PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

Ali PSA-jevo prestrukturiranje res deluje?
Koncern PSA Peugeot Citroën je v prvem polletju letos na ravni skupine beležil izgubo v višini 426 milijonov evrov, medtem ko je v enakem obdobju lani ta znašala 818 milijonov evrov.

Ukinili bodo 11.200 delovnih mest
Prihodek od prodaje se je znižal za 3,8 odstotka na 27,7 milijarde evrov. Družba je sredi obsežnega programa prestrukturiranja, ki vključuje ukinitev 11.200 delovnih mest v Franciji in zaprtje proizvodnega obrata Aulnay-sous-Bois blizu Pariza.

Philippe Varin opaža okrevanje družbe
Predsednik upravnega odbora Philippe Varin je v poročilu, objavljenem na spletni strani družbe, zapisal, da so v skupini v prvem polletju opazili prve znake okrevanja. Rezultati ukrepov so presegli prvotne načrte pri prodaji, tako naj bi bilo tudi v drugem polletju, je dejal.

Izpostavil je predvsem dobro poslovanje na Kitajskem.

Trg stare celine bo letos verjetno upadel še za pet odstotkov
Varin pričakuje, da bo avtomobilski trg v Evropi letos upadel za pet odstotkov, tolikšno naj bi bilo tudi zmanjšanje v Rusiji. Na Kitajskem naj bi trg porasel za okoli 10 odstotkov, v Latinski Ameriki pa za dva odstotka.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/08/psa_okrevanje.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Iz proizvodne linije PSA tovarne Aulnay je zapeljal zadnji citroën
Avtomobilsko slovo od tovarne, v kateri so naredili več kot 8,5 milijona vozil

25. oktober 2013 je dan, ko je iz legendarne tovarne Aulnay, ki leži na obrobju Pariza, zapeljal zadnji avtomobil. V štirih desetletjih so tam naredili več kot 8,5 milijona vozil.

Rojstni kraj petih Citroënovih in dveh Peugeotovih modelov
Tovarno Aulnay-sous-Bois je Citroën odprl leta 1973 v bližnjem pariškem predmestju, blizu avtocest A1, A3 in A104, na 170 hektarov velikem zemljišču. Le tri leta pozneje pa je tovarna Aulnay postala ena ključnih lokacij koncerna PSA Peugeot Citroën, potem ko je Peugeot od Michelina kupil znamko Citroën.

Po štirih desetletjih neprekinjenega delovanja je danes, v petek, 25. oktobra, ta legendarna tovarna doživela žalosten dan, saj je z njenih proizvodnih linij zapeljal zadnji avtomobil.

Citroën C3, ki je danes vzel slovo, bo postal del zgodovine, saj se bo pridružil eksponatom v Muzeju dediščine znamke Citroën.

Stroji nekaj časa še ne bodo potihnili
Tovarna bo vsaj do prihodnjega leta sicer še vedno v pogonu, saj bodo na njenem oddelku stiskalnic proizvajali rezervne dele. Izdelavo modela citroën C3 pa so v celoti premestili v tovarno Poissy (Yvelines).

Od 2. maja 2013, ko je PSA izdelal strateški načrt za ohranitev delovnih mest na lokaciji Aulnay, je bilo od skupno tri tisoč delavcev, ki so si kruh služili v tej tovarni, prerazporejenih že 2700. Obdobje prezaposlovanja naj bi se končalo 31. marca 2014.

V koncernu PSA so julija 2012 sprejeli zavezo, da bodo vsakega zaposlenega ob prekinitvi pogodbe spremljali do nove zaposlitvene rešitve. Na lokaciji Aulnay-sous-Bois so zato ustanovili skupino za poklicno mobilnost, v kateri bo 75 strokovnjakov s kadrovskega področja nudilo pomoč zaposlenim, da si pripravijo in izpeljejo svoje osebne zaposlitvene projekte.

Vzporedno s tem pa ta delovna skupina pripravlja še načrte za vnovično vzpostavitev industrijske proizvodnje v tovarni s ciljem spodbujanja ustanavljanja podjetij, ki bodo ponudila delovna mesta, primerna izobrazbi delavcev, ki so bili zaposleni na proizvodnih linijah te tovarne.

