PSA novice

Začel/a garac, Junij 20, 2007, 09:31:26 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

Zeko tam imajo radi take bolj brugačne dizajne, zato pa je bil najprej tam predstavljen. Kaj bi mi brez kitajcev.
[SIGPIC][/SIGPIC]

gule

Citat od: ModelJT;108743Zeko tam imajo radi take bolj brugačne dizajne, zato pa je bil najprej tam predstavljen. Kaj bi mi brez kitajcev.


Recimo, da nam brez Kitajcev ne bi klime v naših Citroenih delale, saj se vsa elektronika tam dela...:Hammer3:

ModelJT

Citat od: gule;109086Recimo, da nam brez Kitajcev ne bi klime v naših Citroenih delale, saj se vsa elektronika tam dela...:Hammer3:

Ma elektronike skoraj ne bi bilo v avtomobilih, če ne bi bilo kitajcev, japoncev... Saj kako je bilo, ko je elektrarna šla v luft pri japoncih, so še v revozu moral nočno izmeno nehat, ker ni bilo sestavnih delov.
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

Koncern PSA bi jeklo nadomestil z aluminijem

V drugem največjem proizvajalcu avtomobilov v Evropi, koncernu PSA, razmišljajo, da bi pri izdelavi karoserij jeklo počasi nadomestili z aluminijem in tako zmanjšali težo svojih avtomobilov.

Povprečna teža avtomobilov se je v zadnjih 35 letih z 800 zvišala na 1.250 kilogramov. V PSA so si zato zadali cilj, da bodo pri naslednjih generacijah zmanjšali skupno težo za okrog 200 kilogramov. Največja težava, s katero se srečujejo pri uresničevanju svojega cilja, pa je visoka cena aluminija. V PSA si zato prizadevajo za vzpostavitev strateškega partnerstva z enim izmed proizvajalcev aluminija. Èe bi jim to uspelo, bi po besedah predsednika uprave PSA, Philippa Varina, imeli korist od tega oboji. PSA bi začel uporabljati aluminij in tako zmanjševal težo vozil, proizvajalec aluminija pa bi dobil velikega stalnega odjemalca.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/2011/09/psa_aluminij.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

to je pa že skrajni čas, nekoč napredna tehnologija, ki si jo uporabljali že v modelu DS se bo končno vrnila
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Bo koncern PSA v Franciji odpustil 10 tisoč zaposlenih?

Avtomobilski koncern PSA bi lahko v naslednjih tednih odpustil kar 10 tisoč delavcev z začasno zaposlitvijo.

Odločitev bi bila posledica nove gospodarske krize in manjšega števila naročil. Po poročanju francoskih medijev naj bi bila kot prva na udaru tovarna v bližini Pariza, kjer izdelujejo citroëna C3. Pri koncernu PSA so oceno o 10 tisoč odpuščenih delavcih označili kot prezgodnje, potrdili pa so zapiranje osrednjega logističnega centra za nadomestne dele v februarju.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/2011/09/bo_koncern_psa_v_franciji_odpustil_10_tisoc_zaposlenih.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

ModelJT

PSA bo občasno zapiral tovarno na Slovaškem

Zaradi pomanjkanja naročil so se v koncernu PSA odločili, da bodo svojo tovarno na Slovaškem občasno zapirali in s tem nekaj privarčevali.

PSA se v zadnjem času spopada z zmanjšanjem povpraševanja po njihovih avtomobilih. V zadnjem mesecu naj bi jim v Evropi prodaja padla za dobrih trinajst odstotkov, od začetka leta pa za sedem in pol. Zato so se odločili, da bodo med 28. oktobrom in 4. novembrom ter pozneje še med 14. in 18. novembrom zaprli vrata svoje slovaške tovarne.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/10/peugeot.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

Xandrej

Èe delajo očitno polizdelke pol pa se  čudijo!  Ne vem no...

garac

C1 naj prodajajo za 5500€ z minimalno opremo, pa jim ne bo treba ustavljat
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Koncern PSA napovedal varčevalni program, "težak" 800 milijonov evrov

Koncern PSA Peugeot Citroën je v letošnjem tretjem četrtletju v ključni avtomobilski enoti ustvaril 9,3 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 1,6 odstotka manj kot v enakem obdobju lani.

Za upad prodaje so krive težave pri dobavi delov in pritiski na cene
Družba je za prihodnje leto že napovedala varčevalni program. Celotne prihodke od prodaje, ki vključujejo tudi rezultate enote za proizvodnjo avtomobilskih delov Faurecia in druge podružnice, je PSA Peugeot Citroën sicer zvišal za 3,5 odstotka na 13,45 milijarde evrov. Za upad prihodkov v avtomobilski enoti pa je koncern okrivil težave pri dobavi delov in pritiske na cene.

