PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Xandrej

Citat od: dexterboy;136799Sem bil vceraj po Zasavju in sem se zaradi prijaznosti skoraj zatreskal v prodajalko kruha v zasavskem sparu, da blagajnicarko sploh ne omenjam...
Problem je v naših glavah, ne v avtih...


:emot112::emot112::emot112:

Lepa beseda lepo mesto najde.

Eni ljudje so pa polni sebe pa prihajajo v razne trgovine pa pičijo ase pa se maj o za nekaj. Zadnjič sem bil v prodajalni čevljev. Mati mu je nosla čevlje (vse po 120€) oni pa je metal tiste čevlje v škatle ko kaki drek. Sem mislil pristopi pa mu rečt. Ej ti drekalo koli drek si ti da mečeš tukaj robo ko je še kupil nisi pa eno na oko bi mu speku sprve... Pa tam nekaj napadal prodajalko ko da ona čevlje dela pa mu niso všeč pa jao jao jao jao... Ljudje preveč gledajo poročila pa butaste filme!!!

gule

Citat od: Xandrej;136815:emot112::emot112::emot112:

Lepa beseda lepo mesto najde.

Eni ljudje so pa polni sebe pa prihajajo v razne trgovine pa pičijo ase pa se maj o za nekaj. Zadnjič sem bil v prodajalni čevljev. Mati mu je nosla čevlje (vse po 120€) oni pa je metal tiste čevlje v škatle ko kaki drek. Sem mislil pristopi pa mu rečt. Ej ti drekalo koli drek si ti da mečeš tukaj robo ko je še kupil nisi pa eno na oko bi mu speku sprve... Pa tam nekaj napadal prodajalko ko da ona čevlje dela pa mu niso všeč pa jao jao jao jao... Ljudje preveč gledajo poročila pa butaste filme!!!

To je pa res...:BigThumbs:

ModelJT

PSA in Toyota bosta sodelovala pri gospodarskih vozilih.

According to the newspaper's website, The Tribune-that day, by then: "Barring unforeseen last minute, PSA Peugeot-Citroen and Toyota will sign an agreement at the start of next week. Objective, the purchase by the Japanese manufacturer of commercial vehicles produced by the PSA plant Sevelnord. Deliveries should begin in late 2013, with volumes of 5,000 to 10,000 vehicles per year. "
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Jumpy, expert, scudo tudi kot toyota
Pariz; Francija - Francoski PSA bo svoje srednje velike kombije izdeloval tudi za Toyoto. Bo Toyota nadomestila Fiat?

Francoski PSA Peugeot Citroën in japonska Toyota skupaj že izdelujeta trojčke C1, 107 in aygo. Sodelovanje bosta zdaj okrepila še s proizvodnjo srednje velikih kombijev, Toyota namreč po opustitvi programa hiace ni več udeležena na evropskem trgu gospodarskih vozil. Toyoti se primeren nadomestek za hiaca zdi trojček citroën jumpy / peugeot expert / fiat scudo.

Kako se bo na novi faktor v enačbi odzval italijanski Fiat, še ni jasno. Se je pa že pred časom neuradno šušljalo, da naj bi se sodelovanje omejilo na večje kombije.

Glede na to, da sta PSA in Toyota podpisala namero o sodelovanju tudi pri razvoju kombijev prihodnje generacije in da naj bi sodelovanje trajalo vsaj do leta 2020, bi to res lahko pomenilo konec italijansko-francoske naveze.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2012/07/psa_toyota_kombiji.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

gule

Sigurno boljš Toyota, kot Fiat...če je kdo vozil C-Crossera, ve o čem govorim...menjalnik v tem avtu nima veze z Citroenom...Japonci znajo narediti avto...

Lovro

Citat od: gule;137022...Japonci znajo narediti avto...

Pa lih ena serija C5 je po besedah enega od serviserjev baje imela težave z japonskimi avtomatskimi menjalniki...
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

Xandrej

Ja pa gaigerjev števec je razneslo v avtu ker jih delajo tam pri fukošimi... He he...

