PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

aygo

#15
Peugeotov ?Ka?kaj?

Avtomobil na fotografijah, ki je zelo močno zamaskiran (v fotogaleriji), a ga izdaja kar nekaj stvari, je povsem novi Peugeot 3008.
Francoska tovarna nujno potrebuje sve?o in atraktivno pločevino, saj lahko le tako drži korak s ponudbo preostalih proizvajalcev, ki imajo čedalje ve? raznovrstne pločevine. Po 4007, ki je pravzaprav preobleženi Mitsubishi Outlander (z dobrim PSA-jevim 2.2 HDi-jem), bo 3008 prvi PSA-jev SUV. Veliko skupnega bo imel s Tristoosmico, kar pomeni tudi široko izbiro bencinskih in dizelskih motorjev. Na testnih mizah naj bi Francozi ?e imeli sve?e ?konje?, ki bodo ?galopirali? z normo Euro5; med njimi naj bi bila tako novi 1,6-litrski HDi s 120 ?konji? kot tudi močnej?i, 150-?konjski? dvolitrski kurja? plinskega olja.

močna bo izbira pogona na prednji kolesi ali na vsa štiri, pripravljali pa naj bi celo sedemsedežno izvedbo, ki se bo postavila neposredno ob bok Nissanu Qashqaiu. Tudi ta bo letos dobil ?e dva prosta sedeža. Zadnja sedeža bosta pri Peugeotu zložljiva v dno vozila, zato bodo lahko kupci uporabljali ali sedemsedežno konfiguracijo ali petsedežno z velikim prtljažnikom. V prodajo se bo 3008 zapeljal v prihodnjih dveh letih, verjetno pa bo svojega križanca predstavil tudi Citroen.
vir:avtomagazin
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#16
Novi Peugeot 308 SW

Praktičen, var?en in zmogljiv. To je novi Peugeotov kombi. 308 SW bodo prvič predstavili na ?enevskem avtomobilskem salonu prihodnji mesec.
Na SW-ja, ki je po kombilimuzini druga različica Tristoosmice (sledila bosta ?e kupe-kabriolet in kupe), je ?e nakazal lanski koncept. Panoramsko steklo je v primerjavi s predhodnikom večje za 27 odstotkov (meri kar 1.68 m2). šipa prtlja?nih vrat se odpre ločeno. Vsi trije sedeži v drugi sedežni vrsti so posami?ni, enaki po velikosti in lahko odstranljivi. močno bo naročiti tudi razli?ico s sedmimi sedeži. Oba zadnja sedeža in tudi vse tri v drugi vrsti je mogoče zložiti v ravno dno. Prtljažnik bo sicer sprejel (petsedežna konfiguracija) 573 litrov prtljage, s čimer bo P308 SW eden izmed razrednih rekorderjev. Prtljažnik se bo pustil pove?ati na 1.736 litrov. V dol?ino meri 308 SW 4.500 milimetrov, v ?irino 1.825 milimetrov in v vi?ino 1.555 milimetrov. Motorji za 308 SW so:

Bencinski
1.4 VTi 70 kW, 136 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik
1.6 VTi 88 kW, 160 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik
1.6 VTi 88 kW, 160 Nm, 4-stopenjski samodejni menjalnik
2.0 BioFlex 107 kW, 208 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik
1.6 THP 110 kW, 240 Nm, 6-stopenjski ročni menjalnik
1.6 THP 103 kW, 240 Nm, 4-stopenjski samodejni menjalnik
1.6 THP 128 kW, 240-260 Nm, 6-stopenjski ročni menjalnik

Dizelski
1.6 lHDi 66 kW, 215 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik
1.6 HDi DPFS 80 kW, 240-260 Nm, 6-stopenjski ročni menjalnik
2.0 HDi DPFS 100 kW, 320-340 Nm, 6-stopenjski ročni menjalnik
2.0 HDi DPFS 100 kW, 320-340 Nm, 6-stopenjski ročni menjalnik

Foto: Peugeot,avtomagazin
[SIGPIC][/SIGPIC]





