PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Čojko

Pa da bi C5 limuzini končno vgradili tista peta vrata - možnost odpiranja kot 4 ali kot 5 vratnega.

garac

@čojko to je tudi res, kot ima Superb bi bilo super, pa na grp drsna vrata
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

alesz

Citatbreak elly se strinjam 100%
Zadeva je bila razvita za vzhodne trge in po sili razmer prodajana v EU.Pri vzhodnjakih je karavan izenačen z kombijem glede dajatev....

Čojko

V glavnem so že dolgo nazaj zavozili. Ko sem tako za nazaj razmišljal kdaj so imeli nazadnje zadeve porihtane kot se spodobi sem prišel tja v leto pred 2000.
Saxo
Xsara
Berlingo
Evasion
Xantia
XM

Malo se spomnite kako so bili narejeni in kaj je kakšnemu manjkalo. Nič!

Kasneje ni bilo več XM, potem so ga oblikovno vsrali s C5 MK1, pa super uspešnica s C3,varianta Plrjel tudi super koncept, če ne bi zajebali z kvaliteto, pa vsrali s C4,..C6 tudi čisto mimo, malo popravili C5 MK2, vsrali z berlingo MK2,.... C5 MK3 je super, samo ta 4 vrata na limuzini so marsikoga odvrnila od nakupa, pa DS linija, kjer je DS3 uspešnica, vse ostalo pa polomija,...

ModelJT

Francoski avtomobilski velikan dobiva boj z rdečimi številkami?
Francoski proizvajalec avtomobilov PSA Peugeot Citroën je lani prepolovil čisto izgubo in jo v primerjavi z letom 2012 znižal s petih milijard evrov na 2,3 milijarde evrov.

Kitajski finančni priliv in zaprte tovarne
V koncernu bodo še okrepili sodelovanje s kitajsko avtomobilsko družbo Dongfeng.V koncernu bodo še okrepili sodelovanje s kitajsko avtomobilsko družbo Dongfeng.
Delničarji družbe so sicer potrdili tri milijarde evrov vredno dokapitalizacijo, na ta način pa bodo tudi okrepili sodelovanje s kitajsko avtomobilsko družbo Dongfeng.

Drugi največji evropski avtomobilski proizvajalec je sredi obsežnega prestrukturiranja, v okviru katerega odpušča delavce in zapira tovarne, s temi ukrepi pa je lani privarčeval 1,5 milijarde dolarjev.

Delničarji družbe so potrdili tri milijarde evrov vredno dokapitalizacijo, v okviru katere bosta francoska vlada in kitajska družba Dongfeng vsaka vplačali 800 milijonov evrov in pridobili vsaka 14-odstotni delež v družbi.

Evropska rana je najgloblja
Družba je v velikih težavah predvsem na evropskih tleh, zaradi česar želi okrepiti svojo prisotnost na Kitajskem. Prodaja v Evropi je lani upadla za 1,6 odstotka, v Rusiji pa za 5,4 odstotka, medtem ko je v državah Latinske Amerike narasla za 2,9 odstotka, na Kitajskem pa za 19,1 odstotka. Kitajska je za Francijo drugi največji trg skupine PSA.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2014/02/psa_prepolovitev_izgube.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Manj modelov, več denarja za promocijo paradnih konjev
Novi predsednik uprave koncerna PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares je predstavil svojo vizijo prihodnjega poslovanja obeh francoskih avtomobilskih proizvajalcev. Kot je napovedal že takoj po prihodu iz Renaulta, se bo osredotočil na racionalizacijo obstoječih modelov in količino marketinškega denarja, ki ga nedonosni modeli porabljajo.

Namesto 45 le še 26 modelov koncerna
 Tavares sicer še ni razkril, kateri modeli Citroëna in Peugeota so med devetnajsterico, ki se jim življenjska doba izteka. Do leta 2020 bo tako koncern ukinil kar 19 modelov Citroëna in Peugeota, kar predstavlja več kot 40 odstotkov trenutne prodajne ponudbe. Namesto 45 bo imel koncern takrat le še 26 razpoložljivih modelov.

