PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

Dokapitalizacija bo PSA-ju prinesla okroglo milijardo evrov
PSA Peugeot Citroën je objavil, da bo z dokapitalizacijo, v okviru katere bo tudi uresničil napovedano lastniško povezovanje General Motorsa, zbral okoli milijardo evrov kapitala.

Cena delnice bo sicer precej pod borzno vrednostjo delnic koncerna
V dokapitalizaciji, v okviru katere bo General Motors pridobil sedemodstotni delež francoskega koncerna, bo PSA izdal nove delnice po ceni 8,27 evra. Delnice PSA so v začetku tedna trgovanje sklenile pri vrednosti 14,205 evra, kar pomeni, da bodo nove delnice ponujene z 42-odstotnim popustom. Vlagateljev novica ni navdušila; delnice PSA so trenutno 4,58 odstotka pod zaključno vrednostjo. V PSA pojasnjujejo, da bodo svež kapital usmerili predvsem v financiranje strateških investicij v okviru globalnega zavezništva z ameriškim koncernom.

General Motors in družina Peugeot bosta kupila 31 odstotkov novih delnic
General Motors in družina Peugeot, ki bo po dokapitalizaciji ostala največji delničar PSA, sta se zavezala k nakupu 31 odstotkov novoizdanih delnic. Drugi delničarji bodo imeli pravico kupiti 16 novih delnic za vsakih 31 delnic, ki jih imajo trenutno v lasti. Izdaja se bo začela v četrtek in bo trajala do 21. marca. Po izvedeni dokapitalizaciji bo imela družina Peugeot v lasti 25,2 odstotka kapitala in 37,9 odstotka glasovalnih pravic. General Motors bo drugi največji lastnik, s čimer bo potrdil svojo zavezanost k dolgoročnemu strateškemu partnerstvu s koncernom PSA Peugeot Citroën.

Partnerja in konkurenta?
General Motors in PSA naj bi s strateškim zavezništvom v naslednjih petih letih skupaj prihranila dve milijardi dolarjev. Podjetji bosta sodelovali pri nakupih delov in materiala za proizvodnjo avtomobilov ter pri oblikovanju in inženiringu. Avtomobile bosta sicer še naprej prodajala neodvisno drug od drugega in ostajata konkurenta. Uvodoma naj bi bili prihranki majhni, vendar pa se bodo povečali, ko bodo oblikovali nova vozila. Prva skupna naj bi se pojavila leta 2016.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/03/psa_gm_dokapitalizacija.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

PSA Peugeot Citroen ne izključuje nakupa deleža General Motorsa
Potem ko sta PSA Peugeot Citroen in avtomobilski koncern General Motors (GM) sklenila strateško partnerstvo, je predsednik uprave Philippe Varin napovedal, da PSA ne izključuje nakupa deleža GM.

Prva skupna vozila prihajajo na trg leta 2016
Po Varinovih besedah francoska avtomobilska družina ne izključuje nobenih možnosti, tudi nakupa deleža GM ne. Ob tem je prvi mož PSA ob robu ženevskega avtomobilskega salona priznal, da trenutni čas za kaj takšnega ni ustrezen, saj je njihova prioriteta vzdrževanje likvidnosti za svoj lasten razvoj.

PSA in GM sta strateško zavezništvo sklenila minuli teden. Skladno z dogovorom GM odkupuje sedem odstotkov deleža PSA in postaja največji delničar za družino Peugeot. Podjetji, ki želita s partnerstvom v naslednjih petih letih skupaj prihraniti dve milijardi dolarjev, bosta sodelovali pri nakupih delov in materiala za proizvodnjo avtomobilov ter pri oblikovanju in inženiringu.

Avtomobile bosta proizvajalca še naprej prodajala neodvisno drug od drugega in bosta tako ostala konkurenta. Prva skupna vozila naj bi dala na trg leta 2016.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/03/psa_peugeot_citroen_ne_izkljucuje_nakupa_deleza_general_motorsa.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

dexterboy

Bože mili, sole 'li se šljive....
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

andraž


ModelJT

PSA uspešno izvedel dokapitalizacijo
Največji francoski proizvajalec avtomobilov PSA Peugeot Citroën je uspešno izvedel načrtovano dokapitalizacijo, v okviru katere je z izdajo novih delnic zbral milijardo evrov.

