PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

garac

Na minuli skup??ini delničarjev so menda objavili,da bodo v prihodnjih 2 letih na trg lansirali kar 6 novih modelov. Torej P308, Citro C5, C3

vir: afm
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

Francozi po podporo v Bruselj
Evropska komisija ?e pri?gala zeleno luč

Avtomobilizem, 7. julij 2007 06:30
Bruselj - RTV SLO

Francoska avtomobilska velikana Peugeot-Citroen in Renault sta zaprosila za finančno pomoč iz Evropskega globalizacijskega sklada (EGF).

Ta je namenjen večjim odpuščanjem delavcev zaradi posledic globalizacije. Evropska komisija je podporo podjetjema odobrila, kon?na odločitev pa je v rokah Evropskega parlamenta in Sveta EU, v katerem so vse članice Unije.

Gre za prva primera, ki bi lahko dobila pomoč iz EGF-ja, so poudarili v Bruslju. Peugeot-Citroen je zaprosil za podporo 2,558 milijona evrov, Renault pa za polovico manj - 1,258 milijona evrov.

Pomoč je sicer namenjena delavcem, ki so zaradi velikih odpuščanj izgubili delo. Komisar za zaposlovanje, socialne zadeve in enake močnosti, Vladimir ?pidla, meni, da je pomoč v omenjenih dveh primerih "upravižena", sklad pa po njegovem pomeni "instrument solidarnosti". Velja dodati, da je EGF namenjen zgolj večjim odpuščanjem nad 1000 delavcev, po zagotovilih Evropske komisije pa naj bi bil namenjen tudi manjčim dr?avam članicam Unije, ?e bi prišlo do manjših odpuščanj, ki pa bi imela ob?uten vpliv na sektor, regijo ali podjetje.

EGF je novost v finan?ni perspektivi 2007-2013, vanj pa naj bi članice EU-ja vsako leto namenile 500 milijonov evrov. Nekatere članice Unije so bile proti njegovi ustanovitvi, Francija, edina dr?ava, ki je doslej zaprosila za denar, pa je bila med najbolj gorečimi zagovornicami ustanovitve sklada.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

Dobro predvsem na vzhodnih trgih (vir finance.net)

PSA Peugeot Citroen, drugi največji evropski avtomobilski proizvajalec, je v prvi polovici leta na svetovnem trgu prodal 1,764 milijona vozil (od tega milijon Peugeotov, 764 tiso? pa Citroenov), kar je skoraj brez sprememb v primerjavi z istim lanskim obdobjem. V regiji zahodne Evrope, ki jo sestavlja 18 dr?av, je dru?ba dosegla 14,2-odstotni dele? (ali 0,2 odstotne točke ve? kot v istem času lani), prodala pa je 1,24 milijona vozil, medtem ko jih je v istem lanskem obdobju 1,23 milijona. Podobno kot njihov največji tekmec Renault SA se dru?ba na zahodnoevropskem trgu spoprijema s konkuren?nim pritiskom azijskih proizvajalcev in kr?enjem trgov. Tako je denimo v Nem?iji na splo?no prodaja avtomobilov po leto?njem zvi?anju DDV upadla.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

PSA se bo na kitajskem ?e ?iril, v ta namen je ?e podpisal pogodbo s kitajskim partnerjem o izdelavi novega modela (do 10 sedežev) torej lahko pričakujemo kitajski jumper ali kaj?
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

?e uradni zapis o sodelovanju s kitajci
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

hadei

Hm, upam samo, da ne bodo neke razlike v kvaliteti. Tako kot so se dogajale pri nekaterih tipih. Kitajci niso ravno neki "kvalitetni" delavci. Je pa vsekakor spodbudno, da ?irijo trg.
[SIGPIC][/SIGPIC]

deyo

Peugeot Citroen bo zvižal mar?o in zničal stro?ke
 
Francoski avtomobilski proizvajalec PSA Peugeot Citroen se je odločil zničati stro?ke in s pove?anjem mar?e iz poslovanja izboljšati dobiškonosnost. S tem naj bi Peugeot Citroen postal bolj konkuren?en, poro?a ameri?ka tiskovna agencija AP.

