PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

aygo

#60
Peugeot 206+
Evropska premiera


Francozi so v teh dneh seznanili evropsko javnost z novo izvedbo njihove kompaktne prodajne uspešnice, ki predstavlja Peugeotov odgovor na pestro ponudbo 'klasičnih' modelov (punto classic, clio storia, berlingo first, astra classic...) pri konkurentih. Tako smo Evropejci dobili avtomobil, ki so ga v sredini leta 2008 že predstavili v Braziliji, kjer nosi oznako 207 Brazil.
V Braziliji je domača strokovna javnost modelu 207 Brazil že prilepila oznako '206 and a half', ker gre za 206 z obrazom (nov pokrov motorja, oba odbijača, nove sprednje luči in spremenjena podoba zadnjega para glavnih svetlobnih teles) od modela 207, ki je od evropskega izvirnika (do sedaj izdelanih več kot 6,5 milijona primerkov) iz leta 1998 podedoval tudi večino pogonskih motorjev ter skoraj celotno paleto karoserijskih izvedb. V Braziliji jo sestavljajo tri in petvratni 207, štirivratna limuzina 207 Brasil Passion ter karavanska verzija 207 Brazil SW. Brazilci so ob predstavitvi tega modela s ponosom oznanili, da gre za prvi pristni domači projekt te znamke. Ob tem so spremenili tudi nekaj detajlov v notranjosti potniške kabine.

Evropskim kupcem izvedbe 206+ pa bodo v letošnjem aprilu ponudili le tri in petvratno kombilimuzino, ki bo na voljo le z enim paketom opreme, več možnosti glede izbiranja pa bo ponujala motorna paleta, sestavljena iz treh pogonskih agregatov. Prvi je Peugeotov bencinski motorni klasik z 1,1-litra delovne prostornine, ki je svoje delo opravljal že v modelu z oznako 104 (izvedba GL - 57 KM, ZS - 66 KM, modelno leto 1979) in mu pripada vloga osnovnega motorja. Za njegovih 60 'konj' v trivratni izvedbi 206+ bo nemški kupec odštel 9.950 evrov. Za dodatnih 600 evrov pa bo dobil trivratno izvedbo z znanim 1,4-litrskim bencinskim motorjem, ki premore 75 KM. Najdražjo možnost predstavlja trivratna dizelska verzija (1.4 HDi – 68 KM), ker bo kupec v Nemčiji odštel 11.800 evrov. Ta varianta se bo oddolžila z nizko porabo goriva, ker proizvajalec omenja žejo v območju 4,2 litra na 100 prevoženih kilometrov. Ta verzija je prijazna tudi do okolja, ker ustvari le 112 g CO2 na vsak prevoženi kilometer. Doplačilo za pet vrat znaša 650 evrov.
foto:Peugeot
vir:avtoinfo
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

ADAC primerjalni test
Aygo je zmagovalec v kategoriji novih vozil s ceno pod 10.000 evrov


Pri nemškem avtomobilskem združenju ADAC so predstavili izsledke nedavno opravljenih testiranj desetih malčkov s prodajno ceno, ki v Nemčiji ne presega 10.000 evrov. Nemci so ob testiranju najcenejših nemških modelov ugotovili in znova potrdili že znano dejstvo o pomanjkljivi varnostni opremi pri majhnih avtomobilih zaradi po njihovem nerazumljive politike nekaterih proizvajalcev, ki ponujajo bočne in zavesne zračne blazine le ob doplačilu, sistem ESP pa je na voljo samo za dražje različice.


