Problemi zračno vzmetenje(in rešitve)

Začel/a JaniNina, Oktober 29, 2009, 09:12:37 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Raca

...končno dovolj teh blazin in nezanesljivosti. Nisem prepričan, če se mi da opisovati kako zelo na jetra so mi šle okvare zračnih blazin zadnjega vzmetenja na C4 Grand Picasso. Zadnjič mi je narastel pritisk, ko mi je avto sedel do podna v petek zvečer, dan pred dopustom.... ja naložen in pripravljen za pot. Za nameček v soboto ni nikogar, ki bi ti prodal zračno blazino. Verjemite mi, da bi avto potreboval kleparja, če ne bi bilo blizu žene.

Po urah brskanja po internetu in iskanju rešitve sem jo potem povsem po naključju našel kar na "domačem pragu". Jernej iz Avto Detr mi je lepo predlagal konverzijo teh po%&#nih blazin na navadno vzmetenje. In smo to izvedli.

Avto je re morda nekoliko trši (nič zoprnega), vendar to odtehta vsako minuto, ko sem upal, da se ne bom z njim vlekel po tleh. Fantje na servisu porihtajo računalnik, da je vse kot mora biti, nobenih nadležnih lučk in nič zoprnega "brrrrrrrrrrr" ko se avto dviguje.

Cena? Cca. 350€ komplet z delom vred. Èe računaš vsako menjavo blazine 200€, se ti račun kaj hitro izide. Plus zdaj prodam nekaj odvečne robe v avtu (1 praktično nova blazina, kompresor, senzor).... jebemtiš človek lahko še zasluži a ne? :)

Lep pozdrav,
Simon

andraž

To res ni veliko denarja, imaš pa potem mir. Pa še kakšen del, ki ga ne rabiš več lahko prodaš tistim, ki ostajajo na blazinah...

StefZ

Možno, da je sicer že kje pisalo...
Kako pa pri taki konverziji rešijo avtomatsko nastavljanje višine prednjih žarometov? A zadeva potem še vedno deluje avtomatsko?

Hvala za odgovor

Raca

StefZ, tudi mene je to skrbelo, pa baje senzor ni vezan na vzmetenje. Ti ne znam povedat kje se nahaja, ampak zadeva deluje.

ribicija

Te njihove blazine so živo sranje. Jaz sem moje menjal lani ko je bil avto star cca 3 leta in imel 64.000 prevoženih km. S citroenom se nisem mogel nič zmenit niti po grožnjah odvetnika s tožbo ne.
Me je pa vsaka blazina stala 150 EUR.

gujo1

Pozdravljeni,
imam težave z višino avtomobila(zračne vreče-itak). Ko je prazen se dvigne preveč, ko odpreš vrata se spusti na normalno višino, potem ko se odpelješ pa spet dviguje. Dvakrat se mi je že zgodilo, da je bil zjutraj čisto na tleh,in ko odpreš vrata se pa začne dvigovati na normalno višino. Ko sem ga peljal k mehaniku se itak ves dan ni premaknil niti za 1mm. Na računalniku ni nič videti. Vreče so vredu. Ali je kdo že imel podobne težave? Senzor za višino? Mraz?....
Hvala

ivanusicnm@gmai

Pozdravljeni vsi!!!!!

Razmišljam o nakupu C4 Grand picasso, pa me zanimajo vaša mnenja o tem avtomobilu. Vzel bi avto do 2 leti starega, diesel, se pa še odločam glede menjalnika(avtomatski ali ročni). Ko gledam po avto-netu, me bega tudi poraba. Za isti model avtomobila so navedeni različni podatki o porabi. Predvidevam, da  avto z avt.menjalnikom ima malo večjo porabo.
Skratka veliko bi mi pomenila vaša mnenja, in pričakujem pozitivna in negativna.

Vsem pa želim lepe praznike!!!!!!

lp, Ivan

zlikovski

Èe bi jaz kupoval skoraj nov avto, definitivno bencinar in not namontiro plin, pa ročni menjalnik.
Glih prejšnji teden, mi je en lastnik GP povedal, da avtomatski menjalniki precej crkujejo.
No tako informacijo sem dobil jaz.

ModelJT

Citat od: ivanusicnm@gmai;173549Pozdravljeni vsi!!!!!

