Problemi zračno vzmetenje(in rešitve)

Začel/a JaniNina, Oktober 29, 2009, 09:12:37 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Xandrej

Prokleta banda avstrijska!

Zdaj so spet naredli biznis, da dobivamo dele iz lagerja v avstriji!!!

dadl

ja sedaj me prepričujejo da bi dav avto na fedre 130eur x2
pa ne vem kako se bi to obneslo kaj mislite


garac

problem z blazinami rešen, le posedal se bo malo bolj, osebno nisem za blazine, saj ni tovornjak
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

#109
Citat od: dadl;157604ja sedaj me prepričujejo da bi dav avto na fedre 130eur x2
pa ne vem kako se bi to obneslo kaj mislite

Na dolgi rok bo sigurno manj stroškov, pa še čakat ti ne bo treba na te blazine. Saj kaj pa je to, ven dajo kompresor pa balzine in zamenjajo s fedri, pa še prostor za normalno rezervno gumo boš imel + že v štartu so fedri cenejši kot blazine. Tele blazine so pa res eden večjih polomov zadnje čase pri citroenu, upam da jih novi nima več.
[SIGPIC][/SIGPIC]

zlikovski

Ni samo problem pri citroenu z blazinami, tudi v BMW-jih crkujejo.

tomaz555

Èe avto ni v garanciji, je kar visoka cena za fedre. Za švaba sem dal okoli 60 evrov za oba (neoriginal).

garac

@tomaž, mogoče ne gre samo za feder, morda je razlika tudi v roki? Nimam pojma, ampak še vedno ceneje, kot blazine
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Razlika je v tem, da je tisto verjetno cena za original feder. Razlike v premi pa ni. Sem pa pogledal na service.citroen in imajo zadnji amortizerji drugačne kataloške številke. Èe so pa drugačni pa ne bi vedel.
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Citat od: ModelJT;157626Razlika je v tem, da je tisto verjetno cena za original feder. Razlike v premi pa ni. Sem pa pogledal na service.citroen in imajo zadnji amortizerji drugačne kataloške številke. Èe so pa drugačni pa ne bi vedel.

Razlika je v tudi tistem nosilcu (do številke OPR 12109, od 12110 naprej je enak kot pri zračnem vzmetenju, samo to verjetno ne igra kake velike vloge tukaj), ki je označen na sliki pod št. 2, pa pri vzmeteh sta verjetno v ceni všteta še del 5 in 6.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Citroenovc

Ampak v tem koncernu so res "genialci".

Imajo zanesljivo rešitev v obliki prave hidravlike (seveda dražje za narest) - pa tudi na samo eni premi bi šlo (so dokazali na nekaterih P405) - ampak ne ... dajmo tiščat zračne blazine ... Ki vsem po spisku crkujejo.

Renault je že v 90ih ugotovil, da je to promašaj in jih v prenovljeni različici Safrane ni več ponujal ...
OK

LP
Primož

Dr. MadMan

Ma to tudi meni ni jasno. Zakaj hudiča blazine če imajo hidravliko v bajti... Vsaj opcijsko bi jo lahko ponudili tako kot pri C5.
Dr. Navigator

Kreativne IT rešitve
https://www.greit.si

Svetujemo in pomagamo v arhitekturi
https://www.archistudio.si

Citroenovc

Ja svoje mnenje sem napisal - verjetno je en klinčev kompresorček za zrak + 2 gumijasta meha bistveno ceneje kot bunke, hidravlična pumpa, olje, ipd ... Z malo zlobe bi rekel - da je pri pravi hidravliki že tisti liter ali dva LDSa dražji od komplet zračnega vzmetenja. Pa sploh ne bi daleč od resnice brcnil po moje :S
OK

LP
Primož

niki001

vse to ste lepo povedali ampak zanima kako je potem pri obteženem avtu z regulacijo prednjih luči???
počakajte do 6 maja pa bomo mogoče zadevo uredili

xpsistem

Èav
Sicer sm zagrižen hidravličar... (xantja, c5 /1, a picaso grande je naredil velik vtis na mene... )

Na kaj moram paziti pri nakupu letnika 2010 ... Blazine verjetno. Kako jih sprobam? Hvala!"