Izvr?ni direktor dru?be Peugeot Citroen Christian Streiff je pojasnil, da naj bi mar?a iz poslovanja do leta 2010 znažala med 5,5 in ?est odstotki, medtem ko je v prvi polovici leto?njega leta znažala le 2,7 odstotka. S tem naj bi se povežala dobiškonosnost, ki naj bi med leti 2010 in 2015 beležila ?est do sedem odstotno rast.

Drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov ?e štiri leta zapored beleži padec dobiškonosnosti. Glavni razlog sta slab?a prodaja od prižakovane in prevelika zaloga avtomobilov.

Peugeot Citroen namerava tudi zničati stro?ke, med drugim namerava za 30 odstotkov zničati fiksne stro?ke in stro?ke razvoja ter za 10 odstotkov oklestiti stro?ke logistike, navaja AP.

Do leta 2010 naj bi letna prodaja vozil dosegla štiri milijone, medtem ko je dru?ba v letu 2006 prodala 3,37 milijona vozil. K boljši prodaji naj bi pripomogli tudi novi modeli.

Avtomobilski proizvajalec naj bi prodajo povežal predvsem na trgih izven Evrope, in sicer naj bi na teh trgih do leta 2010 letno prodal 400.000 vozil ve? kot lani, ko je na izvenevropskih trgih prodal 1,7 milijona vozil.

V Latinski Ameriki naj bi se prodaja podvojila na 400.000 vozil letno, na latinskoameri?kih trgih pa naj bi do leta 2010 začeli prodajati 12 novih modelov. Na Kitajskem naj bi Peugeot Citroen do leta 2015 prodal milijon vozil letno, do leta 2010 pa naj bi s tamkaj?njim partnerjem, dru?bo Donfeng Motor, zgradil novo tovarno.

Peugeot Citroen sicer ?e ustanavlja skupno podjetje s ?e enim kitajskim partnerjem, dru?bo Hafei. Evropski avtomobilski proizvajalec naj bi skupaj s kitajskim partnerjem zgradil tretjo tovarno na jugu Kitajske, po poro?anju AP navajajo v družbi.

V Rusiji naj bi se prodaja do leta 2010 povežala na 100.000 vozil letno, nato pa naj bi se ?e povežala. V zahodni Evropi, kjer Peugeot proda večino svojih vozil, naj bi se letna prodaja do leta 2010 povežala za 300.000 vozil, na trg pa naj bi po Našrtih začeli prodajati tudi 29 novih modelov.

Do leta 2010 bo Peugeot Citroen razvil 53 novih modelov vozil in razli?ic ?e obstoje?ih modelov. Streiff napoveduje tudi proizvodnjo okolju prijaznih avtomobilov.

boga

?e bi ?e kakovost dvignili in servisne usluge, bi bila verjetno prodaja in dobišek ?e vi?ja, ?e v to smer naj razmi?ljajo
Tistega lepega dne bo C4 picasso parkiran pred našo teraso.

hadei

A to s Kitajsko je isto podjetje, ki je zašelo s C4 limuzino?!
[SIGPIC][/SIGPIC]

deyo

Novi dizelski štirivaljnik skupine PSA

Novej?e ? močnej?e (in čistej?e); tega starega (in zlatega) evolucijskega tehničnega pravila se držijo vsi resni ponudniki avtomobilskih motorjev ? tudi koncern PSA (Peugeot/Citroen). Najnovejši dizelski motor, zasnovan po omenjenem pravilu, je novi 2,2-litrski štirivaljnik s 125 kW (170 KM). Njegova posebnost: dva turbinska polnilnika.

Pomoč dveh turbinskih polnilnikov namesto enega pri "dihanju" motorja ni nič novega; tak?na zasnova je bila doslej zNašilna zlasti za večje, ve?valjne motorje z valji, postavljenimi v obliki ?rke V ? po našelu en polnilnik za vsako vrsto valjev. Pri PSA pa so z dvema turbinskima polnilnikoma prvič opremili klasi?ni vrstni štirivaljnik in s tem zaobšli dosedanjo teorijo; dva turbinska polnilnika se namreč v tem primeru dopolnjujeta in zagotavljata ve? pročnosti, hkrati pa tudi ve? moči.

