PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

General Motors bi lahko kupil sedem odstotkov Peugeota
Koncern PSA bi lahko že ta teden objavil prodajo sedmih odstotkov delnic Peugeota ameriškemu General Motorsu, kar bi bil začetek skupnega sodelovanja.

Pogovori za zdaj še neuradni in zasebni
Kot smo že pisali, za zdaj še neuradno, nameravata General Motors in koncern PSA izdelovati skupne motorje in avtomobile v isti regiji. To bi lahko General Motorsu in Peugeotu pomagalo k izhodu iz poslovne krize na evropskem tržišču. Po neuradnih napovedih naj bi lahko General Motors že ta teden dobil sedem odstotkov delnic Peugeota.

General Motors in Peugeot bosta letos v Evropi predvidoma že petič zapored v poslovni izgubi. Peugeotova prodaja se je lani zmanjšala za 8,8 odstotka, General Motorsova pa za 1,9 odstotka. Glede sodelovanja in spremembe lastništva pa za zdaj še niso sprejeli uradnih sklepov.

Družina Peugeot ima še vedno 30-odstotno lastništvo
Peugeot je sicer še vedno v 30-odstotni lasti družine Peugeot. Podjetje vodi Thierry Peugeot, pravnuk Eugena Peugeota, ki je skupaj z bratrancem Armandom leta 1891 naredil prvi družinski avtomobil. V upravi družbe so še Thierryjevi sorodniki Roland, Robert in Jean-Phillipe Peugeot ter Marie-Helene Roncoroni.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/02/general_motors_bi_lahko_kupil_sedem_odstotkov_peugeota.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Peugoti, citroëni in opli si bodo podobni Opli, peugeoti in citroëni bodo v prihodnje imeli veliko skupnega. Korporaciji GM in PSA sta namreč podpisali dogovor o globalnem zavezništvu. Leta 2016 že tudi prva skupna vozila.
 
1. 3. 2012, 07:53
     
Philippe Varin, generalni direktor PSA, ostro zavrača očitke, da njegova družba s prihodom GM-a izgublja samostojnost.
Delite na Facebooku 0 Delite na Twitterju 0 Natisnite Gigant GM je po restrukturiranju na stari poti slave, kar pa ne bi mogli trditi za njegovo evropsko znamko Opel, ki se kar ne more izviti iz rdečih številk. GM Europe je tako lani imel za 560 milijonov evrov izgube. Na drugi strani je francoski konglomerat PSA, v katerega sta združena Citroën in Peugeot, približno enako izgubo pridelal zgolj v zadnjem polletju lanskega leta.

 
GM je leta 2000 sklenil podobno partnerstvo z italijanskim Fiatom, ki pa se je sfižilo leta 2005 in GM je moral plačati dve milijardi dolarjev za prekinitev sodelovanja. Fiat je potem kasneje prevzel ameriški Chrysler, ki je skupaj z GM padel v stečaj.
Na podlagi takšne situacije je sredina napoved o tesnem sodelovanju med GM, ki se z Volkswagnom bori za titulo največjega proizvajalca na svetu, in PSA, ki je po prodaji lani zasedel osmo mesto v svetu, precej bolj razumljiva, saj naj bi s sinergijo pri izgradnji platform in delitvi določene tehnologije v naslednjih petih letih privarčevala 1,5 milijarde evrov.

Dogovor določa, da bo GM odkupil sedem odstotkov deleža francoskega podjetja in tako postal največji delničar za družino Peugeot. Podjetji bosta sodelovali pri nakupih delov in materiala za proizvodnjo avtomobilov ter pri oblikovanju in inženiringu. Dogovor bo za GM pomemben predvsem na evropskem trgu, Francozi pa si v zameno obetajo še lažji prodor na nove trge in dodatno kleščenje stroškov, kar pa po mnenju analitikov v primeru obeh družb pomeni odpuščanja.

Avtomobile bosta korporaciji sicer še naprej prodajala neodvisno drug od drugega in ostajata konkurenta. Uvodoma naj bi bili prihranki sicer majhni, vendar pa se bodo povečali kasneje, ko bodo oblikovali nova vozila. Prva skupna naj bi se pojavila leta 2016.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

General Motors in PSA Peugeot Citroen v globalno zavezništvo

General Motors je s francoskim koncernom PSA Peugeot Citroen oznanil oblikovanje globalnega zavezništva, s katerim bi naj v naslednjih petih letih skupaj prihranili dve milijardi dolarjev.

General Motorsu sedemodstotno lastništvo
General Motors odkupuje sedem odstotkov deleža francoskega podjetja in postaja največji delničar za družino Peugeot. Podjetji bosta sodelovali pri nakupih delov in materiala za proizvodnjo avtomobilov ter pri oblikovanju in inženiringu. Avtomobile bosta sicer še naprej prodajali neodvisno drugo od drugega in ostajata konkurenta. Uvodoma naj bi bili prihranki sicer majhni, vendar pa se bodo povečali pozneje, ko bodo oblikovali nova vozila. Prva skupna naj bi se pojavila leta 2016.

