PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

garac

PONEDELJEK 29.10.2012, 09:12
Tudi Ford in Renault zaskrbljena nad francosko pomočjo koncernu PSA

 Potem ko so svoje dvome nad sedem milijard vredno garancijo francoske vlade koncernu PSA izrazili delničarji Volkswagna, so zaskrbljenost izrazili tudi pri Fordu in Renaultu.

Francoska vlada je koncernu PSA dodelila sedem milijard evrov bančnih garancij. Na potezo so se takoj odzvali v nemški zvezni državi Spodnja Saška, ki je največji delničar Volkswagna. Njihove skrbi, da bo pomoč koncernu omogočila nepošteno tržno prednost, so z njimi zdaj delili tudi pri Renaultu in Fordu.

"Predvsem v težkih gospodarskih časih, ko prodaja pada, takšna pomoč ne more biti sprejemljiva," je dejal predsednik Forda v Evropi Stephen Odell, ki je moral pred kratkim naznaniti zaprtje svojih tovarn v Genku in Southamptonu. Ford bo letos v Evropi izgubil okrog 1,3 milijarde ameriških dolarjev, podoben znesek pa lahko pričakujejo tudi leta 2013.

"Državno pomoč bomo z zanimanjem podrobno spremljali," se je odzval Renaultov finančni direktor Dominique Thorman. "Najprej moramo spoznati podrobnosti tega dogovora. Zagotovo si ne želimo, da bi ta pomoč PSA-ju nudila prednost na trgu," je dodal Thorman. Francoska država je 15-odstotna lastnica Renaulta.
Pri PSA-ju so že prejšnji teden dejali, da sedem milijard evrov ni darilo, temveč podpora. Koncern naj bi moral po tržnih cenah posojilo odplačati.

Po zakonih Evropske unije nobena država članica domačemu podjetju ne sme nuditi finančne podpore, s katero bi podjetje dobilo nepošteno tržno prednost pred podjetji iz drugih držav.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

Peugeot si je zadal pomemben cilj in sicer znižanje povprečne vrednosti izpustov CO2 pod 116 g/km v letu 2015.


Povprečna vrednost izpustov CO2 njenega izbora vozil se je znižala s 128,6 g/km v letu 2011 na 125,2 g/km ob koncu maja 2012. Iz tega izhaja, da se kar 79 % Peugeotovih vozil ponaša z izpusti CO2 nižjimi od 140 g/km.
 
V ta namen je združil več smernic: brezkompromisna združitev dizelskega motorja in električnega pogona s tehnologijo HYbrid4, znižanje mase vozil, nova generacija 3-valjnih bencinskih motorjev, Stop & Start, in druga generacija e-HDi. Motorji z notranjim zgorevanjem se nenehno izboljšujejo, o čemer pričata tudi dizelska motorja 1.6 HDi in 1.6 e-HDi, ki ju proizvajajo v francoskem mestu Trémery znotraj departmaja Moselle.
 
Za zadovoljitev zahtev kupcev z vidika nižjih izpustov CO2 in nižje porabe goriva sta bila motorja 1.6 HDi in 1.6 e-HDi opremljena z naslednjimi novimi tehnologijami:
 
-  nova črpalka za olje s spremenljivim pretokom, pri kateri se sila motorja nastavi na točno potrebno;
 
-  nove vrste olja za motor in menjalnik z nizko stopnjo viskoznosti za zagotovitev manjših mehanskih izgub med trenjem;
 
-  tesnila ročične gredi nove generacije, ki omogočajo zategovanje z nižjim zateznim momentom, kar pomeni z manj trenja;
 
-  spremenjena oblika jermenice jermena alternatorja zaradi zmanjšanja napetosti jermena;
 
-  podtlačna črpalka z nizkim trenjem za preprečitev energetskih izgub.
 
