C4 Grand Picasso - testi, članki, zapisi

Začel/a Gox, Februar 04, 2007, 05:51:50 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Gox

Sicer ni čisto tako. Citroen je najprej kot naslednika Xsare Picasso predstavil C4-ko Picasso s sedmimi sedeži.
Ta model je ?e v prodaji in sicer v okviru cen od 20500? do 32200?.

Posebnost novega Picassoja je nadpovprečna vidljivost in lastnosti, kot so:  serijsko vgrajeno panoramsko atermi?no vetrobransko steklo s ?irokim vidnim poljem, zaradi katerega je vidljivost pred vozilom dvakrat boljša.

C4 Picasso ima nov 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik. Ta menjalnik je vgrajen z 2-litrskim bencinskim motorjem s 143 KM in dizelskima motorjema HDi 110 FAP in HDi 138 FAP.

Poleg tega ima ?e avtomatsko električno parkirno zavoro (samodejno delovanje), pomoč pri speljevanju na klancu, meritev razpolo?ljivega prostora za pomoč pri parkiranju in ?e veliko dodatne opreme.

Vendar pravi naslednik Xsare Picasso, C4 Picasso s petimi sedeži prihaja kmalu v prodajo. Tako da je sedaj prvotni 7 sedežni Picasso dobil ime C4 Grand Picasso.

gigo

No pa poglejmo kaj menijo v Motoreviji o novem C4 Grand Picassu in pregled NCAP-a.
http://shrani.si/files/mojvbtc.jpg[/img]]
Take the risk of thinking for yourself, much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way.   Christopher Hitchens

garac

tale barva mi nekako ni všeč, oblika, oblika pa ja
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

hadei

Lastniki teh lepih vozil se lahko brez skrbi vozite naokrog, ker vas "??iti" zelo varna kletka. Kar pa ne pomeni, da se morate zaletavat. Naj vam bo vožnja varna, z nič prometnimi nesrežami. drugače pa, da vidite kako izgleda vozilo pri crash testu...

Z zelo dobro zaščito na zadnjem EURO NCAP preskusu trkov se je izkazal tudi Citroen C4 Picasso, saj je zbral 34,70 točke in brez težav dobil vseh pet zvezdic-tudi zaradi vgrajenega varnostnega meha za zaščito voznikovih kolen.

Za zaščito otrok je Citroen C4 Picasso  zbral 35,21 točke in dobil tri zvezdice, za zaščito pešcev pa je dobil dve zvezdici.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

hadei

Jaka oporba Grand Sc?nicu

S obzirom na sta? u razredu jednovolumena Citroen ve? ozbiljno prijeti pioniru klase i to na sebi svojstven Našin - kreativno??u, dobrim idejama, ali i nekim novim tehnolo?kim rje?enjima


Iako bi se neki modeli iz Citroenove pro?losti mogli okarakterizirati kao "uprosježeni", deficit kreativnosti i domi?ljatosti svakako nije ne?to ?to se ve?e uz ime ovog francuskog proizvo?a?a. Snagu inovacije iskazuju u gotovo svim klasama, a razli?itost je karta na koju redovito igraju u borbi za naklonost kupaca. Razredu kompaktnih jednovolumena u Citroenu su se pridru?ili 1998. godine Xsarom Picasso nagovijestiv?i ve? tada da na teren rodonašelnika i sunarodnjaka, Renault Sc?nica, ne dolaze samo statirati. Svojevrsni hendikep ?to se nisu prvi dosjetili kompaktnog jednovolumena, obilato su nadoknadili tehnolo?kim, dizajnerskim i marketin?kim dosjetkama od kojih je najupe?atljivija ona s potpisom slavnog ?panjolskog slikara.

C4 Picasso je potpuno novi član obitelji jer se Xsara nastavlja proizvoditi jo? godinu dana, a naknadno je predstavljen i C4 Picasso sa pet sjedala. De?ifriranje oznake testiranog automobila govori kako je rije? o najbogatijem paketu opreme izda?no oplemenjenom stavkama s popisa dodatne opreme, dvolitrenom turbodiesela?u i novo??u u Citroenovoj ponudi - automatiziranom mjenja?u kodnog naziva BMP6. Jasno da s ovim dolazi i cjenovni maksimum od oko 37.000 Eura, no prvi prag je znatno niče, a uključuje 1,8-litreni benzinac, ru?ni mjenja?, znatno manje opreme i 15-ak tisu?a Eur vi?e na računu.


U teoriji...

Jednovolumenska forma je prili?no strogo definirana, ciljana skupina kupaca ju je kao takvu sasvim dobro prihvatila i stoga s osnovnim konturama vozila u Citroenu nisu šeljeli previ?e eksperimentirati. Postulate klase redefinirali su na drugim poljima, udobnosti, prostranosti, praktičnosti i spretnom kori?tenju materijala, ponajprije stakla. C4 Picasso zbog klinasto oblikovanog prednjeg kraja i izrazito poločenog vjetrobranskog stakla djeluje znatno dulji od 4590 mm. Modernoj i monolitnoj arhitekturi pridonosi golema staklena plo?a koja se prote?e od kratkog poklopca motora gotovo cijelom du?inom automobila. Panoramski krov nije ničta novo, no vjetrobransko staklo koje se povija nad glavu voza?a i otvara veliko vidno polje pru?a osje?aj prozračnosti, prostranosti i topline.

