PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

aygo

Citroën linija DS
200.000 prodanih vozil v dveh letih


V teh dneh praznujejo pri znamki Citroën, ker je Francozom z nastankom prestižnih kombilimuzinskih modelov iz linije DS (DS3, DS4 in DS5) v samo dveh letih proizvodnje uspelo prepričati najmanj 200.000 kupcev, od tega jih približno 25.000 prihaja iz Velike Britanije.

Zato so Francozi 12. aprila 2012 organizirali posebni DS konvoj, ki ga je sestavljal en legendarni dvonadstropni britanski avtobus ter trije serijski modeli linije DS. Citroënov konvoj je nato obiskal središče Londona in njegove znamenitosti, kjer so Francozi prebivalcem delili velikonočna jajčka. Na krovu avtobusa se je ob tej priložnosti vozilo več kot 35 zaposlenih pri britanski podružnici znamke Citroën, poleg tega pa tudi jazz orkester, ki je skrbel za primerno vzdušje. Kasneje bo Citroënov konvoj obiskal še 9 drugih britanskih mest.

Za nadaljnji razcvet linije DS bo poskrbela tudi prodaja na Kitajskem, ki se bo pričela odvijati še letos. Zato so Francozi pred kratkim predstavili povsem nov prototip (numéro 9), ki bo predstavljen v kratkem na letošnjem avtomobilskem salonu v Pekingu. Petvratni francoski 'low roofline hatchback' napoveduje nove oblikovne smernice linije DS, ki jih bodo Francozi razkrili v obliki kasnejše limuzine iz C segmenta, novega SUV modela ter prestižne limuzine iz D segmenta.

vir:http://www.avto.info/Novosti/Citroen_linija_DS-200.000_prodanih_vozil_v_dveh_letih/?avtoinfo=r2551ssjpsirt23dtdo7vhuuk6
[SIGPIC][/SIGPIC]





Lovro

Ne vem, se mi zdi, da bodo tile DS-i počasi zamenjali C-je? Kot da bi hotel Citroen počasi zlesti na cenovno višji nivo? Neke vrste nova prestižna znamka, zlasti na vzhodu, npr. pri Kitajcih?
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

ModelJT

Ople bo po Evropi razvažalo hčerinsko podjetje koncerna PSA
General Motors in PSA sta sklenila dogovor, po katerem bo za večino logističnih potreb ameriškega avtomobilskega giganta v Evropi poskrbelo podjetje Gefco, ki je v lasti francoskega koncerna.

Dogovor je ena izmed prvih skupnih potez po tistem, ko so naznanili, da bosta oba koncerna tesneje sodelovala in se tako lažje spopadala z upadanjem prodaje svojih avtomobilov. Gefco je že sedaj eno največjih logističnih podjetij v Evropi, po tej pogodbi pa bo svoj tržni delež le še povečalo. Večino logističnih operacij (prevoz materialov in komponent za vozila, končnih produktov in nadomestnih delov), ki zadevajo znamke Opel/Vauxhall, Chevrolet in Cadillac bo odslej v njihovih rokah in to po celi Evropi, vključno z Rusijo. Ob tem sta zadovoljni obe strani, PSA zaradi povečanih prihodkov, GM pa zaradi zmanjšanih stroškov poslovanja. Dogovor bo stopil v veljavo leta 2013.

Na kratko o podjetju GEFCO
Ustanovljeno je bilo leta 1949 in je v stoodstotni lasti koncerna PSA (Peugeot Citroën group). Letno razvozi za okrog 18 milijonov ton tovora in 3,2 milijona avtomobilov. Podjetje, ki med drugim s svojo logistično mrežo pomaga tudi pri organizaciji relija Dakar, zaposluje okrog 10.000 ljudi iz 70 držav in ima svoje izpostave v 25 državah po celem svetu (tudi v Sloveniji). Leta 2010 je imelo za 3,351 milijarde prometa in 198 milijonov evrov čistega dobička.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/ople_bo_po_evropi_razvazalo_hcerinsko_podjetje_koncerna_psa.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

gule

Gefco tudi nam vozi dele v Bosni...

ModelJT

Francoska vlada Peugeotu ne bo pomagala z neposrednimi subvencijami
Francoska vlada je Peugeotu obljubila pomoč, a le za področje raziskav in razvoja, ne pa neposrednih subvencij.

Francozi bi radi rešili domačo avtomobilsko industrijo
Državne subvencije, ki imajo kratkoročni vpliv na prodajo, so ob začetku gospodarske krize vpeljali tudi Francozi. Nova vlada takih ukrepov Peugeotu na obljublja, toda zato pod vodstvom premierja Jean-Marca Ayraulta vseeno pripravlja program za reševanje domače industrije. Francija ima takoj za Nemčijo največjo domačo avtomobilsko industrijo, zato bi imela napovedana odpuščanja velike razsežnosti.

