Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

#165
Ma te blazine od drugega proizvajalca so isto sranje. Nič ni drugače. Saj jih vgrajujejo tudi v starejše, ko njihove rečejo adijo, pa je nekaj časa mir potem pa spet. Za menjalnik pa res ne vem kje si slišal, da se kvari. Problemi so pri robotiziranih, ker lahko cukajo. Kupiš, se voziš, ko blazine rečejo adijo zamenjaš z novimi ali pa zamenjaš za navadne vzmeti pa je to to. Èe pa konjev ni dovolj ga pa čipiraš, pa bo imel okoli 130, 140 konjev.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Dale7

Koliko pa kaj stane taka stvar (menjava blazin za navadne fedre)?
Je mogoče še kaj takega na kar bi mogu biti pozoren ob nakupu.
Pa če mi lahko prosim kdo zaupa REALNO porabo vozila. Slišim in berem da se z lepo vožnjo ne preseže 6,5l/100km. To drži? (govorim o mestni vožnji)

ModelJT

Citat od: Dale7;166839Koliko pa kaj stane taka stvar (menjava blazin za navadne fedre)?
Je mogoče še kaj takega na kar bi mogu biti pozoren ob nakupu.
Pa če mi lahko prosim kdo zaupa REALNO porabo vozila. Slišim in berem da se z lepo vožnjo ne preseže 6,5l/100km. To drži? (govorim o mestni vožnji)

Nazadnje je bila ena blazina 180€.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Čojko

S temi blazinami jočete kot nekateri s hidravliko. Menjavaš buče, menjavaš blazine al pa imaš zjahane fedre kot vsi ostali avtomobili. Zadnjič sem nekje zasledil da za 320 EUR zamenjajo obe blazini in ti dajo garancijo,... kar kupujete fedre,... če ne veste kaj je Citroen in Exclusivna vožnja.

zakl

Sam nimam grandeja ampak ta "malega" 2.0HDI, robotiziran menjalink, letnik 2007, trenutno 119.000km,  vendar so zadeve podobne:

- Sam sem obe blazini menjal pred tednom dni. Cena ene je bila 178€. Menjal sem obe ter dodatno ščistil še kanale za odtok vode pri prednji šipi (so bili zamašeni). Skupaj z materialom in delom cena 405€.

- Velik problem pri picassojih je tudi hladilnik klime, ki ga je na par let potrebno zamenjat, strošek cca 300€ z montažo in plinom (če ne vzameš originalnega). Hladilnik je za ventilatorjem dobesedno "preparel in puščal" - razlaga baje slabi materiali, serijska težava,...

- Nekajkrat se mi je še zgodilo, da ko sem prestavil ročko v pozicijo R ali A mi ni skočilo v prestavo, pa sem potem še nekajkrat ponovil in je šlo (zakaj je do tega prišlo mi še ni jasno).

- Povprečna poraba kombinirane vožnje je pri meni cca 6,4 po računalniku. Ko sem sam meril glede na tank pa je cca 0,4 več se pravi cca 6,8l/100km. - verjetno pa 1,6 HDI pije nekaj manj. :) Je pa to največ odvisno od samega voznika, vožnje in ceste (mestna, avtocesta,...)

- Kar me še moti je to, da bi moral avto imeti daljšo šesto prestavo, ker sem dostikrat tudi na avtocesti in če voziš 130 so obrati nekje 2.500, kar pomeni višjo porabo napram nekateri konkurenci.

- Ostale zadeve zaenkrat štimajo in nimam večjih težav.

- Vožnja je zelo udobna, prostora v kabini je ogromno, tudi na zadnjih sedežih :)

- Kar se tiče omenjenih okvar mislim, da je pri vseh novejših avtomobilih podobno saj so vsi primorani šparati to pa se pozna na končnem izdelku.  

Èe bi se še enkrat odločal bi ga definitivno vzel predusem zaradi udobja, prostornosti ter ostalega kar nudi.

Čojko

Recimo pri Oplu imaš v nekaterih modelih hidravlični potisni ležaj v sklopki in po  cca. 100 kkm prepušča tesnilce, kar pomeni, da ostaneš brez sklopke - pade pedal dol in če imaš srečo se po ponovnem zagonu avta dvigne,... ali pa ne. Razdret pol avta - normiranih 11 ur dela x 50 EUR - vsaj toliko je bilo lani,.... + material, ki je okoli 100 EUR,...
Piccaso je zakon,....

ModelJT

Citat od: Èojko;166863S temi blazinami jočete kot nekateri s hidravliko. Menjavaš buče, menjavaš blazine al pa imaš zjahane fedre kot vsi ostali avtomobili. Zadnjič sem nekje zasledil da za 320 EUR zamenjajo obe blazini in ti dajo garancijo,... kar kupujete fedre,... če ne veste kaj je Citroen in Exclusivna vožnja.

Citroen in "Exclusivna" vožnja je hidravlika, ne pa blazine, ki so za moje pojme eden večjih polomov citroena zadnje čase. Dok dela je fino, ko pa crkne pa pare na sunce.
[SIGPIC][/SIGPIC]

SeBcHy

#172
Tudi jaz se strinjam, da je udobna "exclusivna" vožna samo če imaš Citroena z hidravliko.

