Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Matteo.

Aja tudi glede urejenosti salonov bi lahko začel.. Uglavnem glede na to da prodajajo tudi linijo DS, bi lahko tudi saloni tako izgledali..
Matteo.
Berlingo SX 1.9D 51kw l.1999
C5 Exclusive 2.0HDi 100kw l.2006
Renault Clio Authentique 1.2 16V l.2002
C-Crosser Exclusive 2.2 HDi 115kw l.2007
Grand c4 Picasso 2.0 BlueHDi 110kw avt. l.2016
Mercedes V 250d 4matic Avantgarde AMG 140kw avt. l.2017

casper

Citat od: Matteo.;246559Ne ne narobe se je razumelo, razočarali so me z svojim pristopom, prikazom, testnih avtomobilov ni....
Sem šel k pežoju za 5008, tam čisto drugačna zgodba.. Ampak me pa avto ni prepričal.. manj prostora, mnogo dražje gume. Sicer pa v avtomobilu zelo dobri materiali..

kaj ti to pomeni: "mnogo dražje gume"?

Matteo.

Citat od: casper;246563kaj ti to pomeni: "mnogo dražje gume"?

Ja GP ima dimenzijo 205/55/17, pežo pa 225/55/18 in je kar nekaj razlike med njima.. sicer to vsekakor ni razlog zaradi katerega ga nebi kupil, je pa omembe vreden...
Matteo.
Berlingo SX 1.9D 51kw l.1999
C5 Exclusive 2.0HDi 100kw l.2006
Renault Clio Authentique 1.2 16V l.2002
C-Crosser Exclusive 2.2 HDi 115kw l.2007
Grand c4 Picasso 2.0 BlueHDi 110kw avt. l.2016
Mercedes V 250d 4matic Avantgarde AMG 140kw avt. l.2017

tomaz555

Tudi za GP je trapasta = draga dimenzija gum  cca 120 evrov.

Matteo.

Citat od: tomaz555;246568Tudi za GP je trapasta = draga dimenzija gum  cca 120 evrov.

ubisvu se strinjam, ampak vseeno boljša izbira kot pri pežoju..:)
No mi je pa zanimivo da med 17 colskimi ni tako velike razlike v ceni z tistimi 18 colskimi...
Èe kdo prodaja lepo ohranjena alu platišča original od c4 elole 18 col, jih kupim.
Matteo.
Berlingo SX 1.9D 51kw l.1999
C5 Exclusive 2.0HDi 100kw l.2006
Renault Clio Authentique 1.2 16V l.2002
C-Crosser Exclusive 2.2 HDi 115kw l.2007
Grand c4 Picasso 2.0 BlueHDi 110kw avt. l.2016
Mercedes V 250d 4matic Avantgarde AMG 140kw avt. l.2017

Enyo

Citat od: Matteo.;246566Ja GP ima dimenzijo 205/55/17, pežo pa 225/55/18 in je kar nekaj razlike med njima.. sicer to vsekakor ni razlog zaradi katerega ga nebi kupil, je pa omembe vreden...

Jaz imam na C4 GP gume 205/60-16. Pri avtu mi je prvenstveno udobje vožnje, mehkoba, zato ni šans, da dam nižje gume gor, recimo 17-ke ali nedaj bože 18-ke :)

sl1

#291
Jaz se kar strinjam. Imam 17 na C4P2 pa ne vem, če ne bi raje imel 16.
Sicer ni full neudoben, samo lahko bi bil bolj udoben. Pa kak zic iz C8 ali pa kar iz XMa bi noter namontiral.

Matteo.

No sedaj že imam c4 gp pa bom takole povedal, razlika med c- crosserjem je v vožnji velika, pa res da je povsem drug avto, ampak crosser je bil res težje vodljiv (teža avtomobila) , bolj se je  slišalo podvozje pa so bile gume gor 225 55 r18. c4 gp imam gume 205 55 r17, pa je udobje odlično (še vedno pa ne tako udobno kot c5) , lepo se pelje, avto je lahko vodljiv, podvozja se praktično ne sliši.
Uglavnem vseeno iščem original ali kakšne lepe alu feltne 18 col za c4 gp.
Pri c5 II imam po zimi 215 55 r16, poleti pa 215 50 r17, pa ni bistvene razlike, se zelo lepo pelje tudi z 17 colskimi..
Matteo.
Berlingo SX 1.9D 51kw l.1999
C5 Exclusive 2.0HDi 100kw l.2006
Renault Clio Authentique 1.2 16V l.2002
C-Crosser Exclusive 2.2 HDi 115kw l.2007
Grand c4 Picasso 2.0 BlueHDi 110kw avt. l.2016
Mercedes V 250d 4matic Avantgarde AMG 140kw avt. l.2017

