PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

garac

Peugeot Slovenija in Citroën Slovenija kmalu v lasti Emil Frey

Avtor: STA

Francoska avtomobilska skupina PSA je v petek podpisala pogodbo o prenosu stoodstotnega poslovnega deleža Peugeot Slovenija in Citroën Slovenija na švicarsko skupino Emil Frey.

PSA  zasleduje strategijo <i>Back in the Race</i>, v okviru katere želi s prilagoditvijo svoje organizacije, večje učinkovitosti, agilnosti in moči v povezavi z lokalnim trgom doseči obnovo, zato se je v primeru Slovenije odločila za sodelovanje z Emil Frey. Skupina PSA zasleduje strategijo Back in the Race, v okviru katere želi s prilagoditvijo svoje organizacije, večje učinkovitosti, agilnosti in moči v povezavi z lokalnim trgom doseči obnovo, zato se je v primeru Slovenije odločila za sodelovanje z Emil Frey. Pin It  
 

Ta bo lastnica omenjenih podružnic postala 1. februarja prihodnje leto, še naprej pa jih bo kot generalni direktor vodil Jožko Tomšič, so danes sporočili iz Citroëna. Vse obstoječe pogodbe o zaposlitvi in delovno dobo v podjetju bodo ohranili, prav tako tudi koncesijske pogodbe in obstoječe dogovore z dobavitelji in s partnerji.


Skupina PSA zasleduje strategijo Back in the Race, v okviru katere želi s prilagoditvijo svoje organizacije, večje učinkovitosti, agilnosti in moči v povezavi z lokalnim trgom doseči obnovo, zato se je v primeru Slovenije odločila za sodelovanje z Emil Frey.

Skupina Emil Frey je večje švicarsko družinsko podjetje v zasebni lasti. Sedež ima v Zürichu, v avtomobilskem poslu pa je prisotna več kot 90 let. Ima približno sedem tisoč zaposlenih, specializirana pa je za vele- in maloprodajo, financiranje, leasing, logistiko vozil in nadomestnih delov. Deluje v 11 evropskih državah, so še pojasnili.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Lovro

#271
Citat od: garac;210534PSA  zasleduje strategijo <i>Back in the Race</i>, v okviru katere želi s prilagoditvijo svoje organizacije, večje učinkovitosti, agilnosti in moči v povezavi z lokalnim trgom doseči obnovo, zato se je v primeru Slovenije odločila za sodelovanje z Emil Frey. Skupina PSA zasleduje strategijo Back in the Race, v okviru katere želi s prilagoditvijo svoje organizacije, večje učinkovitosti, agilnosti in moči v povezavi z lokalnim trgom doseči obnovo, zato se je v primeru Slovenije odločila za sodelovanje z Emil Frey.

Ti izrazi so mi legendarni... to je zadnjih par let očitno nekakšna moda... še kako sinergijo so pozabili omeniti... kr neki :emot77:
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

vinotoc

Pa saj ti Švicarji niso kupili PSA!
"Razlog za prodajo je reorganizacija PSA.
Po zapisu Skupine PSA, lastnice znamk Citroën in Peugeot, je prodaja družb zasebnemu podjetju posledica prilagoditve prodajne in distribucijske mreže obeh znamk v Evropi, z njo pa bi rad proizvajalec večjo učinkovitost na lokalnih trgih."
No vsaj trgovci bodo "druga švica".
Veter v laseh in pesek v zobeh
Sem Prlek in se mi ni treba delati Francoza.

tomaz555

Kolikor jaz zastopim, se francozom še prodajati ne ljubi več. Ko so pri nas začela podjetja ukinjati maloprodajo, se je začel razcvet. Danes smo druga Švica, se mi zdi.

gule

Vsaka reorganizacija podrazumeva redukcijo delovnih mest...spet bodo nekateri ob kruh...

north

#275
Polmilijonti C4 iz rok devetkratnega svetovnega prvaka

Sebastien Loeb je včeraj predal jubilejnega 500 tisočega Citroena C4 druge generacije.



