PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

gule

Ja, ko ti gre slabo so takoj vsi drugi krivi, samo ti ne...administracijo imajo preveliko to je...naj pogledajo samo koliko ih dejansko nekaj dela, koliko, pa za računalnikom sedi in papirje z kupa na kup deva...spomnimo se samo Citroena Slovenija, ko je še bil v Kopru...50 pisarn, pa vsak ima neke referate, ko pa pokličeš z konkretnim problemom, se pa samo z pokojnim Kendom lahko konkretno meniš...zato ih pa ni več...

Xandrej

Ja ali pa so te 45x vezali iz pisarne v pisarno! :argue1:

gule

Sem bil tam in videl na svoje oči...dobesedno zaprpani v papirje, še z konca 20 stoletja so eni sedeli tam in plačo pobirali...

ModelJT

Maxime Picat postal novi šef Peugeota
Koncern Peugeot-Citroën je na čelo svojega podjetja izbral Maxima Picato. Nadomestil bo dozdajšnjega vodilnega Vincenta Rambauda, ki podjetje zapušča zaradi osebnih razlogov.

Upad prodaje avtomobilov
Picat se bo v Pariz preselil iz Kitajske, kjer je bil od leta 2011 pa do zdaj vodja uspešnega Dongfeng Peugeot Citroën Automobile skupnega podjetja. Osemintridesetletni Francoz bo prevzel Peugeot prvega oktobra. Vendar pa se bo moral po začetnem veselju Maxime spoprijeti z upadom dobička v podjetju.

Prodaja peugeotov je v zadnjem letu v Evropi padla za 15 odstotkov. Že kar nekaj časa se borijo proti velikemu padcu prodaje, ki je zadel množični trg avtomobilov. Novi francoski šef načrtuje odpustitev več kot 10.000 delavcev in zaprtje proizvodnega obrata v bližini Pariza, da bi omejil izgube. Slednje naj bi prizadejale kar za 200 milijonov € manjši mesečni dobiček.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/09/maxime_picat_postal_novi_sef_peugeota.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Peugeot izpadel iz francoskega borznega indeksa
Francoski koncern PSA Peugeot-Citroën so umaknili iz vodilnega francoskega borznega indeksa CAC 40.

Peugeot je bil del indeksa CAC 40 vse od leta 1987
Vrednost delnic francoskega koncerna je v zadnjem letu padla za več kot 60 odstotkov. Peugeotove delnice v zadnjih 26 letih še niso bile tako nizko. Peugeot je vsak mesec zapravil 200 milijonov evrov. Julija so pri Peugeotu objavili izgubo 819 milijonov evrov.

Peugeot je bil del vodilnega francoskega borznega indeksa CAC 40 vse od njegove ustanovitve leta 1987. Namesto francoskega avtomobilskega proizvajalca bodo 24. septembra vanj vključili podjetje za proizvodnjo kemičnih in plastičnih izdelkov Solvay.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/09/peugeot_izpadel_iz_francoskega_borznega_indeksa.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

#215
Evo pa je šlo vse rakom žvižgat.......

Peugeot končal razvoj skupnega hibrida z BMW-jem
Francoski koncern PSA Peugeot Citroën je potrdil konec skupnega razvoja hibridnega sistema z BMW-jem. Na sodelovanje je ključno vplival dogovor Francozov z General Motorsom.

Načrt vreden 100 milijonov evrov je propadel
BMW in Peugeot sta začela sodelovati pred dobrim desetletjem. Razvijala sta skupni bencinski motor, lani pa sta napovedala širitev sodelovanja na razvoj hibridne tehnologije. Skupno sta investirala 100 milijonov evrov.

Toda ko je Peugeot junija sklenil partnerstvo z General Motorsom, so pri BMW-ju že naredili korak nazaj, zdaj pa so se iz sodelovanja že povsem umaknili. Peugeot bo hibridni pogon razvijal še naprej, najverjetneje prav v sodelovanju z ameriškim avtomobilskim koncernom.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/09/peugeot_koncal_razvoj_skupnega_hibrida_z_bmw-jem.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

north

Loeb se umika iz WRC-ja

V Parizu so napovedali, da bo Sebastien Loeb prihodnje leto vozil le še na nekaterih izbranih rallyjih.

Zaenkrat je Loebova udeležba potrjena le na rallyju v Monte-Carlu, kar pomeni, da večkratni svetovni prvak v prihodnji sezoni ne bo branil najverjetnejšega letošnjega devetega naslova prvaka. Yves Matton, šef moštva, je potrdil, da bo Loebov moštveni kolega, Mikko Hirvonen, s Citroenom DS3 WRC prisoten na vseh rallyjih svetovnega prvenstva, prav tako jih bodo skozi vso sezono spremljali partnerji iz Abu Dhabija.