Glede na izvedenko je poleg teh sprememb motorja na voljo še garnitura aerodinamične opreme (spojler, zaščita podvozja) ter pnevmatike z zelo nizkim ali ultra nizkim kotalnim uporom.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Lovro

Citat od: garac;146246-  nova črpalka za olje s spremenljivim pretokom, pri kateri se sila motorja nastavi na točno potrebno;

Kaj so s tem mislili? Moč? Kaj drugega?
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

garac

meni je naljubše-nova jermenica, to bo super, veselje za serviserje
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

north

Saj že pri teh sedajšnih motorjih mikro jermeni škripajo ko ptiči spomladi jah vsaj veš da imaš citrota:BigThumbs:
Citroën - Creative Technology

garac

PSA v Evropi slabo, drugod bolje

Skupno je bilo prodanih 2,96 milijona novih vozil in posameznih delov skupine PSA.

V letu 2012 je svetovni avtomobilski trg zabeležil nadvse nasprotujoče spremembe. Evropski trgi so se še naprej soočali z upadom prodaje (-8,6 % v 30. evropskih državah), medtem ko je prodaja na ruskem trgu zrastla za 10,1 %, na Kitajskem za 7,2 % in na latinsko-ameriškem trgu za 5,6 %. V tem kontekstu je skupina PSA v svetovnem merilu prodala 2.820.000 novih vozil (-8,8 %) in skupno 2.965.000 novih vozil skupaj s posameznimi deli (-16,5 %).
 
Padec prodaje skupine PSA odseva krizo, s katero se sooča celoten evropski avtomobilski trg. Ta kriza je najbolj prizadela trge južne Evrope, ki so za skupino velikega pomena (Francija: -13,3 %, Španija: -14,9 %, Italija: -20,9 %). V skupno 30. evropskih državah je skupina PSA dosegla 12,7 % tržni delež. Èe bi bil obseg trgov enak kot v letu 2011, bi tržni delež skupine PSA znašal 13 %.
 
Tako pa je odločitev skupine o prekinitvi prodaje posameznih delov v Iranu (457.900 enot v letu 2011), ki je bila sprejeta v mesecu februarju po zaostritvi mednarodnih sankcij in zaradi težav s financiranjem, ki so vplivale na plačila, občutno vplivala na prodajo skupine PSA v letu 2012. Globalizacija skupine PSA je obrodila sadove: delež prodaje novih vozil v državah izven Evrope občutno narašča, tako da je s 24 % v letu 2009 in 33 % v letu 2011 narastel na 38 % v letu 2012. Skupina je okrepila svoj cilj realizirati 50 % prodaje izven Evrope v letu 2015. Leto 2012 je zaznamovalo uspešno lansiranje Peugeota 208, ki je bil prodan v 221.000 primerkih. K povečanju prepoznavnosti je pripomoglo tudi trženje manjših trivaljnih bencinskih motorjev, ki je steklo poleti.
 
V Evropi je Peugeot 208 od junija dalje med dizelskimi motorji stalno na vodilnem položaju svojega tržnega razreda. Po zaslugi tega modela je Peugeot v drugem polletju leta postal vodilna blagovna znamka tega tržnega razreda v Evropi. Peugeot 208 pa je decembra v Franciji postal najbolje prodajano vozilo med vsemi kategorijami vozil. Na dobri poti pa je tudi prodor na trg vozil višjega cenovnega razreda. Prodaja izvedenk vozil "Premium" se je v treh letih podvojila in sedaj predstavlja 18 % prodaje skupine PSA. K temu bodo prispevala tudi vozila, opremljena s hibridno dizelsko tehnologijo, ki jo je premierno na svetu lansirala ravno skupina PSA. Z 22.000 dobavljenimi vozili v letu 2012 je skupina PSA postala št. 2 na področju prodaje hibridnih vozil v Evropi. S hibridnim dizelskim motorjem je prodan vsak četrti Citroën DS5, vsak peti Peugeot 508 in vsak šesti Peugeot 3008.
 
Frédéric Saint-Geours, generalni direktor Peugeot Citroën, je izjavil: "Skupina je hudo utrpela trajni padec evropskih trgov. V tej situaciji se je naša strategija za globalizacijo izkazala za še toliko bolj smiselno in potrebno. To strategijo smo v letu 2012 dodatno pospešili in bomo v letu 2013 z njo nadaljevali ob povečanju prepoznavnosti skupine PSA na Kitajskem, v Latinski Ameriki in v Rusiji. Po napovedih naj bi bilo tudi leto 2013 za Evropo težko, toda mi imamo v ognju inovativna in atraktivna vozila. Skupina bo lahko izkoristila uspeh linije DS, Peugeota 208, vozil HYbrid4 in najbolj uspešne prodajne palete v Evropi na področju emisij CO2. Okoristila se bo lahko tudi z lansiranji novih modelov v letu 2013: Še nikoli prej ni skupina lansirala toliko novih modelov v enem samem koledarskem letu."
avtomanija
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

aygo

Citroën & Salon Rétromobile 2013
«CITROËNI S SNEMLJIVIMI STREHAMI IN KABRIOLETI»


