Berlingo novi model 2018 ?

Začel/a xtimex, November 30, 2018, 11:01:27 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

antasi

#75
Veliko je odvisno tudi od uporabnika. 30k km po mestu ali na AC je velika razlika. Pri nas večina uporablja avto na kratke razdalje, tujina ima ponavadi večje razdalje.
Kombinacija pretežno mestne vožnje, ninða mehanikov s poceni oljem, je smrt za vsak motor, turbino itd.
Ena od rešitev je bolj pogost servis olja in tudi filtra zraka, ki tudi vpliva  na turbo, vsaj pri Hdi.
Verjamem, da bi lahko proizvajalci brez problemov naredili motor, ki bi se servisiral na npr.50k km ampak bi bil predrag in premalo bi potem zaslužili z vzdrževanjem.
Hdi 1.6, upajmo, da tudi nov 1.5, je eden boljših dizlov.
Reno mu ni dorasel, japonci in korejci tudi ne, bmw ne, tdi ima pa izpust probleme..
Jaz menjam olje in filtre na 15.000km in pride okoli 100e.
To je proti ostalim delom, ki prej crknejo, poceni. Turbina na partnerju Hdi ki ni bil tako vzdrževan, me je prišla 700e. Injektorji so crknali...bom rajši tiho.
Saj tisti, ki prevozi 30k km in več na leto, ponavadi to ne naredi po mestu in lahko podaljša serv.interval.
To je seveda mnenje enega forumaša, lahko, da imam prav, lahko pa da ne.
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

touster

Jaz delam servis na 25k. Tudi na prejšnjem C4 sem delal potem na 20k. Je pa res, da moram na redni servis vsake 6-7 mesecev.

micho

@antasi
Lahko kaj več poveš kaj je bilo z injektorji?

antasi

Ne vem, ker se ne spoznam. To delo pustim strokovnjakom Moki iz foruma je majster taprav v Celju.
Drugače pa ni citroen ampak nekaj drugega
Pežo partner 1.6hdi.
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

xtimex

Zdaj bi pa lahko admin že počasi odprl novo temo o novem modelu.
Za začetek bi lahko bil prilepljen kar ta video, kjer je zelo dobra predstavitev avta.
https://www.youtube.com/watch?v=3TFogiyXUpU

Blaž

https://www.volan.si/testi/testi/6570042-prvi-avto--ko-izves--da-bos-ocka/

V zgornjem videu se mi zdi zelo zanimiva ugotovitev "testerja", da mu delovanje servo volana deluje "stopenjsko" - podobno težavo opisuje uporabnik v sosednji temi, sicer še pri počasi odhajajoči (pred)zadnji generaciji z euro 6.2 motorjem.

Prav tako me nekoliko preseneča kritika podvozja, da je čez neravnine nekoliko neudobno. Mogoče od Citroenov vozniki res pričakujemo neznačilno mehkobo.

Kakor koli, konec meseca grem na testno vožnjo, me zanima, kakšen vtis bo pustilo tole vozilo :)

Še za voznike novega Berlinga: Kako se kaj držijo plastike v hladnem vremenu? Zadeve ropočejo in čričkajo, ali je ok? V mojem C4 MKII bi zadeve res lahko bile malo tišje...

xtimex

:emot63:Zaenkrat ni slišati čričkov.:emot63:

antasi

#82
volan ni hidravličen, kot pri starem berlingu, kjer je zaenkrat EDEN objavil težave,
ampak električen in posledično manj natančen, saj so lepo napisali.
in še copy paste zadnji odstavek, kjer vse lepo piše:

#Berlingo ni za tiste, ki iščejo vse v enem avtu, ampak za tiste, ki potrebujejo točno to. No, za njih, ki jih še zdaleč ni malo, bo verjetno najboljši. Èe ste že očka (ali mama), dobro veste, kaj mislim#

dodajam, da ni treba, da ste očka ali mama, lahko ste tudi samo stric, ki rad kolesari, prevaža board, z avtom služi denar itd
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

corvette

Tapravi kolesar bo imel prvo ali kvečjemu drugo generacijo Berlinga, avto je ponavadi za faktor 2 ali 3 cenejši od kolesa :D

antasi

res je, saj zato so pa naredili tega berlingota, da ga bomo lahko kupili
tam nekje l.2029,
pa še zici se dajo podret v tla, ne pa tak ko pri enki ko jih moramo šraufat ven s torxi...
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

celinko

Citat od: antasi;251053res je, saj zato so pa naredili tega berlingota, da ga bomo lahko kupili
tam nekje l.2029,
pa še zici se dajo podret v tla, ne pa tak ko pri enki ko jih moramo šraufat ven s torxi...

Mogoče ti ga bom potem prodal prav jaz!:emot167:

Gox

7 sedežev ... zadnja vrsta pa kljub zlaganju zasede kar dosti prostora.

Berlingo VAN s kamero namesto retrovizorja.

antasi

#87
Gledam avtonet pa je že kar nekaj teh podaljšanih berlingotov na voljo za ceno plus cca 800eur. Glede na konkurenco bo ziher uspeh. Na slabih 5 metrih, prostora pa ko v normalnem avtu dolgem 5.5m. Kdor rabi seveda.
Kadar tretjo vrsto zicev daš ven seveda. Je imel pa že predhodnik tam zice, ampak ne pri nas.
Drugače pa občutki po vožnji testnega berlinga 1.5hdi feel100.
Dosti opreme, tišja bolj udobna vožnja..višja oprema shine je vsaj za mene že brezveze in predraga.Head up, več col, SS sistem, šipe v strehi..
Feel 1.6hdi ima klimo šajbe el. nima pa SS sistema kar je velik plus in nima tistega predala med zici ki tiši v koleno. Èe bi imel še navadno ročno,zložljive špegle za v garažo in 6 brzino pa gumo po tleh, pa rezevno gumo...ampak temu se danes reče moderen avto..
Ima pa 130 konjski hdi ta blesav SS sistem..
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

Lovro

Citat od: Gox;2516927 sedežev ... zadnja vrsta pa kljub zlaganju zasede kar dosti prostora.

Škoda. Verjetno ni bilo placa, da bi bili bolj pogreznjeni. Npr. Pri Mazdi 5 so to odlično rešili in so dejansko popolnoma pogreznjeni v dno prtljažnika, ki pa je še vedno zelo nizko in do višine odbijača.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

kstoner

Citat od: antasi;251693Ima pa 130 konjski hdi ta blesav SS sistem..

in kaj je to tako groznega, da ne morš živest s SS sistemom? res ne razumem