Xandrej

Kaj peugeot dela neke grde avte zadji čas... ??? Zadnji? sem videl tega 308 SW katastrofa. :breaking_pc:

aygo

Prednji konci so si podobni po modelih,zadaj jim je zmanjkalo idej.
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#19
Bipper
Bipper je novo avtomobilsko ime, ki je zapeljalo na slovenski asfalt. Mali Peugeotov dostavnik, ki so mu v dol?ino namerili vsega 3,68 metra, bo zaradi skromnih zunanjih mer, majhnega obražalnega kroga in velike okretnosti predvsem me??an.
In tudi njegova motorja nista pisana za izlete po avtocestah: oba sta 1,4-litrska, bencinski s 75, dizelski pa z 68 'konji'. Njegova praktičnost se torej pokaže v mestih, kjer se lahko vozi po ozkih ulicah, kar je le pobošna šelja večjih dostavnikov.

Kljub majhnosti je znotraj dovolj velik za 1,52 metra dolg, 1,18 metra visok in 1,05 metra ?irok predmet. ?e je izbrana prava oprema, se sovoznikov sedež zloži, uporabna dolžina pa se pove?a na 2,49 metra. V takšni konfiguraciji Bipper postre?e z 2,8 m3 velikim tovornim prostorom. Uradni material pravi, da zNaša nosilnost 610 kilogramov. Zadnja vrata se odpirajo asimetri?no (60 : 40), kar pomaga pri natovarjanju in raztovarjanju tovora. Na bošni strani ni druge vrste vrat, ?e pa boste posegli po dodatni opremi, je tam lahko kar par vrat!

V osnovni konfiguraciji stane Bipper Furgon z bencinskim motorjem 10.188 evrov, ob HDi-ju pa je naveden znesek 11.628 evrov. Osnovni Bipp ima servovolan, ABS, voznikovo varnostno blazino, pregradno steno med tovornim in potničkim delom, krilna zadnja vrata z ogrevanima šipama in brisalnikoma in to je to. Na izbiro so trije paketi, ki ?irijo opremo: Teren (povišano vzmetenje, dodatna zaščita ...) za 360 evrov, Plus (elektri?ne šipe, elektri?na ogledalca, daljinsko centralno zaklepanje ...) za 420 evrov in Confort (zaprt predal, bolje nastavljiv voznikov sedež ...) za 228 evrov. Za ena drsna vrata hočejo 240 evrov (desna), za par pa 480. Bi imeli ?e klimoč Dajte ?e jurja! (MR)
vir:avtomagazine
Foto: Peugeot
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#20
Peugeot 207 SW Outdoor

Po tri- in petvratni različici ter po različicah RC, CC in SW je Peugeot predstavil ?e zadnjo razli?ico dvestosedmice, namenjeno aktivnemu preživljanju prostega časa.
 
Dvestosedmica outdoor se od klasi?ne karavanske dvestosedmice razlikuje po bolj robustnem in obenem bolj ?portnem videzu. Sprednji del, tako kot pri bolj športnih različicah, krasita okrogli meglenki s kromiranim robom, njegov terensko naravnani zNašaj pa je poudarjen z okrasno za??itnimi obrobami iz temne plastike. Med terenske lastnosti spada tudi za 20 milimetrov povišano podvozje, 16-pal?na platišča iz lahke litine pa imajo predvsem estetsko funkcijo.
 
Notranjost je obogatena s posebnimi detajli in dodatno izbiro barv. Poleg klasi?ne, sivo ?rne kombinacije je na voljo posebna rjava barva armaturne plošče Criollo. Instrumentna plošča s petimi merilniki ima bela ozadja, sedeži in vratne obloge so obleženi v mrečasto tkanino z zaščitno prevleko, talna obloga pa je zaščitena s pralnimi preprogami.
 
Ponudbo bencinskih motorjev sestavljata 1,4-litrski VTi s 70 kilovati (95 KM) in 1,6-litrski VTi, ki razvije 88 kilovatov (120 KM). V dizelski ponudbi najdemo 1,6-litrski HDi agregat s 66 kilovati (90 KM) ter 1,6-litrskega, ki razvije 80 kilovatov (109 KM) in ima serijsko prigrajen filter trdih delcev.
 