Po njihovem mnenju ima Toyotin aygo v Nemčiji najboljše razmerje med plačanim in dobljenim, poleg tega pa tudi zadosti prostora v notranjosti potniške kabine in solidne vozne lastnosti in zmogljivosti, ponaša pa se tudi z nizko bencinsko žejo (5,6-litra na 100 prevoženih kilometrov). Negativno pa je izpadla relativno dolga (44 metrov) zavorna pot pri zaviranju pri hitrosti 100 km/h. Na drugo mesto se je uvrstil njen francoski sorodnik(Citroën C1)
ki mu je prvo mesto ušlo zaradi odsotnosti serijskih zavesnih zračnih blazin, namenjenih zaščiti glave, ki so pri Francozu na voljo le ob doplačilu. Na tretje mesto so Nemci postavili 'latino Nemca' z oznako fox, ki je nemško žirijo prepričal s prostornostjo in velikostjo prtljažnika, udobnim vzmetenjem in devetintridesetimi metri zavorne poti, obenem pa jih je razočaral s skromno opremljenostjo, 'utrujenim' bencinskim motorjem in ne ravno nizko porabo (6,7 litra na 100 km) goriva.

Na šesto mesto se je uvrstil logan, avtomobil z najnižjo prodajno ceno v Nemčiji. Pri njem cenijo prostornost in dostopnost (pogojena s prodajno ceno) avtomobila, niso pa zadovoljni z zavorno potjo (44 metrov) ter totalno odsotnostjo sistema ESP ter stranskih zračnih blazin. Na zadnje mesto se je uvrstila Lada kalina z zavorno potjo v dolžini 49 metrov. Za ta avtomobil pa sploh niso našli lepe besede. Moti jih skoraj čisto vse (kvaliteta izdelave, varnost in vozne lastnosti).

V priloženi tabeli so prikazani naslednji podatki (od leve proti desni):
1. Proizvajalec in model
2. Dostopnost (pogojena s prodajno ceno)
3. Stroški vzdrževanja
4. Prijaznost do okolja
5. Varnost
6. Prostornost
7. Udobje
8. Kvaliteta izdelave
9. Skupna ocena (zmagovalno vozilo ima največji seštevek točk)

Prodajne cene avtomobilov v Nemčiji s prodajno ceno pod 10.000 evrov, ki so prikazane v drugi tabeli ne vključujejo trenutno popularnih nemških 'eko' popustov.
vir:adac,avtoinfo
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

#62
Prve fotografije: Peugeot 5008
Levja alternativa
Frankfurtski IAA je še daleč, Peugeot pa že začenja ofenzivo, tu je veliki MPV.


Francoska tovarna je po modelu 3008 predstavila tudi svojega večjega ljudskega prevoznika, ki v dolžino meri 4,53 metra. Pri Peugeotu so zanj pripravili zelo aerodinamično obliko s količnikom zračnega upora 0,29, kar je po besedah tovarne identično količnikou hitrega vlaka francoskih železnic TGV. Novi Peugeotov predstavnik bo na voljo s šestimi motorji, med katerimi sta dva 1,6-litrska VTi agregata z 88 kW (120 KM) oziroma 115 kW (156 KM), dva dvolitrska HDi agregata z 110 kW (150 KM) oziroma 120 kW (163 KM) ter 1,6-litrski HDi-agregat moči 81 kW (110 KM). Pri Peugeotu so se potrudili tudi z razlago številčne oznake, in sicer število 5 predstavlja tradicionalno skupino družinskih vozil omenjenega proizvajalca, 00 pomeni višji položaj sedenja, število 8 pa trenutno generacijo.
vir:avtomanija
[SIGPIC][/SIGPIC]





rs23

Opel

Fiat in Kitajci še niso vrgli puške v koruzo

Po današnji objavi članka v nemškem časopisu 'Süddeutsche Zeitung' zgodba o prevzemu Opla in njegovega britanskega sorodnika (Vauxhall) še ni povsem zaključena, ker je časopis sporočil svojim bralcem, da se Fiat in BAIC še nista predala in nadaljujeta pogajanja. To so v teh dneh potrdili tudi predstavniki nemške vlade.
Po navedbi nemškega časopisa so se včeraj sestali predstavniki nemške vlade (predstavniki ministrstva za gospodarstvo in predstavniki urada nemške kanclerke) ter delegacija kitajskega proizvajalca BAIC, ki je predložila novo vizijo glede nadaljnje usode tega nemškega proizvajalca. Èeprav je GM Europe 1. junija podpisal pismo o nameri s podjetjem Magna International, so predstavniki Magne v istem dnevu že opozorili javnost na možnost popolnoma drugačnega scenarija, ker zgodba o prevzemu Opla še ni zdaleč ni končana. V javnosti pa so se v teh dneh celo pojavila vnovična namigovanja o možnem Fiatovem prevzemu :bombs: grupacije PSA v slučaju, ko bi Opel prevzel nekdo drug.