Odločitev o ukinitvi modelov bo zagotovo prizadela številne voznike peugeotov in citroënov. Èeprav so uradni podatki o prodaji avtomobilov v Sloveniji zaradi enodnevnih registracij nezanesljivi, sta obe francoski znamki letos pri nas skupno prodali 2.123 novih avtomobilov.

Sodeč po uradni statistiki so bili letos v Sloveniji najslabše prodajani modeli citroën C4 aircross, citroën DS5, citroën C5, citroën C8, citroën 807, peugeot 301 in peugeot RCZ. Ti modeli so letos v Sloveniji uradno dobili manj kot 30 novih kupcev. V druščino bi se uvrstila tudi malčka peugeot 107 in citroën C1, ki pa čakata na svojega naslednika.

Tavares sicer še ni razkril, kateri modeli Citroëna in Peugeota so med devetnajsterico, ki se jim življenjska doba izteka.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Lovro

Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

ModelJT

C4 Picasso, C4 Grand Picasso, C3, C3 Picasso, Berlingo, C4, C4 Break !!!!!, C4 Cactus, DS3, DS6 (oz nekaj drugega namesto C5), Jumper, Jumpy

Tako bi jaz naredil.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Carlos Tavares, novi šef koncerna PSA, napoveduje, da bodo za nekaj milijard evrov zadolženi Francoz do leta 2018 postali dobičkonosni. Menda tudi s pomočjo ameriških kupcev. Besedilo: Peter Pirkovič  Foto: CitroenDa je potrebno v teh časih iskati nove trge, je povsem jasno. PSA se je že dodobra predstavil kitajskim kupcem, kjer imajo velika pričakovanja in temu primerno namenjajo veliko poudarka. Hkrati pa je zdaj slišati, da naj bi Tavares resno razmišljal o ponovnem vstopu na ameriški trg, kjer jih ni že 25 let. Konkretnih podatkov o tem načrtu še ni, a to bo zelo tvegana poteza, saj so Američani, za razliko od Kitajcev, ki jim lahko podtakneš karkoli, precej bolj navezani na svoje domače proizvode in zato toliko bolj kritični do tistih izven njihovih meja.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Koncern PSA se počasi krepi z izdatno pomočjo kitajskega trga

Nekaj podrobnosti o poslovanju v prvem četrtletju pa je razkril tudi francoski koncern PSA Peugeot Citroën. Èeprav je v prvih treh mesecih prodal za skoraj osem odstotkov več avtomobilov kot v enakem obdobju leto prej, je bil prihodek višji le za dva odstotka in je znašal 13,3 milijarde evrov. Kot enega od razlogov so v koncernu navedli neugodna valutna gibanja.

PSA Peugeot Citroën je prodajo na domačem trgu okrepil za 16 odstotkov, na največjem avtomobilskem trgu na svetu, na Kitajskem, pa za 18 odstotkov. Drugod po svetu pa je prodaja upadla. Dobička sicer PSA ne razkrije vsako četrtletje, te številke bo objavil šele ob pripravi polletne bilance, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

V zadnjih dveh letih je PSA skupno ustvaril več kot sedem milijard evrov izgube.
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Koncern PSA Peugeot Citroën po štirih letih končno v plusu
Francoski avtomobilski velikan se je otresel primeža rdečih številk

Koncern PSA Peugeot Citroën je v polletju ustvaril čisti dobiček v vrednosti 571 milijonov evrov, kar je prvi dobiček v zadnjih štirih letih. Še lani so imeli ob polletju 114 milijonov evrov izgube.

28,9 milijarde evrov prometa na krilih smelega načrta
"Naši polletni rezultati so izjemno pozitivni, vendar jih bomo morali pregledati na letni ravni," je dejal predsednik uprave PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares.