PSA je v okviru dokapitalizacije izdal nove delnice po ceni 8,27 evra, vlagatelji pa so ponudili 1,78 milijarde evrov. Delnice so bile sicer glede na tržno ceno z začetka marca ponujene z okoli 40-odstotnim popustom. "Denar bo namenjen našim strateškim projektom z GM," pojasnjuje prvi finančnik PSA Jean-Baptiste de Chatillon. GM in družina Peugeot, ki tudi po dokapitalizaciji ostaja največji delničar PSA, sta se ob napovedi dokapitalizacije zavezala k nakupu 31 odstotkov novoizdanih delnic. Drugi delničarji so imeli pravico kupiti 16 novih delnic za vsakih 31 delnic, ki so jih imeli pred tem v lasti. Po izvedeni dokapitalizaciji ima družina Peugeot v lasti 25,2 odstotka kapitala koncerna. GM je postal njegov sedemodstotni lastnik, s čimer je potrdil svojo zavezanost k dolgoročnemu strateškemu partnerstvu s PSA Peugeot Citroën.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Predsednik uprave Renaulta in Nissana Carlos Ghosn je potrdil, da bo pod Nissanom obudil znamko Datsun, s katero je japonski proizvajalec nastopal med letoma 1932 in 1981. Datsun bo nizkocenovna Nissanova znamka, podobno kot Dacia pri Renaultu, sprva pa bo s to odšel na trge Indonezije, Rusije in Indije. Skupina PSA je ob tem opustila načrte gradnje nizkocenovnega modela za trge v razvoju in se posvetila povezovanju z General Motorsom .
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

visar

Na web radia1 piše...

Recesija se je pričakovano obdregnila tudi ob Citroen Slovenija, ki je dejansko edino podjetje za distribucijo avtomobilov s sedežem izven prestolnice. Predvideva združitev z družbo Peugeot Slovenija pa naj bi poskrbela za to, da bo citroen svoj sedež predvidoma v treh mesecih preselil iz Kopra v Ljubljano. Sindikat, ki je že začel z zbiranje podpisov proti selitvi se boji, da jih bo ukrep pustil na cedilu, oziroma nekatere celo na cesti. Citroen ima danes okoli 100 zaposlenih. Razlogi za selitev gotovo niso ekonomske narave je prepričan sindikalist Zoran Kenda, saj Citroen v teh negotovih časih posluje več kot dobro, v Kopru ima podjetje že 60 letno tradicijo, njegova vpetost v okolje prek Tomosa in Cimosa pa mu daje prepoznavnost tudi na balkanskem trgu je prepričan Kenda, ki bi raje videl, da bi nova družba dobila sedež v Kopru, To bi dejansko veliko pripomoglo k decentralizaciji slovenije, idejo pa je nenazadnje podprl tudi koprski župan Boris Popovič.
______/\\______
______/\\______

dvorjan

Ce bi bilo vse tako roznato, do navedenega ukrepa ne bi nikoli prislo. Tako pa podgane bezijo, ko se zacne barka potapljati ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

ModelJT

#158
PSA je prodal svoj sedež v Parizu
Zaradi vedno večjih dolgov je PSA podpisal pogodbo o prodaji svojega dolgoletnega sedeža v Parizu. Vrednost stavbe znaša 245,5 milijona evrov.

PSA je podpisal pogodbo o prodaji svojega sedeža v Parizu, od koder so poslovali oseminštirideset let. Stavba, ki je približno sedemsto metrov od Slavoloka zmage in Elizejskih poljan, je prodana za 245,5 milijona evrov. Novi lastnik zdaj že nekdanjega sedeža PSA-ja je družba za upravljanje posestev, Ivanhoe Cambridge, s sedežem v Quebecu, Kanada.
Za to potezo so se v PSA-ju odločili zaradi povečanja dolgov, ki so narasli na 3,4 milijarde evrov. Zaradi manjših stroškov bodo stavbo vsaj prihodnjih devet let najemali.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Alo, dvorjan, 1 april je mimo! A to je resno al kaj?
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

Citat od: garac;128852Alo, dvorjan, 1 april je mimo! A to je resno al kaj?

Verjetno si na Janka mislil tole replicirati, ane? =)
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

ModelJT

Ma so se na siolu zatipkali. grrr Stavbo naj bi res prodali tisti firmi, ki jim jo bo dala za naslednjih 9 let v najem. Sam popravil post...
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Dvorjan, drži. Samo še  zdaj mi ni jasno, a to so prodali C42 al kaj?
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Intervju: Frederic Banzet, šef Citroëna
Frederic Banzet, šef znamke Citroën, je imel v Ženevi precej zahtevno delo. Ker sta obe krovni podjetji, General Motors in PSA, tik pred začetkom novinarskih dni oznanili skupno sodelovanje, je bil to pravi trenutek za razlago podrobnosti. O tem in kako se bo Citroën razvijal v prihodnosti, smo poskušali izvedeti v priložnostnem pogovoru.