Program francoske vlade bo usmerjen predvsem v razvoj in raziskave. Premier je predsedniku koncerna PSA Peugeot-Citroen Jean-Marcu Varinu pred dnevi poslal pismo, v katerem je izrazil svojo zaskrbljenost nad napovedanim zaprtjem nekaterih tovarn.

Najbližje zaprtju je tovarna v Aulnayu
Na najbolj majavih temeljih naj bi bila tovarna v Aulnayu v predmestju Pariza, kjer izdelujejo citroena C3. Èe bi do zaprtja prišlo, bi se ta proizvodnja preusmerila v Poissy, kjer bi zato zmanjšali proizvodne kapacitete peugeota 208.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/francoska_vlada_peugeotu_ne_bo_pomagala_z_neposrednimi_subvencijami.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

north

PSA Peugeot Citroën je prva skupina, ki je začela s prodajo filtrov sajastih delcev (FAP).

Ob koncu 90. let je skupina začela s prodajo nove generacije dizelskih motorjev HDi, pri kateri se je masni delež sajastih delcev zmanjšal za 70 % v primerjavi s prejšnjo generacijo motorjev (kar predstavlja manj kot 30 mg izpustov na prevoženi kilometer pri novih motorjih HDi v primerjavi s 100 mg na km pri prejšnjih izvedbah).
Za dokončno obdelavo sajastih delcev, tudi najmanjših, je skupina razvila filter sajastih delcev (FAP), ki so ga kot svetovno novost začeli vgrajevati leta 2000 v vozila Peugeot 607, nato pa se je začelo njegovo vgrajevanje z letom 2007 občutno širiti. Skupina PSA je to tehnologijo razvila do popolnosti, od leta 2010 pa z njo opremlja vsa vozila Peugeot in Citroën. Danes je s to tehnologijo opremljenih že 6 mio vozil znamke Peugeot in Citroën.

Filter sajastih delcev: mehanski sistem z 99,9 % učinkovitostjo v vseh fazah delovanja dizelskega motorja.

Poročilo francoske Agencije za okolje in obvladovanje energije (ADEME)* navaja, da se v pljučnih mešičkih po večini kopičijo delci v velikosti od 5 do 100 nanometrov. Prav v tem območju se filter sajastih delcev "FAP" dokazuje s svojo polno učinkovitostjo (uniči več kot 99,9 % vseh sajastih delcev). Delce zadržuje v filtrski zgradbi, kjer nato ob regeneraciji zgorijo. Filter sajastih delcev "FAP" je učinkovit mehanski sistem, ki trajno zadržuje sajaste delce v vseh pogojih uporabe vozila, od zagona motorja, v segretem ali hladnem stanju, v mestu ali na avtocesti, tudi ko je filter poln. Zaradi zagotavljanja pravilnega delovanja vozila se regeneracija izvaja na samodejen način, pri čemer ujeti sajasti delci v filtru popolnoma zgorijo.

Filter sajastih delcev "FAP" zadržuje tudi prašne delce iz zraka, ki ga vsesava motor.

* Poročilo ADEME "Značilnosti sajastih delcev/učinkovitost sistemov za zmanjšanje onesnaževanja" 2002

Filter sajastih delcev skupine PSA Peugeot Citroën je najučinkovitejši sistem na tržišču.

Za razliko od svojih tekmecev, ki so se odločili za uporabo katalitičnih filtrov, je skupina PSA Peugeot Citroën izbrala rešitev filtra sajastih delcev z aditiviranjem. Ta v primerjavi s katalitičnimi filtri zagotavlja štirikrat hitrejšo regeneracijo. Omogoča najučinkovitejše delovanje filtra sajastih delcev v vseh pogojih vožnje, tudi med vožnjo po mestnih ulicah, in zmanjšuje porabo goriva.

Tako so dizelski motorji skupine PSA trpežnejši pri vseh pogojih vožnje in omogočajo uporabo vseh vrst dizelskih goriv, predvsem tistih, ki vsebujejo do 30 % biodizelskega goriva. Glede na najnovejše poročilo francoske agencije AFSSET** pa se vrhunske odlike filtra sajastih delcev "FAP" z aditiviranjem kažejo tudi pri dušikovem dioksidu: "Èe bi bil delež filtrov sajastih delcev z aditiviranjem na trgu večji od 30 %, bi se izpusti NO2 lahkih vozil zmanjšali do leta 2014."

