PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

rs23

Peugeot 3008

Uradna predstavitev

V teh dneh so Francozi razkrili dokončno serijsko podobo 'crossover' modela z oznako 3008, ki so ga Francozi v prototipni izvedbi prvič predstavili v lanskem oktobru na tedanjem avtomobilskem salonu v Parizu. Serijska verzija bo prišla do evropskih kupcev v letošnjem poletju, v živo pa bo prvič predstavljena na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.
Pri lovu na kupce so se Francozi osredotočili na podobno ciljno skupino kot jo imata dodge caliber ter nissan qashqai. Pri tem računajo na kupce, ki jim je običajna zasnova kompaktnih kombilimuzin s petimi vrati preveč običajna, enoprostorci pa preveliki. Poleg tega so imeli v mislih tudi dosedanje, po možnosti bolj modno orientirane kupce štirivratnih limuzin iz srednjega razreda, ki jim godi višja pozicija sedenja ter zunanji izgled, ki s svojo zajetno 'single frame' masko hladilnika namiguje na sorodstvene vezi s katerim izmed tako imenovanih 'urbanih športnih' premium terencev. Peugeotov 'qashqai' je zasnovan na tehnološki platformi Peugeotove kombilimuzine z oznako 308 in bo po želji kupca lahko opremljen tudi s stalnim štirikolesnim pogonom, običajne izvedbe na začetku prodaje pa bodo premogle le pogon na sprednji kolesni par, ki bo po navedbi proizvajalca zagotavljal zadostno količino oprijema na vseh podlagah zaradi serijske namestitve 'all-season' (mud & snow) pnevmatik in vgradnje nadgrajenega elektronskega sistema TCS, označenega z oznako Grip Control. Ta ponuja vozniku pet (standard, vožnja po snegu, terenska vožnja, vožnja po pesku ter vožnja z izklopljenim sistemom ESP) možnosti pri premagovanja prevoženih razdalj. Med množico ostalih elektronskih pomagal najdemo še sistema ABS & EBD, zavornega pomočnika (sistem EBA), sistem 'hill assist' za lažje speljevanje na klancu, sistem DRC (Dynamic Roll Control), ki preprečuje pretirano zibanje karoserije pri vožnji skozi ovinek ter 'Head Up Display', povezan z radarsko vodenim tempmatom, zadolženim za ohranjanje primerne varnostne razdalje med matičnim vozilom in vozilom pred njim.

Francozi poudarjajo tudi to, da jih je pri razvoju tega avtomobila gnala močno izražena želja po učinkoviti redukciji skupne mase. Zato je karoserija zvarjena ob pomoči lasersko vodenih varilnih strojev, sprednji previs pri karoseriji pa celo nekoliko krajši, ker ima vozilo vgrajen popolnoma na novo razvit sistem absorbiranja energije, ki bi nastala pri morebitnem trku. Poleg tega so pri tem avtomobilu uporabili še več aluminija in zreducirali debelino panoramskega strešnega okna na 5 mm. Panoramsko strešno okno ponuja enako površino (1,60 m2) in varnostne lastnosti kot pri modelu 308 SW. Notranjost potniške kabine, oblikovane po vzoru letal (mnenje proizvajalca) zaznamuje tudi vgradnja zelo učinkovite klimatske naprave, ker je za uspešen pretok zadolženih 5 ventilatorjev (trije spredaj, dva zadaj). Klimatska naprava lahko deluje v ročnem ali samodejnem modusu, ponuja pa tudi samodejno (vgrajen 'Air Quality' senzor) zaprtje lopute za zunanji dotok zraka v primeru povečane količine smoga. Notranjost avtomobila, ki bo opremljen v podobnem stilu kot donator tehnološke platforme ponuja tudi tri vtičnice (12 voltov) za različne električne porabnike ter veliko skritih predalov s skupno kapaciteto 50 litrov, sam prtljažni prostor pa je zasnovan modularno in po potrebi tudi bolj prostoren, ker sega njegova kapaciteta 'požiranja' od osnovnih 512 (432 litrov – VDA norma) pa vse do 1604 (1241 litrov – VDA norma). Po zaslugi preklopnega sovoznikovega sedeža bo sprejel tudi daljše predmete, širina (1030 mm) prtljažnega prostora pa ostaja vedno ista. Peugeot 3008 (dolžina: 4365 mm, širina (z ogledali): 1837 (1910) mm, višina vozila, pripravljenega na vožnjo: 1639 mm, medosna razdalja: 2613 mm) bo lahko opremljen tudi z električno ročno zavoro, parkirno asistenco, biksenonsko tehniko pri paru glavnih sprednjih svetlobnih teles in kopico ostalih komfortnih pridobitev, znanih že iz modela 308, ki je prispeval tudi paleto pogonskih agregatov in menjalnikov. Paleta 'obutve' pa sega od 16 (premer platišč) do 18-palcev. Podatki o zmogljivostih so zaenkrat zaviti v skrivnost.

