Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

dvorjan

Saj so ga delali na 250k km, samo potem se magicno napise 120k km. =)
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

andraž

Malo spremljam C4GP, ki so v prodaji. Zanimivo, da imajo skoraj vsi, ki jih prodajajo preprodajalci po 122000 km, le redko kateri 144000. Zanimivo naklučje...

dvorjan

Moj kolega je sel konec prejsnjega tedna gledat SUVje po avtohisah. In v eni izmed avtohis na parkiriscu vidi potencialen novi avto ter povprasa prodajalca o vozilu. "Ja, veste, tale je odlicen, pravkar uvozen, 2011 letnik, prevozenih 110k km, kot nov, tudi cena bo ugodna." Nato pa se usedeta v avto, notranjost (predvsem sedezi) obup, obrne kljuc in je bilo skoraj 190k km na stevcu.

"Hvala, adijo," rece kolega in se "izstreli" iz avta.

Prodajalec pa za njim: "Ja, veste, ni se cisto pripravljen za prodajo."

=))))

Zdaj pravi, da prav caka, da se avtomobil pojavi na avto-netu, da preveri, kaj vse bo pisalo ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

Čojko

Ni naključje. Ugotovili so, da se s toliko kilometri najlažje prodajajo oz. z njimi najveæ zaslužijo, pa zato uvažajo samo takšne.
Saj če bi si kdo želel takega z 250.000 km ti ga po moje tudi najdejo in pripeljejo s tujine.

gepl83

Danes sem šel gledat ene osem različnih c4p in c4gp. Zadeva je taka, da tisto kar si jaz želim, pri nas zgleda ne bom našel, še posebej pa ne slovenskega. Za enkrat sem se najbolj sprijaznil z enim picassojem 1.6 hdi z robotiziranim menjalnikom. Avto je resnično lepo ohranjen, daleč najbolj od vseh kar sem jih gledal. Ampak nikakor se ne morem načudit, kako je menjalnik počasen. Saj deluje gladko in vse, ampak obup. Èe bi imel ročni menjalnik, bi ga že danes pripeljal domov. Tako se pa ne morem odločit. A so ti menjalniki povzročali kakšne težave?

Pa še ena zanimivost:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8726263&show=1&avto=
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8778266&show=1&avto=

Malo sumljivo ali ne. Iste slike, pa drug avto.

dvorjan

Ma, tisti robotski menjalnik je ena sama zalost. Ce delas dosti relacij po AC, je sprejemljiv (ker pac zmenja v 6. in tam ostane), vse ostalo je pa bolj kot ne mucenje soferja (se posebno, ce ti mislis, da si najbolj pameten, kar zadeva prestavljanje). Res bi bolje naredili, ce bi klasicno avtomatiko vtaknili v tak avto.

Je pa res, da se da do neke mere "priuciti" soferja in potem bolje sodelujeta, a vendar ... ni to to, vsaj po mojem skromnem mnenju ne.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

Ubozic

#216
Torej je bolje ½nerobotiziran½ avtomatski menjalnik oz. še bolje ročni..

V sredo grem tudi sam malo na teren, da si še v živo pogledam te slikice..
Mislim, da si bom nekako že privoščil nekega c4gp, ker v tem cenovnem rangu konkurence pač ne vidim.. Mislim pa, da se pri avtu tako ali tako ne moreš 100% zanesti, da bo v nedogled vse OK.. upam pa vseeno, da se ne na---nem :). Avto namreč nujno potrebujem, ker se poslavlja Ford Mondeo s katerim sva se kr dobro zastopla.

Kaj pa podatek 1. lastnik oz. avto se prodaja za stranko?

dvorjan

Citat od: Ubozic;188876Kaj pa podatek 1. lastnik oz. avto se prodaja za stranko?

To ga pac clovek, ki se mu ne da ukvarjati s prodajo, pripelje v avtohiso in ga ona prodaja v njegovem imenu.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

casper

Citat od: gepl83;188865.... Ampak nikakor se ne morem načudit, kako je menjalnik počasen. Saj deluje gladko in vse, ampak obup. ...