Salon Rétromobile je za CITROËN priložnost, da ponovno začrta zgodovino Znamke. Letos imajo snemljive strehe in kabrioleti čast, da počastijo 45 let Méharija in lansiranje najnovejšega DS3 Cabrio. CITROËN vas pričakuje na svojem razstavnem prostoru (Hall 3), 6. Februarja, na zajtrku od 8.30h dalje, ob prisotnosti Denisa Huilla, vodje CITROËN HERITAGE.

Ob 38. salonu Rétromobile v Parizu CITROËN organizira razstavo, imenovano « CITROËNI S SNEMLJIVIMI STREHAMI IN KABRIOLETI ». Od prvega vozila Znamke iz leta  1919, s Tipom A s snemljivo streho, do novega DS3 Cabrio, so Citroenove palete vozil zaznamovali številni modeli s snemljivimi strehami. Med modeli, ki so razstavljeni na  Rétromobile, bomo prepoznali B12 Torpédo iz leta 1926, DS19 Cabriolet iz leta 1964, konceptno vozilo C5 Airscape iz leta 2007 in najnovejši DS3 Cabrio. Na razstavnih prostorih klubov, ki obkrožajo Znamko, jih bodo spremljali številni drugi modeli s snemljivimi strehami, med  njimi Traction Cabriolet, 2 CV, Visa cabrio, Méhari in konceptno vozilo Xanthia.

vir:http://www.avto.info
[SIGPIC][/SIGPIC]





Lovro

Tisti konceptni C5 kabrio mi je že ves čas prava milina - za tega bi se pa splačalo šparat.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

north

PSA Peugeot Citroën je že 6. zaporedno leto prvi predlagatelj patentov v Franciji

Državni inštitut za industrijsko lastnino (INPI) je danes objavil seznam dobitnikov priznanj in je vnovič imenoval PSA Peugeot Citroën za prvega predlagatelja patentov s 1348 patenti, objavljenimi v Franciji v letu 2012.

Zgodnje uvajanje in sposobnost uvajanja novosti sta ključa do odgovora na pričakovanja naših današnjih in jutrišnjih kupcev. Novi predloženi patenti sodijo v sklop stalnega uvajanja novosti, za ponudbo vedno bolj okolju prizanesljivih in varnih vozil z vgrajeno elektroniko in možnostmi komunikacijskih povezav.

-   Tako bo nova modularna platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2), za katero je bilo vloženih 116 patentov, že v letu 2013 prispevala učinkovite rešitve glede modularnosti, kompaktnosti, opreme in zmanjšanja emisij CO2.

-   Tehnologija popolnega hibrida bencina in stisnjenega zraka "Hybrid Air", ki pomeni ključno etapo proti vozilu 2 l/100 km, je bila predmet več kot 80 patentov, ki jih je vložila skupina PSA.

-   PSA Peugeot Citroën, vodilni evropski proizvajalec na področju emisij CO2 v letu 2012, s povprečjem 122,5 g/km, presega nove etape pri zmanjšanju emisij, zlasti pri dizelskih motorjih, zahvaljujoč popolnoma novi kombinaciji dveh tehnologij – Blue HDi (SCR Selective Catalytic Reduction) in filtra trdnih delcev (FAP), za sočasno predelavo dušikovih oksidov (NOx) in trdnih delcev.

Druga področja inovacij za skupino PSA:

-   Možnosti komunikacijskih povezav (multimedijska oprema, omrežja, možnosti priklopa, elektronika, uporabniški vmesniki).
-   Inovacije, ki zadevajo udobje in dizajn vozil, tako zunanji kot notranji, ki odražajo vzpon vozil znamk Peugeot in Citroën v ponudbi: arhitekturna zgradba zložljive strehe, mehke ali prosojne, notranja razporeditev odlagalnih prostorov, udobje sedežev, naslonjal, vzglavnikov, optični blok, klimatska naprava in ogrevanje potniškega prostora.