vir: avto.info

rs23

Prenova za trojček?

Peugeot je napovedal, da bo do konca leta prenovil model 4007, posledično pa to pomeni, da bo osvežitev doletela tudi druga dva člana te družine.

Prva premiera prenovljenega Peugeotovega hribolazca se bo zgodila na frankfurtskem avtomobilskem salonu. 4007 bo nosil nekaj lepotnih popravkov, največje spremembe pa bodo doletele motorno paleto, kjer bo ostarelega dizelskega šestvaljnika zamenjal novi trilitrski V6 Hdi. Peugeotu bosta v podobnem stilu sledila še Citroen s C-Crosserjem in Mitsubishi z Outlanderjem.

vir: avtomanija

rs23

Peugeot pričakuje izgubo do dveh milijard evrov

   
Zaradi pričakovanih dveh milijard evrov izgube so v Peugeotu prisiljeni v pridobitev novih poslovnih partnerjev. Peugeot je ob tem že napovedal dokapitalizacijo v višini 575 milijonov evrov


V Peugeotu v letošnjem letu pričakujejo 12-odstotni upad dobička in prodaje na trgih zahodne Evrope, kar pa je sicer bolje kot so napovedovali pred nekaj meseci. Izguba, ki jo pričakujejo ob koncu poslovnega leta naj bi po njihovo znašala med eno in dvema milijardama evrov, medtem ko je bila lanskoletna izguba bistveno manjša in je znašala 343 milijonov evrov.

Družba, ki poslovno že sodeluje z Mitsubishijem , Fordom in BMW-jem pravi, da je zaradi slabih pričakovanih rezultatov pripravljena na sklepanje novih poslovnih partnerstev ali razširitev sodelovanja z obstoječimi.

Dokapitalizacija bo v višini 575 milijonov evrov

V družbi so v torek že oznanili namero, da se družba namerava dokapitalizirati z 575 milijonov evrov, ki jih nameravajo pridobiti z izdajo obveznic. To je presenetilo nekatere analitike, ki so pričakovali nekoliko večji znesek, a so v družbi prepričani, da je vsota primerna glede na trenutne tržne razmere. Za nakup desetih odstotkov delnic Peugeota se je že javil glavni investitor družbe Foncière, Financière & de Participation (FFP), ki že ima v lasti 22,1 odstotka kapitala družbe in skoraj 33 odstotkov glasovalnih pravic.


vir: Finance

rs23

PSA Peugeot Citroen
Imenovanje nove uprave

Nadzorni svet skupine PSA Peugeot Citroen je minuli teden imenoval novo upravo. Naloga le-te je v večji meri razviti PSA Peugeot Citroen kot globalno podjetje in eno od vodilnih v avtomobilskem sektorju.

Novo upravo sestavlja petčlanska ekipa, imenovana za dobo štirih let:
- Philippe Varin, predsednik
- Jean-Marc Gales, znamki Peugeot in Citroen
- Guillaume Faury, proizvodnja in sestavni deli
- Gregoire Olivier, avtomobilski programi in strategija
- Frederic Saint-Geours, finance in strateški razvoj

Z vzpostavitvijo nove organizacije dosedanji generalni direktor Automobiles Peugeot, Jean-Philippe Collin, zapušča vodenje znamke Peugeot. Nadzorni svet se mu zahvaljuje za delovanje in iniciative v času upravljanja Peugeota.


vir: avto.info

aygo

#67
Na presenečenje mnogih bo Peugeot na IAA v Frankfurtu predstavil tudi povsem električno vozilo z imenom iOn.

