Vse o prtljažnikih, nosilcih...

Začel/a alesa, Maj 09, 2009, 12:03:55 DOPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

masun01

če imaš srebrne palice ,so le te malo napete in ko se poravnajo takrat so dovolj zategnjene če pa imaš črne pa so te bolj toge in sezategujejo po občutku kar se pa tiče sani pa ti ne bi znal povedat

altair123

A si ti ziher da je 757 pravi prtljažnik za tvoj avtomobil? Kot edini ustrezni so mi na spletni aplikaciji thule svetovali 775. Pri tem prtljažniku ni nobenega vlečenja sani nikamor, ker se samo pašček ovije okoli njih.

Kar se pa strešnih sani tiče so pa vse prej kot toge. Glede na razdaljo, ki jo premostijo brez vpetja ni mogoče ob primerno majhni teži narediti sani, ki bi bile toge. In posledično tudi vpetje po moje ni povsem togo, temveč omogoča malo gibanja... bolje da se zadeva ob upogibanju na vpetju malo premika, kot da se razteguje materjal.

Zaradi tega je tudi tako, da ko naložiš prtljažnik zna celotna zadeva kar precej škripati ob vožnji po ne povsem ravni cesti (daj na glas radio svetujejo citroenarji). Meni je uspelo to škripanje zmanjšati s premikanjem prtljažnika gori doli po saneh... ne pa povsem odpraviti.

azj

Citat od: altair123;98457A si ti ziher da je 757 pravi prtljažnik za tvoj avtomobil? Kot edini ustrezni so mi na spletni aplikaciji thule svetovali 775. Pri tem prtljažniku ni nobenega vlečenja sani nikamor, ker se samo pašček ovije okoli njih.

Za 757 je rekel trgovec in tudi meni samemu je tako javil tisti fit guide na thule spletni strani. Sedaj sem še enkrat preverjal tako na thule.com kot na thule.de z iskalnim nizom "citroen, c4gp, 5dr MPV, 2010, roof railing", in obakrat javi kot rezultat 757.

Citat od: altair123;98457Zaradi tega je tudi tako, da ko naložiš prtljažnik zna celotna zadeva kar precej škripati ob vožnji po ne povsem ravni cesti (daj na glas radio svetujejo citroenarji). Meni je uspelo to škripanje zmanjšati s premikanjem prtljažnika gori doli po saneh... ne pa povsem odpraviti.

S premikanjem prtljažnika po saneh - tudi izven tistega z dvema črticama označenega območja na saneh, kamor si jaz razlagam (v navodilih od citroena namreč ni nič), da je treba namestiti prečke? Tiste črtice so kar daleč stran od vpetja sani na streho, tako da to še pripomore k zvijanju sani...

altair123

Zadnji so izven območja (bliže koncu), sprednji znotraj.
Sicer pa imam občutek da boš moral za svoj avto ugotoviti sam. Je pa res da so tiste oznake precej daleč, kaj hočemo...

dvorjan

Eno vprasanje. Tile Thule nosilci in precke so tako visoko cenovno postavljeni, da me cudi, zakaj potem raje ne izberete original Citroenovih, ki so narejeni v piko za posamezen model avtomobila?

Pa se drugo vprasanje. Ali kaj pogledate se druge proizvajalce, npr. Mont Blanc ipd.?
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

azj

Citat od: altair123;98533Zadnji so izven območja (bliže koncu), sprednji znotraj.
Sicer pa imam občutek da boš moral za svoj avto ugotoviti sam. Je pa res da so tiste oznake precej daleč, kaj hočemo...

hvala za info. sigurno je odvisno od avta, zanimalo me je samo, ali si izven območja.

azj

#21
Citat od: dvorjan;98534Eno vprasanje. Tile Thule nosilci in precke so tako visoko cenovno postavljeni, da me cudi, zakaj potem raje ne izberete original Citroenovih, ki so narejeni v piko za posamezen model avtomobila?

Zakaj? Pri meni več razlogov:
- prečke so univerzalne in sem jih vzel od prejšnjega avta, na novo sem moral kupiti samo noge,
- prečke so kar nekaj širše kot originalne, kar meni pride prav,
- cenovno sploh ni razlike, samo Thule stvari pač ne smeš kupiti v čisto prvi trgovini, kjer jih vidiš.

Citat od: dvorjan;98534Pa se drugo vprasanje. Ali kaj pogledate se druge proizvajalce, npr. Mont Blanc ipd.?

Pogledam že. Ko sem dobra 3 leta nazaj hotel na MB koncu kupiti običajen strešni kovček Camei je te stvari prodajal natanko eden. Na zalogi, da bi videl zadevo ga ni imel, kupil bi ga lahko po naročilu, čas dobave 2-3 tedne. Thule je bil kovček na zalogi, podstavke za nogice so od dobavitelja dobili naslednji dan....

je pa res, da po sedanji izkušnji z thule na c4gp nisem več najbolj zadovoljen s thule - na starem avtu pa je bilo vse v nulo.

altair123

@azj: če bi imel 775 bi bil tudi zadovoljen v nulo. Edino na grški vročini so noge pustile odtis na strešnih saneh, ki pa je s časom izginil.

@dvorjan: Priznam, ko sem kupoval drugega kot thule sploh gledal nisem. A dobiš original citroen za 112€? Pa še kot si sam povedal, v piko paše samo na model, za katerega kupuješ... thule sicer mogoče ne paše v piko, paše pa na večino avtov.

marx

Zdravo.Da ne odpiram nove teme bi vprašal kar tukaj.Kupil sem prečne nosilce ( http://www.doop.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=6753&category_id=694&option=com_virtuemart&Itemid=4 )
Vendar prvi nosilec ne morem spraviti bližje kot 40 cm.(mišleno prvemu vpetju sani)
Tako da je pvi prečni nosilec nekje na sredini zadnjih vrat.To se mi zdi preveč nazaj.Prosim za kakšno mnenje.
LP Marko

altair123

Strešne sani imajo označeno, kam montirati strešne prečke.
Sicer je pa odvisno od tega kaj boš vozil.... Načeloma bi pa rekel, da je bolje, če imaš bolj univerzalne prečke. Torej če rabiš kratek razmak lahko daš skupaj, če rabiš večji razmak bolj narazen... to drugo zgleda pri tebi odpade...
Zakaj pa ne moreš sprednje potisniti bolj naprej? Je prekratka?

marx

J prečka je prekratka.problem je pri prevažanju kanuja,ker sta preveč skupaj.A mogoče kdo ve ali so srebrne sani debelejše od črnih?.

izzzy

Citat od: saxovts;88539Takega ima tudi oče na berlingotu. Je pa zelo pripraven. lahko se pa tudi dokupi za še četrto kolo.
Zdravo!

Zanima me, kakšna je točna oznaka (tip) tega nosilca.

Hvala.

saxovts

Tip nosilca je EC 909  piše pa še en ABE:  KBA 91068


bingo

Tudi THULE G6 929 omogoča, da se velika prtljažna vrata odprejo (moj B2)...

bojanta

mislim, da sem danes zasledil (pa ne najdem več kje), da je nekdo spraševal za strešne nosilce.
Èe kdo rabi prečne nosilce za na sani za c4gp jih imajo še par komadov v hoferju nasproti pop tv po 34,99€.

LP, Bojan