PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

aygo

Ena vmesna novica:

Generalni direktor Citroën France je zvestobo obljubil Volkswagnu
Francoz Xavier Chardon bo po novem služboval pri Volkswagnu
Generalni direktor Citroën France Xavier Chardon bo s 1. januarjem 2012 zaposlen v Volkswagnu. V Wolfsburgu so Francozu zaupali celotno prodajo osebnih vozil za Evropo.

Chardon bo zamenjal Faveya, ki bo po novem vodil Porsche Holding
Štiridesetletni Xavier Chardon bo na položaju vodje prodaje osebnih vozil za Evropo zamenjal Alaina Faveya, nad njegovim delom bo bdel prvi mož Volkswagnove prodaje in trženja Christian Klingler. Alaina Faveya pa so imenovali za predsednika uprave podjetja Porsche Holding v Salzburgu.
Chardon kariero začel leta 1994 pri Citroënu
Xavier Chardon je svojo karierno pot začel leta 1994 v Citroënu. Svoje izkušnje si je kot prodajni menedžer v začetku nabiral na zahtevnih trgih – italijanskem in francoskem. V Citroënu je po petih letih službovanja že prevzel mesto produktnega vodje za zahodno Evropo, pozneje pa je služboval tudi kot generalni direktor Citroëna v Nemčiji in na Danskem. V letu 2009 je napredoval v generalnega direktorja Citroën France.

Kljub recesijski stagnaciji evropskega avtomobilskega trga in črnim napovedim za prodajno leto 2012 pa Chardon v Volkswagen prihaja, ko tovarna beleži rekordno prodajo in dobiček. Po podatkih industrijskega združenja ACEA je Volkswagen v prvih devetih mesecih v Evropi prodal kar 1.230.000 vozil in prodajo povečal za 8,5 odstotka in zabeležil kar 12,5-odstotni tržni delež na zahtevnem evropskem tržišču. Na drugi strani pa je v enakem obdobju Citroënu prodal 599.264 vozil in zabeležil 7,5-odstotni upad prodaje.

vir:siol
[SIGPIC][/SIGPIC]





ModelJT

PSA – v Evropi varčevalni ukrepi, v Braziliji podvojitev proizvodnje
Koncern PSA Peugeot Citroën načrtuje, da bo do leta 2015 podvojil proizvodnjo v Braziliji.

Po načrtih naj bi družba v širitev letno vložila okoli 240 milijonov dolarjev, celotna naložba do leta 2015 pa naj bi bila vredna 940 milijonov dolarjev. "Gre za dolgoročno investicijo in mi verjamemo v ta trg," je dejal vodja za Latinsko Ameriko v družbi Carlos Gomes.

Do leta 2015 s tekočega traku letno odpeljalo 300.000 vozil
Po načrtih naj bi do leta 2015 s tekočega traku letno odpeljalo 300.000 vozil, medtem ko naj bi se proizvodnja motorjev z 280.000 okrepila na 400.000.

Trenutno PSA Peugeot Citroën, ki je v Braziliji peti največji proizvajalec avtomobilov, proizvede okoli 150.000 vozil. Največji proizvajalec avtomobilov na tem trgu je sicer Fiat (22,7-odstotni tržni delež), sledijo pa mu Volkswagen (22,3-odstotni tržni delež), General Motors (19,8-odstotni tržni delež) in Ford.

Brazilija predstavlja pet odstotkov celotne prodaje koncerna PSA Peugeot Citroën
Brazilija predstavlja pet odstotkov vse prodaje koncerna PSA Peugeot Citroën, vendar pa bo ta trg po ocenah še rasel – med sedmimi in osmimi odstotki do leta 2015, je pojasnil Gomes. Ta poteza je sicer del preusmerjanja koncerna na hitrorastoče trge, saj bo po pričakovanjih prodaja zunaj Evrope do leta 2015 predstavljala polovico celotne prodaje.

V Evropi bo PSA verjetno odpuščal
PSA Peugeot Citroën, francoski največji in drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov, je pred dnevi obelodanil 800 milijonov evrov vreden načrt krčenja stroškov za prihodnje leto, ki vključuje tudi zmanjševanje delovnih mest, večinoma v Evropi. Brazilija je s 191,5 milijona prebivalcev in 30 milijonov vozil četrti največji avtomobilski trg na svetu, država pa je postala privlačna za številne proizvajalce.