"PSA Peugeot Citroën je že 6. leto zapovrstjo imenovan za prvega predlagatelja patentov v Franciji. To vnovično prvo mesto za letošnje leto dokazuje sposobnost skupine PSA za stalno uvajanje novosti, kot odziv na bodoče navade kupcev. Ta dosežek je tudi rezultat dela vseh 16.000 sodelavcev oddelka za raziskave in razvoj pri PSA Peugeot Citroën, ki jih vodi skupna strast: strast izumljanja jutrišnjega vozila," je izjavil Jean-Marc Finot, direktor oddelka za raziskave, inovacije in napredne tehnologije.
Citroën - Creative Technology

garac

Konec stavke v PSA Peugeot Citroën

PSA Peugeot Citroën in sindikat CGT podpisala sporazum o koncu stavke v Aulnayu

Avtor: Renata Anžič Trtnik

 PSA Peugeot Citroën je danes podpisal sporazum s sindikatom CGT, da se stavka, ki se je začela 16. januarja v tovarni v francoskem mestu Aulnay, po 17 tednih konča.

Danes zvečer uradni konec stavke

V stavki je sodelovalo približno 130 od 2500 zaposlenih. Sporazum pomeni nadaljevanje predhodnega dogovora s petimi od šestih sindikatov o ukrepih, določenih v poslovnem načrtu reorganizacije skupine. Stavkajoči se bodo lahko vrnili na delo. Za uradni konec stavke velja današnji konec dneva
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

vinotoc

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/06/bodo_francozi_koncern_psa_prodali_americanom.aspx

PETEK 28.06.2013, 07:29
 
Je lanska izguba terjala prevelik davek?

Bodo Francozi koncern PSA prodali Američanom?
 Avtor: Gregor Pavšič

Neuradno naj bi bil koncern PSA Peugeot Citroën blizu prodaji ameriškemu General Motorsu, ki bi Francozom zagotovil krvavo potrebni operativni denar.

General Motors za zdaj le štiriodstotni lastnik
Peugeotova družina naj bi bila pripravljena storiti korak vstran in dovoliti znatno povečanje lastniškega deleža General Motorsa v koncernu PSA. Ta trenutno znaša štiri odstotke. Po neuradnih napovedih bi lahko namreč PSA že letos ostal brez operativnih finančnih sredstev, saj so samo lani izgubili tri milijarde evrov tega denarja.

Že zdajšnji načrti napovedujejo, da si bodo peugeoti, citroeni in opli delili platforme in motorje. Med temi modeli so opel zafira, peugeot 3008 in citroen C3 picasso.

Nadaljnja združitev koncernov naj bi bila odvisna tudi od možnosti General Motorsa, da v Evropi zapre nekaj tovarn. Oba koncerna imata namreč na prodajnem trgu preveč svojih avtomobilov.

Peugeot v Franciji zaposluje 77 tisoč ljudi. V prvih petih mesecih je v primerjavi z enakim obdobjem lani prodaja PSA-ju padla za 13,9 odstotka, General Motorsu pa za 11 odstotkov.

Foto: Reuters
Ključne besede: Peugeot, Citroen, Opel
Veter v laseh in pesek v zobeh
Sem Prlek in se mi ni treba delati Francoza.

dvorjan

Je lanska izguba terjala prevelik davek?
Bodo Francozi koncern PSA prodali Američanom?

Neuradno naj bi bil koncern PSA Peugeot Citroën blizu prodaji ameriškemu General Motorsu, ki bi Francozom zagotovil krvavo potrebni operativni denar.


General Motors za zdaj le štiriodstotni lastnik
Peugeotova družina naj bi bila pripravljena storiti korak vstran in dovoliti znatno povečanje lastniškega deleža General Motorsa v koncernu PSA. Ta trenutno znaša štiri odstotke. Po neuradnih napovedih bi lahko namreč PSA že letos ostal brez operativnih finančnih sredstev, saj so samo lani izgubili tri milijarde evrov tega denarja.