Razložite, kako se bo podrobno razvijalo sodelovanje med obema podjetjema.
Za zdaj smo se dogovorili za sodelovanje na nekaj področjih. Prvo je vsekakor to, da združimo nabavo. Vsako leto evropski General Motors in PSA pri dobaviteljih kupita za 125 milijard dolarjev izdelkov. Odslej bo za obe podjetji to delo opravljalo naše novo skupno podjetje, ki ga bomo ustanovili v kratkem. S tem pa bomo postali tudi največji na tem trgu. Kupimo, na primer, osem milijonov ton jekla na leto.
 
Drugi steber našega takojšnjega združevanja je sodelovanje na področju tehnike in konstruiranja. Dogovorili smo se, da bomo združevali platforme, sestavne dele in module. Naše sodelovanje se bo najprej začelo pri avtomobilih dveh razredov, majhnih družinskih in nižjega srednjega, nekaj kasneje še pri višjem srednjem razredu in pri enoprostorcih. Seveda se tu rezultati našega skupnega dela še ne bodo videli takoj, prve avtomobile na skupni platformi bomo predstavili leta 2016. O teh dveh področjih sodelovanja smo se že dogovorili, smo pa tudi že ugotovili, da lahko dobro sodelujemo na logističnem področju, in tu bomo tudi sklenili primeren dogovor. So pa še druga področja, kjer poskušamo ugotoviti, kakšne so možnosti sodelovanja, in če jih bomo našli, se bomo o njih še dogovorili.

Kdo bo vodil razvoj pri eni ali drugi platformi, kako bo organizirano delovanje na skupnih področjih?
Sodelovanje je obojestransko in ni še določeno, kako se bomo organizirali. Vsekakor pa bo delo odvisno od tega, za katero platformo se bomo odločili, in bo lahko od enega ali drugega partnerja. Tu se bomo vsekakor ozirali po posameznih potrebah, za katere modele gre.

Bodo to platforme, ki jih zdaj že razvijate oz. so že v fazi snovanja ali se boste odločili za skupne nove platforme?
Možno bo eno, drugo ali tretje. Lahko pa povem, da bomo skupaj izdelali novo platformo za razvoj avtomobilov z majhnimi izpusti škodljivih snovi, ki jo bosta lahko uporabljala oba partnerja. Ta bo zagotovo povsem nova.

Kako boste ravnali pri snovanju novih motorjev? Tu ima PSA že uveljavljeno sodelovanje z nekaj partnerji. Nameravate na tem področju kaj spremeniti? Se boste tudi pri izdelavi motorjev povezali z GM?Ni razloga, da bi tu kaj pomembnejšega spreminjali. Saj ima navsezadnje tudi GM svoje partnerje. A lahko se zgodi, da bo tudi kateri od motorjev enega od obeh sodelujočih podjetij čez čas našel pot v avtomobile drugega. Seveda v skladu z dogovorom s sedanjimi partnerji.

Kakšna bo torej prihodnost, si bodo kmalu avtomobili PSA in GM podobni?
Še enkrat bi rad poudaril, da smo se dogovorili samo za nekatera področja sodelovanja, kjer bomo združevali moči. A zamisel je takšna, da bosta tako oba partnerja dobila izhodišča za zmanjševanje stroškov, ne pa za združevanje modelov. Osnova je v tem, da bo lahko podobno ali enako vse tisto, česar kupci ne vidijo. Avtomobili posameznih znamk, torej tudi Citroëna, pa bodo seveda še naprej poudarjeno samosvoji. Ne rečem, da ne bo podobnih modelov, a to lahko že zdaj opazujete pri avtomobilih obeh znamk PSA, Peugeota in Citroëna.

Nekaj podobnega poznamo od skupine Volkswagen. Tudi tam so si lahko avtomobili zelo podobni.
A so vseeno še vedno različni. Saj to obstaja že zdaj tudi pri nas. Vzemite Peugeota 208 ali Citroëna C3. Kar okoli 60 odstotkov sestavnih delov je enakih, a avtomobila sta še vedno samosvoja in dovolj različna, da nihče ne more reči, da sta enaka. Poleg vsega pa so tudi posamezne znamke na trgu precej različno umeščene. To zagotovo daje dovolj možnosti za dobro sodelovanje. Vsekakor pa lahko zagotovim, da ne bo prišlo do prav nikakršnih komercialnih povezav.

