PSA + Opel

Začel/a fifk, Februar 15, 2017, 07:07:16 DOPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

fifk


zlikovski

Potem še bojo rjaveli in ribali motorji.

andraž


superca13

Vse gre v neko smer sivega povprečja.
Geldem tam slike iz konzervatorija, res bogata zgodovina, en kup zanimivih rešitev, lepi detajli, vozila ki še danes vzbujajo strahospoštovanje, danes pa kr neke škatle.

vinotoc

Veter v laseh in pesek v zobeh
Sem Prlek in se mi ni treba delati Francoza.

andraž

Zaenkrat torej samo pogovori...

bingo

Meni se zdi pa fino, če se združijo...na ta način dobimo citroenarji dostop do najboljšega električnega avtomobila za šiše množice (opel ampera-e).

Poleg tega sta baje podvozje in novi motorji nove astra  fenomenalni!

vinotoc

Nobenega dejstva, D sindikati v luft a F vlada bi pa podprla. Delnice obeh pa gor!
http://www.reuters.com/article/us-opel-m-a-psa-confirm-idUSKBN15T1G0
Veter v laseh in pesek v zobeh
Sem Prlek in se mi ni treba delati Francoza.

Čojko

Jaz pa vidim to takole.

Citroenu ni šlo najboljše in je šel pod PSA. Tam mu gre še slabše, saj ves smetanast razvoj gre v Peugeot. Citroen tone, rešitev vidijo v ločitvi na Citroen za množice (ni zaslužkov) in linijo DS (renome žabe) za petičnejše kupce, tudi na Kitajsko ogromno stavijo. Žal ne gre po pričakovanjih, saj ni čustvene pripadnosti do zanmke, tudi zagrizeni Citroenarji se ne poistovetijo z njo.
Rezultati so slabi. Citroen ima samo C4 Picasso in Berlinga, ki sta uspešnici, vse ostalo izgublja. Celo C3, ki je bil zelo popularen z novim modelom izgublja - slaba kvaliteta materialov, sorazmerno drag, C4 ni všečen, ni karavana, srednji razred 10 let star C5, hidravlika bo odšla v pozabo. V višjem srednjem razredu je bil C6 zadnji in neuspešen izdihljaj zaključen pred 5 leti. V segmentu velikih družin/biznis je že čisto sivi in ostareli C8 na koncu življenske poti. Novega nimajo oz. so to združili z Jumpijem v Spaceturerju, ki je všečen avto, prijetna vožnja, vendar zopet "češki" zaradi šparanja na materialih,... Na električnem delu - to je danes point nima Citroen čisto nič. Nekaj malega na DS liniji.
Citroen je postal slaba Renaultova Dacia. PSA se rešuje, zato povezava z Oplom na SUV-ih, ipd,... iščejo sinergijske učinke, da bodo lahko sploh preživeli (eni in drugi), pri čemur vidim, da bo Citroen vključno z DS le še cokla, ki se jo bodo na koncu znebili. Bodisi tako, da bo propadla ali da jo bo kupil kakšen entuziast - pravi Citroenar!
Se pravi, najprej bo moral Citroen kolapsirati sam vase, nato pa se bo lahko zopet dvignil iz pepela. Tako kot Alfa, pa še marsikatera propadla propadla znamka z zgodovino, detalji, srcem,..., saj se bodo ljudje kmalu naveličali istih avtov le z drugimi znaki na prednji maski.

Renault se tega že dobro zaveda. Poglejte Tenzorja (prototip) in da so na cesto znova spravili Alpino :BigThumbs:

garac

pa o tem je bilo govora že pred leti, se spomnite, da naj bi bil novi C5 na Insigniji delan? C3 Picasso naj bi bil po novem Merivin sorodnik itd...

Zakaj ne, saj  opel je že v pradavnini kradel Citroenu tehnologijo, zdaj pa jo bo pač delil, mu ne bo treba krast
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Xandrej

Sami delničarji PSA-ja tukaj gor... Od vseh kaj smo se vslinli v to temo je eden ali pa 2 kupila NOVEGA citroena v roku 2 let...

garac

kolikor vem nobeden, vsi rabljene, ampak to nima veze. Ljudje si želijo lepih, udobnih avtov s karakterjem, ne neki Opel z dvojno puščico, ali pa Micu, Pežo...Toyoto

Žal, globalizacija... posebnež ne more biti velikoserijski, ne moreš pa C5 za 50 jurjev prodajat, da bodo dobički dovolj veliki...
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Čojko

Malo spremljajte zgodbo o uspehu o novi Alfi Giulii,... če le niso kaj hudo zaj**** pri kvaliteti oz. zanesljivosti delovanja.

fantje, kupuje se s čustvi.

BMW oglašuje: avto za zmagovalce!

sl1

Jaz sem kupil starega Citroena z ljubeznijo do denarja. Evo - s čustvi. :)

sl1

In dlje ko ga imam, rajši ga imam. Kljub temu, da je ravno sklopka za zamenjati in bo zopet ninða hasaaaaa! Ode 300€.