Razmišljam o nakupu C4 Grand picasso, pa me zanimajo vaša mnenja o tem avtomobilu. Vzel bi avto do 2 leti starega, diesel, se pa še odločam glede menjalnika(avtomatski ali ročni). Ko gledam po avto-netu, me bega tudi poraba. Za isti model avtomobila so navedeni različni podatki o porabi. Predvidevam, da  avto z avt.menjalnikom ima malo večjo porabo.
Skratka veliko bi mi pomenila vaša mnenja, in pričakujem pozitivna in negativna.

Vsem pa želim lepe praznike!!!!!!

lp, Ivan

Dobrodošel!

Poglej malo po obstoječih temah o C4 Picasso in Grand Picasso pa boš izvedel vse kar bi rad.

Porabe na avtonetu so bolj take informativne, jaz jih ne bi preveč resno jemal. C4 GP ima na izbiro samo robotiziran menjalnik, ki je samo ročni menjalnik, ki ga upravlja računalnik. Da bi se prav kvaril nisem slišal, samo radi začnejo cukat pri prestavljanju. To lahko delno rešiš s tem, da med prestavljanjem malo spustiš plin in ga potem ko prestavi dodaš, drugače pa se nadgradi software na računalniku.
[SIGPIC][/SIGPIC]

zlikovski

Pri stricu imel je opala, pa je tudi med menjavanjem cukal, pa se ni preveč obremenjeval s tem, pa mu je menjalnik v roku leta in pol pobralo, tak da je moral menjat z drugim.
Vzrok, zamašen nek filter olja v menjalniku, ter nikoli ni menjaval olja.
No to je bilo na oplu, tolko za info.

ivanusicnm@gmai

A kdo kaj ve glede zračnih blazin na tem avtu?. Baje je to "hiba" na tem avtu.

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ppeterlin

#177
Zdravo,

danes smo z družino hoteli it na en izlet in ko prižgem avto napiše "Suspension Faulty"... Najprej pogledam obe zadnji gumi in vidim da je avto na obeh straneh normalno dvignjen. Odprem prtljažnik, držim gumb za dvig podvozja, enkrat zapiska, kompresor se pa ne vključi. Nato pritisnem tipko za sputit podvozje in se zgodi isto... Odklopil sem tudi akumulator vendar je napaka še vedno prisotna. Je imel še kdo isti problem in koliko ga je prišlo popravilo? Kakor sem prebral forum je najbrž crknil kompresor ali rele kompresorja... :S

Ne vem ali je to normalno ampak avto se mi je vedno ko sem zaprl vrata napumpal na določeno višino ko pa sem se nehal vozit in ko sem zaprl vrata se je pa spustil vedno za nekaj cm nižje.

Je to normalno pri teh blazinah?

Lp,
Peter

ppeterlin

#178
Zdravo še enkrat :)

rabil bi mnenje nekoga ki se spozna na zadnje vzmetenje ali pa je naredil konverzijo iz pnevmatskega vzmetenja na fedre. Ravnokar sem klical na Adel avtodele in mi je povedal da ima na zalogi fedre za zadnje kolesa za mojega C4 GP po 66€/kom vendar pa so ti fedri "zaprti" v ohišju in ima na vrhu in dnu ušesa da jih privijačiš (kakor sem ga razumel). Kakor pa sem gledal na http://www.eurocarcare.net/rear-suspension/ecc5102gn-coil-spring-conversion-kit.html poleg vzmeti dobiš še 2x Spring seats in 2x Bump stops pa me zanima ali bi te vzmeti pasale na mojega C4 GP?

Èe je možno bi vas prosil za hiter odgovor, ker bi moral mojega konjička čim prej usposobiti za vožnjo.

Lp,
Peter

ppeterlin

Zdravo, ravnokar sem bil pri serviserju in ko izstopim iz avta in zaprem vrata zaslišim da se je kompresor vžgal in napihnil blazine... Serviser ga je priklopil na računalnik in v arhivu pisalo da je napaka releja. Se je komu že to zgodilo? Naj pričakujem v kratkem totalno odpoved releja in menjavo krmilne enote?
Je kdo že poskusil zamenjat rele v krmilni enoti?
Hvala vsem za odgovore.

Lp,
Peter