Bo varčevalni program posegel tudi v število delovnih mest?
Ob tem je francoski avtomobilski proizvajalec napovedal 800 milijonov evrov vreden varčevalni program, ki ga bodo izvedli prihodnje leto. "Precej verjetno je, da bo vplival na delovno silo," je dejal prvi finančnik koncerna Frederic Saint-Geours. Sindikate naj bi sicer o podrobnostih načrta obvestili na sestanku. Ti pa so najavo že označili za "škandalozno".

Drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov zaposluje več kot 205 tisoč ljudi po vsem svetu, od tega sto tisoč v Franciji.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/10/psa_konceren_varcevanje.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

Po poročanju Reutersa je Skupina PSA (Peugeot in Citröen) v prihodnjem letu napovedala odpuščanje šest tisoč zaposlenih v Evropi, od tega tisoč rednih delavcev v proizvodnji in 2.500 pogodbenih, s čimer bo v prihodnjem letu prihranila 800 milijonov evrov in zadržala pozitiven poslovni rezultat. Kot razlog za poslabšane razmere na trgu so v PSA navedli povečane cenovne pritiske in upad zaslužkov.

(finance)
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

BMW in PSA ustanovila skupno podjetje
Skupno podjetje, ki se imenuje BMW Peugeot Citroën Electrification, bo razvijalo in proizvajalo električne komponente, sedež pa je v Münchnu.

"BMW in PSA Peugeot Citroën skupaj nadaljujeta z uresničevanjem ambicioznih in jasno opredeljenih ciljev," pravi Wolfgang Güllich, predsednik uprave BMW Peugeot Citroën Electrification. "Prepričani smo, da bo v nekaj letih naše podjetje eden od vodilnih dobaviteljev električnih pogonskih sklopov." V ta namen sta BMW in PSA vložila čez 100 milijonov evrov v podjetje BMW Peugeot Citroën Electrification.

Začetek proizvodnje hibridnih komponent za elektrifikacijo dveh modelov skupin je predviden leta 2015. BMW Peugeot Citroën Electrification namerava postati vodilni akter na področju električnih pogonskih sklopov in nastopati kot zgled na poti mobilnosti v prihodnosti. Z ustvarjanjem odprte tehnološke platforme želi skupno podjetje znatno prispevati k oblikovanju evropske industrije na tem področju.

BMW in PSA Peugeot Citroën uspešno sodelujeta že skoraj deset let na področju pogonskih sistemov. Od leta 2002, ko je bil podpisan sporazum o sodelovanju med obema partnerjema, je bilo proizvedenih več kot 1,8 milijona 4-valjnih bencinskih motorjev za različne modele MINI, kot tudi za vozila Peugeot in Citroën. Februarja 2010 sta se oba partnerja zavezala za nadaljevanje tega partnerstva z razvojem naslednje generacije teh 4-valjnih bencinskih motorjev. Skupno podjetje, ki že deluje, bo pospešilo standardizacijo hibridnih komponent, kar naj bi prispevalo k zagotavljanju znatne ekonomije obsega na področju nabave in proizvodnje.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/2011/10/bmw_psa.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

samo, da se ne bo končalo, kot sodelovanje z NSU Comotor
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

ModelJT

Citroën na Kitajskem z ločenimi prodajnimi saloni za serijo DS

Citroën bo na Kitajskem avtomobile družine DS ponujal ločeno od drugih modelov in s tem poskrbel za verigo luksuznih prodajnih salonov.

V evropskih prodajnih salonih bo Citroën modele DS prav tako ločil od preostalih, vendar pa bodo še vedno vsi v istem prostoru. Na Kitajskem pa bodo storili še korak naprej in za modele DS3, DS4 in DS5 naredili posebne luksuzne salone. V drugi polovici leta 2012 bo Citroën na Kitajskem že izdeloval DS5, do takrat pa bodo vse tri modele uvažali.

"Na Kitajskem bo za nas premium ponudba zelo pomembna. Tudi v Evropi bodo lahko prodajalci naredili povsem ločene zgradbe, ne bodo pa obvezne," je dejal Citroënov vodja marketinga in komunikacij Xavier Duchemin.

Vir: Siol (http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/11/citroen_na_kitajskem_z_locenimi_prodajnimi_saloni_za_serijo_ds.aspx)
[SIGPIC][/SIGPIC]

Gox

Ah, pri nas še stare salone ne zmorejo obnovit in menjat logote ... kaj šele da bi delali posebnega za DS3,4,5.