Vse o prtljažnikih, nosilcih...

Začel/a alesa, Maj 09, 2009, 12:03:55 DOPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

alesa

C4 grand picasso ima vgrajene strešne sani. Katere prečke za strešni prtljažnik priporočate? Ali ima FAPA v programu model primeren za C4 grand picasso? Kakšna je cena original prečk?

klemen65

Originalne stanejo okrog 200€, priporočam ti pa thule so še mal cenejše pa tudi bolj uporabne. Cena je pa okrog 180€.

upor

Originalne prečke stanejo cca.170€ - najmanj 15% popusta. Nekateri dajo 30% (če si pri njih kupil avto).
 
Thule 775 (noge)  +  Thule 862 (palice Alu)  = cca. 160€

obojan

Iščem prtljažnik za bicikle za na zadnja vrata za C4 GP-EXCLUSIVE.
A ima kdo kakšno idejo ?  (thule tega ne dela).
Hvala za pomoč
Bojan

abc

Najbrž ne bo šlo, ker imaš zgoraj plastični spojler. Za spodaj pa ne vem - pri mojem 5 sedežnem je tudi plastika.  Prtljažnike te sorte se pritrdi tako, da zagrabijo zgornji in spodnji kovinski rob vrat prtljažnika...

tapi

Imate kakšne izkušnje z nosilcem za kolo za na vlečno kljuko za C4 GP? Thule ga baje za ta avto nima:Red-Irate:, ostalih firm pa ne poznam, na internetu pa tudi nič ne najdem.
Hvala

bingo

Kako to misliš, da ga thule za C4GP nima....saj ni važno kakšen avto imaš ! važno da imaš kljuko in ti tri kolesa (do 60kg) drži samo na kljuki-stvar deluje preverjeno dobro-kaj dobro=odlično. Tudi 130km po avtocesti ali pa po makadamu....
LP

masun01

zadnji nosilec od thuleta za kolesa paše na vsak avto,ti sam zmontiraš kljuko na avto pa če jo imaš  povej koliko te je stalo montaža in kljuka

bingo


AndryAndro

Citat od: bingo;66832Takole pa zgleda ful loaded :)

Pa se ti odpira prtljažnik? Kupujem novega berlinga, pa me zanima, če se odpirajo vrata. Imam nosilec za 3 kolesa THULE.
&REJ

Mops

Citat od: AndryAndro;88526Pa se ti odpira prtljažnik? Kupujem novega berlinga, pa me zanima, če se odpirajo vrata. Imam nosilec za 3 kolesa THULE.

Odvisno od nosilca. Moj Thule se lahko prepogne nazaj, tako da lahko brez problema odprem vrata na C5 Tourer.

kristjanr

A se ti da enkrat slikat to reč, ko jo boš imel gor? Jaz sem tudi že razmišljal o tem nosilcu. Zihr je zračnega upora veliko manj, kot pa če voziš kolesa na strehi, ali se motim?

saxovts

Takega ima tudi oče na berlingotu. Je pa zelo pripraven. lahko se pa tudi dokupi za še četrto kolo.


Mops

Citat od: kristjanr;88536A se ti da enkrat slikat to reč, ko jo boš imel gor? Jaz sem tudi že razmišljal o tem nosilcu. Zihr je zračnega upora veliko manj, kot pa če voziš kolesa na strehi, ali se motim?

Bom, takoj ko bo spet malo topleje (da bo za na bicikl) :).  Kar se tiče upora je super. Pri tourerju gleda preko strehe samo kos bilance. Na AC vozis komot 150km/h, na lokalnih cestah se pa v ovinkih malenkost pozna, da je na kljuki dodatna teza.

azj

Na c4gp s strešnimi sanmi sem montiral thule prečke z nogami 757, ki se pritrdijo na takšen način, da se z vrtenjem vijaka vedno bolj zateguje čeljusti okoli sani. Pri tem začne strešne sani vleči navznoter eno proti drugi. Tudi če strešne sani brez prečk zamajem z roko, sani niso fiksne, temveč se podajo tako bočno, kot tudi navzgor navzdol.

Zaradi tega zvijanja sani nimam ravno občutka varnosti, hkrati pa ne vem, koliko zategniti prečke, da bo dovolj da bodo držale pa hkrati čim manj zvijale sani (humoristi od thuleja pravijo v navodilih da zategniti z 4Nm, kot da bi imel v roki merilec navora, da bi vedel kdaj je dovolj zategnjeno...).

A je to pri vseh c4gp tako, da strešne sani niso čisto toge? Pri dveh avtih drugih proizvajalcev s sanim, so bile te sani čisto toge in jih z roko nisi uspel čisto nič premikati sem in tja.