ID Logistics bo prvo tovrstno podjetje, ki naj bi bilo predvidoma ustanovljeno leta 2015, v njem pa naj bi zaposlitev našlo 590 delavcev.

V tovarni so izdelali 8.568.391 vozil :
1974–1989: 1.013.069 citroënov CX
1975–1981: 61.073 citroënov type H (gospodarsko vozilo)
1976–1986: 307.233 citroënov LN in LNA
1977–1982: 119.745 peugeotov 104
1979–1986: 366.203 citroëne visa
1986–1995: 1.067.615 citroënov AX
1990: 21.140 peugeotov 205
1991–1996: 729.706 citroënov ZX
1992–1993 in 1998–2003: 516.713 peugeotov 106
1995–2003: 1.662.288 citroënov saxo
2001–2010: 1.625.665 citroënov C3
2003–2009: 622.173 citroënov C2
2009–2013: 455.768 novih citroënov C3

Zadnji C3, ki je danes vzel slovo, bo odšel v muzej.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/2013/10/psa_tovarna_aulnay_citroen_c3_zaprtje.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

dvorjan

No, saj se po teh slikah lepo vidi, kdo sestavlja "limonce". Tako da ce kaj skripa, se ne smemo pritozevat, prej se lahko pohvalimo, ce vse dela "kot oglasevano". =)

Saj vem, malo sem zleht ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

dvorjan

Tovarna Aulnay je izdelala zadnje vozilo

Petindvajsetega oktobra 2013 je z montažne linije tovarne Aulnay-sous-Bois prišel zadnji avtomobil. Gre za Citroën C3, ki se bo pridružil Muzeju dediščine znamke Citroën.

Tovarna Aulnay bo do leta 2014 v svojem oddelku stiskalnic proizvajala rezervne dele. Proizvodnjo Citroëna C3 odslej v celoti prevzema tovarna Poissy (Yvelines).

Od 2. maja 2013, ko je bil izdelan Načrt za ohranitev delovnih mest na lokaciji Aulnay, je bilo od skupnega števila 3000 delavcev prerazporejenih že 2700 zaposlenih, ali pa so v postopku prerazporeditve: 1100 je internih prerazporeditev, 1100 prerazporeditev v druga podjetja, 500 je upokojitev in dopustov do prerazporeditve. Obdobje prezaposlovanja se bo zaključilo 31. marca 2014.

Skupina PSA vnovič potrjuje svojo zavezo, sprejeto julija 2012, da bo vsakega zaposlenega spremljala do nove zaposlitvene rešitve. Pri Skupini za poklicno mobilnost, ki je ustanovljena na lokaciji, se 75 strokovnjakov s kadrovskega področja posveča paleti orodij za pomoč zaposlenim, da pripravijo in izpeljejo svoje osebne zaposlitvene projekte.

Vzporedno pa Skupina pripravlja načrte za vnovično vzpostavitev industrijske proizvodnje na lokaciji, s ciljem, da bi spodbujali ustanavljanje podjetij, ki bodo ponudila delovna mesta, primerna znanjem delavcev.
ID Logistics bo prvo podjetje, ki se bo ustanovilo že leta 2015 in ki bo odprlo 590 delovnih mest.

Aulnay, 40 let proizvodnje
Tovarno Aulnay-sous-Bois je Citroën odprl leta 1973 v bližnjem pariškem predmestju, blizu avtocest A1, A3 in A104, na 170 hektarov velikem zemljišču.

Leta 1976 je Aulnay postal lokacija PSA Peugeot Citroën, potem ko je Peugeot od Michelina kupil znamko Citroën.

Skupaj je tovarna proizvedla 8.568.391 vozil :

• 1974 – 1989 : 1 013 069 Citroën CX
• 1975 – 1981 : 61 073 Citroën Type H (gospodarsko vozilo)
• 1976 – 1986 : 307 233 Citroën LN in LNA
• 1977 – 1982 : 119 745 Peugeot 104
• 1979 – 1986 : 366 203 Citroën Visa
• 1986 – 1995 : 1 067 615 Citroën AX
• 1990 : 21 140 Peugeot 205
• 1991 – 1996 : 729 706 Citroën ZX
• 1992 – 1993 in 1998 – 2003 : 516 713 Peugeot 106
• 1995 – 2003 : 1 662 288 Citroën Saxo
• 2001 – 2010 : 1 625 665 Citroën C3
• 2003 – 2009 : 622 173 Citroën C2
• 2009 – 2013 : 455 768 Novi Citroën C3

Vir: PSA
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

aygo

PSA Peugeot Citroën odpira linijo za proizvodnjo novega motorja v Franciji

Philippe Varin, Predsednik uprave PSA Peugeot Citroën in Denis Robin, Prefekt departmaja Pas-de-Calais, sta odprla linijo za proizvodnjo novega motorja EB Turbo PureTech v tovarni Française de Mécanique v mestu Douvrin.