vir: avto.info

rs23

test: Peugeot 807 2,2 HDi FAP premium

Družinska vloga

Težko si je predstavljati takšen avtomobil drugače kot v družinski vlogi. Ima namreč vse, kar ena, lahko tudi velika, družina potrebuje. Prostor, veliko opreme in udobja, prilagodljivost ter varnost. In od lani še nov motor, ki ga krasijo vsi najnovejši tehnološki dodatki kot so nov dvojni turbinski polnilnik in filter trdnih delcev.
807 je šele druga generacija večjih enoprostorskih vozil pri Peugeotu a jim pomanjkanja idej in dovršenosti nikakor ne moremo očitati. Sicer je bil ta model lani rahlo osvežen, ker je na trgu že vse od leta 2002, ko sta ga s sorodnima modeloma, tako kot generacijo prej, skupaj razvila francoski koncern PSA in italijanski Fiat. Oblika ni več nič posebnega, zato boste na cesti večinoma neopazni. Ne skriva podrejenosti prostornosti v kabini in ni neprepoznavna, saj z značilnimi lučmi in masko z velikim levom lepo sledi ostalim modelom starejše generacije pri hiši. Ogromne steklene površine pričarajo prijetno vzdušje v notranjosti, zadnje šipe pa so še zatemnjene, da potnikom ne bo prevroče ob močnem soncu. Ti potniki bodo navdušeni nad drsnimi bočnimi vrati v drugi vrsti, ki jih lahko lastnik ključa odpira tudi z gumbki na njem, za ostalo pa poskrbi elektrika.

Prvi pogled v kabino navduši tudi bolj zahtevne potnike, saj so sedeži oblečeni v usnje, del armaturne plošče in obloge vrat pa v alkantaro. Obenem niti izbor ostalih materialov ni slab, saj je plastika dovolj kvalitetna, da upraviči visoko ceno takšnega peugeota, ki se s paketom opreme 'premium' prične pri 35.750 evrih. Le še pri izdelavi bi se lahko malce bolj potrudili in kakšen kos bolj kvalitetno sestavili z ostalimi. Cena je precejšen zalogaj za večino družin, tistim, ki bodo uspele seči tako visoko, pa bo na voljo še zmogljiva klimatska naprava, gretje sedežev in zračne blazine ter zavese, ki segajo tudi do tretje vrste sedežev. 807 ima lahko največ osem sedežev, pri testnem pa je bil prostor zadaj raje namenjen prtljagi. Seveda; po pričakovanjih je prostora tudi v zadku ogromno, obenem pa lahko sedeže poljubno odstranite iz vozila, tako da potem naraste že na slabe tri 'kubike', kar je dovolj tudi za športne navdušence ali občasne obrtnike. La zaščititi morate vse stene, da se ne bodo povsod poznale praske ostrih predmetov.