Zasnova dveh zaporedno-vzporednih polnilnikov, ki sta enakih velikosti in lastnosti, omogoča ?ir?e uporabno območje delovanja. Pri majhnih motornih vrtljajih (pod 2700 vrt./min.) deluje samo en turbinski polnilnik; zaradi majhne notranje inercije je polnilnik zelo odziven, zato voznik ne čuti zNašilne turbo-luknje. Pri višjih vrtljajih (nad 2700 vrt./min.) elektronika vklopi delovanje ?e drugega turbinskega polnilnika, tlak zraka v sesalnem sistemu pa je s tem optimalen. V posebej preračunani in vodeni vmesni fazi pri prehodu z delovanja le enega na dva polnilnika se turbina drugega polnilnika najprej prosto zavrti na zahtevane vrtljaje, šele nato pa ventil v sesalnem sistemu spusti stisnjen zrak iz drugega polnilnika v sesalni sistem. Voznik tega preklopa ne čuti, za nemoteno in optimalno delovanje (tudi pri delnih obremenitvah) pa skrbi zmogljiva elektronika.

Dva turbinska polnilnika pa nista edini Tehnični novosti novega motorja. Nova je namreč tudi oblika zgorevalnih prostorov, ki prepre?uje dobr?en dele? vrtin?enja zraka, hkrati pa omogoča manj?e kompresijsko razmerje (16,6 : 1 v primerjavi s 18 : 1 običajnega 2,2-litrskega dizla) ? rezultat je za 2 odstotka manjša poraba goriva in kar za 40 odstotkov večji navor pri najničjih motornih vrtljajih.

Novost pri motorju je tudi najnovej?a generacija dovoda goriva po skupnem vodu, v katerem so dosegli tlak 1800 vrtljajev; za vbrizg v zgorevalne prostore skrbijo piezoelektri?ni injektorji s po sedmimi vbrizgalnimi luknjicami ? natan?nost in odzivnost injektorjev omogoča do ?est vbrizgov na en delovni takt.

Vse skupaj zagotavlja odlične zmogljivosti: moč motorja je 125 kW (170 KM), navor 370 Nm pa je na voljo ?e od 1500 vrt./min. naprej. Peugeot 407, prvi avto koncerna PSA, v katerem bo na voljo novi motor, tako s tem motorjem dose?e največjo hitrost 225 km/h, do 100 km/h pa pospe?i v 9,5 sekunde. ?e bolj kot ti podatki preprižata pročnost motorja in lahkotnost pospe?evanja, prijetna je tudi odsotnost zNašilne turbo-luknje. ?e to: pri Peugeotu obljubljajo kombinirano porabo goriva 6,1 l/100 km.


Misleži menjalnik za citroen C4

Citroen ?e dolgo prisega na avtomatizirane ročne menjalnike, pri katerih namesto voznika prestavlja elektro-hidravlika, razmi?lja pa elektronika. Prednosti takšnega sistema poznamo; vozniku ni treba pritiskati pedala za sklopko in ker ni mehanske povezave ročice z menjalnikom, so pretikanja v posamezne prestave povsem lahkotna, natan?na, pa ?e zmotiti se ne moremo. Kot dodaten bombon?ek je tu ?e samodejni program, ki ? ko se naveli?amo pretikanja ? prestavlja namesto nas.

Dosedaj ti Citroenovi menjalniki niso zadovoljili nazahtevnej?ih voznikov, ki so se pritočevali, da so prepočasni oziroma premalo odzivni. Z novim 6-stopenjskim avtomatiziranim menjalnikom, ki bo od septembra naprej na voljo v citroenu C4, naj bi te težave odpravili. Z novo elektroniko in novimi elektro-hidravličnimi aktuatorji (pročilci) so skrajžali odzivni čas in čas za premik iz prestave v prestavo (?e prestavljamo ročno, so čas prestavljanja zmanjžali na 0,8 sekunde, v samodejnem Našinu je ta 1,2 sekunde), ?est stopenj menjalnika pa zagotavlja tudi boljši izkoristek motornih zmogljivosti.

Za večji užitek pri pretikanju so pri Citroenu poskrbeli z namestitvijo dveh obvolanskih prestavnih ročic (pretikamo lahko tudi s pomikom običajne prestavne ročice), izboljšali pa so tudi natan?nost in odzivnost pedala za plin pri speljevanju ? to je ?e zlasti motilo voznike pri tesnem manevriranju na parkirnih prostorih, predvsem v vzvratni prestavi. Dodatni Tehnični novosti: športni program prestavljanja s ?e hitrejčim odzivanjem in pomoč pri speljevanju v klanec.

