeni.
Tokrat imam pa sam težavo, in sicer s klimo.
Avto sem kupil maja letos, rabljenega iz uvoza, prevoženih cca 140.00 km. Ko sem ga pripeljal domov in so temp. zunaj zrasle, sem ugotovil, da klima ne dela. Avto sem peljal nazaj k prodajalcu, kjer so napolnili plin. Klima je potem dober mesec delovala super, potem pa je konec junija nehalo pihat hladno. Kompresor se vklopi, ventilator na hladilniku se prižge, piha pa ne hladno. Po hitrem pregledu z UV lučko mi je bilo rečeno, da je spustil hladilnik klime.
Moja vprašanja so sledeča:
1. a se lahko sam prepričam če res pušča hladilnik?
2. a se da to kako popravit brez zamenjave, v lastni režiji?
3. če je pod točko 2 odgovor ne, potem me zanima ali se splača kupit rabljen hladilnik ali pa je bolje kupit novega?
4. nov hladilnik stane okoli 200 evrov. Obstajajo mogoče kakšne cenejše variante, kopije? Imate kakšen nasvet, kje kupit najceneje hladilnik?

Za odgovore in pomoč v naprej najlepša hvala in lp vsem!

tilen

Gox

Ponavadi se vidi na hladilniku kje pušča ... rata umazan flek.

Moje mnenje: Kupi novega ... z rabljenim boš lahko imel kmalu enake probleme.

tilen2009

Èe prav razumem bi se s prostim očesom moralo videt ne? Namreč, presvetli so mi hladilnik in cevi z UV lučko, ker bi se naj samo tako vidlo barvilo (z nekimi očali še). S prostim očesom se naj nebi videlo. Res pa je, da nisem vzel ventilatorja dol, ampak smo pregledali okoli ventilatorja in po notranji strani proti motorju, tam se nič ne vidi.
So pa obe alu cevi od klime topli, ne vroči. Èe bi bilo ok, bi morala ena cev biti vroča druga pa mrzla.
Aja Gox hvala!

alesz

CitatPonavadi se vidi na hladilniku kje pušča ... rata umazan flek.
i vidiš ko imaš razmaknjene hladilnike ali pa vsaj odmontiram motoventilator,oziroma če je puščanje tolikšno,da ga je serviser opazil pri bežnem pregledu...kaj pa nisi takrat uč zraven pritaknil pa bi ti na licu mesta pokazal.............