V Brazilijo bodo vlagali tudi Volkswagen, Nissan ...
V ta trg bo namreč med drugim vlagal tudi nemški Volkswagen – ta bo v novo tovarno, v kateri naj bi s tekočega traku letno odpeljalo 200.000 vozil, investiral dve milijardi dolarjev. Tudi Nissan bo v podobno tovarno vložil 1,5 milijarde dolarjev, medtem ko bo Renault za povečanje proizvodnje (z 280.000 na 380.000 vozil) namenil 280 milijonov dolarjev.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/11/psa_brazilija.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

aygo

[BHYbrid4 je osvojil odlikovanje "Goldenes Lenkrad"][/B]

Naslov "Goldenes Lenkrad" (Zlati volan), eno od najvišjih avtomobilskih odlikovanj v Evropi, kot nagrada s področja okoljevarstvenih rešitev, je bil podeljen 9. novembra v Berlinu. Prislužila si ga je hibridna tehnologija HYbrid4 z dizelskim motorjem, katero je kot svetovno novost razvila skupina PSA Peugeot Citroën.

Komisija, ki so jo sestavljali bralci revije "Auto Bild" in "Bild am Sonntag" ter ugledni strokovnjaki iz 15 držav, je to tehnologijo izbrala izmed 16 finalnih projektov – vozila, konceptna vozila, različne tehnologije – ki so zaznamovali leto s svojo predlagano rešitvijo ali s prispevkom glede zmanjšanja onesnaževanja okolja na avtomobilskem področju.
 
Ta naslov tako nagrajuje vozilo Peugeot 3008 HYbrid4, prvo hibridno športno terensko vozilo z dizelskim motorjem, ter vozilo Citroën DS5 Hybrid4 Airdream, ki bosta na tržišču v prvi četrtini leta 2012.
 
Nagrado je prevzel Jean-Marc Gales, generalni direktor znamk Peugeot Citroën, na svečani večerni podelitvi 9. novembra. Ob tej priložnosti je izjavil: "V velik ponos mi je prejem te nagrade že drugo leto zapored, po obeleženju našega električnega avtomobila Peugeot i0n v letu 2010. Ponovna osvojitev nagrade "Zeleni volan" potrjuje dolgoletni vodilni položaj skupine PSA Peugeot Citroën na področju tehnologij, ki zagotavljajo manjše izpuste plina CO2. Prepričan sem, da bo hibridna tehnologija HYbrid4 z dizelskim motorjem hitro postala zgled na trgu, kot je to veljalo pred njo za motor HDi, filter sajastih delcev ali za našo tehnologijo Stop&Start e-HDi, ki je na tržišče prišla lani."
 
Pri pogonskem sklopu HYbrid4 je skupina PSA Peugeot Citroën stavila na združitev okolju prijaznega dizelskega motorja s prednostmi električnega pogona: prava revolucija na področju zmanjšanja porabe goriva – približno 30 % manjša poraba v primerjavi s klasičnim vozilom z dizelskim motorjem – in izpusti plina CO2, manjši od 100 g/km.
 
200 konjskih moči pri porabi goriva 3,8 l na 100 km in 99 g izpusta CO2.
 
Tako pri vozilu Peugeot 3008 HYbrid4 kot tudi pri vozilu Citroën DS5 Hybrid4 Airdream prednjo premo poganja dizelski motor z močjo 120 kW (163 KM), ki je serijsko opremljen s filtrom sajastih delcev (FAP), zadnjo premo pa poganja električni motor z močjo 27 kW (37 KM), ki omogoča tudi štirikolesni pogon.
vir:avto.over.net
[SIGPIC][/SIGPIC]





garac

TOREK 15.11.2011, 14:24
 
PSA Peugeot Citroën v Franciji ukinja 4000 delovnih mest
Krizne avtomobilistične napovedi za leto 2012 so postale realnost
Koncern PSA Peugeot Citroën bo v prihodnjem letu v Franciji ukinil vsaj 4000 delovnih mest. S tem želi znižati stroške, so povedali viri znotraj sindikatov.