"Za nami je težavno obdobje in skupini PSA je uspelo vzeti usodo v svoje roke po zaslugi prizadevanj čisto vseh naših zaposlenih in discipliniranega izvajanja načrta Back in the Race. Glede na to, da uspeh vsake blagovne znamke sloni na njeni bogati zgodovini, moramo skrbeti za svoje korenine, da bi lahko zgradili svojo prihodnost. Kot velik ljubitelj avtomobilov preteklosti, sedanjosti in prihodnosti si štejem v čast, da sem lahko del tega ambicioznega projekta," je o izvajanju načrta sanacije skupine prvi mož tega francoskega avtomobilskega velikana zapisal v sporočilu za javnost.
Promet je v prvem polletju dosegel 28,9 milijarde evrov, kar je 4,7 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Kakšno bo stanje ob koncu leta?
Kot so še zapisali, bi se lahko poslovanje zaradi slabljenja kitajskega trga do konca leta sicer poslabšalo. Podjetje po novih ocenah na tem trgu pričakuje le triodstotno rast prodaje, skupina pa pričakuje šestodstotno rast na evropskem trgu, na južnoameriškem in ruskem pa 15- oziroma 35-odstotni padec.

15. julija je v Parizu potekal strateški sestanek koncerna
Ne gre pozabiti, da je v Parizu na omenjeni datum na izrednem sestanku sveta delavcev družbe vodstvo predstavilo projekt za razvoj dejavnosti Dediščina, ki predstavlja novo dinamiko za zgodovino skupine PSA Peugeot Citroën in vse njene tri znamke.
Projekt Dediščina namreč obsega bogato zgodovino skupine PSA Peugeot Citroën skupaj z njenimi blagovnimi znamkami, proizvodi ter industrijskim in tehnološkim strokovnim znanjem. Ponuja možnost za ohranitev sledi za preteklostjo in predstavitev raznih vidikov podobe skupine PSA ter znamk Peugeot, Citroën in DS po vsem svetu.

Na osnovi združenja Aventure Peugeot, ki je nastalo pred več kot tridesetimi leti, in z razširitvijo svojega področja dejavnosti na tri blagovne znamke je skupina PSA Peugeot Citroën vnesla novo dinamiko v svojo zgodovino in v zgodovino svojih znamk ter ustanovila novo združenje Aventure Peugeot Citroën DS.

Združenje bo ostalo zvesto podobi vsake od blagovnih znamk, s tem da bo za širšo javnost in avtomobilske privržence še naprej organiziralo posebne prireditve pod imenom Aventure Peugeot, Citroën Héritage in DS Collection.

V združenju je zaposlena posebna ekipa ljudi, ki bo zadolžena za vodenje in usklajevanje že obstoječih dejavnosti z namenom razvoja komercialne dejavnosti v sektorju dediščine.

Nova tehnološka sadika vzniknila iz korenin znamke
Strateški pomen projekta Dediščina za nadaljnji razvoj koncerna PSA je predstavil predsednik novega združenja Xavier Peugeot:

"Po preimenovanju v Aventure Peugeot Citroën DS je združenje vstopilo v novo dimenzijo in si odprlo nove perspektivne možnosti za razvoj dejavnosti, ki so povezane z zgodovino skupine PSA in njenih blagovnih znamk. Zelo sem ponosen, da bom lahko deloval v okviru združenja tudi v njegovi prenovljeni obliki, ki je nagrada za trdo delo vseh avtomobilskih privržencev."

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/07/psa_koncern_poslovanje_nova_strategija.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

alesz

Ja,in kako se bo šparal pri nas....?Gre citroen slovenija v franže in pademo pod Madžare...?????

xpuser

Èe bodo še tako naprej delali da bodo kupci novih in rabljenih nezadovoljni zaradi zavrnjenih upravičenih reklamacij se ve kam pelje.

superca13

Pravi, da:" Glede na to, da uspeh vsake blagovne znamke sloni na njeni bogati zgodovini, moramo skrbeti za svoje korenine, da bi lahko zgradili svojo prihodnost."

Bla bla bla bla. Vemo, da delajo ravno obratno.

Francl

Citroen ima res bogate izkušnje s svojim hidropnevmatskim vzmetenjem in štirikolesnim pogonom (rally!). Èudi me, da čisto nič ne razmišljajo, da bi to unovčili s kakšnim športnim terencem ali čim podobnim, kar se zdaj dobro prodaja. Zdaj pa raje razmišljajo o avtih "višjega cenovnega razreda" Made in China. Francoz Made in China se v Evropi ne bo prodajal, kaj šele v Ameriki.
:Hammer3: