Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

altair123

se strinjam, da so ksenonke must have, še bolje pa, če se da dinamično prilagodljive led luči.

andraž

Ko imaš enkrat dobre luči, ugotoviš, da je H7 huda žalost...

John2005

Naročen , nalovdan ... upam da bom zadovoljen

dvorjan

Naj ti dobro služi. Pa predstavi nam ga ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

DejanO

EAT8 je res dober in udoben, pri 100 km/h pa je že v osmi, vsaj pri 2.0 HDi 180 C5 aircrossu.
Joie de vivre. Citroën! 2CV 6 Charleston, C5 III Tourer 2.0 HDi 163 aut. exclusive, Xsara II 1.6i 16V exclusive

c5 exclusive

Srečno! A slučajno veš kdaj imaš rok dobave?
lp
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)


gepl83


John2005

Tako. Prevoženih prvih 150km.

Pozitivno:
- Zelo udoben, ustrezno tih.
- Električni sedeži in ločen spomin nastavitev je super zadeva.
- Luči svetijo dobro , posebno v ovinek. Ni mi žal za xenon.
- EAT8 in mostor se odlično ujameta. Motor se s težo avta popolnoma nič ne matra. Super.
- Definitivno se avto pelje bolje kot 130KM motor in ročni menjalnik. Občutek na volanu je boljši.
- Ne morem verjet ampak električna zadnja vrata so mi prišla prav.
- 17' feltne so glede udobja in trdote meni super.
- Apple Car play dela BP.
- Radarski temopomat je super .... ampak....

Negativno:
- ... škoda, da avto ne spelje dalje sam, ko se kolona ustavi.
- Na zadnjih vratih so zgornji (mali) zvočniki fake. Torej iz tiste luknje ne pride nič zvoka. Samo iz spodnjih.
- Zvok iz radia je tako tako.
- Start/Stop sistem se prekmalu vklaplja. Npr. ko pribremzaš do višjega ležečega policaja se motor izklopi. Ali pa, ko se nekomu približaš, ki pri semaforju mečka s speljevanjem.
- Ko je avto ugasnjen se posamezne bralne lučke ali lučke na naslonjalih vozil ne morejo prižgati.

Toliko zaenkrat.

Lp

Matteo.

#324
Pozdravljen, ja za start, stop sistem se kar strinjam, tudi moj se res vsakič ugasne, vrjetno imajo avtomobili z ročnimi menjalniki bolje rešeno.. Sicer pa mi ni težko sistema izključit, ampak vendarle bi lahko bila samostojna tipka ob volanu za izklop sistema, tu pri teh avtomobilih pa je ta opcija v meniju...
Se pa v vseh minusih in plusih strinjam s tabo.. ��
Citat od: John2005;252252Tako. Prevoženih prvih 150km.

Pozitivno:
- Zelo udoben, ustrezno tih.
- Električni sedeži in ločen spomin nastavitev je super zadeva.
- Luči svetijo dobro , posebno v ovinek. Ni mi žal za xenon.
- EAT8 in mostor se odlično ujameta. Motor se s težo avta popolnoma nič ne matra. Super.
- Definitivno se avto pelje bolje kot 130KM motor in ročni menjalnik. Občutek na volanu je boljši.
- Ne morem verjet ampak električna zadnja vrata so mi prišla prav.
- 17' feltne so glede udobja in trdote meni super.
- Apple Car play dela BP.
- Radarski temopomat je super .... ampak....

Negativno:
- ... škoda, da avto ne spelje dalje sam, ko se kolona ustavi.
- Na zadnjih vratih so zgornji (mali) zvočniki fake. Torej iz tiste luknje ne pride nič zvoka. Samo iz spodnjih.
- Zvok iz radia je tako tako.
- Start/Stop sistem se prekmalu vklaplja. Npr. ko pribremzaš do višjega ležečega policaja se motor izklopi. Ali pa, ko se nekomu približaš, ki pri semaforju mečka s speljevanjem.
- Ko je avto ugasnjen se posamezne bralne lučke ali lučke na naslonjalih vozil ne morejo prižgati.