 4000 ljudi brez dela ...
Okoli 1000 delovnih mest naj bi proizvajalec avtomobilov ukinil v proizvodnji, 500 v raziskavah in razvoju ter 400 v preostalih delih podjetja. Od 2200 do 2500 delovnih mest pa naj bi ukinili pri zunanjih partnerjih, od tega okoli 1600 na področju raziskav in razvoja.

Sindikati so nov varčevalni načrt označili za "škandalozen"
 PSA Peugeot Citroën je v tretjem letošnjem četrtletju v avtomobilski enoti ustvaril 9,3 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 1,6 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Ob razkritju poslovnih rezultatov konec oktobra so prvič napovedali varčevalni program v vrednosti 800 milijonov evrov. Drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov zaposluje več kot 205.000 ljudi po vsem svetu, od tega 100.000 v Franciji.

Nov varčevalni program sledi tistemu iz leta 2009, s katerim naj bi prihranili 3,9 milijarde evrov. Sindikati so ob napovedi sicer nov varčevalni načrt označili za "škandalozen".
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Koncern PSA z mrežo StelLab povezal znanstvenike in strokovnjake
StelLab je mednarodna znanstvena mreža za pomoč raziskavam na področju avtomobilizma. Njen glavni namen je razvoj novih tehnologij in inovacij za vozila prihodnosti.

Po letu dni delovanja zdaj odprto tudi znanstveno središče
StelLab oziroma laboratorij za raziskavo novih tehnologij je znanstvena partnerska organizacija, ki si je za svoj cilj zastavila koordinacijo OpenLabovih raziskovanj in ustanovitev interdisciplinarne mreže, kjer si bodo znanstveniki in strokovnjaki skupine PSA Peugeot Citroën izmenjavali izkušnje. Njen glavni namen je razvoj novih tehnologij in inovacij za vozila prihodnosti. Leto dni po ustanovitvi je StelLab odprl svoje središče, kjer bodo delovali doktorji, raziskovalni inženirji, znanstveniki in strokovnjaki skupine PSA Peugeot Citroën. Znanstveno središče bo članom mreže StelLab nudilo: prostor za vodenje partnerskih in vodilnih znanstvenih projektov, testne in predstavitvene laboratorije, prostor za seminarje in konference ter ustvarjalne prostore.

Pod okriljem StelLaba deluje tudi OpenLab – močna mreža akademskih partnerjev
OpenLab, ki ga vodi StelLab, združuje raziskovalne ekipe in sredstva za testiranje skupine PSA Peugeot Citroën s partnerskimi laboratoriji za namene skupnih raziskovalnih programov.

Naložba v znanje vredna 2,1 milijona evrov
Skupina PSA Peugeot Citroën želi v prihodnje še okrepiti svojo raziskovalno-razvojno usmeritev, zato so za njeno krepitev namenili kar zajeten finančni vložek – 2,1 milijona evrov.

Do konca letošnjega leta bo skupina PSA v Franciji ustanovila še šest OpenLabovih znanstvenih mrež:
- avtomobilski premični laboratorij, v sodelovanju z inštitutom znanosti in gibanja, Univerzo Aix-Marseille in državnim centrom za znanstvene raziskave,
- elektronika in sistemi za avtomobilizem v Bordeauxu, v sodelovanju z laboratorijem za integracijo materialov v sisteme,
- energetika (v Orléansu),
- materiali in razvoj (v Metzu),
- fluidika (v Poitiersu),
- računska mehanika (v pariški regiji).

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/11/stelab_psa_razvoj.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

#125
PSA pripravlja nove trivaljne motorje!

Zaradi novih EURO 6 standardov, ki so planirani za leto 2014 bodo morali novi motorji drastično zmanjšati emisije. Tako kot BMW, Ford in Renault, bodo tudi pri PSA naredili novo družino motorjev s tremi valji. Pričakujemo jih lahko najkasneje leta 2013.Prvi avto s temi motorji bo novi Peugeot 208 v prvi polovici leta 2012.