Voznik se mora malce navaditi na ročico ročne zavore na levi strani in na dokaj položen volanski obroč, vse ostalo pa je praktično nameščeno in pregledno. Do klimatske naprave boste sicer vedno morali seči mimo prestavne ročice, ki je nameščena na sredinsko konzolo, medtem ko je med sedežema velik in praktičen prazen prostor, na sedežih samih pa še naslona za roki. Osebno mi je bil zelo všeč dizajn merilnikov, ki spominja na stare čase. Številke so natisnjene na zunanjo površino, tako da se igla giba pod njimi, ponoči pa pride do izraza tudi prijetna enakomerna osvetlitev. Po drugi strani bi jih raje videl pred voznikom kot na sredini, tako da se pred volanom nahajajo le kontrolne lučke in podatki potovalnega računalnika. Upravljanje s takšnim peugeotom je, če ste vešči velikih dimenzij, vedno sproščeno opravilo. Prva prestava v menjalniku je kratka, da dobro povleče tudi polno obremenjen (ko lahko tehta  več kot 2,5 tone), medtem ko je šesta dolga, da je lahko varčen na avtocestah. Zaradi visokega težišča se karoserija nagiba bolj kot ste vajeni pri limuzinah, vendar je občutek nad nadzorom dovolj dober, da mu boste zaupali. Hrupa ni veliko, predvsem navdušuje velika prožnost motorja, ki pri 1000 vrtljajih v minuti ponuja že 200 Nm navora. Zasluga gre dvema turbinskima polnilnikoma, ki izboljšata odzivnost in učinkovitost tega štirivaljnega agregata. Porabo goriva v mestih hitro predstavlja dvomestna številka (nad 10 litrov), ker masa vozila zahteva svoj davek, medtem ko na umirjenih avtocestnih vožnjah zlahka pade nekje na 8 litrov na 100 kilometrov.

Ob vsem prostoru in uporabnosti, ki ju 807 ponuja, tako tudi stroški po nakupu ne bi smeli biti preveliki, sploh če se v njem res vozi vse, čemur je namenjen. Torej: vsaj pet članov družine, velik šotor, hrana in še kakšno kolo na strehi. Ne skrbite, tudi za psa se bo našel prostor.


vir: avto.info

rs23

PSA ohranja tržni delež   :emot112:   :BigThumbs:

Na evropskem trgu, ki je v letu 2008 zaznal upad, se je število registriranih vozil skupine PSA zmanjšalo za 8,6 odstotka.


Skupno so tako prodali kar 2.130.900 avtomobilov in v tem obdobju se je tržni delež skupine ustalil pri 13,8 %, kar je enako rezultatom iz leta 2007.

V Franciji je skupina dosegla 31,6 % tržni delež s 794.200 registriranimi vozili (osebna in lahka gospodarska vozila), kar predstavlja 1,9 % rast na trgu, ki se je zmanjšal za 0,6 %. Tržni delež skupine se je na letni ravni izboljšal za 0,8 točke. V Nemčiji se je tržni delež skupine PSA Peugeot Citroën povečal za 0,2 točke in se ustalil na 5,7 %. Na trgu z 1,7 % upadom se je število registriranih vozil skupine povečalo za 2,1 % in doseglo 189.500 enot. Na močno prizadetem trgu v Španiji, ki je upadel za 29,8 %, je število registriranih vozil skupine PSA Peugeot Citroën doseglo 254.300 enot in se zmanjšalo za 30 %. Tržni delež skupine tako znaša 19,1 % in se lahko primerja z rezultati v letu 2007, ko je tržni delež dosegel 19,2 %. V Veliki Britaniji, kjer vlada neugoden menjalni tečaj funt/evro, je skupina že 2. polletje izvajala politiko, s katero želi omejiti negativne vplive na prodajo. Na trgu z 11,7 % upadom se je število registriranih vozil skupine zmanjšalo za 17,1 % in doseglo 237.200 enot. Tržni delež je z 10,4 % v letu 2007 padel na 9,8 %. V Italiji število registriranih vozil skupine znaša 235.700 enot (- 12,5 %) in sledi zmanjševanju trga (- 12,7 %).


vir: avtomanija

garac

Citroen ima novega predstavnika za stike z javnosto. To je 48 letni diplomant evropske poslovne šole Jean-Baptiste Thomas poprej zaposlen v podjetju Honda francija in Honda Motor Europe. V podjetje Citroen je prišel leta 2000. Bil je nekaj časa glavni na predstavništvu Citroen Švedska in Citroen Rusija.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

