Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

altair123

#226
Tudi jaz sem z robotiziranim menjalnikom prevozil pol poti do lune, pa razen kmalu po zacetku ko je sunkovito rikvercal in so zadevo porihtal softwersko,  ni bilo nobenih drugih tezav. Dinamiki voznje se za moj okus solidno prilagaja. Tudi spremembam teze avtomobila. Razumem pa vse ljubitelje hidravljicnih menjalnikov da imajo kaj za povedat cez. Ampak to ni nadomestek ampak nadgradnja rocnega menjalnika...
Se o nevarnosti prehitevanja: ce cinca voznik bo cincal tudi menjalnik. Ampak taki cincavi vozniki ne priznajo, da cincajo tudi v primeru hebla- eno ali dve dol je vprasanje. Dejstvo je da gre tukaj za nezaupanje. Voznik lahko zaserje milijon situacij pa si vedno odpusti... Ker od kar ve zase dela napake in si jih odpusca. Do soljudi je ustrezno manj toleranten. Do racunalnikov in partnerjev (se posebej zene do svojih moz) pa popolnoma netoleranten. Njih potiencialne napake so nesprejemljive. Ampak to je ze evolucija ne tehnika....

wragec

Mi mamo doma že tri leta c4 GP 2.0 z robotiziranim menjalnikom in ne jaz ne žena nimama pripomb. Menjalnik ma svoje muhe katerim se prilagodiš in ko ga spoznaš je vožnja užitek. Je pa res da se ne more primerjat s kakšnim DSG menjalnikom. Zaenkrat zelo zadovoljen tako z avtom 175k km kot menjalnikom.

Ubozic

Danes opravil par ogledov.

Še enkrat več-slika je pač slika.. V živo so stvari precej drugačne in tudi odnosi trgovcev do strank so svetlobna leta narazen. :)
Smo se pa odločili za c4gp z 1.6 robotiziranim menjalnikom. Nisem še imel priložnosti voziti takšnega avtomobila a mi je po testni vožnji deloval prav prijetno.Za prehitevanje pa je še vedno možnost M :)

Ubozic


Milan48

Citat od: Ubozic;188998Za prehitevanje pa je še vedno možnost M :)

Tudi če imaš v A se s tisto tipko ob volanu pripraviš za prehitevanje. Npr.: menjalnik je v 6 prestavi, voziš 70km/h in s tipko prestaviš tri prestave navzdol in lepo prehitiš. Hitrost naraste in kmalu sam prestavi navzgor. To pripravo pred prehitevanjem zahtevajo praktično vsi avt. menjalniki (tudi DSG, ki je pripravljen le na eno gor in eno dol). Da o ročnih ne govorim. Pred prehitevanjem moraš tudi skvačkati navzdol, če hočeš hitro prehiteti.

Robotizirani menjalnik je zanimiv zaradi tega, ker ne poveča porabo goriva, kakor navadni avtomatski, ali pa CVT menjalniki. In cenejši je za vzdrževanje in nakup od klasičnih avtomatikov in DSG.

Položaj M je zelo uporaben pri vlekah prikolic in vožnjah npr. na Vršič, da ti preveč ne kvačka na vsaki serpentini. Za običajno vožnjo se boš kmalu naveličal M položaja, ker potem si pač enak revež kot tisti z navadnim menjalnikom le, da ti ni treba tiščati sklopke, ki ti pri robotiziranem lepše dela kot bi sam to počel. Vsi, ki imajo avtomatike, take in onake, ti lahko potrdijo, da že čez par dni več ne uporabljajo ročnega, sekvenčnega, načina prestavljanja. Oziroma le v prej navedenih primerih, pa še to ne vsi.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Nulla tenaci invia est via!

gepl83

Zdi se mi, da sem nekje zasledil, sedaj pa ne najdem, a je to res, da ima 150 konjski hdi z robotiziranim menjalnikom omeje navor? Al to velja za avtomatika?

Milan48

Tudi 100kW ima omejen navor. Ta robotizirani menjalnik ne prenese večjega navora kakor 270Nm, oz. novejši 300Nm. Je pa druga dobra lastnost: motor je enakomerno prožen čez širše delovno področje vrtljajev. Npr.: pospešek od npr. 70 do 100 v šesti je skoraj enak kot od 100 do 130 in 130 do 160. Tretja dobra lastnost je praktično večen 100kW (110kW) motor in menjalnik. Vedno znova me preseneča kako dobro vleče polno obremenjen na AC na največjih klancih. 180 in več z lahkoto. 110kW ima max. 300Nm pri 1750vrt/min kot robotozirani in 360Nm pri 2000 vrt/min kot ročni oz. avtomatski. Robotizirani ima cca 5% nižjo porabo kot ročni, avtomatski pa cca 20% višjo kot z ročnim menjalnikom.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Nulla tenaci invia est via!

gepl83

Zanimivi podatki. Kolk se pa pol ta razlika navora pozna med vožnjo. Za samo normalno vožnjo verjetno ne. Verjetno pri kakšnem konkretnem pospeševanju pa.