Ker gre pri dvestosedmici outdoor za nadgradnjo paketa Trendy, le-ta poleg navedene posebne opreme serijsko vključuje tudi zavorni sistem ABS, štiri varnostne blazine, elektri?ni pomik sprednjih stekel, daljinsko centralno zaklepanje, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, ročno klimatsko napravo, potovalni računalnik in avtoradio s CD-predvajalnikom.
 
Cene dvestosedmice SW outdoor se gibljejo od 14.340 evrov, kolikor je treba od?teti za razli?ico z 1,4-litrskim bencinskim motorjem, pa do 17.640 evrov, kolikor pri Peugeotu zahtevajo za outdoorja z 80-kilovatnim dizlom.
 
Pri podjetju Peugeot Slovenija v letu 2008 Našrtujejo prodajo 300 klasi?nih dvestosedmic SW ter 100 dvestosedmic SW outdoor.
vir:avtomobilizem.com
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#21
Peugeot
Zlata pravila servisnih storitev
02.04.2008


V okviru CAP 2010 - novo za?rtane strategije skupine PSA Peugeot Citroen, ki jo je pred meseci predstavil predsednik Christian Streff, je cilj grupacije postati eden treh najbolj uspe?nih proizvajalcev avtomobilov na področju kakovosti. Ambicija zajema tako kvaliteto avtomobilov kot kakovost storitev nakupa, predaje in vzdrževanja avtomobilov v servisnih delavnicah. Slednje - prodajne in servisne storitve, so sistematizirane in povzete v t.i. Zlata pravila.
Pri prenosu za?rtanega s korporativnega nivoja v udejanjenje na lokalnem nivoju, se je zastopnik Peugeot Slovenija v prvi fazi osredotočil  na delo za vi?jo raven servisne dejavnosti. Ta je bila ?e doslej opredeljena in obsega niz storitev od naro?anja stranke, sprejema stranke in vozila, popravila, kontrole, podrobne razlage opravljenega dela in računa, svetovanja in preverjanja zadovoljstva stranke. Vsaka od navedenih storitev pa je odslej natan?no sistematizirana s ključnimi koraki, ki jih mora servisno osebje opraviti; definirani so elementi, ki morajo biti predhodno izpolnjeni; identificirana so potrebna orodja; in jasne so metode za interno spremljanje posamezne storitve.

Proces storitev je torej s strani znamke normiran, povsem jasen za uspešno dosledno  izvajanje in figurativno poimenovan ?Zlata pravila servisnih storitev?. Peugeot Slovenija bo vztrajal, da jih bodo stranke dele?ne v vseh poobla?ženih servisih. Ne glede na storitev, ki jo stranke zaupajo servisu, so v okviru Zlatih pravil vsaki? upravi?ene do brezpla?nega pregleda 26 ključnih točk na svojem vozilu, v večjo preventivno varnost in gotovost glede ustreznosti vozila.

foto: Peugeot Slovenija
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#22
PSA in gorivne celice
Koncern PSA in Intelligent Energy sta predstavila rezultat skupnega raziskovalnega dela H2Origin, katerega namen je vgradnja napredne tehnologije gorivnih celic v dostavni avtomobil na električni pogo


Plod triletnega sodelovanja je demonstracijsko vozilo peugeot partner H2Origin, z elektro motorjem, ki ga napaja zadnja generacija gorivnih celic Proton Exchange Membrane (PEM).

Nova generacija gorivih celic 10kWe ima več prednosti. Avtonomijo za 300 kilometrov, trikrat več kot vozila na električni pogon z baterijami, prostorsko kompaktnost tako gorivnih celic kot dodatne opreme, kar omogoča vgradnjo v prednji motorni del vozila, na mesto motorja z notranjim zgorevanjem in zagon motorja že pri -20oC, kar predstavlja za vozilo na gorivne celice precejšen napredek.