Že zdajšnji načrti napovedujejo, da si bodo peugeoti, citroeni in opli delili platforme in motorje. Med temi modeli so opel zafira, peugeot 3008 in citroen C3 picasso.

Nadaljnja združitev koncernov naj bi bila odvisna tudi od možnosti General Motorsa, da v Evropi zapre nekaj tovarn. Oba koncerna imata namreč na prodajnem trgu preveč svojih avtomobilov.

Peugeot v Franciji zaposluje 77 tisoč ljudi. V prvih petih mesecih je v primerjavi z enakim obdobjem lani prodaja PSA-ju padla za 13,9 odstotka, General Motorsu pa za 11 odstotkov.

Vir: Siol

Komentar: Ce res koncern PSA prodajo General moronsu, potem pa tudi ... Bo spacek prej ali slej ostal edini Citroen pri bajti.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

ModelJT

Sindikati in analitiki zaskrbljeni zaradi združitve General Motorsa in PSA-ja

Namigi, da bi ameriški General Motors lahko prevzel francoski koncern PSA Peugeot-Citroen, odmevajo tako med sindikati kot analitiki. Napovedujejo velika odpuščanja.

Peugeotova družina naj bi zagotovo prodala večinski delež
Sindikati so pričakovano zaskrbljeni nad položajem, ki ga za zdaj še neuradno napovedujejo. Peugeotova družina naj bi zagotovo prodala svoj večinski delež v koncernu PSA, vprašanje je le še končni kupec. Ker se pogajanja s kitajskim Donfengom niso uspešno končala, je najresnejši kandidat za prevzem prav General Motors. Američani so trenutno sedemodstotni lastnik PSA-ja.

Sindikate skrbijo napovedana zaprtja tovarn in posledična odpuščanja, analitiki svarijo, da so družinske korenine v PSA-ju zelo pomembne za tržni položaj in prepoznavnost njihovih avtomobilov. Uradne potrditve pogovorov za zdaj še ni, vsi vpleteni tudi zavračajo namige, da bi bila nova generacija opel zafire v resnici le v nemške barve preoblečeni citroen C4 picasso.

Združitev pomeni odpuščanja
Èe bi se zgodila združitev, bi bil to jasen namig, da bosta tako PSA kot General Motors v Evropi začela aktivno reševati svojo preveliko kapaciteto vozil. PSA-jeve francoske tovarne delujejo z 71-odstotno, Oplove nemške tovarne pa le s 66-odstotno zmogljivostjo.

Èe bi delo tovarn prilagodili potrebam trga, bi morali pri PSA-ju odpustiti od osem do deset tisoč, pri Oplu pa štiri tisoč zaposlenih delavcev.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/07/sindikati_in_analitiki_zaskrbljeni_zaradi_zdruzitve_general_motorsa_in_psa-ja.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

Citroenovc

OK

LP
Primož

ModelJT

PSA Peugeot-Citroën odprl tretjo tovarno na Kitajskem
Francoski koncern PSA skuša izgubo v Evropi pokriti z vse boljšo prodajo na Kitajskem, kjer so skupaj z domačim podjetjem Dongfengom odprli že svojo tretjo tovarno.

Avtomobilski koncern PSA Peugeot-Citroën se v Evropi bori z rekordno nizko prodajo in skrbjo, da bo moral v Franciji zapreti tovarno pri Parizu in odpustiti več kot 11 tisoč zaposlenih. Na drugi strani je poslovni položaj na Kitajskem veliko boljši. PSA je pri Wuhanu odprl že svojo tretjo proizvodno tovarno, kjer bodo izdelovali citroëna C-elysee in peugeota 301. Do leta 2015 bo ta tovarna celotno proizvodnjo povečala za dve tretjini.

Prodaja PSA-ja v Franciji se je v prvih petih mesecih letošnjega leta povečala za 32 odstotkov na 232.960 vozil. Do leta 2015 bi lahko Kitajska za PSA že postala najpomembnejši trg in prehitela domačo Francijo.

Ker bo PSA avtomobile skupaj z Donfengom izdeloval na Kitajskem, se bo izognil uvoznim dajatvam, ki bi znašale vsaj 25 odstotkov vrednosti vozila.

Siol http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2013/07/psa_peugeot-citroen_odprl_tretjo_tovarno_na_kitajskem.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]