Presenečenje vseeno ni tako veliko, če vemo, da je elektro vozilo razvito v večji meri v sodelovanju z Mitsubishijem – iOn je v mnogočem enak že pred časom predstavljenemu i-MiEV, ki je od letošnjega poletja že v serijski proizvodnji, res pa, da zaenkrat samo na (domačem) Japonskem.

Peugeot iOn je klasično (električno) mestno vozilo. To poleg z zunanjimi merami – v dolžino namreč meri 348 cm, ob tem pa navdušuje z zelo majhnim polmerom obračanja – ta znaša le 4,5 metra, dokazuje z največjim radiem delovanja. Ta znaša 130 kilometrov. Enaka – 130 km/h pa je tudi največja deklarirana končna hitrost. Vozilo poganja elektromotor, ki moč črpa iz 230 V litij-ionskim akumulatorjev, ki jih je moč povsem konvencionalno, preko domače vtičnice, napolniti v šestih urah. S posebej prirejenim hitrim polnilcem gre vse še hitreje – ta zmore do 80 % napolniti baterije v zgolj 30 minutah.

Peugeot navdušuje tudi z najavo, da naj bi iOn konec prihodnjega leta že zapeljal iz proizvodnih trakov.
vir:avtomobilizem.com
[SIGPIC][/SIGPIC]





garac

kadrovske spremembe

Christophe Musy, sedanji direktor hčerinske družbe CITROEN Nemčija, bo postal direktor za trgovino Europe CITROEN od 1. novembra 2009. On je uspelo post, Frederic Banzet, predsednik uprave branda od junija 2009 in bo kmalu zamenjal Peter Weis na čelu hčerinskega podjetja CITROEN Nemčiji.

Christophe Musy, 42, diplomiral iz ESSEC in ima licenco iz zasebnega prava, je v PSA Peugeot Citroën od leta 1990. Vodja evropskih uvoznikov Citroën 1997-2000, je postal direktor hčerinskega podjetja Citroën Belgiji in Luksemburgu v letu 2002. Leta 2003 je bil imenovan za namestnika direktorja direktorata za Export CITROEN Evrope. Od leta 2007 je služboval kot direktor Citroën Nemčije. Je 1. novembra 2009 bo glavo trgovino Evropa CITROEN pod vodstvom Frederick Banzet. Bil je član izvršnega odbora CITROEN.
Pod njegovim vodstvom, Citroen oznani v Nemčiji  zgodovinske rezultate s tržnim deležem skoraj 3%, ob koncu avgusta 2009.

Peter Weis, 51, nemški državljan, diplomiral na Univerzi v Hamburgu je magistriral leta 1986, je začel svojo kariero v avtomobilski Fiat Group. On je na različnih vodstvenih položajih v podjetjih in trženje predvsem v Nemčiji do leta 2001 in nato v različnih državah. Od leta 2005 je bil direktor skupine na drobno avtomobilskih in Kittner bo kmalu imenovala na položaj direktorja hčerinske družbe poslovnega CITROEN Nemčiji. Neposredno povezane z Frederic Banzet, bo član izvršilnega odbora CITROEN.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

aygo

Recite zbogom za Citroen C2 ...

V novembru Citroën ustaviti proizvodnjo v majhnih C2!
Kot svojega bratranca, Peugeot 1007, Citroen C2 doseže konca življenja ... PSA predvideva preneha ob koncu novembra, proizvodni model za mala škarnicami sestavljeni v Aulnaysous-Bois (93).  Pobudnik septembra 2003 in predlagal eno 3-vrata telo, mesto je bil izdelan, nekaj več kot 600.000 izvodov v vsejnjegovi karieri. njegovi karieri. Na kratko, sedaj mest na proizvodnih linij v New C3, kot tudi rastlin zaposleni bodo še naprej zbrati trenutne C3; blagovne znamke je uradno objavila danes želite, da se ta model v katalog pod  "C3 generacije" s poenostavljeno vrsto ..
vir:CCFA , google prevajalnik
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

