Odločitev za nakup grand picasso

Začel/a mrjohn, Junij 18, 2008, 03:53:36 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

ModelJT

Ja, je kar vse uvoženo tam, mogoče je sem pa ke kak sloveski, ki ga mogoče kupec pusti tam. Zdaj kok jim je pa za verjet pa ne vem.
[SIGPIC][/SIGPIC]

dvorjan

Ja, ne blestijo ravno po slovesu postenih prodajalcev, velika vecina vozil je iz uvoza. Tale C4GP je vsaj na slikah videti lep.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

Lamy

Večina vozil pri tem prodjalcu je uvoženo iz Italije. Tudi ko sem sam iskal sem videl pri njih dva potencialan modela. A ko sem preveril zgodovino vozila, ni blo vse tako kot bi moglo bit, po vrhu pa sta bila še Italjanska.
[SIGPIC][/SIGPIC]

dvorjan

Bom kar sem zapisal in prilepil slike.

Skratka, avto je iz uvoza (Italija) in zelo solidno ohranjen. Ocitno stoji ze par mesecev, ker ga je dobil umazan dez, tako da se na zunaj kaksna praska lahko hitro skrije, nisem niti slikal zunanjosti ... Ima par praskic tudi v notranjosti, predvsem pred sovoznikom. Sedezi so ok, edinole soferjev je na levi strani malce poseden (vstopanje in izstopanje).

Gume vse stiri so zelo blizu minimuma, v kratkem potrebne menjave. Po omembi te tezavice so bili pripravljeni na avto namestiti rabljene gume. Mogoce bi jih kar od kaksnega drugega Picassoja zamenjali, jim jih na parkiriscu ne manjka ...

Kar se tice podvozja je brez vecjih rjastih delov, avto ima dobro visino v zadnjem delu, tako da blazine se opravljajo svojo funkcijo (ze preden sem prisel do njega je bil dovolj visok, pumpa ni imela dela).

Sipe imajo vse enako oznako, prednja ima zal dve ali tri poskodbe od kamenckov. Kolikor sem gledal po motornem prostoru in v prtljazniku ni videti znakov kakih udarcev. Prednji obijac ima malo "lufta", ampak to ga ima lahko ze zaradi bliznjega srecanja z visokim plocnikom.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

dvorjan

V zadnjo levo luc vdira vlaga (ostale so ok, tudi meglenke).
Na desni strani je mogoce bil lazje karamboliran - ne vem - naj strokovnjak presodi, cemu bi bili sicer panti vrat tako poskodovani. Tudi sovoznikova vrata se tezje odpirajo od ostalih.

Zdaj pa k motorju in kilometrom. Servisne knjizice ni na ogled, bojda jo imajo v racunovodstvu. No, ker sem vztrajal, da zelim videti servisno zgodovino avtomobila in da jo avtomobili iz lizing his imajo napisano, so me le spustili za racunalnik. Mozakar mi je povedal, da je bil avto kupljen v Italiji 6/2011, pripeljan v Slovenijo pa 10/2011 in se od takrat tudi prodaja. Slika servisne knjizice kaze, da je imel zadnji servis opravljen pri 136k km in sicer 13.1.2011. Na stevcu je 145 jurjev km, in vse utripa, tudi datum je 2007 - mogoce se je vmes izpraznil akumulator. Za kilometre bi tokrat celo dejal, da so realni, tudi notranjost je dobro ohranjena. (Glej slike.) Slikal sem tudi pedale, zal sem volan pozabil, a ni bil pretirano obrabljen, je pa voznik nosil prstan, ker je bil popraskan.

Na avtu je cena 10.280, na internetu 9.280€. Navdusenja nad sprasevanjem po znizanju cene ni bilo, dobil bi le 4 rabljene zimske gume.

Skratka, kdor bi sel z namenom, da avto kupi, naj si izposluje en posten testni krog. Jaz ga vozil nisem, tako da tezko sodim o delovanju motorja in menjalnika (BVMP6). Motor sem sicer vzgal, pa je par sekund verglal, ocitno res ni bil vzgan lep cas, sicer pa ni spuscal nobenih sumljivih zvokov.

Ce ga bo kdo kupil, svetujem menjavo jermenov kar takoj (ne cakati na 160k km), pa mehanik naj bo zraven - po moznosti z racunalnikom, da spremlja delovanje turbine, sob itd.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

jumper1

#110
Dvorjan,pa tale c4gp nima zračnih blazin tako da nisi mogel slišati kompresorja kajti po slikah sodeč so zadaj običajne vzmeti

dvorjan

Imajo pa na dvoriscu se ene stiri C4 GP in prav toliko C4 Picasso. Prakticno vsi so 2007 ali 2008, vecina jih je 1.6 HDI, eden je bencinar (1.8i 16v). Tudi kak Exclusive je med njimi (tale je Elegance). Starejsi in sibkejsi stanejo okoli 9 jurjev, novejsi in bolje opremljeni pa okoli 12. So pa vsi, brez izjeme, uvozeni iz Italije. Imel leasing hise pa sem pozabil, ce se spomnim, napisem.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

dvorjan

Citat od: jumper1;120655Dvorjan,pa tale c4gp nima zračnih blazin tako da nisi mogel slišati kompresorja kajti po slikah sodeč so zadaj običajne vzmeti

Tocno, ja, pa se slikal sem. Smotko. :Hammer3:

Hvala za popravek.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

dvorjan

Aja, pa v motornem prostoru nisem nasel nobenega listka, kjer bi bil zabelezen kaksen/zadnji servis. =(
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

ModelJT

Jaz sem tudi čudno gledal tiste fedre zadaj hehe.
[SIGPIC][/SIGPIC]

bartmatej

#115
Koliko pa pride ta velik servis?

LP Matej

alesz

#116
Ponavadi Italjani lepijo servisni listek na zadnji del šoferskih vrat..............

ModelJT

Verjetno so oni tele servisne listke kar ven pobrali.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Lamy

@dvorjan

Hvala ti za tvoj čas in pomoč, ter izčrpno poročilo glede avta. Èe boš kdaj v mojem koncu se pa le oglasi.
[SIGPIC][/SIGPIC]

MSrougeZX

C4 Cactus 1.2 110 Shine 2017(2018) (98000km)
Laguna coupe 2.0dci GT 2013 (71000km)
R5 e-tech 2025
Jumper Camper 2.2HDi 2005/2018 (148000km) - PRODAN

AVTONEGA ROUGE - globinsko èišèenje in poliranje vozil