PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

Fiat se umika iz partnerskega sodelovanja s PSA
V Torinu naj bi se odločili, da Fiat odstopa od pogodbe, ki je opredeljevala njegov delež in partnersko sodelovanje v tovarni PSA na severu Francije, kjer proizvajajo lahka gospodarska vozila.

Scudo očitno ne bo več podoben jumpyju in expertu ...
Že pred dnevi smo pisali, da naj bi se PSA tudi na področju lahkih gospodarskih vozi povezal z japonsko Toyoto, ki po opustitvi programa hiace ni več prisotna na evropskem trgu gospodarskih vozil. V tovarni PSA Sevel Nord naj bi tako nastajali tudi lahki kombiji s Toyotinim logotipom, kar pa očitno ni bilo všeč italijanskemu partnerju iz Torina. Kot poroča spletni portal Automotive News Europe, naj bi ta tovarna do 31. decembra letos tako lastniško v celoti prešla pod okrilje tega največjega francoskega proizvajalca vozil. Fiat bo že s podpisanim dogovorom Francozom menda delež v tovarni prepustil za simbolično ceno, poroča prej omenjeni portal. V tej tovarni naj bi sicer do konca leta 2016, ko v veljavo stopijo novi emisijski standardi, še vedno proizvajali lahka gospodarska vozila tudi za Fiat.

Bodo Japonci uspešno nadomestili partnerja iz Torina?
Kako bo Fiatova določitev vplivala na poslovanje francoskega koncerna, ki se je zaradi globalne recesije in stagnacije evropskega avtomobilskega trga znašel v precej nezavidljivem položaju, še ni povsem jasno.

Verjetno pa bodo tudi v tovarni Sevel Nord primorani odpuščati, saj so tam lani naredili skupaj 94.000 VAN-ov, od tega je bilo okoli 20.000 scudov. Sodelovanje s Toyoto pa naj bi obsegalo okoli pet do deset tisoč enot letno, kar je več kot polovica manjša proizvodnja, kot jo je zagotavljalo partnersko sodelovanje s Fiatom.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/konec_van_sodelovanja_fiat_psa.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Francoska vlada bi PSA rešila z zelenim programom
Francoska vlada, ki ji ne diši napoved koncerna PSA o odpuščanjih in zapiranju tovarne na obrobju Pariza, bi koncernu pomagala s podporo prodaje električnih in hibridnih avtomobilov.

Večje subvencije za nakup električnega ali hibridnega vozila
Koncern PSA Peugeot-Citroën od trenutnih poslovnih rezultatih vsak mesec izgubi 200 milijonov ameriških dolarjev. Francoska vlada, ki noče doživeti scenarija, po katerem bi koncern zaprl tovarno v Aulnayu in odpustil 14 tisoč zaposlenih, bi težak položaj rešila s podporo zelenemu programu. Vlada bi uvedla davek na vozila z najvišjim ogljičnim odtisom (natančnejših meril še niso določili), povečali pa bi subvencije ob nakupu električnega in hibridnega avtomobila.

Pri električnem bi bila subvencija sedem tisoč evrov (zdaj pet tisoč), pri hibridnem pa štiri tisoč evrov (zdaj dva tisoč). Francoska vlada bi na Evropsko unijo naslovila vprašanje o pregledu proste avtomobilske trgovine med EU in Južno Korejo, na katero (in odlične rezultate Hyundaia in Kie) je že opozarjalo tudi združenje evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA.

Toda ključno vprašanje pri napovedani posredni pomoči francoske vlade avtomobilskemu koncernu je, ali lahko prodaja nišnih avtomobilov (kar električni in hibridni za zdaj vsekakor so) reši nastali položaj.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2012/07/francoska_vlada_bi_psa_resila_z_zelenim_programom.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Tole ima tudi s PSA nekaj skupnega.

Francozi od EU zahtevajo nadzor nad uvozom Hyundaia in Kie
Francoska vlada je pristojnimi organom EU predala zahtevo o pregledu in vnovični uveljavitvi uvoznih davščin.

Francoska vlada upa na protiukrepe proti Hyundaiu in Kii
Tako bi lahko že po enem letu podjetja iz Južne Koreje izgubila ugodne davščine pri uvozu v Evropsko unijo. Vlogo za oceno stanja je na Evropsko unijo naslovila francoska vlada, saj je prav njihov koncern PSA zaradi neposrednih tekmecev Hyundaia in Kie v zadnjih mesecih resno nazadoval pri svojih poslovnih rezultatih.