PSA Peugeot-Citroën je za skupino motorjev EB PureTech vložil skupaj 893 milijonov:

- 455 milijonov evrov je bilo namenjenih za raziskave in razvoj,
- 438 milijonov evrov pa za industrijsko naložbo v Franciji .

Začetek serijske proizvodnje je predviden za marec 2014 z letno zmogljivostjo 320.000 motorjev.

Novi 3-valjni bencinski motor je zmogljiv, z odličnimi lastnostmi, majhen in modularen:

- Razvije moč od 110 do 130 konjev.
- Dosega za 18% manjšo porabo in izpuste CO2 (od 102 do 110 g CO2/km) v primerjavi z motorji z notranjim zgorevanjem Skupine PSA, ki so sicer referenca v
svoji paleti.
- Masa in mere so močno zmanjšane, za doseganje zmogljivosti in užitkov pri vožnji, ki so med najboljšimi na tržišču.
- Modularnost: 40% delov motorja je izpeljanih iz izvedenke z notranjim zgorevanjem.
- Prehitevanje standarda Euro 6.1, ki začne veljati septembra 2014.
- Tehnološke novosti: PSA je predložil 121 patentov.

Motor EB Turbo PureTech bo že od marca 2014 najprej opremljal modela Citroën C4 (110 g CO2/km) in Peugeot 308 (107 g CO2/km), nato pa od julija 2014 še Peugeot 208 (105 g CO2/km) in Citroën C3 in DS3 (105 g CO2/km).

Motor bodo proizvajali v Franciji in ga vgrajevali v vozila, ki jih sestavljajo v avtomobilskih tovarnah PSA Peugeot Citroën v Evropi. Od leta 2015 dalje ga bodo proizvajali tudi v Latinski Ameriki in na Kitajskem za potrebe tamkajšnjih trgov. Predstavljal bo močan adut za širitev Skupine PSA na mednarodni ravni.

Ta motor, ki je opremljen z najboljšimi tehnologijami za varovanje okolja, bo omogočil Skupini PSA Peugeot Citroën krepitev vodilne vloge pri vozilih z nizkimi emisijami CO2.

vir:PSA
[SIGPIC][/SIGPIC]





ModelJT

PSA bo vložil 90 milijonov evrov v proizvodnjo novega enoprostorca
Denis Martin, direktor proizvodnje skupine PSA, je napovedal, da bodo v obrat Rennes-La Janais investirali 90 milijonov evrov za proizvodnjo novega avtomobila, ki bo nadomestil model peugeot 5008.

Proizvodnja bo potekala na konstrukcijsko prilagodljivi osnovi oziroma modularni platformi EMP2, v razvoj katere je bilo vloženih kar 630 milijonov evrov. Prodaja vozila, ki je bilo dodeljeno proizvodnemu obratu v mestu Rennes, bo stekla konec leta 2016 tako v Evropi kot tudi na preostalih trgih.

V koncernu načrtujejo, da bodo z novim projektom leta 2017 letno proizvodno količino v tej tovarni povečali na 70 tisoč enot, s čimer bi ta obrat po načrtih na leto proizvedel več kot 100 tisoč vozil.

Pomembno obljubo francoski tovarni so izpolnili
Denis Martin, direktor proizvodnje, je v družbi Gillesa Le Borgna, direktorja raziskav in razvoja skupine PSA, ob predstavitvi projekta zaposlenim v tovarni povedal:

"Z največjim veseljem potrjujem, da je bilo Rennesu dodeljeno novo vozilo, tako kot je to obljubil že Philippe Varin novembra 2012. Skupina se je v okviru svoje nove družbene pogodbe zavezala z velikimi obljubami, še posebej kar zadeva dodelitve novih vozil svojim francoskim tovarnam. Danes je tu dokaz, da svoje obljube tudi držimo."