To za Loeba nikakor ne pomeni konec njegove kariere, še najmanj pa sodelovanja s Citroenom, saj bomo prvaka v letih 2014 in 2015 najverjetneje spremljali v prvenstvu WTCC.
Citroën - Creative Technology

garac

A se je malo pokakal, da ga bo Ogier s Polom wrc napral?
Sicer pa kapa dol Loebu za vse njegove dosežke! Škoda le, da ni konkurenca malo močnejša že sedaj.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

Ma s Polom ga Ogier ne bi opral, z DS3 pa mogoce res, a ne na vseh podlagah.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

garac

Dvrojan, tamali tudi škodo dobro pelje, pa polo je na posnetkih videt, da fajn gre, zadnja leta moraš priznat, da nima več prave konkurence, dokler se je Gronholm s Focusom podil ob C4 je še nakako bilo, naj se umakne, ampak brez povratka, da si ne bo ki Šuštar pokvaril vse.
Prihaja tudi Hunday...in vw bo sigurno naredil vse za zmago tudi Dakar so furali, dokler niso prevladali.
Brez moštvenih ukazov bi imel veliko problemov z Ogierom, sicer pa je problem imet dva dobra voznika v ekipi, ki se potem borita med seboj in si kradeta pike, na njun račun pa konkurenca pridobiva.
Loeb v wtcc, Neuvile pa v njegov DS3 nabirat izkušnje
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

dvorjan

Nic ne recem, Ogier se je izkazal za izjemno hitrega in talentiranega. Sem preprican, da bo v prihodnjih letih postal svetovni prvak, ce bo le imel na voljo dober bolid.

Ampak na asfaltni podlagi je pa Loeb se vedno profesor vsem ostalim. =)

Se pa strinjam z Loebom - najbolje da zapusti WRC kot veckratni prvak in vrze rokavice ostalim.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

Zeko124

Ali pa bi bil morda boljši naslov: Loeb spet izsiljuje Citroen? Morda se motim, a dobil sem tak vtis... ;)
"In tistega lepega popoldneva sem si prisegel, da bo Ami moj prvi avto"...Citroën :BigThumbs:!!

www.keramika-genorio.si

garac

ne zeko, Loeb ima podpisano pogodbo tudi za drugo leto.
Francozi so se malo pokakali... fauve jih bo polulal, čeprav se dvorjan slepi.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Koncern PSA bo za 21 dni ustavil proizvodnjo na Slovaškem
Francoski koncern PSA Peugeot Citroën bo v zadnjem četrtletju zaradi majhnega povpraševanja za 21 dni ustavil proizvodnjo v svoji slovaški tovarni v Trnavi.

Slovaško gospodarstvo odvisno od izvoza avtomobilske industrije
Francozi v Trnavi izdelujejo peugeota 208 in citroena C3 picasso. Potem ko so morali proizvodnjo letos že ustaviti za 12 dni, jo bodo ob koncu leta še za tri dodatne tedne. Razlog tiči v premajhnem povpraševanju in naročilih. Za zdaj v slovaški tovarni ne načrtujejo odpuščanj zaposlenih.

V Trnavi bi lahko letno naredili 300 tisoč vozil, francoski koncern jih je lani izdelal 177 tisoč. Glavni izvozni trgi so bili Francija, Nemčija, Italija in Španija.
Slovaško gospodarstvo, drugo najrevnejše v Evropski uniji, močno sloni na izvozu avtomobilske industrije Volkswagna, PSA-ja in Kie.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2012/10/koncern_psa_bo_za_21_dni_ustavil_proizvodnjo_na_slovaskem.aspx
[SIGPIC][/SIGPIC]

north

Citroën ponuja avtomobile v najem

Citroën je zagnal nov program, ki se imenuje Multicity in lastnikom citroënov omogoča, da jih posojajo drugim ljudem.

Francozi upajo, da bodo s tem pritegnili nove kupce, ki bi se z najemom citroënov navezali nanje in se pozneje odločili za nakup. Prav tako naj bi tistim ljudem, ki sodelujejo v tem programu, omogočili cenejši najem (lizing) električnega citroëna C-zero.

Sicer pa na splošno velja, da trend tovrstnih najemov ("car sharing") v večjih mestih v Evropi in ZDA narašča. Veliko je namreč mladih, ki si avtomobila ne morejo privoščiti oziroma živijo v strogih mestnih središčih brez zagotovljenega parkirnega mesta. Prav tako je veliko lastnikov avtomobilov, ki jih preprosto ne potrebujejo pogosto in jim oddajanje prinese tudi nekaj dodatnih finančnih sredstev za vzdrževanje vozila.
Citroën - Creative Technology