aygo

#49
Trimiljonti filter trdih delcev

V koncernu PSA so prodali že tri miljone dizelsko gnanih avtomobilov, ki imajo vgrajen filter trdih delcev - FAP. Jubilejni avto s FAP-om, je peugeot 207 1,6 HDi.
Sporočilo za javnost se glasi:
Družba PSA Peugeot Citroen je tehnologijo FAP patentirala in predstavila trgu maja 2000, v peugeotu 607. Zatem jo je postopno širila na ostale modele obeh znamk, Peugeota in Citroena. Danes je filter trdnih delcev FAP na voljo v 22 modelih prodajnega programa in tudi v dostavnikih obeh znamk. Družba je ves čas izpopolnjevala tehnologijo na področju aditiva in vzdrževanja filtra in dokazala učinkovitost pri uničenju tudi najmanjših škodljivih trdnih delcev. Današnja tehnologija z oktogramim filtrom in aditivom 2. generacije ne zahteva več periodičnega vzdrževanja filtra, kot pred tem. Družba PSA Peugeot Citroen nadaljuje z optimizacijo tehnologije FAP, išče sinergije in aktivno dela v smeri zmanjševanja izpuha dušikovega oksida, kar je ena pomembnih zahtev Euro VI, leta 2014.
vir:siol
foto:Citroen
[SIGPIC][/SIGPIC]





rs23

Kdo ve kateri po vrsti je bil moj?

aygo

Peugeot Citroën lani s 343 milijoni evrov izgube

Francoski avtomobilski koncern PSA Peugeot Citroën je v letu 2008 imel 343 milijonov evrov čiste izgube, medtem ko je v letu 2007 imel 885 milijonov evrov dobička.
Predsednik koncerna Christian Streiff je hkrati opozoril na nadaljevanje slabih časov v letošnjem letu. Po njegovih besedah bo za podjetje še posebej težka prva polovica leta, že leta 2010 pa si ponovno obetajo dobiček.

Francoska vlada je Peugeot Citroënu in Renaultu odobrila posojilo v višini treh milijard evrov.

Vir: STA, Reuters
[SIGPIC][/SIGPIC]





rs23

#52
Velikanska izguba koncerna Peugeot-Citroen


Eden od dveh francoskih avtomobilskih gigantov je lani zabeležil kar 343 milijonov evrov izgube, črne čase pa napovedujejo tudi za letos. Brez dela bo ostalo 11 tisoč ljudi.


Francoski avtomobilski koncern PSA Peugeot-Citroen je imel lani kar 343 milijonov evrov izgube, nadaljevanje slabih časov pa pričakuje tudi v tem letu. Zato nameravajo ukiniti kar 11 tisoč delovnih mest. Slika je bila popolnoma drugačna leta 2007, ko so imeli kar 885 milijonov evrov profita.

   
Glavni izvršni direktor Christian Streiff je napovedal, da bodo avtomobilski trgi v zahodni Evropi v letu 2009 zabeležili 20-odstoten padec ter se nato leta 2010 umirili. Posebej težavno bo prvo četrtletje, predvideva, zaradi česar se je morala skupina po njegovih besedah odločiti za doslej nevidene ukrepe. Med drugim nameravajo zvišati cene, za petino zmanjšati proizvodnjo avtomobilov in zmanjšati število zaposlenih.


   

To pa ne bo doletelo francoskih delavcev. Vlada v Parizu je namreč proizvajalcem avtomobilov namenila 6,5 milijarde evrov pomoči, od česar je koncernu Peugeot-Citroen pripadlo tri miljarde, ostalo pa je dobil njihov rival Renault. V zameno pa v njihovih tovarnah ne smejo odpuščati francoskih delavcev.

Peugeot sicer v domačih tovarnah proizvede le okrog 40 odstotkov svojih vozil. Tovarne ima tudi v Španiji, na Èeškem, Slovaškem, v Italiji in na Portugalskem ter v Turčiji, na Kitajskem, v Argentini in Braziliji. Koncern Peugeot-Citroen je konec leta 2007 zaposloval 207.850 delavcev.

Dobavitelj delov Faurecia, ki je v večinski lasti Peugeota, je danes prav tako najavil izgubo, in sicer v višini 547 milijonov evrov. Zato bo prosil za finančno pomoč.

Francoski predsednik Nicolas Sarkozy je z namenom, da bi preprečili selitev avtomobilske proizvodnje, prejšnji teden napovedal sprejetje načrta podpore avtomobilski industriji. V ponedeljek je nato vlada predstavila paket v vrednosti 6,5 milijarde evrov, v sklopu katerega bosta oba glavna avtomobilska proizvajalca – PSA Peugeot Citroen in Renault – prejela po tri milijarde evrov posojila.

vir: 24ur

garac

vir:finance

Peugeot Citroën je lani ustvaril 343 milijonov evrov izgube, čeprav so analitiki napovedovali 180 milijonov evrov dobička. Iz rdečih številk si bodo pomagali z javnim denarjem in množičnim odpuščanjem, večinoma v obratih zunaj Francije.