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/12/psa_investicija_tovarna.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Ameriški umik iz Pariza: General Motors prodal delež v koncernu PSA
General Motors je za 180 milijonov evrov prodal svoj sedemodstotni delež v francoskem koncernu PSA Peugeot-Citroën. Oba proizvajalca bosta nadaljevala skupne projekte.

General Motors je sedem odstotkov koncerna PSA kupil za pomoč pri nabiranju finančnih sredstev naveze Peugeot-Citroën, zdaj pa so se za 180 milijonov evrov temu deležu odrekli. Američani se umikajo tudi zaradi napovedanega sodelovanja koncerna PSA in kitajskega Donfenga. Ta bo vložil dobro milijardo evrov, enako velja tudi za francosko državo. Obema bo pripadel delež od 20 do 30 odstotkov.

Kljub umiku General Motorsa bodo skupaj s PSA nadaljevali začete skupne projekte. Njihova skupno razvita vozila bodo na ceste prišla leta 2016.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/12/general_motors_psa_prodaja.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

aygo

Citroën se odpoveduje modelu C5

Citroën je na razpotju. Medtem ko je Kitajcem ponudil novo prestižno limuzino, Evropejci verjetno ne bodo deležni več niti naslednika modela C5.

Direktor znamke Frederic Banzet je pred dnevi za ugledno britansko revijo Autoexpress dejal, da je za nov vzpon znamke ključen kitajski trg. Prav zato so Francozi tako veliko vložili v svojo novo tovarno v Šenzenu, kjer že izdelujejo model DS5, od marca 2014 pa bodo v njej izdelovali tudi DS 5LS.

"Morali smo okrepiti našo investiranje na Kitajskem, saj je bil doslej ves posel preveč odvisen le od Evrope," je dejal Banzet o novi strategiji znamke. Tako nameravajo v Šenzenu v prihodnje izdelovati še prestižni SUV ter še en model, ki bo najverjetneje premium limuzina. Zanimivo je, da trenutno Francozi sploh še ne vedo, ali bodo te modele vključno z nedavno predstavljeno limuzino DS 5LS sploh kdaj prodajali v Evropi.

V Evropi prednost Peugeotu?

Medtem pa liniji C Banzet odkrito pripisuje manjšo vlogo pri krepitvi znamkinega imidža. Tako je presenetljiva njegova izjava, da v trenutnih razmerah in upadu prodaje avtomobilov D segmenta v Evropi sploh ne razmišljajo o neposrednem nasledniku modela C5, ki je v sedanji generaciji na cesti že od leta 2008, zato bi morali že zdavnaj začeti razvoj novega.

Delno naj bi vlogo Citroëna prevzel bratski Peugeot, saj naj bi se po pisanju Autobilda pri koncernu PSA tudi začeli odpovedovati dosedanji strategiji "križanca v vsak razred", potem ko so videli, kakšne uspehe z manjšimi limuzinami žanjejo pri Mercedes-Benzu in Audiju. Morda bo tako DS 5LS Evropejcem vendarle na voljo v levji preobleki, pravijo pri nemški reviji, kjer že ugibajo tudi o imenu. Limuzina naj bi se imenovala 408 GT.

vir:http://www.zurnal24.si/citroen-se-odpoveduje-modelu-c5-clanek-218003
[SIGPIC][/SIGPIC]





alesz

V bistvu jokajo,da nimajo denarja,po drugi strani so pa posod 3,14zduni.......

CitatPhilippe Varin je bil zadnje dni često v zobeh francoskih medijev in še posebej zaposlenih v koncernu PSA. Medtem ko je koncern v procesu "racionalizacije" kar 10.000 delovnih mest zaradi vztrajnega padanja prodaje in se delavci bojijo sploh za obstoj svojih tovarn, je namreč prišlo na dan, da si je Varin ob upokojitvi leta 2014 želel izplačati za kar 21 milijonov evrov dodatka.
Po silovitem razburjenju sindikatov se je Varin na koncu vdal in se uradno odpovedal temu dodatku, čeprav da je bil dogovorjen "že leta 2010". Nadzorni odbor PSA bo sedaj odločil glede drugačnega nadomestila.
63-letni Varin je napovedal, da se bo upokojil prihodnje leto, kar tri letapred iztekom pogodbe s PSA, nadomestil pa ga bo Carlos Tavares,ki je bil še do polletja drugi mož Renaulta, a se je nato s svojim šefomCarlosom Ghosnom razšel v ne preveč prijateljskih odnosih. Tavares je bil sicer že imenovan v ožje poslovodstvo PSA.
Bo ACEA vodil upokojenec?