Hibridna dizelska tehnologija: dodaten korak skupine PSA Peugeot Citroën pri varovanju okolja

Dizelski motorji imajo tudi nekatere druge prednosti pri varovanju okolja, na katere ne smemo pozabiti. Izpusti CO2 na prevoženi kilometer pri vozilu z dizelskim motorjem so za 15 do 20 % manjši od tistih pri vozilih z enakovrednim bencinskim motorjem.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prestopila še korak dlje s svojo tehnologijo "HYbrid4", ki združuje dizelski motor s filtrom sajastih delcev in električni pogon. Ta inovacija francoskega porekla, katere prodaja kot svetovna novost se je začela na začetku leta 2012 z vozili Peugeot 3008, 508 RXH, 508 limuzina in Citroën DS5, zmanjšuje porabo goriva, predvsem pri vožnji po mestnih ulicah, hkrati pa ohranja kakovost zraka in omejuje učinek tople grede.

Več o tem:

Ali je filter sajastih delcev, ki so ga razvili strokovnjaki skupine PSA Peugeot Citroën, učinkovit v vseh pogojih?

Filter sajastih delcev je sistem, ki zadržuje sajaste delce v vseh pogojih vožnje z vozilom: v segretem ali hladnem stanju, ob večji obremenitvi, med vožnjo po mestnih ulicah ali po avtocesti ... Filter zadržuje sajaste delce in glede na stopnjo izpustov motorja se vsakih 500 do 1000 prevoženih kilometrov redno in na samodejen način zaganja regeneracija, pri kateri ujeti delci zgorijo zaradi povišanja temperature.

Ali motorji, ki so danes v prodaji, oddajajo več sajastih delcev oziroma bolj škodljive delce kot starejši motorji?

Raven izpustov sajastih delcev se je v zadnjem obdobju nenehno zniževala, v zadnjih 20 letih pa je bilo to upadanje še posebej izrazito.

Pred letom 1992 v Evropi ni bilo nobenih predpisov glede sajastih delcev: od leta 1960 do 1970 je avtomobil 404 z dizelskim motorjem s predkomoro oddajal 1200 mg sajastih delcev na prevoženi kilometer. Ob začetku prodaje motorja HDi z neposrednim vbrizgavanjem so se izpusti izrazito zmanjšali in pri avtomobilu 406HDI iz leta 1998 dosegali raven s približno 30 mg izpusta na prevoženi kilometer. Sodobna vozila, ki so opremljena s filtrom sajastih delcev, danes dosegajo ravni z manj kot 1 mg izpusta na kilometer. Izpusti so se zmanjšali za več kot 1200 enot v približno 30 letih in filter sajastih delcev zadrži tudi najmanjše delce!

Kakšne ravni izpustov dosega filter sajastih delcev na izhodu?

Ravni sajastih delcev na izhodu iz filtra so mnogo nižje od tistih, ki jih dosega čist zunanji zrak. Lahko bi rekli, da je zrak na izhodu iz filtra bolj čist kot zrak, ki ga vsesava motor! Ravni so prav tako veliko nižje od tistih v stanovanjih.

Kako dolga je življenjska doba filtra sajastih delcev?

Filter sajastih delcev je v vozilo vgrajen do konca življenjske dobe vozila. Njegovo stanje nenehno nadzira sistem za diagnostiko v vozilu in morebitno okvaro javi prižig opozorilnega indikatorja za motor. Odvisno od generacije filtra so sčasoma lahko potrebni vzdrževalni posegi za odstranitev različnih strjenih oblog oljnega izvora ... Ta vzdrževalni poseg se danes običajno izvaja po 200.000 prevoženih kilometrih.

Ali ne bi bilo morda treba starejšim vozilom z dizelskim motorjem brez filtra sajastih delcev prepovedati vožnjo po mestnih središčih?

To vprašanje ne spada v področje avtomobilskih konstruktorjev. O vprašanju glede onesnaževanja v mestih odločajo vlada in mestne uprave s pomočjo ustreznih agencij za okolje. Pomoč pri pomlajevanju vozil bodisi z bencinskim ali dizelskim motorjem pa bi vsekakor pospešila izboljšanje kakovosti zraka v naseljih.

