Problemi zračno vzmetenje(in rešitve)

Začel/a JaniNina, Oktober 29, 2009, 09:12:37 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

dragop


dragop

zamenjal sem še krmilni računalnik ,kompresor še kljub vsemu molči.Očitno ne bo drugo ,kot naložit na avtovleko in odpeljati na servis,če mi kdo pove kje naj kupim set vzmeti z nastavki ,jih zamenjam.lp hvala

alesz

S testerjem pojdi v meni in vzpostavi tlak v vrečah......če ti sedi na tleh je v varnostnem izklopu......

dragop


dragop

#215
s testerjem mi je mehanik vklopil kompresor a se hitro izklopi,ker se ne odprejo ventilčki za dovod zraka v blazine.Ko sem popravil motorček sem ga preizkusil direktno z akumolatorja in je delal bp tako sem tudipreizkusil vse tri ventilčke in je pihnilo iz njih,kot sem že napisal  sem zamenjal krmilni  računalnik ,ko smo merili senzorja za višino so se vrednosti spreminjale,varovalke so obe cele,na konektorjih modula sta dva plusa.zjutraj ko sem odklenil z daljincem auto se je kompresor zagnal,a ker ventilčki ne odprejo se izklopi.avto je hčerkin ,jaz sem elektro faha ,a ne elektronik,živim v radljah ob dravi  a nekih umetnikov ravno ni ki bi citroene obvladali.ali mi lahko kdo pove kje kupiti set vzmeti za predelavo.

GSclub

Jaz sem menjal na uradnem servisu, cena 200 evrov (material+delo). Avto se obnaša praktično enako, le če je zelo naložen je z blazinami bolje.

Dihtunga

Èe je kompresor naredil prevelik tlak se tudi ventilčki ne bodo odprli, sploh ko so stari. Star problem pnevmatike.

dragop

gs club na katerem servisu so ti zamenjali blazine za vzmeti

GSclub


dragop

danes sem bil na citroen servisu na ravnah-dobja vas in tester je pokazal napako na ventilčkih ,čakam na drugi kompresor.

gule

A ni nekdo enkrat tu napisal, da je najboljše klasiko dati notri.

dragop

#222
ZAMENJAL KOMPRESOR ,njegov računalnik,preizkusil z drugim senzorjem sredinskim in desnim in tema.Ali se mora stvar zagnati sama ali s testerjem.Èe kdo stvar pozna prosim za nasvet

pohorc

Èe lahko zasmetim.... Kako dolgo vam držijo blazine? Je to 2, 3, 4,.. 10 let ?
Original pa tudi 'nachbau'?

V zadnjem letu mi je namreč stanje od tega, da skoraj nikoli nisem slišal kompresorja, prišlo do tega, da mi se skoraj vsako jutro 'polni', občasno še med vožnjo.
Vidnega posedanja sicer ne opažam, meril pa še nisem.

Nazadnje sem bil pozoren ob 50kg naloženih v prtljažniku cca slaba 2 dni, na oko nisem zaznal posedanja.
Verjetno lahko kar počasi računam na menjavo, blazine so stare 6let.

gule

Torej kako je zdaj z menjavo fedri, amortizerji namesto teh blazin? Glede na to, da vem koliko stanejo blazine in kompresor in koliko j e klasika cenejša, bi to bilo zanimivo?