A Varin bo udobni direktorski fotelj že s 1. januarjem dopolnil še s predsedniškim stolčkom v vplivnem združenju evropskih proizvajalcev avtomobilov in tovornjakov ACEA, kamor je bil izvoljen. Mandat na tej funkciji sicer traja leto dni, a naj bi Varin na njem ostal le do upokojitve, ki pa naj bi po njegovih nedavnih napovedih nastopila že nekje v letu 2014.
Tako za zdaj še ni jasno, ali bo Varin še za nekaj časa podaljšal svoj aktivni stalež, ali pa bodo pri ACEA naredili izjemo in mu dovolili zasedanje te častne funkcije tudi po sestopu iz PSA vsaj do konca 2014. Dosedanji vodja ACEA je bil sicer Sergio Marchionne, šef Fiata in Chryslerja, za katerega pa je bilo znano, da ni bil v prevečdobrih odnosih z nemškimi proizvajalci.

garac

sveže s siol.net

NEDELJA 23.02.2014, 07:00


Francozi bodo kmalu dobili tri milijarde evrov svežega kapitala

 Avtor: Gregor Pavšič

S prvim aprilom bo vodenje koncerna PSA Peugeot-Citroën prevzel nekdanji Renaultov operativec Carlos Tavares. Ta bi se rad osredotočil na tiste modele, ki lahko prinesejo pozitivne številke.



Carlos Tavares (levo) ob zdajšnjem predsedniku uprave PSA Phillipu Verinu.


Peugeot in Citroën v Evropi z visokimi izgubami

Carlos Tavares, ki se je pri Renaultu zapletel v spor s predsednikom uprave Carlosom Ghosnom, je v koncern PSA prišel v nezavidljivem trenutku. Koncern je sredi dogovarjanja in prestrukturiranja lastništva zaradi povečanega deleža in finančnega priliva kitajskega Donfenga in francoske države, obenem pa so prodajni rezultati v Evropi za Francoze skrb vzbujajoči.

Tako Peugeot kot Citroën sta bila namreč lani med tistimi avtomobilski znamkami, ki so v Evropi zabeležile velik, celo do desetodstoten padec prodaje novih vozil.


Tri milijarde svežega kapitala, priložnost za izdatnejše vlaganje v razvoj?

PSA bo od novih lastnikov dobil dodatne tri milijarde evrov svežega kapitala in Tavares, ki bo vodenje uprave prevzel marca, bi rad več denarja vlagal v razvoj in raziskave. Prav tako bo večjo pozornost namenil modelom, ki koncernu prinašajo pozitivne prodajne številke.

Pred desetimi leti je bil PSA po tržnem deležu v Evropi še konkurenčen Volkswagnu, danes temu seveda še zdaleč ni več tako. Tavares bi rad zmanjšal število modelov in dejansko vlagal samo v tiste, ki lahko prinesejo dobre rezultate. Podobno velja tudi za trge. Francozi bodo zmanjšali vlaganja v Rusijo, kjer zdaj prodajajo 27 modelov in beležijo visoke izgube.

PSA veliko pričakuje tudi od kitajskega trga, kjer bodo zaradi partnerstva z Donfengom zdaj še aktivneje prisotni. Skupno proizvodnjo vozil bodo v dveh letih povečali za dve tretjini.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

tomaz555

Tavares bi rad zmanjšal število modelov in dejansko vlagal samo v tiste, ki lahko prinesejo dobre rezultate

Zmanjšal število modelov, medtem, ko jih ostali povečujejo. Kmalu bo ena Škoda imela precej bolj celovito ponudbo kot Citroen. Pardon, jo že ima. Francozi so v prostem padu in očitno jim je za vzor Fiat, kateri ima pri Alfi trenutno na voljo 2 modela, Lancio pa so ukinili, oziroma bodo nekaj časa še delali najmanjšo za italjanski trg.