John2005

Odločam se za nakup enoprostorca do 30k. Tako je C4GST prišel v ožji izbor med Touranom, BMW Grand Tourerjem in potencialno S-maxom. C4 sem imel opcijo temeljito preizkusit za nekaj dni. Avto je uporaben, udoben, prostoren in do potovalnih hitrosti primerno tih. Malo čudno se mi zdi rešeno dno pod prtljažnikom tam kjer prideta dva dodatna sedeža. Ne vem zakaj morajo kljub temu, da ni sedežev tam ostati vse tiste pregrade. Izredno moteč mi je občutek na volanu tam nekje od 80km/h dalje, posebno med ovinki. Volan je nenatančen posebno, če primerjam s Touranom. Probal sem dolgi in kratki C4. Pri dolgem je malo bolje. Ali je to lastnost tega avtomobila oz. ali sem naletel na dva taka primerka?

Enyo

https://www.zurnal24.si/amp/avto/test-citroen-grand-c4-spacetourer-320447

Dinamični vozniki bodo morali zamižati na eno oko, ko bodo občutili nagibanje v športno odepeljanem zavoju. Neželenega gibanja teles je namreč v grandu precej, zato pa je po drugi strani nadpovprečno udoben in mehkoben pri vožnji po neravni cesti, tudi luknjasti. In teh v Sloveniji ne manjka.


Sploh S-MAX je prej blj podrejen dinamični vožnji, posledica je tudi precej trše podvozje. Je pa občutek na volanu tak kot je, očitno podrejen udobju in mehkobi. Ima pa tudi npr. S-MAX kr precej visok rob med prtljažnikom in podrtimi zadnjimi sedeži, če nima še 3. vrste sedežev. Jaz bi na tvojem mestu vse avto malo bolj sprobal in pregledal. Mi smo iskali enoprostora s 7. sedeži in razen v Sharanu oz. Alhambri, ki sta okol 30k EUR, nima noben toliko prostora v 2. in 3. sedežn vrsti, niti S-MAX/Galaxy

sl1

Natančnost volana se meni zdi povprečna pri mojem C4PII. Prej, ko je imel 17-ke, je bila malce boljša kot sedaj, ko imam 16-ke, vendar je oboje v mejah normalnega.
Èe si navajen na BMW ali Alfo pa tudi VW, potem se ti zna zdeti vsak francoz malo nenatančen, samo zato je pa bolj udoben po luknjah.
Odvisno je kaj komu sede, zato se moraš voziti s testnimi avti dokler ti ni jasno kaj ti je ok in kaj ne.

John2005

Ravno tu imam problem. Prostorsko in z vidika udobja gledano mi je avto super. Volan pa tako tako. Npr. VW ravno obratno. Ah te odločitve.

Samo še eno vprašanje. Ali je možno odstranit sredinsko "prečko" v prtljažniku v primeru ko nimaš 7 sedežav, da bi tako lahko npr. pod spodnjo "polico" spravil dežnik ali kaj podobnega?

altair123

za s-maxa lahko rečem da je v kombinaciji z dcc izpolnil moja pričakovanja kar se podvozja in občutka na volanu tiče (v sport načinu se da fino šibat po ovinkih). Na 18colskih gumah. S 17 zimskimi je pa kar opazna razlika.
glede roba v prtljažniku pri podrtih sedežih se pa strinjam, visok je za debelino naslonjal sedežev druge vrste.
glede sharana pa vprašanje a nima toge zadnje preme?

sl1

Jaz bom rekel takole - C4 Picasso 2 je super za kupiti rabljenega, ker dobiš 3 leta star avto za pol cene novega. Iz istega razloga (izguba vrednosti) ne bi dal za novega 24.000€.
In za ta denar za rabljenega me ne moti kaka stvar, ki je pri konkurenci morda boljša.

Ima pa tudi kake rešitve ki jih bodo Nemci morda pogruntali cez 30 let. Ali pa tudi ne. Recimo izbočena trikotna stekla med stekli prednjih vrat in vetrobranskim steklom, da imaš ob vožnji po nalivu stranske šipe praktično suhe in zato boljšo vidljivost. Ali pa senčnike nastavljive kot noben drug avto. Itd...

John2005

Tud sam sem gledal rabljene zdaj me pa nekako mika novi motor pa 8 stopenjski avtomatik. 2.0 Shine, z skor vso dodatno opremo so mi naračunal tam nekaj čez 26.000.

Glede roba pa nisem mislil tistega prečnega ampak vzdolžnega-sredinskega pod spodnjo polico prtljažnika.