Modri Lev brez pogodbe s Peugeotom

 Avtohiša Modri Lev  je sredi septembra ostala brez pogodbe za prodajo in servisiranje znamke Peugeot , njen lastnik Skupina Claas , ki je bila pred desetletjem celo uvoznik znamke Peugeot, pa zdaj išče rešitve za lokacijo na Zaloški, Iztok Kocjančič, izvršni direktor Skupine Claas, bo izjavo podal čez nekaj dni.

Prokurist Modrega Leva Rudolf Bregar pa kot rešitev vidi, da se salon na Zaloški odda v najem kakšnemu drugemu trgovcu znamke Peugeot, saj so kupci na lokacijo že navajeni. Skupina Claas ima ob tem v lasti tudi avtohišo Moste, ki prodaja in servisira znamke Chevrolet , Saab in Opel , ter družbo Nova Motolegenda Nova motolegenda, ki skrbi za distribucijo motornih koles in skuterjev znamk Peugeot, Ducati in Buell .

Za Avtohišo Moste Kocjančič pravi, da posluje dobro, program Saab pa ima dober potencial. Za Novo Motolegendo, ki naj bi bila naprodaj, pa še iščejo rešitve. Skupina Claas je minulo leto zaključila s 4.176 evri dobička, imela je za 7,6 milijona evrov posojil in obveznosti ob le 1,49 milijona evrih kapitala. Iztok Kocjančič je podatke komentiral kot običajne in neproblematične.
vir:Finance
[SIGPIC][/SIGPIC]





aygo

Zeleni PSA
Francoski koncern je predstavil svoje najnovejše dosežke na področju razvoja zelenih materialov, ki bodo prispevali k manjši obremenitvi okolja


PSA Peugeot Citroen si je zadal ambiciozen cilj na področju »eko-dizajna«. V deležu, ki ga predstavljajo plastične mase (polimeri) želi do leta 2011 uporabiti 20 odstotkov zelenih materialov. Avtomobil je sicer sestavljen iz 70 odstotkov kovin (že v veliki meri recikliranih), 5 odstotkov drugih materialov (steklo...), 5 odstotkov tekočin, preostanek predstavljajo plastične mase (polimeri).

Zeleni materiali so naravna vlakna (lan, konoplja), reciklirani materiali, ki niso kovine, in biomateriali (ki ne izhajajo iz petrokemije, temveč obnovljivih virov). Z njihovo uporabo  se zmanjša delež plastičnih mas fosilnega izvora in tako poveča delež obnovljivih materialov, zmanjša teža nekaterih delov avtomobila in zniža izpuh CO2, ki nastaja v procesu proizvodnje plastik. Nenazadnje gre tudi za prispevek k polnejšemu delovanju reciklažne panoge.

Zemeljski viri se izčrpavajo, zato je pomembno, da čimbolj optimiziramo njihovo uporabo. Konec življenjske dobe avtomobila je danes načrtovan že vse od njegove zasnove. Poudarek je na reciklaži in s tem zmanjšanju vpliva odsluženih avtomobilov na okolje; 85% mase avtomobila je lahko reciklirane, dodatnih 10% je lahko vir nove energije.

Ekološki projekt skupine PSA Peugeot Citroen, začet leta 2008, zadeva vse modele obeh znamk in vključuje vse tri družine zelenih materialov. Z vsakim novim modelom mora biti vsebnost zelenih materialov večja
[SIGPIC][/SIGPIC]





Gox

PSA še bolj povezana! (Mehanik&Voznik, Oktober 2009)

aygo

Francozom najljubša znamka še vedno beleži rast

En teden po izboru Francozom najljubše znamke, je CITROËN objavil komercialne rezultate na trgu osebnih in lahkih gospodarskih vozil, kjer je zabeležil močan porast v obeh obdobjih primerjave: mesečno (+11,5 %) in za obdobje 10 mesecev (+7,1 %). Èe je znamka Citroën z dobrimi rezultati potrdila svojo komercialno dinamičnost, je hkrati ponovno dokazala, da njena vozila ljudem ugajajo in da ustrezajo pričakovanjem strank.

