Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Abigor

Kaj pa gume, so obvezno XL pri tem avtu ali opcijsko če želiš? Glede na to, da so to letošnji modeli in ga delajo že kar nekaj časa in da je v prihodu nov model bi znalo biti mogoče da ta `slaba serija` je že šla mimo oz. pač lahko upam na to. :)

andraž

Slabe serije ali pa slaba vozila se dogajajo od začtka pa do konca proizvodnje nekega modela. Èe imaš "srečno roko" pri nakupu imaš mir. Je pa res, da so po nekaj letih proizvodnje tiste "porodne težave" večinoma odpravljene in da z novejšimi letnki načelno ni toliko težav.

maxxximum

Kar se tiče porabe v mojem primeru: 1.6 Hdi (2011 letnik, 82 kW, torej že novi motor): 5,7l/100 pri cca 80% relacijske vožnje

Abigor

Citat od: maxxximum;167509Kar se tiče porabe v mojem primeru: 1.6 Hdi (2011 letnik, 82 kW, torej že novi motor): 5,7l/100 pri cca 80% relacijske vožnje


A mi lahko poveš še za gume, če so obvezne XL ojačane ali opcijsko... Hvala

Abigor

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7688050&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7649516&show=1

Kakšen poznavalec tukaj mogoče, zanima me ali je tole dobra izbira? Strah me je predvsem nerealnih kilometrov.

Wild_tornado

Živijo

Mogoče pobereš št. šasij in pri poblaščencih preveriš km..  Èe je bil avto kaj vpoklican so tam kilometri zabeleženi na nekih svetovnih strežnikih.  Da preverijo imajo dela 2 minuti.  Naš je 2009 in sta bila 2 vpoklica pred našim nakupom.

Abigor

Avto je uvožen iz Italije vsaj tako mi je dealer rekel, ter bi naj imel servisno knjigo. Govorim o ročnem menjalniku iz prvega posta zgoraj. S šasijo pa bi bilo ja za probat, ampak poznam folk, ki gre zbijat kilometre ko doseže številko ki bi pomenila servis, folk gre zbit kilometre za polovico in potem ko drugič doseže kilometre za servis gre komaj na servis. Tako da iz tega vidika me je strah. Ker če tako gledaš, zbija za polovico in to bi v tem primeru lahko pomenilo da ima čez 200K km. Za verjet ni nikomur, bi verjetno bilo dobro imet kakšnega citroen experta zraven pri nakupu, če že rabljenega kupim.

altair123

Sigurno niso realni kilometri. Ce te skrbijo, potem bo novi avto prava izbira. Samo tam bos brez skrbi.

andraž

Sem pogledal drugega, modro sivega. Deluje solidno, vendar podrobni pogled pokaže, da sta sprednja sedeža na zunanji strani zelo posedena. Ko sediš na vozniškem imaš občutek, da je na levi malo nižji, notranje ročice sprednjih vrat zelo zdrsane, kot bi vsakih 5 min odpiral in zapiral vrata, volan lepo ohranjen, pedala imajo nove gumice, nekaj predalčkov na armaturi ima zdrsano površino. Ostalo v notranjosti je ok. Motor lepo in mirno teče, je popolnom suh, ni bil opran. Ko spelješ konkretno cukne... Diski kličejo po zamenjavi, oba para sta zdrsana, če tresejo ne vem. Karoserija je v prvi barvi, ne kaže da bi bila kdaj popravljana. Toliko sem opazil...

Abigor

Hvala na odgovoru obema. V bistvu še kar oklevam rabljen ali nov, predvsem zato, ker za slabih 19.000 dobim 1.6 hdi ročnega GP-ja testnega, pa se mi zdi, da če se nafuk** z rabljenim in moram it takoj v neka draga popravila, da se mi v bistvu za nekaj jurjev splača vzet novega, sploh če ga imama namen vozit kar nekaj let kot prvi družinski avto.
Sem pa vseeno hotel slišat mnenje katerega od vas, sploh andraž tebi hvala da si pogledal pobližje. ;)

arbenowskee

#190
Sem kupil C4 GP l. 2007. Avto je bil uvozen z nizozemske ima 210k km, dosedanji lastnik je menjal kar nekaj stvari (sklopko, eno zracno blazino, hladilnik klime itd...). Bom povedal ali sem se nategnil ali ne :)

Sem ga pa peljal k Jerovsku v Grosuplje na diagnosticni pregled preden sem ga kupil in so rekli da za kilometre ne morejo nicesar reči (vsaj ce so realni ali so bili prevrteni - meni se zdijo dokaj realni za 6 let star avto, lahko pa se motim :)), vendar pravijo da je avto naceloma ok, razen spone stabilizatorja so za zamenjavo. Kar pa tud ni nek velik strosek.

Kar so mi lahko povedali je, da je imel avto:

  • 3.6.2009 100k km
  • 2.2.2011 172k km
  • 11.9.2012 187k km

tisto leto pa pol vmes me malo skrbi, vendar predvidevam da se je avto pac prodajal al neki :P


dvorjan

No, 50000km/letno za potovalnike je nekako logicno, tisti, ki so stalno na cesti pa tudi 100k km/letno res ni presenecenje. Jaz sem v Amsterdamu sedel v novega MB E klaso taksi 8 ali 9 mesecev po tem, ko je bil predstavljen pri nas. In je imel 130k km na stevcu. Sofer mi je razlozil, da avto dela non-stop, z izjemo tankanja in servisev, na njem se menjajo 3 soferji dnevno ... Pa da avte menjajo sele na 400/500k km.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

andraž

Lahko se najde tudi kakšen z manj, vendar teh ni veliko... Res pa imajo tudi slovenski lahko precej več v takem času, moj službeni ima 300000km, je pa letnik 2008. Še vedno živimo v ideji o tistih davnih relacijah o 10000km/leto.

maxxximum

Èisto spregledal tole vprašanje o XL..

Jaz imam v homologaciji pnevmatike 93H, brez XL.

Nosilnost pnevmatike z indexom 93 je 650kg (4x650kg = 2600kg), neto teža avta je 1650kg, največja dovoljena pa 2250kg. Torej imaš s 93H pnevmatiko še kar nekaj rezerve tudi ko avto polno naložiš (do dovoljene meje).

V praksi se moj avto s pnevmatikami super drži ceste (za enoprostorca pač :D )