Inovativni sistem shranjevanja vodika pod tlakom 700-barov poveča mobilnost in praktičnost vozila. Shraniti je moč kar 70% več vodika, brez povečanja teže ali prostornine posod za gorivo. Avtonomija in s tem praktičnost uporabe je povečana, vozila namreč ni potrebno priključiti na električno napajanje.

Posode z vodikom se nahajajo v predalih pod tovornim prostorom zadaj, kar omogoča enostavno zamenjavo z novimi. Tak sistem nudi praktično alternativo polnjenju na črpalkah in s tem odpravlja glavno oviro pri razvoju vozil na vodikov pogon.

PSA Peugeot Citroen z vozilom peugeot partner H2Origin demonstrira aktivno delovanje v iskanju novih rešitev na področju alternativnih pogonov. Po mnenju strokovnjakov je široka proizvodnja avtomobilov na gorivne celice lahko realna okrog leta 2010.
vir.avtomanija
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

Poslovni rezultati: Rusija žene prodajo Peugeota Citroëna

Skupina Peugeot Citroën (PSA) je v prvem četrtletju v Rusiji prodala 9.900 avtomobilov, kar je 30 odstotkov več kot leto prej. Prodaja na vzhodu je v primerjavi s prodajo na zahodu simbolična.
Tako so v zahodni Evropi prodali 590 tisoč avtomobilov, kar je odstotek manj kot leto prej. PSA se na trgih v razvoju za prevlado bojuje z Renaultom in Fiatom. PSA je v prvem četrtletju prodal za 15,2 milijarde evrov, kar je dva odstotka več kot v istem času lani. Po objavi poslovnih rezultatov je delnica PSA izgubila 2,9 odstotka vrednosti in padla na 44.87 evra. PSA je sicer drugi največji proizvajalec avtov v Evropi, v prvem četrtletju je prodal skoraj 810 tisoč avtomobilov.
vir:finance
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

Skupina PSA Peugeot Citroen
Razvoj in načrtovanje proizvodnje 1-litrskega bencinskega motorja


Skupina PSA Peugeot Citroen se je odločila, da razvije novo družino 1-litrskega 3-valjnega bencinskega motorja, z močjo od 70 do 100 KM. Motor bo občutno prispeval k trudu po zmanjšanju izpuha CO2 in omogočil skupini PSA Peugeot Citroen, ki je danes vodilna v segmentu vozil z nizkim izpuhom ogljikovega dioksida, da vzdržuje in utrjuje doseženo prednost.
Cilj je ponuditi vozilo, ki, brez dodatne tehnologije, ne presega 100 g CO2/km. V ta namen bosta zgrajena dva visoko tehnološka objekta, en v Franciji, drugi v vzhodni Evropi.

Prvi proizvodni objekt, z letno zmogljivostjo 600.000 motorjev, bo pričel delovati leta 2011. Nahajal se bo v Franciji, s sklopu tovarne Tremery, kjer bo odprl 500 novih delovnih mest. Leta 2007 je tovarna Tremery, ki zaposluje 4.100 delavcev, proizvedla 1,74 milijona motorjev. Vse od postavitve leta 1979 je ena najuspešnejših.

Drugi proizvodni objekt oz. tovarna bo postavljen v vzhodni Evropi, okrog leta 2012. Trenutno je v teku iskanje najprimernejše lokacije v več deželah vzhodnoevropske regije, izbor pa naj bi bil znan do konca leta.

Nova tovarna v vzhodni Evropi bo utrdila skupino PSA Peugeot Citroen v to geografsko regijo in gotovo prispevala k povečanju prodaje, ob že delujočih tovarnah na Slovaškem (Trnava), v ÄŒeški republiki (Kolin) in v Turčiji (Bursa).
vir:avto.info
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#25
Prenova: Peugeot 407
Olepšan
Potem, ko so se z novimi modeli okrepili tako rekoč vsi konkurenti, je bil olepšav deležen tudi Peugeot 407.