Luksuznega avta Citroen sploh nima, mogoče C5 še lahko parira Superbu, vendar ne bo več dolgo. Model se stara, idioti pa ne vedo, kdaj, če sploh ga bodo nadomestili.

Po letih uspehov v relly-ju imamo v vsakem razredu na voljo športne modele. Naprimer C3, med športnejše sodi kakšen dizel...ni pa niti naslednika Saxo-ja VTS. DS linija je po mojem mnenju (lahko je napačno) namenjena šminkerjem, niso pa to neki športni avti, katerega bi si želel naprimer bivši voznik relija. Niti Renojevim športnim RS modelom niso sposobni konkurirati. Vsi uspehi so metanje denarja skozi okno, če le tega ne znajo izkoristiti.

Kupujem rabljene avte, samo čez nekaj let pri Citroenu zame ne bo nič zanimivega, če ukinejo še C5 ( in hidravliko) . Hidravlika je vedno odbijala mnoge, vendar pa je istočasno držala okoli sebe zvest krog kupcev. Ne boste verjeli, tudi s švabi se da preživeti.

Čojko

Citat od: tomaz555;178279Kupujem rabljene avte, samo čez nekaj let pri Citroenu zame ne bo nič zanimivega, če ukinejo še C5 ( in hidravliko) . Hidravlika je vedno odbijala mnoge, vendar pa je istočasno držala okoli sebe zvest krog kupcev. Ne boste verjeli, tudi s švabi se da preživeti.

To je res. Citroen je bil vedno nekaj posebnega, inovativnega, več za isto ceno, predvsem opreme,... to je privabljalo kar nekaj kupcev, ki so vzeli v zakup tudi Citroenovo kompliciranost, malo več servisiranja,... je pa bilo vedno pri Citroenu tudi kar nekaj konfekcije za množice od katere so živeli. Težava pa je ravno v tej konfekciji, ki se je porazgubila proti ostalim znamkam. Èudni dizajni, predvsem srednji in višji sredni razred kjer so z dizajnom C4 precej izgubili, pa tudi C5 ni bil množično všečen kot sta bili prej Xsara in Xantia,..  Ni bilo več veliko dodatne opreme za isti denar kot pri drugih, nedodelane malenkosti pa so ostale. Se spomnim leta 2004 ko sem se potepal po Franciji in že takrat je bilo v Franciji zelo veliko novih nemških avtomobilov. Še posebej na severosvzhodnem delu.
To kar se jim dogaja danes poglobljeno s krizo je bilo torej zamujeno že pred 10 leti. Dražja, prestižnejša serija DS pa tudi ne gre toliko v promet kot so si želeli. DS3 še nekako, ostalo pa je praktično čista eksotika na cesti.
Škoda,...

Romzi

Iz mojega vidika trenutno vsaj Citroen nima niti enega "normalnega" avtomobila.
Samo malčki tipa C1, C2, in C3. C4 je nekaj vmes, manjka mu vsaj še karavanska različica, C5 je že višji segment in ni za vsakega (cena!!), C-Elysee je "budget" avto - prav tako bi se pomoje karavan dobro prodajal, C4 Picasso pa je spet že precej velik in precej drag.

Pogrešam serijo vozil ki bi jih lahko primerjal s P308 in recimo P407 (mimogrede, kaj je sploh naslednik 407ice?)

Jogador

Citat od: Romzi;178288Pogrešam serijo vozil ki bi jih lahko primerjal s P308 in recimo P407 (mimogrede, kaj je sploh naslednik 407ice?)

Baje 508, naj bi bil naslednik 607 in 407, če se ne motim.

Se pa kar strinjam glede modelov, meni trenutno relevaten citroen je edino kakšen C4 (še stari model, ker je vseeno nekaj posebnega, sploh coupe), ali pa mali C3 picasso. Vse ostalo je bolj ali manj variacija na temo, ali pa predrago (C5). Bi pa Elysee v karavan izvedbi bil zelo zanimiv avto:BigThumbs:

Sem se pa sprijaznil, da po xantiji dolgo ne bom hidravlike videl:gimme_money:
Every big accident starts with a bloke saying:
"Watch this..."
:Hammer3:

garac

break elly se strinjam 100%
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/