Nova generacija motorjev imenovana EB (E kot bencin in B kot segment B) bo zamenjala uspešni motor TU3 (1.4i 75KM) predstavljen leta 1987, nato pa še 1.4 VTi 95KM (EP3) in 1.6 VTi 120KM (EP6) predstavljena v letih 2006 in 2007.

Prvi motor, ki ga bomo videli bo 1.2 VTi 82KM v Peugeotu 208 februarja. Prav tako bosta ta motor imela prenovljeni Citroen C1 in Peugeot 107. Naslednji motor bo 1.0 VTi 68KM, ki ga bomo prvič videli v avtomobilih Citroen C3 in Peugeot 208. V pežoju naj bi oba motorja porabila le 104 in 99g CO2 na kilometer.

Da so to dosegli je bilo spremenjenih ali uporabljenih več stvari: Variabilno krmiljenje ventilov za sesanje in izpuh, oljna črpalka je regulirana tako, da zamnjša izgubo pri črpanju itd.

Stop&Start
Da bi emisije še bolj zamnjšalli bodo te motorji uporabljali sistem Stop&Start. Zaradi varčevanja z denarjem je sistem zaganjalnik-alternator zmenjan z enostavnim ojačanim zaganjalnikom, ki ga izdeluje Bosch.

Nadaljevanje programa
V letu 2013 bodo pri PSA na trg poslali drugo fazo motorjev EB z motorjem 1.2 VTi, kateri bo večjo moč dobil preko turbo polnilnika in direktnega vbrizga. Turbinski motorj 1.2 THp 100 in 130 bo prvič viden v pežoju 308, nato pa se bo začel vgrajevati še v vsa vozila z motorjem 1.6 VTi 120 katerga bo zamenjal. V bližnji prihodnosti se bo rang bancinskih motorjev PSA osredotočil na motorje 1.0 VTi (68KM), 1.2 VTi in  THP (82 to 130 KM) ter na  1.6 THP (156 in 211 KM).

Èe si bo projekt EB dobro obnesel, bo skupina PSA še naprej sodelovala z BMW-jem in tako bodo skupaj poskušali narediti še boljše in močnejše motorje. Toda Francozi bi lahko brez napovedi uporabili tudi nepredstavljeni 1.5T motor, ki so ga skonstruirali Nemci in mogoče tudi 2.0 Turbo.

Glava motorja "vse v enem"
Glava motrjev EB uporablja sistem s 17 patenti. Tako PSA, BMW in GM uporabljajo nenavadno tehniko imenovano "process to model lost (PMP)", ki lahko izdela dele z veliko natanænostjo. Točna replika glave motorja je narejena iz politirena in tako naredi vzorec. Nato je potopljena v tekočino, ki jo premaže s plastjo, da je tako odporna proti visokim temperaturam. Ojačan model je nato obdan s peskom, kateri zaradi vibracij pomaga zapolniti vsako luknjo v modelu. Tako nastane peščen  model. Končno vanj vlijejo stalejno kovino. Polistiren se razpade in zamenja ga tekoča kovina. Ta sistem ne mo uporabljen pri 1.2 Turbo motorju.

Pa še malo dobrih novic! Pri PSA se trudijo, da bi 1.2 Turbo motor v pogon spravili do leta 2014. Vzporedno z njim bo na trg prišel tudi nov robotiziran menjalnik MAP+.

Prevedno iz francoščine v angleščino in nato še v slovenščino tako, da lahko so kake manjše napakice ampak glavno je pa pravilno napisano.
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Je PSA zabredel v resno krizo?
Koncern PSA Peugeot Citroën očitno tiči v globoki krizi. V preteklem letu so prodali 3,55 milijona vozil, kar je približno 53 tisoč oziroma 1,5 odstotka manj kot leta 2010.