 
Nicolas Sarkozy je Peugeot Citroënu obljubil tri milijarde evrov posojila v zameno za ohranjanje delovnih mest v Franciji, delovna mesta v obratih zunaj države ga ne zanimajo.

Največji francoski proizvajalec avtomobilov Peugeot Citroën je včeraj objavil višino lanske izgube, ki je dosegla za vse analitike presenetljivih 343 milijonov evrov. Družbi, ki je še predlani imela 885 milijonov evrov dobička, so analitiki za leto 2008 napovedovali 180 milijonov evrov dobička.

Še letos bodo v rdečem

Prihodki iz prodaje avtomobilov so lani upadli za 7,4 odstotka, na 54,4 milijarde evrov. Prvi mož skupine Peugeot Citroën Christian Streiff je vlagatelje opozoril, da bo družba tudi letos ustvarila podobno izgubo kot lani in se bo iz rdečih številk izkopala predvidoma šele prihodnje leto. Po njegovi oceni se bo evropski avtomobilski trg letos skrčil še za dodatnih 20 odstotkov.

Francija ne bo reševala čeških in slovaških delavcev

Streiff je včeraj napovedal še, da bo družba letos odpustila 11 tisoč ljudi, na prednostnem seznamu za odpuščanje pa so obrati zunaj Francije. Ta napoved je prišla v javnost le dan za tem, ko je francoski predsednik Nicolas Sarkozy razkril tri milijarde evrov vreden reševalni sveženj za Peugeot Citroën. Družba je že konec lanskega leta zaprla 2.700 delovnih mest. Sarkozy je z izjavo, da z denarjem svojih davkoplačevalcev ne bo reševal delavcev v drugih državah, že močno razburil Èehe in Slovake, kjer ima Peugeot Citroën svoje obrate in kjer že pospešeno krčijo število zaposlenih.

Evropa Franciji očita protekcionizem

Posojilo Peugeot Citroënu in podoben znesek pomoči Renaultu mora evropska komisija še odobriti, saj se ju drži sum protekcionizma. Sarkozy zagotavlja, da pomoč ni predvidena zgolj za francoska izdelovalca avtomobilov. Tuji izdelovalci vozil v Franciji niso zaprosili za pomoč, razen družbe Renault Trucks , ki je v lasti švedskega Volva, in bo predvidoma dobila pol milijarde evrov pomoči iz francoskega proračuna.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

#54
12/02/2009 Jean-Marc Gales generalni direktor Citroena
 
Jean-Marc Gales, trenutno direktor svetovne prodaje Mercedes Benz, se bo pridružil skupini PSA Peugeot Citroën v marcu, da sprejme mesto generalnega direktorja Citroena.



BIl je imenovan za člana  upravnega odbora PSA Peugeot Citroën na seji nadzornega


Jean-Marc Gales, 46, Luksemburžan  je večino svoje kariere preživel v avtomobilskem svetu, vključno Volkswagen, BMW in General Motors
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

rs23

Pa kaj to pomeni, da bodo tudi iz PSA-ja prihajali vse prej kot pa avtomobili?

Citroenovc

Naj popedenajo svojo prodajno-servisno mrežo pol pa naj jokcajo kako so v rdečih cifrah ...
OK

LP
Primož

garac

Ma ja te rdeče številke so malo mimo, v drugi temi pa lahko beremo, kako so novinarje iz Barcelone odpeljali v skandinavijo, pompozno najavljajo neke nove modele in na veliko oglašujejo.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

gigo

Citat od: garac;46898Ma ja te rdeče številke so malo mimo, v drugi temi pa lahko beremo, kako so novinarje iz Barcelone odpeljali v skandinavijo, pompozno najavljajo neke nove modele in na veliko oglašujejo.

In da ne pozabimo samo kako investicijo so naredili za novi Image. Mislim, da bi z veseljem dal eno veliko cbado v rt. :emot175:
http://shrani.si/files/mojvbtc.jpg[/img]]
Take the risk of thinking for yourself, much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way.   Christopher Hitchens

tct

Dokler bo mala, 1€ gumijasta puša po 120€ v Citroenovi prodajni mreži, si fima ne zasluži napredka. Pa dokler bo po strokovnosti res samo en Toni ali pa Novak v SLO si ne obetjamo napredka.