Citat od: dvorjan;188869Ma, tisti robotski menjalnik je ena sama zalost. Ce delas dosti relacij po AC, je sprejemljiv (ker pac zmenja v 6. in tam ostane), vse ostalo je pa bolj kot ne mucenje soferja ....

ne razumem kaksen problem imate z robotiziranim menjalnikom?
po mojem RM je super zadeva. posebej ko se navadis in se naucis kako se kontrolira. kot dodatna pomoč je to da lahko korigiraš njegove "odločitve".
v mestu se RM ne more primerjati z ročnim

drgač menjalnik (tudi robotizirani) za AC sploh ni pomemben, itak je tam skozi v eni prestavi. za AC je od velike pomoči tempomat.

dvorjan

Ze to, da se moras ti navajati menjalnika, mu ne govori v prid. Poleg tega je lahko s svojim obotavljanjem pri kaksnem prehitevanju smrtno nevaren (sem slisal ze iz ust stevilnih C4P/GP voznikov s to kombinacijo pogona). Tudi vozil sem ga in vztrajam pri tem, da je primeren samo za nekoga, ki dela predvsem daljse AC relacije ali pa zelo umirjeno vozi (pa se to pogojno). Odlocitev za klasicni avtomatik bi bila vsekakor boljsa. Prakticno vsak menjalnik na trziscu (letosnji letnik, da ne boste kakih starih jajc kje nasli) je boljsi od te zalosti.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

garac

pa dobr dvorjan ti se itak družiš s Hamiltonom, Rosbergom in ostalimi vozniki sesalcev, ki niso navajeni na tak tip menjalnik
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

Ja, za "dinamike" je tak menjalnik povsem neprimeren. Kar pa ne spremeni dejstva, da je med najslabsimi moznimi na trgu. Njegovi "pameti" se prej ali slej "odpelje" in ga morajo servisi nastavljati, kako bo s samo mehansko zanesljivostjo na dolgi rok, bomo videli v kratkem. Zdaj so ti avtomobili ze v letih, ko se lahko zacno okvare vrstiti kar po tekocem traku.

Moj zelo dober prijatelj ga je imel ze 3x na avtovleki - enkrat je odpovedala celo krmilna plosca in je avto samo obstal - popravilo cca. 900€. Decembra, okoli 22. ure ... Prav to ga je izucilo, da si vsako leto doplaca tudi neomejeno asistenco in nadomestni avto, saj ju nenazadnje tudi potrebuje.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

garac

Dinamika je veja mehanike, ki obravnava gibanje teles
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

No, naj se se kak lastnik "robotka" oglasi in napise svoje izkusnje ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

sušo

Pr nas je robot več kot dve leti pri hiši in posesa vse zelo dobro razen po kotih ga malo sheca. Aja čak ne ta robot un v avtu... sori
Torej v avtu imamo robota tudi več kot dve leti in v tem času sem probal več načinov vožnje. Eno drži kot pribito. Tudi če si sam v avtu (govorimo o C4GP) to ni športen avto. Tudi če maš čipiran motor. In temu primeren je tudi menjalnik. Za vožnjo, tudi prek omejitev na vseh tipih cest, se mi zdi da je dober. Tako kot so napisali že drugi včasih mal menca predvsem pri menjavi iz druge nazaj v prvo. Ampak ni moteče. Naj bi si delal log za tri mesece nazaj kako ga voziš in z dejasnkim tiščanjem gasa in "spremljanjem" cestišča naj bi optimalno prestavljal gor in dol. Men se zdi da je temu tako.
Tisti pojemek med eno in drugo prestavo je normalen. Ker ni avtomatik in ni klasik. Je netopir - ne tič ne miš.
Do zdaj so bili stoški 10% soudeležbe pri garancijskem menjavi ležajev čisto na začetku našega druženja. To je bilo 100eur. Avto je iz makaroni landa in ko smo ga začeli gonit po Balkanu je imel na števcu 140kkm.
V glavnem sem zadovoljen z menjalnikom. Prav pride v mestni gužvi in na AC ko voziš s tempomatom. Posebej na biših mitnicah. Evasion je skoraj zdihnih ko je moral na tempomat pospeševati iz 60 nazaj na nastavljenih 140 v peti. C4 pač šalta tri dol pa gasaaa. Elehantno.