Milan48

Zanimivo, da se po testnih rezultatih to skoraj nič ne pozna. Rezultat na 1000m je dve desetinki sekundi v prid robotiziranemu, poraba tudi malenkost nižja pri robotiziranemu, pospešek na 100km/h pa desetinko v prid ročnemu. Navadni avtomatik (tudi te ima C4 Picasso, so pa zelo redki) ima pa vse rezultate precej slabše. Končno brzino za 5 km/h, pospešek za dve sekundi in poraba v mestu je 2l večja kot pri robotiziranemu. Tako je jasno zakaj robotizirani menjalnik. Enostavnejši, cenejši, ekonomičnejši in kdor ga vzljubi ga ne več menjal za navadnega. Je pa to menjalnik z eno sklopko in ne kot DSG z dvema sklopkama, na grobo rečeno. Zato pa je Citroen cenejši od nemških TDI TSI DSG ....
[SIGPIC][/SIGPIC]
Nulla tenaci invia est via!

Ubozic

Saj to sem nekak imel v mislih..tiste uhe, da malo dol zmenjaš. Èeprav tud s pedalom lahk že kr normalno prehitevaš. Imam ga šele dva dni in praktično ne vem, da vozim "avtomatika". Pelje se super, pospeši več kot zadovoljivo (za družinski avto takšnih dimenzij), okrog porabe bom pa še prevozil nekaj km preden dobim neko realno sliko.

Me pa zanima za nastavitev A/C. Je možno nastavit z voznikove strani tudi sopotnikovo temperaturo?

Lp

Milan48

C4GP je malo švoh s 1,6HDI motorjem. Ogromen in težak avto z veliko sprednjo silhueto. Najbolj prostoren v njegovem razredu. Voziti moraš pač po dizelaško, umirjeno. Le uporabljaj pereščka ob volanu za prestavljanje navzdol pred prehitevanjem, oz. vožnjo na M. Tudi gas do konca (kickdown) je uporaben, vendar ne toliko kolikor lahko sam pripomoreš k dinamični vožnji. Ampak to velja za vse menjalnike, ročne in avtomatske. Èe ti prehitevaš pri 90 na uro v šesti, je to samomor v vseh avtih. No, razen če se ti posreči najti tak dolg odsek prazne ceste. Na AC to ne velja. Me pa veseli, da ste zadovoljni z njim.

Sopotnik nastavlja po svoje temperaturo. Lahko pa ti vrneš na svoje nastavitve s pritiskom na tipko Avto, oz. silhuetami možička. Prav tako lahko pustiš, da zadaj po svoje nastavljajo temperaturo, ali pa ne. Èe jim pustiš po svoje so silhuete potnikov na displeju za zadaj obrobljene, če ni zadaj nič pihanja jih ni, ali pa na tvoje nastavitve, ko so obarvane črno. Vse piše v knjižici. Èe je nimaš je najdeš na Citroenovih straneh, ali pa na tem Forumu. Te stvari se le nauči, da bodo potniki zadovoljni.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Nulla tenaci invia est via!

Ubozic

No, meni se ne zdi prešvoh. Za kar je namenjen mislim, da čisto solidno potegne. Prej sem vozil Ford Mondeo 2.2 TDCi s 155 konji in je potegnil kot raketa. Pri tem avtomobilu tega niti ne pričakujem oz. potrebujem.

Je pa res super avto. To s temi silhuetami moram pa še malo naštudirat ja :)

gepl83

No, hvala bogu nekaj vzpodbudnih besed o tem menjalniku. Vem, da ni ravno f1 hiter je pa za normalno vožnjo sigurno ok. Drugače jih ne bi prodali toliko. Najbolj je moteč samo tist pojemek med prestavljanjem. Hecno je ko pohodiš gas, avto pa skoraj zavira.

Milan48

Menjalnik prestavlja kakor sami z ročnim menjalnikom in sklopko. Odvzame ali doda gas, ulovi obrate, robot premakne hidravlično sklopko in prestavi. Kakor vidim na semaforju pri štartu z močnejšim gasom, to naredi hitreje kakor povprečni voznik v istem avtu z ročnim menjalnikom. In da, pojemke se manj čuti in vidi v robotiziranem kakor v ročnem. Ni pa to hidravlični avtomatik ali DSG, kakor ste že ugotovili.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Nulla tenaci invia est via!