Toliko zaenkrat.

Lp
Matteo.
Berlingo SX 1.9D 51kw l.1999
C5 Exclusive 2.0HDi 100kw l.2006
Renault Clio Authentique 1.2 16V l.2002
C-Crosser Exclusive 2.2 HDi 115kw l.2007
Grand c4 Picasso 2.0 BlueHDi 110kw avt. l.2016
Mercedes V 250d 4matic Avantgarde AMG 140kw avt. l.2017

John2005

#325
Update pri 6000km

Pozitivno dodam:
- Zadaj je res veliko prostora.
- "Luknje" pod prtljažniku so dejansko uporabne
- Ledr na zicih je lep
- Samodejne luči delujejo dobro
- Bluetooth povezava je bolj uporabna kot Apple car play. Deluje dobro.
- Samodejno parkiranju deluje dobro.

Negativno dodam:
- Apple car play je delno uporabna zadeva. Muzike ne moreš iskat ročno s klasičnim searchom
- Navigacija. Ne razumem kako je možno da zgornji display ne prikazuje enakih podatkov kot spodnji. Npr. bencinskih črppalk, postajališč itd.
- Radarski tempomat je skoraj neuporabna zadeva. Èe nekdo pred teboj zavija iz ceste in že zdavnaj ni več na tvojem pasu avto še vedno bremza. Izpadeš kot začetniški voznik.
- Ustavljanje na semaforju je skoraj nemogoče izpeljati zelo nežno. Vedno "cukne".
- Ledr je vroč, manjka hlajenje sedežev.
- Občutek imam da se klima kar namatra s hlajenjem notranjosti, posebno velika armaturna plošča seva precej vročine.
- Brisalci so glasni kot pri starem golfu.
- Senzor za dež se včasih zmede.
- Ne vem kdo se je spomnu da so na sedinski konzoli tako ozka držala, da še flaše vode ne moreš notr postavt.


Poraba se mi je po računalniku ustalila na 6,3. Vozim kar živahno.
Definitivno bom v avto vgradil nove zvočnike.
Ali bi ga kupil še enkrat. Da.

docker

Pozdravljeni.

Zanimam se za nakup granda 2.0 hdi z EAT8.
Imam nekaj  vprašanj:

- kako deluje omenjeni menjalnik. Pred leti sem v navadnem C4 Picasoju imel robotiziranega - velika žalost. Glede da ima 8 prestav so tudi obrati manjši recimo kakor pri EAT6 pri določeni hitrosti? In posledično poraba?
- pri panoramski strehi. Je to samo steklo ali se tudi kaj odpira?
- kaj je DAB radio. To verjetno ni jbl sistem?

Hvala

c5 exclusive

Digitalni radio DAB+ Sloveniji prinaša predvsem možnosti večje ponudbe radijskih programov, ki so do poslušalcev lahko prenašani bolj kvalitetno in brez motenj pri sprejemu. S pomočjo digitalnega radia DAB+ je pestra izbira radijskih programov lahko realnost za večino poseljenega ozemlja RS in ne samo za izbrane dele države, z njim pa bo končno lahko zaživela tudi ponudba nišno usmerjenih tematskih radijskih programov.

Z DAB+ si poslušalcem ni več treba zapomniti in iskati frekvence njihovega priljubljenega radijskega programa, saj je iskanje poenostavljeno. Uporabniki lahko na sprejemnikih poimensko izbirajo radijske programe, ki jim želijo prisluhniti. S tem odpadejo tudi težave pri vožnji, ko se analogne FM frekvence z različnimi oddajniki na različnih območjih spreminjajo.

Tehnično gledano pri DAB+ več postaj oddaja na isti digitalni frekvenci znotraj določenega omrečja oz. t.i. multipleksa. Prvo tako omrežje imenovano "R1" že deluje od 2016 , v njem pa je trenutno možno poslušati 12 programov katerim se bo kmalu pridružilo še 5 novih. Do konec 2018 bo tako dostopnih že 17 radijskih programov, ki nacionalno oddajajo v digitalni tehniki DAB+.

