C4 Grand Picasso - testi, članki, zapisi

Začel/a Gox, Februar 04, 2007, 05:51:50 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

garac

zato ker ga tudi ostali novinaji ane? Zanimivo, pa da ga hrvati auto blic v C4 limuzini  hvalijo
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

deyo

No saj zaradi tega,ker sem pred časom bral en hrva?ki članek v katerem so ga pa pohvalili.

garac

slo novinarji v glavnem prepisujejo, preberejo auto bild, potem pa malo priredijo. ?e prvi napiše, da je C4 pic ful udoben, ampak povr?no sestavljen, bodo tako pisali vsi, ?e pa bo prvi napisal, da je super, germanski voz, ga bodo vsi hvalili.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

kako pregleden je C4 gp? Pospravil je tourana za malico...
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

boga

ja res deluje C4 pic precej bolj pregleden, kot xsara pic, pri xsari me motita predvsem sprednja stebri?ka. Kje je konec avta itak ne bom vedel nikoli.
Tistega lepega dne bo C4 picasso parkiran pred našo teraso.

Odisej

Citat od: deyo;10544A zna kdo povedat zakaj v zgornjem članku odsvetujejo robotiziran menjalnik in pišejo da je velika hiba sicer odličnega paketa.

pri 1.6 HDi ma?ini res ni nek biser. To pa zato, ker ?e pohodi? gas do konca, potem med prestavljanjem čuti? kar po?ten pojemek. Hitro ga voziš tako, da med prestavljanjem spusti? gas.
Kako se vozi 2.0HDi s tem menjalnikom, ne vem. Vem pa da ima veliko lep?o krivuljo navora in veliko bolj zvezno pospešuje, kar bi posledi?no lahko imelo tudi "lep?o" uporabo tega menjalnika.
Je pa ta menjalnik udoben ko hudič, ko se ga navadi? ne bi zamenjal za klasiko.

garac

veliki pic By mehanik in voznik

namig je O.K.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

boga

Kar vredu nasvet je ja. Samo 5 sedežni je lepotec napram 7
Tistega lepega dne bo C4 picasso parkiran pred našo teraso.

hadei

5 zvezdic za C4 picasso

    Picasso se lahko pohvali z bogato serijsko opremo
    Avtomobilizem, 7. oktober 2006 12:24
Pariz - RTV SLO
    Citroen C4 picasso se je na testih varnosti EuroNCap odlično odrezal in si prislučil pet zvezdic za varnost potnikov.
 štirikolesnik je izmed 37 močnih prejel kar 35 točk. S tem je jekleni konji?ek postal referenca v razredu kompaktnih enoprostornih vozil in se pridru?il C4, C5, C6 in C8, veliki Citroenovi dru?ini s petimi zvezdicami.
C4 picasso je dobil tri zvezdice za varnost otrok in dve zvezdici za varnost pešcev. Dose?ki so posledica inovativne arhitekture C4 picassa in celotne varnostne opreme na najvišji ravni. Vozilo vključuje izvrsten skupek elementov za zaščito potnikov ob tr?enju.
 Sedem zračnih blazin
Zahvaljujo? novi oja?ani strukturi karoserije je uvedena strategija vpijanja energije ob šelnem tr?enju. Energija udarca se v celoti prenese na spodnjo stran vozila. To omogoča zmanjšanje mase zgornje strukture, da se lahko stanj?ajo stranski stebri?ki in izboljša bošna vidljivost. V serijski opremi je 7 zračnih blazin, med katerimi sta zračna blazina za kolena in voznikova zračna blazina optimizirane oblike.
 Otroci naj se kar igrajo
Varnost otrok je prav tako posebej Naštrovana s štirimi serijskimi isofixsedeži. C4 picasso je lahko opremljen tudi z ogledalom za nadzor otrok in elektri?nimi varnostnimi komandami, s pomočjo katerih lahko mal?kom preprečimo odpiranje zadnjih vrat in oken. štirikolesnik je hkrati kompaktni enoprostorec, ki ima v serijski opremi sedem zvo?nih in svetilnih opozoril za nepripete varnostne pasove. V nevarnih situacijah na cesti si lahko voznik pomaga z vrsto elektronskih pomoči.
 Sistem podpore za naglo zaviranje (AFU) in avtomatski vklop vseh štirih smernikov dopolnjuje delo ABS-a in elektronskega razporejanja zaviranja (REF). ESP je na voljo v vseh vozilih ?e od prvega razreda opreme naprej. V primeru, da avtomobil izgubi stik s podlago, se sproči dinami?en nadzor stabilnosti, ki samodejno spremeni smer vožnje. Tu je ?e sistem ASR proti spodrsavanju koles na spolzkem voziš?u.
 Odli?na preglednost nad vožnjo
C4 picasso ima prav tako moderno in u?inkovito opremo, povezano z udobnostjo med vožnjo, zaradi katere je tudi upravljanje vozila bolj varno. Sistema za nadzor hitrosti in tlaka v pnevmatikah sta le del varnostnih elementov. Poleg tega Citroen prvič na kakšnem izmed svojih enoprostorcev ponuja opozorila o nenamerni vožnji čez mejo (AFIL), kar je nov in u?inkovit sistem za borbo proti padcu zbranosti za volanom.
 Med drugimi karakteristikami nudi C4 picasso po zaslugi velikih steklenih površin odlično preglednost, ?e posebej poudarimo širokokotno panoramsko vetrobransko steklo.
[SIGPIC][/SIGPIC]