Da cijeli koncept nazvan Visiospace ne ostane tek uspjela opti?ka varka i igra svjetlom, pobrinule su se dimenzije vozila, ponajprije širina i visina tako je u prava dva reda sjedala otvoreno dovoljno prostora za pet odraslih osoba. I dok sprijeda profilirana ko?na sjedala gode tijelu, straga njihova blaga profiliranost i nije toliko prakti?na jer ?e krupniji putnici ?esto posezati za dijelom susjednog sjedala, a tada bi sjedenje zbog poviženih bošnih stranica moglo biti neugodno na duljim putovanjima. Tre?i red sjedala se izvla?i iz podnice prtljažnika, no njega ponajprije shvatite kao dje?je utoči?te. Duga?ka prednja armatura s centraliziranim displayom krije dva velika osvijetljena pretinca (u onom ispred suvoza?a se nalazi CD-izmjenjiva?) ?to je uz jedan hlaženi pretinac na mjestu sredi?njeg grebena, jedan ispred suvoza?a te one u vratima vi?e nego dovoljno da opravda iznadprosje?nu praktičnost Picassa.

Kontrole ?etverozonskog klima urežaja su smje?tene do samih vratiju dok se na sredini ispod poklopca skriva radio s CD-om. Upravlja? s nepokretnim sredi?njim dijelom je preuzet sa modela C4 i dodatno oki?en ru?icom automatiziranog mjenja?a te polugama za ru?nu izmjenu stupnjeva prijenosa. Sve je fino probavljivo, a knedlu ?ete progutati jedino na spomen cijene koju su za čak 40.000 Kuna podigli komforni dodaci poput grijanja sjedala, parkirnih senzora, audio-urežaja, panoramskog krova, ksenon svjetala itd.


U praksi...

Prva zagonetka koju treba rije?iti prije kretanja je automatizirani mjenja? kojeg je za Citroen razvila talijanska tvrtka Magnetti Marelli. Nema papu?ice spojke, ali ima spojke i klasi?ne mjenja?ke kutije samo ?to su izmjene stupnjeva kao i rad spojke upravljani elektrohidrauli?ki i nadzirani od sveprisutne elektronike. ?etiri su polo?aja ru?ice mjenja?a, a motor močete pokrenuti kada je ru?ica u poziciji N. Prebacivanjem u A (automatski mod) ili M (ru?ni mod) pripremili ste automobil za kretanje i potrebno je samo pritisnuti papu?icu gasa. Prilikom stajanja nije potrebno dr?ati papu?icu ko?nice ili prebacivati u N kao kod klasi?nih automatskih mjenja?a ve? ?e elektronika prepoznati da se vozilo zaustavilo i isključiti spojku. Na vama je samo da prilikom kretanja ponovno pritisnete gas.

Sve ovo maksimalno pojednostavljuje vo?nju, a veliki je trud uločen u razvoj mjenja?a, no jo? uvijek ?ete u automatskom modu imati osje?aj da elektronika ne otkriva pravovremeno vaše voza?ke ambicije, a i trzaji pri promjeni stupnjeva prijenosa bilo u automatskom ili ru?nom modu nisu posve neutralizirani. Sve u svemu dogodit ?e vam se da pošelite ru?ni mjenja? kojeg, nažalost, nije mogu?e dobiti u kombinaciji s ovim izvrsnim dvolitrenim diesela?em. Da li je rije? o samouvjerenosti Citroena ili dobrom poznavanju profila vlastitih kupaca, ne znamo. Poprili?no divljih 138 KS iz kompaktnog C4 pripitomila je masa od 1620 kg i reduciran je okretni moment s 340 na 270 Nm tako da ubrzanje do 100 km/h traje 12,5 s dok je maksimalna brzina od 195 km/h solidna, no zahtijeva strpljenje i vi?e kilometarsko dr?anje punog gasa.

Zbog ve?e mase pati i potro?nja koju je tek velikom senzibilno??u spram papu?ice ispod desne noge mogu?e dr?ati oko 8 l/100 km. Naš je prosjek bio litra vi?e. Jednad?ba u kojoj s lijeve strane stoje veliki me?uosovinski razmak plus stračnji zračni ovjes na desnoj daje udobnost koja nije tek fraza ve? empirijski dokazana ?injenica. Iako mu je autocesta bolje radno okru?enje, manje temperamentni voza?i (a takvi su, pretpostavlja se, ve?inski konzumenti jednovolumena) ne?e Naši zamjerke voznim osobinama niti na zavojitoj cesti. Ipak, treba re?i da je u graničim uvjetima vožnje te?ko predvidjeti reakcije vozila ?to zbog mekanog ovjesa, ?to zbog "prelaganog" električnog servoupravlja?a. Saberemo li sve dojmove sa sedmodnevnog dru?enja zaključak je kako je Citroen jo? jednom uspio iznenaditi kako konkurenciju tako i kupce u klasi u kojoj izneNašenja i nisu tako ?esta pojava.
[SIGPIC][/SIGPIC]

aygo

[SIGPIC][/SIGPIC]





garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

boga

odkar je 5 sedežni na trgu mi grand različica sploh ni ve? tako všeč, kot mi je bila
Tistega lepega dne bo C4 picasso parkiran pred našo teraso.

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

boga, očitno ne, lahko ti pa tudi kak test mazde prilepim za primerjavo
Tole je test by: Avtomania
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

deyo

A zna kdo povedat zakaj v zgornjem članku odsvetujejo robotiziran menjalnik in pišejo da je velika hiba sicer odličnega paketa.