Vir:http://www.avtomobilizem.com/novice/skupina-psa-peugeot-citroen-na-samem-vrhu-s-cistimi-dizelskimi-motorji/09-07-2012/
Citroën - Creative Technology

Pyr0Beast

>Ali ne bi bilo morda treba starejšim vozilom z dizelskim motorjem brez filtra sajastih delcev prepovedati vožnjo po mestnih središčih?
Da
Samo starejši dizli imajo drugačen tip saj. Tisti s common rail in podobnimi high-pressure sistemi imajo mnogo nevarnejše - manjše in bolj agresivne,.
Vse kar rabi activa je 4x4 in dodatno roèno na zadnji par koles :)

Išèe se 5-kotni kljuè št. 16. Najditelja naprošam da ga vrže citroënovim inžinerjem v glavo...

ModelJT

PSA Peugeot Citroën bo ukinil 8.000 delovnih mest
PSA Peugeot Citroën bo ukinil 8.000 delovnih mest. Število zaposlenih bo za 3.000 zmanjšal tudi z zaprtjem tovarne v Parizu, so sporočili iz avtomobilskega velikana.

Kot so pojasnili v PSA, bodo pariško tovarno, ki proizvaja izključno citroën C3, zaprli leta 2014. Dodali so, da bodo skušali za vse delavce, ki jih bo prizadelo zaprtje industrijskega obrata, poiskati rešitev. 1.400 delovnih mest bo ukinjenih v tovarni v zahodnem francoskem mestu Rennes, 3.600 delovnih mest pa po preostalih industrijskih obratih po Franciji.

PSA je načrt zmanjšanja števila zaposlenih oblikoval na podlagi manjšega povpraševanja po njihovih avtomobilih, ki ga opažajo zlasti v južni Evropi.
Predsednik uprave PSA Philippe Varin je ob tem dejal, da se zaveda "šoka in čustev", ki bodo sledili odpuščanju, pri tem pa zatrdil, da je ukinjanje delovnih mest zaradi "globine in vztrajnosti krize" v Evropi neizogibno.

Proizvodnja francoskega proizvajalca avtomobilov se je v prvi polovici leta na letni ravni zmanjšala za 18 odstotkov. Skladno s tem je imel PSA med januarjem in junijem izgubo, so povedali v koncernu. Izguba iz poslovanja je znašala 700 milijonov evrov.

PSA je sicer drugi največji proizvajalec avtomobilov v Evropi. Večji je le nemški Volkswagen.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/psa_odpuscanje_8000.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

north

#173
Upad prodaje vozil ogroža Citroënovo prihodnost v WRC

Pariz - Prihodnost tovarniške ekipe Citroën v WRC po letu 2013 je vprašljiva. Prodaja osebnih vozil strmo pada. Morebitna upokojitev Sebastiena Loeba bi finančne temlje moštva še dodatno zatresla.

Citroën s Sebastienom Loebom že skoraj deseletje dominira v svetovnem reli prvenstvu (WRC) - letos je pred osvojitvijo devetega naslova prvaka, a to bi se po sezoni 2013 utegnilo spremenilo. Velik padec prodaje osebnih avtomobilov bi imel lahko za avtomotošport neljubo posledico - umik francoskega koncerna iz WRC-ja, poroča Autosport v svoji tiskani izdaji.

Citroën je prvenstvu zavezan do konca leta 2013. Vodja ekipe Yves Matton je pred letošnjo sezono dejal, da so mu vodilni možje koncerna zagotovili, da bodo nadaljevali tudi po 2013. Stališče veljakov iz Versaillesa se zdaj lahko spremeni: v prvi polovici leta 2012 so prodali kar pol milijona vozil manj kot v prvi polovici leta 2011. Svetovna prodaja Citroënov je upadla za dobrih 13 odstotkov, v Evropi pa za dobrih 12 odstotkov (V Franciji za dobrih 13). Multinacionalka PSA Group, ki združuje Citroën in Peugeot, je težave priznala. V sporočilu za javnost so zapisali: "Peugeot in Citroën na tradicionalno najmočnejših tržiščih - v Franciji, Španiji in Italiji - doživljata resno krizo."

In če kariero sklene še Loeb?


Odločitev o nadaljevanju po sezoni 2013 bo tesno povezana tudi z nadaljevanjem kariere Sebastiena Loeba. Ni dvoma, da je francoski šampion obraz ekipe, tisti, ki "prodaja" blagovno znamko (pa že sam priznava, da je s finančne plati ne glede na osem naslovov prvaka včasih zelo težko). Pogodbo ima še za sezono 2013, leta 2014 pa bo star že 40 let. Èe ne bo nadaljeval, je prihodnost Citroëna v WRC-ju še bolj vprašljiva.