Jogador

Citat od: Xandrej;137039Ja pa gaigerjev števec je razneslo v avtu ker jih delajo tam pri fukošimi... He he...

Maš srečo, da je tvoj ruž pred fukušimo narejen, drugače bi se ti barva svetila še zaradi česa drugega kot poliranja...:Hammer3:
Every big accident starts with a bloke saying:
"Watch this..."
:Hammer3:

Lovro

Pa ponoči bi Xandreja tudi v največji gužvi takoj našli, ko bi se tako lepo svetil.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

Xandrej

He he he he he...

Kaj bil največji problem avensisa? Prejni model???? Da so vsi menjalniki (pa ne avtomatski) narazen padli!

gule

Folk vsi avtomatični menjalniki za Citroen se delajo na Japonskem, ko sem omenjal menjalnik sem mislil na ročni, dejstvo, da je pri Japoncih vtegnjen kot pri fantu 18 letniku, en C3, pa se pretika kot stoenka včasih(star in nov model...).

ModelJT

Bo PSA zaprl še eno tovarno v Franciji?
Vodstvo koncerna je se je začelo pogajati s sindikati o nižanju stroškov v tovarni Sevel Nord na severu Francije. Ob morebitnem neuspehu utegnejo tovarno zapreti in proizvodnjo preseliti v Španijo.

Včeraj smo poročali, da bo koncern PSA po vsej verjetnosti izdeloval lahko gospodarsko vozilo na osnovi modela jumpy/expert za Toyoto. Posel utegne nekoliko izboljšati finančno sliko koncerna, a za popolno okrevanje bo treba storiti še marsikaj. Eden od ukrepov je tudi zmanjševanje stroškov dela in zato so se v tovarni, ki naj bi izdelovala novo toyoto, za pogajalsko mizo usedli vodilni koncerna PSA in sindikalisti. Kakšen bo rezultat pogajanj, bo znano čez nekaj časa, je pa že zdaj jasno, da bodo ob neuspehu tovarno po vsej verjetnosti zaprli, proizvodnjo pa preselili v Vigo v Španiji, kjer že imajo eno od svojih tovarn.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/psa_zapira_tovarno.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

dexterboy

#192
No, da še jaz pristavim svoj piskrček; danes sem peljal očeta v Izolo, pa sem se na poti nazaj ustavil pri Koprskem Cimosu, kar je seveda ostalo od njega. Včasih, ko smo še iskali prvi avto s klimo, sem bil tam dvakrat, vsakič, ko sem prišel, sem prvo iskal 10 minut parkirno mesto. Danes je vse to bilo prazno. Včasih je bilo tam rabljenih vozil toliko, da so jih še po parkiriščih puščali, danes zgolj trije cepetavčki, en čopič (piccaso) in druge znamke. Potlej potem stavbe; kar vidiš, da je vse prazno, nikjer običajnega hrupa, delavcev, ki se sprehajajo, nič... Gospod Stane, s katerim sem vsakič imel stike, ko sem kaj gledal, je bil tudi danes tam. Sva malo debatirala, mi je povedal potlej za rabljene citroene, kateri je dober in da imam samo še jutri čas, da izpolnim sanje... ker potlej ni več prodajalne, tudi on ostaja brez službe. Èe sem čisto odkrit, mi je šlo kar malo na jok. Da uničiš nekaj, kar  je desetletja dajalo kruh mnogim držinam... žal nam je to nacionalni šport. Malo sem tudi poslikal, ampak v službi ne morem prilimati slik.
Drugače pa imajo na vsakem avtu še nalepko, minus 500 na objavljeno ceno. Pozabil pa povprašati, kdo potlej krije 30 dnevno garancijo...
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

xpuser

Bo pač kdo drug prevzel. kakšna kia...ne mislim garancije:funny34d:

ModelJT

Koncern PSA še globlje tone v rdeče številke ...
Francoski avtomobilski velikan PSA Peugeot Citroën je v prvem polletju pridelal 819 milijonov evrov čiste izgube, potem ko je v enakem obdobju lani ustvaril 806 milijonov evrov čistega dobička.