Trenutni dogovor o trgovanju med EU in Južno Korejo ima klavzulo, ki dovoljuje prekinitev dogovora, če ena od strani zaradi njega pridobi večjo prednost na tržišču.

Hyundai 70 odstotkov avtomobilov naredi v Evropi
Lani je iz Južne Koreje v Evropo prišlo 345 tisoč vozil, leta 2007 pa kar 640 tisoč. Toda južnokorejska avtomobilska podjetja vse več avtomobilov naredijo v evropskih tovarnah.

"Rast Hyundaia v Evropi je plod razvoja v našem evropskem centru. Manj kot 12 odstotkov hyundaiev, ki so bili lani registrirani v Evropi, je bilo narejenih v Južni Koreji. Sedemdeset odstotkov naših avtomobilov je narejenih v Evropi," je dejal Andreas Borzat iz Hyundaia.

Hyundaievi glavni evropski tovarni sta na Èeškem in v Turčiji.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/francozi_od_eu_zahtevajo_nadzor_nad_uvozom_hyundaia_in_kie.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

Xandrej

Tako je to RUMENO raso je treba ustavit madona kam to pelje... So agresivni ko satan...

gule

Citat od: Xandrej;138048Tako je to RUMENO raso je treba ustavit madona kam to pelje... So agresivni ko satan...

Hvala USA in ostali...vse razen registracij in zipotov je Made in PRC, ali Koreja, ali Taiwan:Red-Irate:...najdražji deli elektronični za npr.c5 se delajo tam...:Hammer3:

garac

raje naj kvalitetne avte delajo francozi, pa se jim ne bo treba nikogar bat. Oni si tudi hoteli visoke davke na suv modele, ko so jih pa sami zaæeli proizvajat so pa obrnili ploščo. A njihova japonska naveza naj bo pa priviligirana, samo korejce je treba **ebat, ker delajo kvalitetnejše avte, ker Hundai celo lepe avte dela zadnje čase
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Xandrej

Opažam pa naslednje pri teh korejcih. Ko pride avto mi je lep po satan naprimer. Nakar mi postane čez čas povprečen potem pa še grd! Pri enropejcih je pa skoraj drugače bolj ga gledaš lepši je!

ModelJT

General Motors bo še počakal z investicijo v francoski PSA
Zaradi vse slabšega stanja na evropskem avtomobilskem trgu bo General Motors še razmislil o svoji naložbi v francoski koncern PSA Peugeot-Citroen. V njem naj bi dobil 7-odstotno lastništvo.

Previdnost zaradi nejasnega gospodarskega položaja
Ker naj bi bila po njihovih ocenah konec trenutna vrednost koncerna PSA še precenjena, bo ameriški General Motors še počakal z investicijo in odkupom 7-odstotnega lastništva. General Motors je lani v Evropi izgubil 16,8 milijarde ameriških dolarjev, skupaj s Francozi pa so nameravali razvijati skupne modele. General Motors bi moral plačati okrog 320 milijonov evrov.

Ocenili smo, da se je vrednost PSA spremenila kratkoročno. Zato smo se odločili počakati. Trenutna gospodarska nestabilnost močno vpliva na vrednotenje koncerna," je dejal predstavnik General Motorsa Jim Cain. Sodelovanje med Američani in Francozi naj vseeno ne bi bilo ogroženo, saj vidijo oboji dolgoročno možnost za napredek in boljši položaj na trgu v Evropi.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/general_motors_bo_se_pocakal_z_investicijo_v_francoski_psa.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Francoska vlada pod drobnogled vzela koncern PSA
Francoska vlada je najela posebnega svetovalca, ki bo preučil namero koncerna PSA o zaprtju tovarne v bližini Pariza, kar bi na cesto pognalo okrog 8.000 delavcev.

PSA zaradi velikih izgub zapira svoje obrate. Eden izmed njih naj bi bil tudi tisti v bližini glavnega mesta, kjer je zaposlenih okrog 8.000 ljudi. Ker v vsesplošni gospodarski krizi za politiko ni najbolj zaželeno, da ljudje izgubljajo delo, so se v francoski vladi odločili, da preverijo, ali je takšna odločitev koncerna sploh upravičena. Pravijo, da bodo rezultate preiskave sporočili enajstega septembra, niso pa še povedali, kakšne bodo morebitni ukrepi zoper PSA.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/francoska_vlada_pod_drobnogled_vzela_koncern_psa.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Bodo peugeote in citroëne izdelovali v Nemčiji?
Sodelovanje med Oplom in francoskim koncernom PSA Peugeot-Citroën naj bi razširili tudi na proizvodnjo PSA-jevih avtomobilo v Oplovi tovarni v Russelsheimu.