Te zračne blazine pa so zame osebno bolj za okras oziroma so marketinški trik, pa še težave se lahko pojavijo z njimi - pri meni zaenkrat delajo OK in upam da tako tudi ostane :) Osebno imam C4 GP Exclusive letnik 2012 in preden sem kupil ta avto sem v prodajnem katalogu prebral, da naj bi zračne blazine omogočale udobnejšo in tišjo vožnjo. V praksi pa tega nekako nisem opazil. Sem parkrat vozil C4 GP, ki ni imel zračnih blazin, ampak navadne amortizerje in če ga primerjam z mojim C4 GP Exclusive, ki ima zračne blazine lahko rečem da je vožnja praktično ista in ni neke bistvene razlike. Edini plus zračnih blazin je to, da avto samodejno uravnava višino glede na to koliko je obtežen.

Je pa res, da imam jaz pri Exclusive 17 palčne feltne in je posledično avto malenkost bolj trd kot pri običajnih C4 GP.

Pri Exclusive verziji je fino še to, da dobiš nekoliko boljše sedeže kot pri ostalih verzijah.

Abigor

Kot je bilo že v prvem postu omenjeno me je strah kupit tale avto, bolj kot berem po spletu bolj me je strah in sem zmeden okrog vsega. :)

Zanima me kaj je dejansko s temi šobami, ki bi naj bile ravno pri 1.6 HDI 6 stopenjskem ročnem menjalniku od letnika 2009 naprej problem in bi naj imela mašina velike probleme. Spet na kakšnem drugem forumu pa srečam ljudi, ki pa pravijo da je zelo zanesljiva tale varianta, tako da dejansko več ne vem komu verjeti. Najbrž bo že res, da je veliko zadovoljnih in najbrž precej tudi tistih, ki so nezadovoljni, dopuščam možnost, da nekdo ki nima težav tega ne gre pohvalit na forum, nekdo drug, ki pa ga vse jeb* bo pa pljuval po vsem in povsod.

Dejansko sem zmeden, sem pa opazil da so pričeli z rahlim spuščanjem cen zdaj ko se nam obeta nov model.

Kaj vi menite glede tega: 1.6 HDi Exclusive 2013. Dejansko ne bi rad bil več na servisu kot doma z avtom.

ModelJT

#174
S šobami je bil edini večji problem to, da so se viajki losali in če jih nisi pravi čas zategnil, je počasi začelo mastiti okoli šob. Ko sem delal pri Jerovšku smo pri vsakem 1.6 HDi, na vsakem servisu dotegnili šobe tako da do tega ni prišlo. Okoli ročnega menjalnika pa nisem nikoli slišal pripomb.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Abigor

Se pravi relativno varen nakup te variante GP-ja? Ima morda kakšne druge hibe, da vem kaj pričakovati, če se odločim za nakup tega avtomobila? Kako pa je s cenami za servisiranje prvih 100K km okvirno?

zlikovski

#176
Sprijaznite se z temi blazinami, ne crkujejo samo na citroenu, tudi na BMW-ju kolkor jaz slišim, pa še sigurno na drugih, kateri imajo vgrajene te blazine.

ModelJT

#177
Citat od: Abigor;167324Se pravi relativno varen nakup te variante GP-ja? Ima morda kakšne druge hibe, da vem kaj pričakovati, če se odločim za nakup tega avtomobila? Kako pa je s cenami za servisiranje prvih 100K km okvirno?

Največja hiba pri exclusivu so zračne blazine (ostale opreme jih nimajo, mogoče se da tudi exclusiva dobiti brez), kot je bilo že povedano niso prav zanesljiva izbira.

Pa če ga boš kupil priporočam, da ga servisiraš na enem od spodnjih servisov:

Avto Center Jerovšek, Grosuplje
Avto Merlak, Drenov Grič
[SIGPIC][/SIGPIC]

Abigor

Ni zanesljivo zaradi zračnih blazin ali ima kakšno drugo hibo posebej izrazito? Glede na to, da večini v prvem letu ali dveh ne crknejo blazine, potem pa nove stanejo komplet 360€ in če je to dejansko ""eden in edini strošek" potem je to zelo ugodno proti ostalim težavam kot so razni menjalniki, turbine, bosch pumpe itd.

ModelJT

Citat od: Abigor;167357Ni zanesljivo zaradi zračnih blazin ali ima kakšno drugo hibo posebej izrazito? Glede na to, da večini v prvem letu ali dveh ne crknejo blazine, potem pa nove stanejo komplet 360€ in če je to dejansko ""eden in edini strošek" potem je to zelo ugodno proti ostalim težavam kot so razni menjalniki, turbine, bosch pumpe itd.

Ne, da avto ni zanesljiva izbira, blazine niso. Blazine so taka znana serijska "napaka", ostalo pa kakor naletiš. Lahko ne bo imel nikakršnih problemov, lahko bo pa "slaba serija".
[SIGPIC][/SIGPIC]