Sodelovanje bo, kot ste dejali, tudi pri snovanju platforme za višji srednji razred. Ali bo Citroën obdržal svojo ponudbo še više?
Vsekakor bomo za vse večje avtomobile pripravili skupno platformo. In imeli bomo model, ki bo umeščen nad C5, a ta bo tak, da bo kupcem ponudil nekaj več, česar doslej nismo ponujali. Naš namen je, da umeščenost celotne znamke nekoliko dvignemo, in takšen bo tudi novi model. Ali bo na trg prišel okoli leta 2016 ali 2020, sicer še ni določeno, dejstvo  a je, da bomo z njim poskušali našim kupcem ponuditi nekaj več. Lep primer, kako si to predstavljamo, so seveda naši najnovejši modeli iz serije DS.

Kaj pa ponudba pri terencih? Zdaj ponujate C4 Aircrossa, boste opustili C Crosserja?
Ne, nikakor ne. V ponudbi bosta oba. Vsak ima povsem svojo skupino kupcev. Naš novi C4 Aircross je vsekakor odgovor na sodobne potrebe, je lažji, manjši in tudi z manjšimi izpusti CO2. Zato od njega kar veliko pričakujemo.

Vir: Avto Magazin (http://www.avto-magazin.si/novice/intervju-frederic-banzet-sef-citroena/)
[SIGPIC][/SIGPIC]

aygo

PSA Peugeot Citroën & Ford
Nadaljevanje sodelovanja na področju dizelskih motorjev


Ford in PSA Peugeot Citroën sta oznanila nadaljevanje sodelovanja na področju dizelskih motorjev. Teh je bilo do zdaj v 12 letih izdelanih več kot 20 milijonov v sklopu dveh skupin motorjev glede na prostornino (skupina z manjšo prostornino z 1,4 litra do 1.6 litrov in skupina z večjo prostornino z 2,0 litra in več).

Kar zadeva skupino motorjev z večjo prostornino (2,0 litra in več), sta se Ford in PSA Peugeot Citroën odločila, da bosta odslej samostojno in v skladu z uveljavljenimi zakoni razvijala in prodajala svoje dizelske motorje in tako zadostila zahtevam v prihodnosti. Ta odločitev ne vpliva na trenutno proizvodnjo skupno razvitih dizelskih motorjev, kot tudi ne vpliva na izpeljanke, ki bodo zadostile normi Euro 6, ki bo stopila v veljavo leta 2014. Ta odločitev bo sprva vplivala le na proizvodnjo lahkih gospodarskih vozil v letu 2015.

Ford Motor Company
Ford Motor Company, ki proizvaja in distribuira vozila na šestih celinah, je avtomobilski proizvajalec s sedežem v Dearbornu, v Michiganu. Podjetje s skoraj 166.000 zaposlenimi in 70 tovarnami na svetu združuje dve avtomobilski znamki: Ford in Lincoln. Ukvarja se tudi s finančnimi storitvami s pomočjo posrednika Ford Motor Credit Company.

Ford Evropa skrbi za proizvodnjo, prodajo in vzdrževanje vozil znamke Ford na 51 trgih in zaposluje okoli 66.000 oseb. Poleg Ford Motor Credit Company vključuje Ford Evropa oddelek FCSD (Ford Customer Service Division) in 22 tovarn, med katerimi so tudi pridružena podjetja. Prva vozila Ford so bila izvožena v Evropo leta 1903 – leto, ko je bil Ford Motor Company ustanovljen. Evropska proizvodnja se je začela leta 1911 v Veliki Britaniji.

PSA Peugeot Citroën
Skupina je v letu 2011 z obema znamkama, Peugeot in Citroën, prodala 3,5 milijonov vozil v svetovnem merilu, od tega 42 odstotkov izven Evrope. V letu 2011 je tako ustvarila kot drugi največji evropski proizvajalec vozil promet v višini več kot 59,9 milijard evrov. PSA Peugeot Citroën ima svoje prodajne salone v 160 državah. Leta 2011 je Skupina namenila več kot 2
milijardi evrov raziskavam in razvoju, še posebno na področju vozil na novo energijo. Med njenimi dejavnostmi je tudi financiranje (Banka PSA Finance), logistika (Gefco) in avtomobilska oprema (Faurecia).

vir:http://www.avto.info/Obvestila/PSA_Peugeot_Citroen__Ford-Nadaljevanje_sodelovanja_na_podrocju_dizelskih_motorjev/
[SIGPIC][/SIGPIC]