Pri Citroenu obljubljajo tudi nekaj manj?o porabo goriva: C4 HDI z 81 kW v samodejnem Našinu prestavljanja porabi od 3 do 5 odstotkov manj goriva kot različica z obi?ajnim ročnim menjalnikom. Najprej ? v začetku septembra ? bo na Naše ceste zapeljal C4 HDI z novim ;6-stopenjskim menjalnikom, pozneje pa bodo s tem menjalnikom opremeljeni tudi drugi modeli.

deyo

Sensodrive za lenuhe?


Sodobne tegnologije prenosa moči se selijo tudi v manj?e avtomobile, kar pomeni, da tehnologija postaja preprostej?a in cenovno dostopnej?a. Med najnovejšimi ponudniki tovrstnih menjalnikov je tudi Citroen, ki svoj avtomatizirani menjalnik sensodrive ponuja v dveh avtomobilh: C3 in najnovej?em plurielu.

C3 sensodrive je na voljo le z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki predstavlja vrh motorne ponudbe pri Citroenovem mal?ku. Motor zmore 110 KM, kar je ve? kot dovolj za dinami?en zNašaj in dobre zmogljivosti - kar smo zapisali, ko smo ga preskusili v kombinaciji z obi?ajnim menjalnikom.

Kako se motor obnese v kombinaciji z menjalnikom sensodrive? Na papirju so zmogljivosti C3 sensodrive nekaj slab?e od običajne razli?ice: največja hitrost je s 192 km/h za 6 km/h manjša, do 100 km/h pa C3 sensodrive potrebuje dobro sekundo ve? (11,9 s). Se pa kombinacija z novim menjalnikom izkaže za gospodarnej?o - po ECE normah avto v povpre?ju porabi 6,2 l/100 km, kar je za tri decilitre manj od običajne razli?ice

Menjalnik sensodrive delujo tako kot ostali ročni menjalniki z avtomatiziranim prestavljanjem. Upravljanje sklopke in fizično prestavljanje namesto voznika opravlja elektronika v povezavi s hidravliko. To pomeni, da voznik (v ročnem Našinu prestavljanja) ?e vedno sam izbira prestave, a le z rahlim potiskom ročice ali pritiskom na oba obvolanska vzvoda. Na sklopko ni treba pristiskati, saj to namesto njega stori hidravlika. Ker je elektronika menjalnika povezana z motorno elektroniko, ni bojazni, da bi napa?no prestavili in tako poškodovali motor - prestavimo lahko samo takrat, ko so motorni vrtljaji primerni za to.
Sistem omogoča dva Našina vožnje - ročnega in samodejnega. Pri ročnem voznik izbira prestave s potiskom ali potegom prestavne ročice ali s pritiskom na oba obvolanska vzvoda - levi je za prestavljanje navzdol, desni pa za navzgor. Med prestavljanjem ni treba odvzeti plina, saj to namesto voznika stori elektronika, je pa v prid večji uglajenosti to priporo?ljivo, saj je prekinitev pospe?evanja tako manj izrazita.

?e je C3 sensodrive zabavnej?i in u?inkovitej?i od običajnega C3, boste morali preskusiti sami, Citroen Slovenija pa zanj zahteva 115.000 tolarjev dopla?ila (C3 1.6 sensodrive stane 2.742.000 tolarjev).

deyo

HADEI-JEV PRISPEVEK

Proton v rokah koncerna PSA?!

--------------------------------------------------------------------------------

Ali ste vedeli......

Francoski avtomobilski koncern PSA bo skužal preprižati Malezijce, da bi odkupili avtomobilsko podjetje Proton. Visoki predstavniki francoskega velikana Peugeot Citroen se bodo zato sešli s predstavniki malezijskega finan?nega ministrstva, da bi postavili ustrezno ponudbo za slabo stoje?ega malezijskega avtomobilskega proizvajalca Protona. Omenjena avtomobilska proizvajalca sta pred kratkim podpisala pismo o nameri za ovrednotenje in prou?itev morebitnega sodelovanja. Prvi krog pogovorov se je zašel septembra. Po pisanju časopisa The Business Times bo vodstvo koncerna PSA Peugeot prihodnji teden predstavnikom finan?nega ministrstva, Protona in vladne investicijske dru?be Khazanah Nasional, ki ima 43-odstotni dele? v omenjenem avtomobilskem proizvajalcu, razložilo svoj Našrt. Pogovori naj bi bili osredotočeni na morebiten vstop koncerna PSA kot delničarja v Protonovo proizvodno enoto in na tehnolo?ko sodelovanje.

deyo

Francoski avtomobilski proizvajalec PSA Peugeot Citroen je ?e izbral lokacijo za prvo tovarno v Rusiji.