Opel in PSA sta do zdaj sodelovala na področju nakupov, razvoja in logistike. Po za zdaj neuradnih napovedih pa bi leta 2015 v Oplovi tovarni v Russelsheimu začeli izdelovati citroëna DS5, leto pozneje pa še peugeota 508. To bi omogočilo boljši izkoristek tovarne.

Pri Oplu so take načrte za zdaj označili za špekulacijo.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/bodo_peugeote_in_citroene_izdelovali_v_nemciji.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

gule

Citat od: ModelJT;138448Bodo peugeote in citroëne izdelovali v Nemčiji?
Sodelovanje med Oplom in francoskim koncernom PSA Peugeot-Citroën naj bi razširili tudi na proizvodnjo PSA-jevih avtomobilo v Oplovi tovarni v Russelsheimu.

Opel in PSA sta do zdaj sodelovala na področju nakupov, razvoja in logistike. Po za zdaj neuradnih napovedih pa bi leta 2015 v Oplovi tovarni v Russelsheimu začeli izdelovati citroëna DS5, leto pozneje pa še peugeota 508. To bi omogočilo boljši izkoristek tovarne.

Pri Oplu so take načrte za zdaj označili za špekulacijo.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/bodo_peugeote_in_citroene_izdelovali_v_nemciji.aspx

Bože sačuvaj...ni daleč dan, ko bo z istega traku prihajal golf 7 in c4...:Hammer3:

ModelJT

Citat od: gule;138449Bože sačuvaj...ni daleč dan, ko bo z istega traku prihajal golf 7 in c4...:Hammer3:

Golf 7? Ni ti to VW group, to je GM.
[SIGPIC][/SIGPIC]

gule

Saj vem kaj govorim...hočem povedat, če so z Oplom se začeli guzit, je možno, da se v ta sex še VW vključi...pa imamo trio fan()a()ticus...

Lovro

#208
Dokler bodo nudili hidropnevmatsko vzmetenje, bo (vsaj zame) že še šlo...

Sem pa včeraj dobil po pošti vabilo, naj kaj obiščem novi servis v Kopru s priloženim kuponom za 20% popust pri nabavi dodatne opreme.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

ModelJT

Francozi obtožili Kio in Hyundai dampinške prodajne strategije
Francoski minister za industrijo Arnaud Montebourg je Kio in Hyundai obtožil dampinške prodajne strategije, s katero naj bi na nedovoljen način prihajali do večjega tržnega deleža.

Hyundai in Kia naj bi po Montebourgovem mnenju na francoskem trgu namenoma ponujala avtomobile pod ceno in s tem prihajala do večjega tržnega deleža. Francija je na Evropsko komisijo poslala peticijo, s katero bi preverili ustreznost poslovanja obeh južnokorejskih proizvajalcev v skladu z medsebojnim trgovinskim dogovorom.

"Hyundai in Kia s francoskimi proizvajalci tekmujeta z dampinškimi cenami, kar je nepošteno in nesprejemljivo," je Montebourg izjavil med srečanjem francoskih socialistov.
Hyundaieva skupina je letos v Franciji zaznala 30-odstotno rast. Na drugi strani je prodaja koncernu PSA Peugeot-Citroën padla za 20, Renaultu pa za 18 odstotkov.

Pri Hyundaiu obtožbe zavračajo. Dejali so, da je bil letos povprečni popust pri nakupu avtomobila v Evropi 2.137 evrov. Pri Hyundaiu povprečni popust znaša le 88 odstotkov te vrednosti.

"Uspeh Hyundaia sloni na produktih, ki so razviti in izdelani v Evropi. Naše najbolj priljubljene in učinkovite modele izdelamo v tovarnah na Èeškem in v Turčiji. Devetdeset odstotkov vozil, ki smo jih letos prodali v Evropi, smo izdelali zunaj Južne Koreje," je na francoske obtožbe odgovarjal Allan Rushforth, operativni vodja Hyundaia v Evropi.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/08/francozi_obtozili_kio_in_hyundai_dampinske_prodajne_strategije.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]