Po besedah tovarne je zdaj elegantnejši in robustnejši, popravili pa so bojda tudi celostni vtis o kakovosti avtomobila. Bolj kot zunanjost je tako sprememb bila deležna notranjost, ki je dobila nova stikala klimatske naprave in izboljšan potovalni računalnik!? Tudi po faceliftu bodo na svoj račun prišli hišni štiri- in šestvaljniki, med katerimi bo dvolitrski HDi odslej premogel 103 kW (140 KM) ob porabi 5,6 litra plinskega olja na 100 km in izpustu 150 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.  Na voljo bo tudi bioflex različica benmcinskega agregata prostornine dveh litrov z možnostjo uporabe E85 ali bencina. Prenovljeni 407 na evropske trge prihaja poleti.
vir:avtomanija
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#26
Peugeot 308 2.0 HDi Premium Pack
Test v Avtomaniji

Potem ko smo preizkusili že drugo izvedbo Peugeota 308, se vse bolj pridružujemo mnenju tistih, ki na njem najdejo le dobre lastnosti, a kljub temu smo vendarle opazili nekaj napak. Začnimo najprej tam, kjer nas je 308 najbolj navduševal. Avto je nosil oznako Premium Pack, ki pri francoski znamki napoveduje dolg seznam opreme. Kar zadeva zunanji videz, velja omeniti, da je imel avto nameščena 17-palčna lahka platišča, rahlo spremenjen je bil sprednji in zadnji odbijač, »krivec« za osvetljeno notranjost vozila pa je velika panoramska steklena streha.

Notranjost vozila je bila v tem primeru precej nad ravnijo, ki smo je vajeni pri tej znamki. Svetlo usnje na sedežih in zadnji klopi ter črno usnje na volanu, prestavni ročici in na vrhnjem delu armaturne plošče je treba dodatno plačati, in to ne ravno malo. Peugeotovci za takšen prestiž zahtevajo vrtoglavih 3000 evrov. Poleg usnjenih dodatkov je znotraj potniške kabine mogoče najti še tempomat, samodejno klimatsko napravo, radijski aparat z MP3-predvajalnikom in CD-izmenjevalnikom ter parfumski nastavek za osvežitev notranjosti. Položaj za volanom je dober predvsem na račun udobnega sedeža (prednja premika elektrika) in volana, ki ga je mogoče premikati po globini in višini. Lično oblikovana armaturna plošča ponudi vozniku nezahtevno upravljanje s stikali in gumbi, medtem ko so pohvale poželi merilniki z novo podobo in belo podlago. Prostora je tako na prednjih sedežih (ti nudijo tudi dobro hrbtno oporo) kot tudi na zadnjih dovolj za štiri potnike, ti pa imajo v bližini tudi nekaj odlagalnih predalov, medtem ko se največji prostor s 348 litri skriva v zadnjem delu vozila.

Pod sprednjim pokrovom se je vrtel preverjeni dvolitrski agregat s 100 kW (136 KM) in 320 Nm navora, ki navdušuje z odločno odzivnostjo, saj v polni meri moč proizvaja že v nižjem delovnem območju. Pri pospeševanju se samodejno aktivira tudi funkcija Overboost, ki za kratek čas poveča navor na 340 Nm. Vse skupaj pa je nadgrajeno s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Dvolitrski motor nas je še enkrat prepričal, da je dober sopotnik, tudi zaradi nizke porabe, ki jo je mogoče doseči (6,2 l/100 km). Ne glede na zunanji videz je 308 vse prej kot športnik, ki se ceste sicer dobro drži, vendar mu agresivna vožnja ni po godu. To pa zato, ker podvozje nima pravih nastavitev, vzmetenje je občutno premehko, svoje pa doda ne najbolj neposreden volanski mehanizem.

Peugeot 308 nas je že ob prvem preizkušanju pozitivno presenetil, podobnega mnenja smo tudi tokrat, le da nam končna cena nikakor ne diši. Zanj je treba globoko seči v žep. Več kot 26 tisoč evrov je preprosto prevelik zalogaj.
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#27
Prihaja 308 RC Z
Magna Steyr bo naslednje leto začela s proizvodnjo Peugeotovega športnega kupeja.


