Okvara motorja 2.0 hdi 150hp

Začel/a alan30, December 29, 2022, 07:31:46 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

alan30

Evo dnes sva z mehanikom še olje v avtomatskem menjalniku zamenjala, natočila adblue in končno sem se odpeljal, računa še nisem dobil.
[SIGPIC][/SIGPIC]

alan30

Sem pozabil napisati končni račun je bil 3500€. Od takrat sem naredil cirka 7000km avto dela bp upam, da bo tako tudi v bodoče.
[SIGPIC][/SIGPIC]

alan30

Kjer sadomazohist sem jaz res včeraj se vračam iz BIH in na lepem brez vseh opozoril na avtocesti sredi Hrvaške moja jebe.... kapelca ugasne in ne vžge več obrača a ne oživi. V glavnem cela procedura asistenca hvala bogu, da jo imam privlečemo avto do mehanika in zopet se začenja kalvarija kot pred slabimi dvema letoma. Na hitro avto je brez kompresije sum, da je ena od šob delovala nepravilno in povzročila poškodbo bata ni pa še točno diagnosticirano. V glavnem tole bo verjetno moj zadnji citroen. Nadaljevanje sledi.
[SIGPIC][/SIGPIC]

zlikovski

Kot razberem iz prejšnjih postov, ti je prejšnji lastnik podturil avto z zgonjenim motorjem, vprašanje ka jse je prej dogajalo z tem motorjem.
Ti pa si pač naletel na tak avto.

alan30

Slabo si razbral. Avto je bi kupljen v avtohiši, z vso znano zgodovino imel je enega lastnika v Belgiji. Prvič je zaradi okvare kompresorja klime prišlo do trganja jermena, ki ga je potegnilo v predel z zobatim jermenom in posledično so se srečali ventili in bati. Nato je bilo vse kar se tiče zgornjega dela motorja zamenjano z novimi deli. Avto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj. Pogovarjal sem se z Jerovškom in je rekel, da so tej motorji dejansko imeli težave z zobatimi jermeni in ne priporoča nič drugega kot original zobati jermen. Moj je bil od continentala. Sicer obstaja majhna možnost, da se ventili in bati niso srečali in bo dovolj da se motor zopet, da v fazo in nov seveda original jermen gor in avto dečipirati nazaj na tovarniške konje.
[SIGPIC][/SIGPIC]

zlikovski

Da je avto kupljen v avto hiši ni nikoli 100% da je vse kot je razvidno iz servisnih papirjev. Je  pač rabljen in tu pač "tvegamo"

alan30

Ja to je dejstvo, pregledaš pač vse maksimalno kar lahko. Tudi nakup novega ni zagotovilo, da boš imun pred okvarami.
[SIGPIC][/SIGPIC]

frediz

Citat od: alan30 dne Avgust 25, 2024, 07:18:28 POPOLDNEAvto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj.


Citat od: alan30 dne Avgust 25, 2024, 07:18:28 POPOLDNEAvto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj.

Čaki ...
... avto si pred 30 kkm totalno spedenal. In v teh 30 kkm je "nekaj" šlo spet tako narobe, da je jermen že oguljen - da mu je pobralo zobe?

Tuki nekaj ne štima - če nek "dogodek" pobira zobatemu jermenu zobe - je nekaj še vedno narobe - ok - teoretično je možno, da imaš tako zanič jermen - ampak potem se je za vprašat kaj je nabavljal mehanik?

OK, po naravni razporeditvi je seveda možno, da imaš smolo in si dobil "tisti 0,01%" zanič jermen ...

... a se je med temi 30 kkm kaj zgodilo?
A samo Ti voziš ta avto? (da nekdo drug, ki vozi, dela nekaj vesoljsko narobe?)
A ima avto avtomatiko/robota ali ročni menjalnik?

Težko si predstavljam kako se tržejo zobati jermeni - to se mora vendar nekaj dogajat močno narobe v neki komponenti ...

... drugače pa razumem mehanike tu - k njim vozijo avte, ki nucajo servis, vedno bolj se zanemarja preventivne posege, posledice pa nosimo lastniki. (da ne govorim o noriji proizvajalcev s servisnimi intervali ...)
Koliko je sploh razlika v ceni med original predpisanim jermenom in Continentalom? - Če je cena sploh razlog - ali je j*** z dobavo?

Upam, da hitro in po razumni ceni poštimaš - a si se že kaj zmenil?





alan30

Kolikor sem uspel zvedeti od Jerovška se je pri teh novejših 2.0 motorjih dejansko dogajalo, da so jermenom odleteli zobi zato je potrebna montaža originalnega jermena, prav tako so zelo občutljive visokotlačne pumpe, ki lahko zablokirajo itd. Nadomestni deli so bili kvalitetni saj se ni šparalo. Jermen je bil Continentalov razlika v ceni med originalom pa je ogromna, če bi vedel, da mora biti za ta motor original bi ga zagotovo nabavil. Nič gremo dalje denar se mora obračati.
[SIGPIC][/SIGPIC]

frediz

uf, drage so te citroenove šole ...
A boš kar pri Jerovšku poštimal - že veš v kakšnem stanju je motor?


alan30

Malo posodobitve teme. V glavnem na cca 10ih cm je na jermenu pobralo zobe preskočil je za tri zobe ravno toliko, da je spet usekal skupaj. Kaj bom naredil še ne vem. 
[SIGPIC][/SIGPIC]

frediz

o prekl* sra*!
A Ti je servis kaj ponudil menjavo motorja? (za tovarniško obnovljenega)


andraž

A nebi stopil do mehanika, ki ti je to popravil in bi malo predebatirala to temo. Saj je na storitev garancija in če ti je vgradil ne dovolj kakovosten jermen, naj pokrije nastalo škodo.
Razen, če si sam navlekel vse rezervne dele.

alan30

Je avto tam pri njemu se pogovarjamo kako in kaj. Slabi dve leti je od prejšnjega popravila tako da neka garancija mislim, da ne velja več. Absolutno se bo nekaj dalo dogovoriti.
[SIGPIC][/SIGPIC]

alan30

#44
No pa, da nadaljujem tole mojo zgodbo. Očitno bo spet obveljalo reklo, da včasih je vseeno dobro poslušati koga in ne delati po svoji vesti in glavi. Ker sem si danes vzel čas sem malo raziskoval kako bi zadeveo s tem mojim motorjem uredil. Prvo sem se lotil iskanaj rabljenega motorja, misija nemogoče, dobil dve ponudbi za nov motor 4700€ nato druga opcija 3700€ tovarniško obnovljen in ker vem, da je bilo nekaj komentarjev tukaj pelji k Jerovšku sem se zapeljal tja sicer je že vse vedel ker sva se nekaj časa nazaj o tej moji zadevi ze pogovarjala, pa sem bolj iz firbca kot zares vprašal koliko cekinov mi vzamejo pri njih, odgovr cca 1500€ mi je ob enem poskočilo srce in ratalo slabo, ker vem koliko sem dal zadnjič za popravilo. V tolažbo mi je to, da dejansko je bilo potrebno takrat glavo motorja pri meni sneti saj je začela puščati hladilna tekočina v enega od valjev. Drugače pa pri tem motorju, če pride do srečanja ventila in bata ne pride do zvijanja ventilov, ker se deformila klackalica ali pa obrne odmična gred v glavi. V glavnem danes bo avto dostavljen k Jerovšku in gre po hitrem postopku v delo kako se bo zaključilo pa seveda napišem.

ps. Evo vsi, ki ste svetovali Jerovška si lahko date duška in me skurcate se posipam s pepelom.
[SIGPIC][/SIGPIC]