 

Na trgu OV + LGV: znamka Citroën je edina francoska znamka, ki je zabeležila rast v celotnem obdobju

S porastom števila registriranih vozil za 7,1 % v prvih 10 mesecih letošnjega leta je CITROËN še vedno edina francoska znamka, ki je zabeležila rast v celotnem obdobju. Na trgu z rahlim upadom je znamka Citroën povečala svoj tržni delež za 1,2 točke in dosegla 15,3 % delež. Samo en teden po tem, ko je bila znamka Citroën izbrana za najbolj priljubljeno znamko pri Francozih (izbor se nanaša na celotno gospodarstvo), je znamka na trgu z rahlim upadom povečala svoj tržni delež za 1,2 točke in dosegla 15,3 % delež ter s tem potrdila svojo dinamičnost.


Trg osebnih vozil: rekordna prodaja tako glede količine kot tržnega deleža

Do konca oktobra je znamka Citroën realizirala največjo prodajo v skupnem obdobju v tem letu in dosegla tudi najvišji tržni delež v zadnjih 30 letih. Vzporedno s tem dvojnim rekordom se je v prvih 10 mesecih za 13,3 % povečalo tudi število registriranih vozil znamke CITROËN. Dvomestni zapis rasti temelji na:


→ uspehu avtomobilov iz izbora vozil ...

vozilo CITROËN C3 Picasso je z 22.685 registriranimi vozili od začetka prodaje v marcu prekoračilo letni cilj.

družina vozil CITROËN C3 (limuzina C3, C3 Pluriel in C3 Picasso) je v prvih 10 mesecih 2009 zabeležila 64 % rast, to je ravno v času, ko je znamka Citroën lansirala novi C3. Slednji je za naročanje na voljo od začetka oktobra, cene znašajo od 12.950 evrov dalje, v razstavnih salonih pa bo na ogled po 20. novembru. Gledano širše je razred majhnih avtomobilov, ki ga sestavljajo vozila CITROËN C1, C2, C3, C3 Pluriel in C3 Picasso, zabeležil 53 % rast v primerjavi z enakim obdobjem leta 2008.

 

CITROËN C5 je presegel številko 27.000 prodanih vozil in tako utrdil vodilni položaj v svojem razredu.


→ in zgodovinsko obarvanem mesecu oktobru

Znamka CITROËN je na trgu osebnih vozil dejansko realizirala svoj najboljši mesec v zadnjih 20 letih. Èe je ta mesec dobil oznako zgodovinski, potem komercialne aktivnosti sovpadajo s tematiko 90-letnice. Ob dnevih odprtih vrat, ko so naročila dosegala rekordne številke, in v "zgodovinskem tednu" je mreža znamke Citroën strankam poleg vozil iz trenutnega izbora ponudila še razstave mitičnih vozil, in nenazadnje tudi prednosti za stranke.


*: Barometer podobe, ki jo izvaja agencija Posternark Margerit v sodelovanju z inštitutom Ipsos, je bil 25. oktobra objavljen v reviji JDD.


Trg lahkih gospodarskih vozil: znamka Citroën je zasedla drugo mesto

Konec oktobra znamka CITROËN še vedno ostaja na drugem mestu na trgu, ta položaj ohranja že od aprila. S pomočjo vozil CITROËN Nemo in Berlingo znamka ohranja svoj tržni delež nad 18 %, tako na mesečni ravni kot v celotnem obdobju.
vir:avtoin
[SIGPIC][/SIGPIC]





Gox

Francosko bavarska zveza ... (Mehanik&Voznik, NOV 09)