Krizo naj bi povzročil upad prodaje v Evropi
Njegova tekmeca, kot sta denimo francoski Renault ali nemški Volkswagen, pa se v teh dneh lahko pohvalita z rekordno prodajo. Med vzroki za slabo prodajo so v PSA izpostavili nazadovanje povpraševanja na domačem evropskem trgu. Tu se je tržni delež koncerna zmanjšal za 0,9 odstotne točke na 13,3 odstotka, so sporočili s sedeža koncerna v Parizu. Prodaja zunaj Evrope se je sicer povečala za 10,8 odstotka, a ni mogla nadomestiti izpada prodaje na stari celini. Prodaja v Evropi se je lani zmanjšala za 6,1 odstotka, povečala pa se je v Latinski Ameriki (+11 odstotkov), na Kitajskem (+7,7 odstotka) ter v Rusiji (+35 odstotkov). V koncernu pričakujejo nazadovanje prodaje na evropskem trgu tudi v tem letu.

Partnerstvo s Fiatom?
Podrobno poslovnih rezultatov za leto 2011 sicer niso predstavili, je pa prvi mož koncerna Philippe Varin že decembra napovedal, da bodo zabeležili krepko izgubo. Da bi izboljšali konkurenčnost, v PSA razmišljajo o novih partnerstvih. "Mi smo pripravljeni, a treba je najti pravega partnerja," je dejal član upravnega odbora koncerna Frederic Saint-Geours. Pred tem so italijanski mediji poročali o morebitni sklenitvi partnerstva med avtomobilskima proizvajalcema PSA Peugeot Citroën in Fiat. A govoric niso potrdili niti na italijanski niti na francoski strani.

Varčevalni ukrepi, težki 800 milijonov evrov, bodo "odnesli" šest tisoč delovnih mest
Zaradi slabih prodajnih rezultatov je PSA že lani jeseni napovedal nov varčevalni program, ki bi ga utegnil stati približno šest tisoč delovnih mest. Že leta 2012 naj bi koncern, ki po vsem svetu zaposluje več kot 205 tisoč ljudi, privarčeval 800 milijonov evrov.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/01/psa_kriza.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

dvorjan

Ce prodaja pade za 1,5% to ni nobena katastrofa, se manj pa kriza. In ce skrcijo delovno silo to v danasnjih casih ni nobeno presenecenje, zgolj realnost. Ampak porocati je pa treba senzacionalisticno.

Partnerstvo s Fiatom? Upam da ne.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

ModelJT

Saj baje Frederic Saint-Geours včeraj uradno zanikal sodelovanje s Fiatom.
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

PSA: expected savings of new platforms

In a context of misdirected auto market for the coming years, PSA Peugeot-Citroen will seek new sources of savings in the manufacture of its vehicles. Since the presidency of Jean-Martin Folz (1997-2007), the group has developed most of its vehicles on three platforms for small cars, medium and large (PF1, PF2 and PF3) . But in 2013, it will go from three to two platforms only, to save and play additional scale effects. "Basically, vehicles of segments C and D will be designed on a single platform in the future, which will triple the volumes involved," said Frederic Saint-Geours, board member and director of new brands the group.

A process that will be launched next year and will continue thereafter, as and when renewal of the vehicles concerned. Another way to save money internally, PSA will increase the rate of renewal of parts and components for each model change ("carry over"), mainly on the parts not visible. This rate will average 30 to 50% across the group.

In addition, relationships with key suppliers have been tightened, for what they cost more involved in upstream research in return for higher volumes of parts to be delivered. Discuss technology? The promise of "doubling size" for them, according to Frederic Saint-Geours. "With globalization and mass purchases, PSA Peugeot Citroën could earn 400 million euros if the size of sets of orders to suppliers was dubbed" the direction indicated recently in an internal document. Not bad, when the automotive division of PSA without generating the cash needed for operations and finance its development ...

Vir: Les Echos (http://www.lesechos.fr/entreprises-secteurs/auto-transport/actu/0201838710189-psa-de-nouvelles-economies-attendues-des-plates-formes-274323.php)
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

PSA prodal že več kot milijon vozil s sistemom klica v sili
Koncern PSA je s trženjem storitve Citroën e-Touch in Peugeot Connect postal vodilni evropski proizvajalec pri uvajanju sistema eCall (klic v sili) na ceste.