Omrežju R1 se bodo kmalu pridružila še nova, trenutno sta že napovedani 2 dodatni regonalni DAB+ omrežji, ki bosta lahko skupno prenašali še 30 dodatnih radijskih programov. Za 2018 se napoveduje tudi pričetek opremljanja vseh glavnih tunelov na avtocestnem križu s signalom omrežja R1.

V 2018 je Svet za radiodifuzijo RS (SRDF) najavil pomemben operativni mejnik, s katerim je za digitalni prehod radia v Republiki Sloveniji izbral datum 22.2.2022. Dan, ki so ga slikovito poimenovali "dan druge tehnologije". Le-ta ima pomembno promocijsko vlogo pri uvajanju te nove tehnologije radijskega oddajanja za celoten slovenski radijski ekosistem, od izdajateljev in distributerjev radijskih programov, prodajalcev tehnične opreme, avtomobilov, itd pa vse do najpomembnejšega člena v verigi – to je poslušalcev radia.

Večina zahodnoevropskih držav že redno oddaja radijske programe v DAB+ tehnologiji, nekateri tudi že izklapljajo analogni FM (Norveška, Južna Tirolska) ali se s tem odkrito spogledujejo (Velika Britanija, Švica...). Od sosednjih držav redno oddajata Italija (tam so za 2020 že predpisali obvezno prodajo DAB+ kompatibilnih sprejemnikov) in Avstrija v širši okolici Dunaja (še letos se bo v Avstriji pričela širitev omrežja na nacionalni ravni), na Madžarskem in Hrvaškem se DAB+ zaenkrat oddaja testno.

Prednosti digitalnega radia DAB so predvsem:

odpornost na motnje pri sprejemu: Kakovost predvajanja zvoka je neodvisna od motenj, dokler le te ne presežejo zgornje meje. V praksi to pomeni boljše pokrivanje omrežja ter nižje oddajne moči.
več radijskih programov znotraj enako širokega frekvenčnega pasu: Eno omrežje lahko prenaša tudi do 20 hkratnih radijskih programov
tehnološko prilagojen mobilnemu sprejemu
možnost dodatnih storitev: Poleg radijskega programa (oziroma zvoka) nova platforma omogoča večpredstavne vsebine, ki lahko dopolnjujejo radijske programe ali ponujajo povsem nove storitve, kot so tekstovna in slikovna sporočila v zvezi s predvajanim programom, elektronski programski vodič, prometne informacije v obliki dodatnih tekstovnih ali slikovnih sporočil.
učinkovitejša izraba radiofrekvenčnega spektra z enofrekvenčnimi omrežji (DAB sprejemnik lahko konstruktivno uporabi enak signal prejet iz dveh različnih oddajnikov – kar se pri analogni radiodifuziji FM smatra kot motnja, ki negativno vpliva na kvaliteto sprejema)
Digitalno oddajnaje omogoča prenos zvoka višje kakovosti v primerjavi z analogno tehniko. V digitalni tehnologiji je le-ta odvisna od učinkovitosti kodirnih postopkov ter količine bitnega pretoka, dodeljenega posameznemu programu.
Uvedba DAB prinaša tudi možnost za razširitev funkcionalnosti TMC prometnega servisa na vse navigacijske naprave, ki za prenos informacij izkoriščajo DAB omrežje...

kopirano iz spletne strani. Pazi ali piše samo dab ali tudi dab+
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)

docker

Hvala za izčrpno besedilo:BigThumbs::BigThumbs:

Kaj pa glede kdo kaj samega avta??
Namreč imam na voljo dobit GP 2.0 163, shine oprema z dodatki:
- 18 colska platišča
-panoramska streha
-xenon
-dodatna sedeža
-gretje sedežev
-paket drive assistent
...
Za 25.500eur, star 3 mesece z 7.000km.

Se splača?

Lp

c5 exclusive

Splača glede cen nevem oprema je pa lepa. Je avtomatik ali ročni? Kako voziš umirjeno? Mislim pa da je konjev v vsakem primeru dovolj.
Lp
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)