Bodo imeli Američani tokrat več sreče kot s Fiatom?
General Motors je leta 2000 sklenil podobno partnerstvo z italijanskim Fiatom, ki pa se je končalo leta 2005, Američani pa so morali plačati dve milijardi dolarjev za prekinitev sodelovanja. Fiat je pozneje prevzel ameriški Chrysler, ki je skupaj z General Motorsom padel v stečaj. Ta danes skupaj s Chryslerjem spet ustvarja dobičke, vendar pa ne v Evropi, kjer si več let prizadeva za prestrukturiranje in konec izgub. Za General Motors bo novo partnerstvo s Francozi zato koristno predvsem na evropskem trgu.

Vir: SiOL.net
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

krtija

Še vse, česar se je GM dotaknil je šlo v maloro. SAAB je dober primer. V vsakem primeru pa ubijejo inventivnost znamke. Zame vsekakor slabe novice.

visar

se podpišem ... črn dan za PSA.
______/\\______
______/\\______

dvorjan

No, ja, za 7% so si kupili dostop do platform. Na oblikovanje vozil koncerna PSA pac ne bodo vplivali.

Sicer pa sem svoje mnenje o General Morons ze veckrat izrazil. In je globoko negativno.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

gule

Nisem vesel...prekleta globalizacija...

ModelJT

No mogoče bo vsaj ena stvar dobra, če se zgodi. Glede na to, da ima GM veze v Ameriki se lahko zgodi, da bosta Citroen in Peugeot spet prišla v prodajo čez lužo. Drugače pa tudi meni ne diši preveč tole. Bomo videli čez nekaj let kako se bo izšlo.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Kmalu na začetku je Adam Opel Andre Citroënu že ukradel en model, mali limoni je predelal masko, jo odel v zeleno in jo tržil kot hrošča.  Celo tožila sta se zaradi tega, danes pa lepo fino, kot so nemci zavladali eu brez vojne, bo opel dobil citroenovo tehniko in ideje.
Samo še to se manjka, kot  se je zgodilo pri navezi italjanov z amerikanci... Lancie, ki so bili lepi avti so zdaj ameriški zmazki z italjansko masko. Obup
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

Citroen C3 5HP in Opel Laubfrosch
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Ko sem pa tole prebral mi je pa kar malo odleglo. Ni še vse izgubljeno.

Now that GM has officially announced a partnership with PSA Peugeot Citroën, we predict that the talking heads who don't know any better and aren't proficient in real-world business operations will spin it in all the wrong ways. You know, to pursue whatever political agenda.
 
In essence, the partnership announced this morning is all about saving and leveraging economies of scale in purchasing and component sharing. The alliance of The General and Peugeot will create a global purchasing joint venture to source commodities, components, and other goods and services from suppliers, resulting in an estimated $2 billion in annual savings within about five years. Additionally, the companies will share vehicle components and modules — resulting in even greater savings. Both automakers, however, will continue to operate separately and individually. As part of the deal, GM purchased a 7 percent stake in PSA Peugeot Citroën for a total of $335 million — partly answering our question about what GM should do with its growing cash reserves.
[SIGPIC][/SIGPIC]

visar

@modelJT
se absolutno strinjam s teboj. Tipični dokaz je napis ki je dolga leta dokazoval separacijo citroenovih hidravličarjev od amerike in kanade.
Ta napis sem videl na CX-ih, XM-ih, BX-ih, Xantijah in na C5 I ter C5 II dočim na C5III tega napisa več ni. (zakaj že če ne ravno zaradi morebitnega prodora v ameriko)

Mimogrede a ste opazili kako se zadnje čase v ameriški filmski industriji pojavljajo citroeni (naj gre za filme ali pa za risanke).
______/\\______
______/\\______

Pyr0Beast

#147
Èe citroen ne bo imel mašin z (dobrimi) avtomatiki se lahko poslovi od ameriškega trga. Ne vem pa na kateri segment ciljajo. Ameri so precej mahnjeni na velika vozila. Imajo pa res ceste v riti
Vse kar rabi activa je 4x4 in dodatno roèno na zadnji par koles :)

Išèe se 5-kotni kljuè št. 16. Najditelja naprošam da ga vrže citroënovim inžinerjem v glavo...

dexterboy

Citat od: dvorjan;124575To bi sele bil strel v nogo. Dva invalida vsak s po eno zdravo nogo pac se ne moreta teci.

Sploh pa se meni, ko vidim napis "GM", izpise "General morons" pred ocmi. Ne brez razloga. =)

To me je pa nasmejalo. Je bil pa danes zvečer na odmevih Radia  Slovenije prispevek o Citroenu slovenije, točneje njihovih prostorih v kopru, ki dejansko niso njihovi, ampak so v najemu pri družbi Zvon 1 ali 2, ne vem točno. In je v prispevku bil tudi Sadko Mezgec, ki je razlagal, da obstaja možnost, da se zaposleni iz Kopra selijo v LJ, pa kaj to pomeni za zaposlene, pa vsak dan vožnja v LJ, pa eni imajo mlade družine... No, novinarka, ki je naredila prispevek, je na koncu zelo lepo povedala, ali se bodo selili ali ne, čeprav ima Citroen predkupno pravico na odkup zemljišča. Rekla je, da če ne bi imeli namena selitve v prestolnico, ne bi sklicali posveta delavcev in jim to razlagali kot eno od možnosti...
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

gule

Torej, če se zadeva preseli iz Kopra v Ljubljano, ali kam drugam...se bo izgubila še tista zadnja nit povezanosti z nekdanjim Cimosom...in z zlatimi časi, ko so avte še izdelovali in ne samo uvažali kot danes...