Kaj torej ostane svetovnemu prvenstvu? Že letos so na štartu le štirje tovarniški dirkalniki. Naslednje leto prihajata vsaj dva Volkswagnova. Da bi se krog najboljših le razširil, je upanje tudi morebiten povratek Toyote. A tukaj so še WRC-jeve težave s promotorjem in za zdaj ena sama potrjena dirka za sezono 2013. Da niti ne omenjamo televizijske pokritosti tekmovanja - brez promotorja ni prenosov in s tem še manjša promocija.

Vir:http://www.siol.net/sportal/avtomotosport/reli/2012/07/upad_prodaje_vozil_ogroza_citroenovo_prihodnost_v_wrc.aspx
Citroën - Creative Technology

north

Citroën ostaja v WRC-ju, kaj pa Loeb?

Versailles - Iz PSA Peugeot Citroën so sporočili, da upad prodaje osebnih vozil in varčevalni ukrepi ne bodo vplivali na udejstvovanje v WRC-ju. Ostali bodo tudi v primeru upokojitve Sebastiena Loeba.

Prihodnost Citroënove tovarniške ekipe v WRC-ju je v zadnjih dneh visela v zraku. Zaradi 13-odstotnega upada prodaje osebnih vozil so prejšnji teden zaprli eno od tovarn in na cesto postavili osem tisoč ljudi. A v koncernu PSA Peugeot Citroën zdaj zatrjujejo, da ostajajo predani svetovnem reli prvenstvu.

"Odločitev iz prejšnjega tedna ne bo vplivala na naš program v WRC-ju. Je pa res, da iščemo načine, kako zmanjšati stroške," so zapisali v sporočilu za javnost. V svetovnem prvenstvu imajo letos štiri dirkače: Sebastiena Loeba in Mikka Hirvonena v prvi ekipi, Thierryja Neuvilla v mladinski in Nasserja Al-Attiyaha v zasebno sponzorirani. Osemkratni prvak Loeb, ki je letos pred devetim naslovom, ima še enoletno pogodbo, a naj bi razmišljal, da kariero konča že po letošnji.

Vir:http://www.siol.net/sportal/avtomotosport/reli/2012/07/citroen_ostaja_v_wrcju_kaj_pa_loeb.aspx
Citroën - Creative Technology

garac

ukinejo naj blagovno znamko citroen pa je! Se ne čudim, da jim prodaja upada, že samo odnos trgovcev pri nas recimo!?
Pa še kakovost avtov, kakovost servisnih uslug, naj gredo po poti saaba, itak nočem imet mešanice nekega Oploëna
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

PSA bi lahko dobila vladno pomoč, a se mora odpovedati dividendam
Pariz; Francija - Francoska vlada ima resne namene preprečiti PSA-jevo zaprtje tovarne v predmestju Pariza. A brez popuščanja na strani avtomobilskega sektorja ne bo šlo.

Francoska vlada je po napovedi o zaprtju PSA-jeve tovarne v predmestju Pariza zavihala rokave in začela pripravljati predlog o vladni pomoči, ki bi družbi omogočila nadaljno obratovanje tovarne. Z zaprtjem bi namreč delo izgubilo 8000 delavcev tovarne in še 6000 s tovarno povezanih delavcev drugih sektorjev.

Vlada naj bi predlog predstavila do 25. julija, že zdaj pa je postregla z izjavami, da pomoč ne bo prišla brez popuščanj na strani te avtomobilske družbe, ki izdeluje peugeote in citroëne. Najbolj je vlado zmotilo izplačevanje dividend, za družino Peugeot, ki ima v upravnem odboru skoraj 40 odstotkov volilnih pravic, pa imajo pripravljenih še kar nekaj neugodnih vprašanj.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2012/07/psa_mora_priti_naproti.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

visar

@garač
se 100% strinjam... citroen želi iti po poti OOOO v resnici pa leze k SAAB-u
______/\\______
______/\\______

dexterboy

Vsega lepega je enkrat konec? Kupim večji kos zemlje in vse hidravličarje :)
Kar se tiče @garacevega pisanja, je zadel glavico na žebljico.
Ampak tale odnos trgovcev do strank se pojavlja na fseh področjih.
Pejte v ljubljanske trgovske centre, pa vam bo jasno.
Sem bil vceraj po Zasavju in sem se zaradi prijaznosti skoraj zatreskal v prodajalko kruha v zasavskem sparu, da blagajnicarko sploh ne omenjam...
Problem je v naših glavah, ne v avtih...
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

Pyr0Beast

dexterboy:
Viš, kruh se dela z lubeznijo, avtov pa zgleda ne več :)
Vse kar rabi activa je 4x4 in dodatno roèno na zadnji par koles :)

Išèe se 5-kotni kljuè št. 16. Najditelja naprošam da ga vrže citroënovim inžinerjem v glavo...