Berlingo novi model 2018 ?

Začel/a xtimex, November 30, 2018, 11:01:27 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

sl1

Evo, Xandrej, se strinjava! :)
Jaz tudi na 15.000 zamenjam vse razen za nafto - tega na 45.000.

sl1

Avto bo zelo verjetno že ven iz garancije ko se bodo začeli problemi, če menjajo filter zraka in olja na 60.000 in s tem se še reklamirajo kako nizki so stroški vzdrževanja in kako eko je avto k tako malo filtrov gre v smeti.
Dejstvo je pa, da se filtri enako zapacajo kot so se 20 let nazaj. Motorji so pa kvečjemu bolj občutljivi (razne šobe ipd).

Xandrej

Naftni te stane par evrov... Glede na kvaliteto goriva ki ga dobiš pri nas je to najmanjši strošek... Menja se ga tudi v 15 minutah...

zlikovski

#333
Pravilno, pri filtrih in olju ne šparat, olje je proporočljivo menjat prej zaradi turbine, DPF,... in pazit, katero olje se vlije v mašino, niso vsa primerna za DPF. Jaz menjavan okrog 15.000, makar ima predpisano na 30.000 ampak to je definitivno preveč.

xtimex

Btw, zdaj v Shine opremi ne dobiš več serijsko panoramskega stekla, ampak cena pa je še vedno ostala enaka, samo steklo pa cenijo na 1200€:Hammer3:

Čojko

Vedno dražji so tej avti. Berlingi1, 5 je z Multispace opremo bil okoli 12 jurjev.

DejanO

Jaz sem dal leta 2004 za 2.0 HDi multispace z abs, klimo, paket za lepši izled, drugi airbag in metalik barvo z močnim citro popustom 3.450.000 sit.

To je bilo cca 14.200€
Radio in meglenke sem moral naknadno vgraditi, esp ni bilo, stranskih airbagov ne, zračnih zaves,.....gume 185/15 jeklene.

Pa plačo imam zdaj enkrat višjo.
Joie de vivre. Citroën! 2CV 6 Charleston, C5 III Tourer 2.0 HDi 163 aut. exclusive, Xsara II 1.6i 16V exclusive

corvette

Zavorno olje se zmeraj menja na 2 leti, če je DOT olje, saj nase vleče vlago. Izjema je mineralno olje, ki teh težav nima.

Blaž

No, pri mojem Berlingu je že dokaj kmalu po nakupu začel škripati pedal sklopke. Ko sklopko počasi spuščam, imaš na pedalu občutek drgnjenja škripanja (ne, niso krivi čevlji). Mazanje (špricanje) s karoserijsko Citroen mastjo sicer nekoliko ublaži zadevo, škripanje pa se po nekaj časa ponovno ojača. Glasnost in občutek drgnjenja se povečuje z večanjem temperature v kabini.

Se je s podobnim problem že kdo srečal?

Drugače pa dober avto, zaenkrat sem zadovoljen, še bolj pa žena in otroci :)

xtimex

Ja, tudi sam sem to opazil vendar še ni tako moteče, bom pa sedaj bil malo bolj pozoren:emot86:

xtimex

Ja očitno bo potreben obisk servisa, temperature se dvigajo s tem pa tudi glasnost škripanja-cviljenja.

Blaž

Citat od: xtimex;266182Ja očitno bo potreben obisk servisa, temperature se dvigajo s tem pa tudi glasnost škripanja-cviljenja.

Zdravo, si zadevo slučajno že rešil? Sam sem za svojega 1.5 hdi 130, prejšnji teden dobil pošto o vpoklicu zaradi morebitne napake na cevi hladilne tekočine (oz. nekaj takega).

celinko

Pozdravljeni! Moj Berlingo 1.5 ,130 konjev avtomatik ima na današnji dan 84000 prevoženih kilometrov. Servisi najkasneje do 20000 kilometrov. Prevzel sem novega decembra 2018 in do danes nič reklamiral ter z njim resnično nikakršnih težav. Vozilo je večinoma na avtocesti , gorivo nalito na različnih vzhodnoevropskih črpalkah, za preventivo vsak peti rezervoar čilijem deci antigripanta! Edino kar pa je res, da je verjetno bil karoserijskih sestavljen v nočni smeji ker linij pa nekih nima.

xtimex

Danes dobil pismo od Citroena, da je potrebno  opraviti kontrolo cevi hladilne tekočine.
Kaj so Berlingoti začeli "kuhati":funny34d:, sicer kakšno je vreme pri nas ni strahu.

xtimex

Citat od: Blaž;267125Zdravo, si zadevo slučajno že rešil? Sam sem za svojega 1.5 hdi 130, prejšnji teden dobil pošto o vpoklicu zaradi morebitne napake na cevi hladilne tekočine (oz. nekaj takega).

Se opravičujem, nisem še nič dal rihtat, pa tudi po resnici je nehalo cvilit.