V slabem desetletju so se reševalci odzvali na 5500 eCall klicev
Od leta 2003 dalje je bilo prodanih več kot milijon vozil Peugeot in Citroën, opremljenih s to storitvijo. V 10 evropskih državah, kjer storitev deluje, so reševalne službe pomagale že približno 5500 ljudem v težavah. Koncern PSA je v letu 2010 z uvedbo samostojne enote telematskega sistema (BTA) omogočil, da je ta funkcija postala širše dostopna. Ta vgrajena enota, ki je povezana z avtomobilom, ločuje telematske funkcije od drugih funkcij, kot je na primer prostoročna telefonija. BTA ponuja lastne komunikacijske rešitve, tako da vozniku med življenjsko dobo vozila ni potrebno plačevati nobene naročnine.
Sistem eCall ali klic v sili spremlja še klic pomoči na cesti z lokacijsko informacijo o vozilu, prek katerega se voznik v primeru okvare lahko poveže tudi z asistenčno službo za tehnično pomoč.
Francoski proizvajalec PSA Peugeot Citroën je za svojo rešitev klica v sili kot pomemben tehnološki napredek na področju varnosti leta 2010 dobil tudi nagrado Euro NCAP Advanced.

Kako sistem eCall (klic v sili) deluje v praksi?
Klic v sili vozniku omogoča, da se poveže s posebnim klicnim centrom za pomoč v sili.
V primeru nesreče se ročno ali samodejno prek povezave GSM pošlje kratko tekstovno sporočilo (SMS), ki vsebuje identifikacijo vozila, telefonsko številko in njegovo natančno lokacijo, v poseben klicni center (v Franciji je to na primer Inter Mutuelles Assistance), ki gosti in usklajuje strukturo sprejemanja in obdelave klicev.
Operater vzpostavi stik z voznikom in analizira situacijo: lokacijo vozila, resnost nesreče, število poškodovanih in morebitno potrebo po pošiljanju pomoči. Èe je potrebno, posreduje te informacije pristojnim reševalnim službam na ustreznem območju (gasilci, reševalci, policija ...). Ko voznik ne more odgovoriti, se njegov klic samodejno preusmeri reševalnim službam.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/01/psa_klic_v_sili.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Se obeta novo zavezništvo koncerna PSA in General Motorsa?
Koncern PSA Peugeot Citroën je potrdil pogovore z novimi poslovnimi partnerji, a za zdaj še ni potrdil konkretnih imen. Bo novi partner Francozov General Motors?

Zavezništvo kot izhod iz krize
Francoski koncern je drugi največji proizvajalec avtomobilov v Evropi, vseeno pa se je lani soočil s težkim poslovnim položajem. Zato iščejo nove zaveznike, med katerimi naj bi bil, za zdaj še neuradno, najverjetnejši ameriški koncern General Motors. Ta ima z Oplom v Evropi prav tako nehvaležno poslovno in finančno nalogo. Evropski del General Motorsa je lani ustvaril 747 milijonov ameriških dolarjev izgube.

Peugeot in Opel s skupnimi modeli?
Pri PSA-ju in GM-u so namige o povezovanju za zdaj komentirali le z nekaj skopimi stavki. Oboji iščejo nove partnerje, konkretnih imen pa nočejo izdati. Tudi Financial Times je poročal o zavezništvu obeh koncernov, ki bi združil proizvodnjo avtomobilov in komponent v Evropi. Tako bi Peugeot in Opel razvijala skupen motor, menjalnik in tudi posamezne modele, ki bi jih nato prodajali pod obema blagovnima znamkama. Zavezništvo pa naj ne bi vodilo k združitvi podjetij, prav tako se ne bi spremenile lastniške strukture.

Èe bo do sodelovanja prišlo, bi lahko uradno potrditev dobili že na ženevskem avtomobilskem salonu.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/2012/02/gm_psa.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

Lovro

Bodo prodajali Citrople ali pa Oploene, he he. No saj, glavno, da se izvlečejo iz težav, da bodo še naprej lahko štancali citroene, mi pa kupovali.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

visar

a to pomeni da bodo citroeni rjaveli in opli kvarili :-)
______/\\______
______/\\______

dvorjan

To bi sele bil strel v nogo. Dva invalida vsak s po eno zdravo nogo pac se ne moreta teci.

Sploh pa se meni, ko vidim napis "GM", izpise "General morons" pred ocmi. Ne brez razloga. =)
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!