C4 je bil od začetka prodaje leta 2004 prodan že v več kot 2,5 milijona primerkih. Tovarna Mulhouse, kjer izdelujejo ta avtomobil, skupaj s Sébastienom Loebom praznuje trenutek, ko njeno proizvodno linijo zapušča 500-tisoči C4 druge generacije, ki je na trg prišla leta 2010.

Ob tej priložnosti so kupca 500-tisočega C4 povabili v alzaško tovarno, kjer sta mu direktorica tovarne Corinne Spilios ter Sébastien Loeb, voznik Citroen Racinga in nosilec devetih naslovov svetovnega prvaka v reliju WRC (od tega štirih za volanom dirkalnika C4 WRC), izročila ključe njegovega novega avtomobila.

Med zelo čustvenim dopoldnevom je kupec lahko obiskal tudi proizvodni obrat Mulhouse, kjer že od vsega začetka izdelujejo C4. Tovarna v osrčju Evrope, v kateri so od otvoritve dalje izdelali več kot 11 milijonov vozil, je tudi vodilni zasebni delodajalec v Alzaciji, ki zaposluje več kot 7.500 ljudi. Je tudi edinstveno podjetje, ki poleg obrata za proizvodnjo avtomobilov zajema še tovarno mehaničnih delov in metalurško delavnico, ki jo sestavljajo orodjarna, livarna in kovaški obrat.

Pol milijona vozil, ki so doslej zapeljala s proizvodne linije, torej priča o uspehu tega modela, ki je zelo cenjen zaradi svojih voznih lastnosti in udobja.

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=14863
Citroën - Creative Technology

JureA

Citat od: Lovro;210548Ti izrazi so mi legendarni... to je zadnjih par let očitno nekakšna moda... še kako sinergijo so pozabili omeniti... kr neki :emot77:

Corporate bullshit generator.

http://www.atrixnet.com/bs-generator.html

gule

Glej Loeba v tisti socijalni Citroen majici, ki jo 3x opereš, pa ji otpadejo ševroni...

Gox

Citat od: gule;210744Glej Loeba v tisti socijalni Citroen majici, ki jo 3x opereš, pa ji otpadejo ševroni...

Ma jaz enako nosim v službo :)

Xandrej

Pa še to neka baba dobi ko pojma nima kdo je on pa se ji jebe za fseskup. Slika pa je z ericssonom narejena (onim zadnjim preden da je sony postal)...

Citroenovc

Citat od: north;210704Pol milijona vozil, ki so doslej zapeljala s proizvodne linije, torej priča o uspehu tega modela, ki je zelo cenjen zaradi svojih voznih lastnosti in udobja.


Po številkah v zg članku sodeč so 1. generacijo v 2004-10 (6 let) izdelali v 2MIO primerkih, 2. generacijo pa v 2010-15 (5 let) v 0,5MIO primerkih. Kar je praktično katastrofalni padec zanimanja kupcev za ta avto.
OK

LP
Primož

andraž

S tem da je bila I-ka bolj grda kot ne in dokaj neudobna. II-ka je bistveno lepša, kako se pelje pa še ne vem.

Lovro

#282
Nova je zelo udobna, pelje se lepo, je pa, za moj okus seveda, še vedno brezvezna oblika (ok, vsaj grda ni).
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

garac

Francoska vlada naj bi prodala 800 milijonov vreden delež v PSA-ju

Leta 2014 so kupili 14-odstotni delež v koncernu PSA, v tem času so vrednost investicije podvojili, zato zdaj razmišljajo o prodaji.

 Peter Pirkovič
27. maj 2016 | 8:43:49


Vir Avtomanija

Dokončna odločitev bo znana v prihodnjih, je pa že zdaj jasno, da naj bi omenjeni denar, ki bi ga dobili od prodaje, namenili za gašenje požara v energetskem sektorju. Namreč, 800 milijonov evrov naj bi šlo ogroženi energetiki in sicer družbama Areva (jedrske elektrarne) in EDF (energetski gigant).
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/