Preveč usmerjeni na evropski avtomobilski trg?
Podjetje, ki je zaradi načrtovanega odpuščanja pod udarom francoskih oblasti, naj bi do leta 2015 stroške znižalo za dodatnih 1,5 milijarde evrov. Največji francoski in drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov je v težkem položaju predvsem zaradi svoje prevladujoče usmerjenosti na evropski trg, ki je zaradi dolžniških in gospodarskih težav na stari celini v močnem krču.

Višina izgube presenetila analitike
Polletna izguba ni presenečenje, je pa njena višina negativno presenetila analitike, ki so pričakovali negativen poslovni izid v vrednosti okoli 200 milijonov evrov. Iz družbe so sporočili, da so bili prihodki skupine z 29,6 milijarde evrov v polletju za 5,1 odstotka nižji kot v enakem obdobju lani, medtem ko je bil dobiček iz poslovanja s štirimi milijoni evrov le bleda senca številke iz primerljivega lanskega obdobja, ko je znašal skoraj 1,16 milijarde evrov.

Avtomobilski program pridelal 662 milijonov evrov izgube
Številke so še slabše zgolj v avtomobilski enoti. PSA Peugeot Citroën, ki proizvede dve tretjini francoskih avtomobilov, je s prodajo peugeotov in citroenov v polletju zaslužil 20,2 milijarde evrov, kar je za 10,5 odstotka manj kot v prvih šestih mesecih leta 2011. Iz poslovanja je avtomobilska divizija ustvarila 662 milijonov evrov izgube, potem ko je v enakem lanskem obdobju poročala o 405 milijonih evrov dobička. Èista izguba je znašala kar 1,3 milijarde evrov, v prvem lanskem polletju pa je enota poročala o 418 milijonih evrov dobička.

Prvi mož skupine PSA Philippe Varin se zaveda težav
Predsednik upravnega odbora PSA Peugeot Citroën Philippe Varin je priznal, da gre podjetje skozi težavno obdobje. "Obseg in trajanje krize, ki vpliva na naše evropsko poslovanje, sta zahtevala reorganizacijo naših proizvodnih zmogljivosti v Franciji in znižanje stroškov," je povedal Varin.

Plaz očitkov sindikatov, vlagateljev in tudi francoske vlade
Podjetje se je prav zaradi tega znašlo pod velikim pritiskom. Kritično so se na načrte skupine odzvali politiki, sindikati in vlagatelji, francoska vlada pa je odkrito povedala, da nima zaupanja v vodstvo družbe in da proizvajalcu ni pripravljena zagotoviti finančne pomoči brez določenih zavez o ohranjanju delovnih mest in prehodu na nove tehnološko še bolj dovršene modele.

"Ob zavedanju izziva, ki ga naši načrti predstavljajo za velik del zaposlenih, je naša odgovornost, da jih v okviru zglednega socialnega dialoga izpeljemo," je dogajanje komentiral prvi mož družbe. Samo to naj bi zagotovilo vzdržen razvoj blagovnih znamk Peugeot in Citroën.

Negotova prihodnost, napoveduje se zaprtje tovarne v Aulnayu
A vsaj bližnja prihodnost ostaja neobetavna. V podjetju tako pričakujejo skrčenje prodaje na ključnem evropskem trgu za osem odstotkov, medtem ko naj bi rast opazili na Kitajskem (za sedem odstotkov), v Rusiji (za devet odstotkov) in v Latinski Ameriki (za dva odstotka).

Zaradi padanja povpraševanja v Evropi se je družba odločila za nov program racionalizacije poslovanja, s katerim naj bi do leta 2015 prihranili dodatnih 1,5 milijarde evrov. Med drugim načrt predvideva tudi zaprtje tovarne v Aulnayu leta 2014 in prilagoditev proizvodnje v obratu v Rennesu.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/07/psa_kriza_izguba.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]