Peugeot je potrdil, da bo njihov udarni koncept 308 RC Z naslednje leto ugledal luč sveta kot proizvodna različica. To je potrdil tudi Peugeotov šef Jean-Philippe Collin in dejal, da bo končna oblika, ki bo zapeljala tudi v salone, predstavljena naslednje leto na frankfurtskem avtomobilskem salonu.

Za proizvodnjo pa ne bo skrbel Peugeot sam, ampak bo to nalogo opravljala avstrijska Magna Steyr, in sicer predvidoma v Gradcu. Letna proizvodnja bo po prvič načrtih štela 20.000 primerkov letno, prvi kupeji pa bodo na voljo v prvi polovici leta 2010.

Tako kot konceptna različica bo tudi serijski avto postavljen na osnovo tristoosmice, šasija pa bo športno primerno tudi olajšana za nekaj kilogramov. Za premikanje kupeja (in sicer hitro premikanje) naj bi skrbel 1,6-litrski motor, ki poganja manjšega brata 207 RC (in si ga Peugeot deli z Minijem v modelu Cooper S), moč pa naj bi povečali na okrog 220 KM
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

Nadgradnja za 308
Leto dni od začetka prodaje kombilimuzine in pol leta od SW, model 308 nadaljuje svojo razvojno pot.


Tako je sedaj kombilimuzina 1,6 THP 110 kW (150 KM) opremljena s povsem novim menjalnikom s šestimi prestavami. Ta MCM menjalnik (hišno poimenovanje Mechanical Compact Manual), ki se odlikuje z natančnostjo, vzdržljivostjo in kompaktnostjo, nudi vozniku odlične vozne užitke. Tudi ekološki vidik te nove verzije je izboljšan. Poraba goriva je 7 l/100 km,  tudi zahvaljujoč pnevmatikam Michelin Energy Saver, ki ekskluzivno opremljajo model 308 vse od lansiranja. Izpuh CO2  pri mešani vožnji znaša 165 g/km.

Za večjo ekološko učinkovitost je na voljo motorna izvedenka s povprečno porabo 4,5 l goriva in 120 g/km CO2. Gre za 308 z dizelskim motorjem 1,6 HDi FAP 80 kW (110 KM), ki predstavlja srčiko prodajne ponudbe. Odslej bo na voljo s šeststopenjskim menjalnikom MCM. Kombilimuzina 308 2,0 HDi FAP, opremljena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in pnevmatikami Michelin Energy Saver ne presega izpuh CO2 140 g/km. Omeniti velja tudi 308 SW 1,6 HDi FAP 80 kW (110 KM), s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, z Michelin Energy Saver, povprečno porabo 4,9 l in izpuhom CO2 130 g/km. Poleg čimbolj učinkovitih in obenem varčnih motornih sklopov, se prizadevanja v smeri ekološke učinkovitosti - ki v nižjem srednjem segmenti vozil še ni tako pogosta- začnejo že v zasnovi modelne linije, s pozornostjo na aerodinamiki in nato na opremi kot so npr. že omenjene varčne Michelinove pnevmatike.

Nenazadnje modelna linija 308 od nedavnega ponuja tudi sistem WIP Nav, ki ga sestavlja zelo konkurenčna ponudba vgrajene navigacije z barvnim ekranom 7" 16/9, kartografijo Evrope z zemljevidom na kartici SD, prostoročni sistem telefoniranja Bluetooth...

Do konca oktobra 2008 je bilo v obeh karoserijskih izvedenkah (kombilimuzina in SW)  proizvedenih 385.000 avtomobilov. V Sloveniji je bilo od oktobra 2007 do konca novembra 2008 prodanih 819 kombilimuzin, in od septembra 2008 115 različic SW.
vir:avtomanija
[SIGPIC][/SIGPIC]





dvorjan

To, da se Citroti dobijo en soliden 6-stopenjski menjalnik tudi pri sibkejse motoriziranih razlicicah. Koncno, bi lahko rekel.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!