Stala bo v mestiu Kaluga, 180 km JV od Moskve. Obratovati naj bi zašela leta 2010. PSA Našrtuje, da bo v začetku prihodnjega letu pridobila vsa potrebna dovoljenja in potem naj bi začeli z gradnjo objektov.

Za prvo leto planirajo proizvodnjo 100.000 vozilo, nato pa naj bi se ta številka povežala do 300.000 vozil.

Trenutno v Rusiji prodajajo le uvožena vozila.

deyo

Citat od: deyo;26561Francoski avtomobilski proizvajalec PSA Peugeot Citroen je ?e izbral lokacijo za prvo tovarno v Rusiji.

Stala bo v mestiu Kaluga, 180 km JV od Moskve. Obratovati naj bi zašela leta 2010. PSA Našrtuje, da bo v začetku prihodnjega letu pridobila vsa potrebna dovoljenja in potem naj bi začeli z gradnjo objektov.

Za prvo leto planirajo proizvodnjo 100.000 vozilo, nato pa naj bi se ta številka povežala do 300.000 vozil.

Trenutno v Rusiji prodajajo le uvožena vozila.

Koncern PSA je 28.01.2008 objavil, da so z Rusi tudi uradno podpisali dogovor o gradnji omenjene tovarne.

PSA Našrtuje , da bodo ob koncu leto?njega 1. polletja ?e vidni prvi rezultati gradnje.

garac

vir: finance

 objavljeno 14.2.08 00:01, tiskana izdaja ?t. 030/2008
 PSA Peugeot Citroen se je lani prebudil
 Karel Lipninik

PSA Peugeot Citroen je največji francoski proizvajalec avtomobilov. Skupina je lani prodala 3,4 milijona avtomobilov, s katerimi ji je po treh letih stagnacije le uspelo pove?ati prihodke od prodaje.

V skupini so poleg avtomobilskih dru?b Citroen in Peugeot ?e banka, ki večinoma skrbi za finančno podporo skupini, Peugeot Motocycles, ki izdeluje skuterje, in štiri dru?be za izdelavo avtomobilskih delov in opreme.

Prva opaznej?a rast po letu 2004

Skupina je lani ustvarila 60,6 milijarde evrov prihodkov, kar je sedem odstotkov ve? kot leta 2006. To je prva opaznej?a rast prihodkov po letu 2004. Najve? prihodkov, 47,5 milijarde evrov, so dosegli s prodajo avtomobilov. Skupina je prodajno odvisna od Evropske unije, kjer proda dve tretjini avtomobilov, vse pomembnej?i trg pa postaja tudi Kitajska. Ta je postala drugi najpomembnej?i trg z devetodstotnim dele?em v prodaji.

Cena delnic pod knjigovodsko vrednostjo

dobišek iz poslovanja skupine je lani dosegel 1,1 milijarde evrov, kar je ve? kot štirikratno pove?anje izjemno slabega dose?ka iz leta 2006. Po komaj pozitivnem letu 2006 pa je dru?ba lani ustvarila 885 milijonov evrov čistega dobiška, kar pa je ?e vedno precej manj, kot je dru?ba letno dosegla v prvih petih letih tega tiso?letja.


Cena delnic se je po objavi poslovnih rezultatov podražila za ve? kot pet odstotkov. Na njihovo rast je verjetno vplivala tudi za letos napovedana petodstotna rast prodaje. Delnice kotirajo pri 0,8 knjigovodske vrednosti delnic in 13 lani ustvarjenih čistih dobiških na delnico. Kljub izboljšanju poslovanja je namreč donos kapitala ?est odstotkov, donos iz rednega poslovanja pa le 1,8 odstotka. PSA dosega le polovico donosov francoskega konkurenta Renaulta, ki bo svoje lanske rezultate objavil danes.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/