hadei

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 16V automatic exclusive

Pablo Picasso nedvomno sodi med izstopajoče umetnike, katerih ime pozna skoraj vsak zemljan. Njegova dela so dale? od obi?ajnih, njegovi pristopi so bili druga?ni od drugih. ?e bi mu v avtomobilizmu iskali paralelo, bi na um verjetno prvo prišla znamka Citroen. In nič ?udnega, da je ta znamka leta 1998 pokazala prototip enoprostorca, ki je v serijski izvedbi dobil ime xsara picasso. Lansko leto je prineslo imenskega naslednika, ki je na voljo v dveh oblikah ? mi smo imeli priliko temeljito preizkusiti C4 grand picasso z dvolitrskim bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom. Picasso nas je namreč popeljal na salon v ?enevo in nazaj.

Zunanjost

 
Nekaj razjasnimo kar na začetku testa ? C4 grand picasso naj ne bi bil naslednik nam znane xsare picasso ? je namreč ob?utno večji, ima sedem sedežev in je tudi opazno dražji. Si pa verjetno bolj zasluči ime Picasso, saj je oblika nedvomno njegova glavna privlačnost. Pri citroenu so istega skoraj 4,6 metra dolgega enoprostorca oblikovali z zvrhano mero domiselnosti. Na tej obliki boste Našli marsikaj, samo dolgočasnih potez ne. Od prednjih luči, poudarjenega znaka med njima, nenavadne spodnje linije bočnega stekla, elegantno razpotegnjene karoserije s pazljivo izbranimi kromiranimi dodatki pa vse do zadka, ki se baha z orja?kimi navpi?nimi lučmi, zaradi katerih vas bodo vsi ponoči prepoznali ?e na dale?. Ja, pri oblikovanju zunanjosti si Citroen zasluči odlično oceno!

Notranjost

 
Sicer bi res lahko zgubljali ?e precej ve? besed na zunanjosti, a ker se ta seveda zrcali tudi v potničkem prostoru, bomo slednjemu namenili večjo pozornost. 2,72 metra medosne razdalje in resnično orja?ke steklene površine v notranjosti prinesejo bistveno drugačen občutek kot pri xsari picasso. bošna stekla praktično obkročajo avtomobil in tudi podporni stebri?ki so oblikovani tako, da so z vidika voznika čim tanj?i. Nad glavami potnikov se je razprostirala velika dopla?ilna steklena streha, z električno pomi?nim rolojem, pred in nad prednjima potnikoma pa res orja?ko vetrobransko steklo, ki sega skoraj ?e nad glave in daje občutek zelo odprtega prostora. Njegovo površino lahko zastirate pomi?nima rolojema in jo tako ob sončni pripeki tudi uspešno zasen?ite. Prvi vtis po vstopu v avto je torej zelo zračen in bivalen, drugi pa je seveda po Citroenovsko presenetljiv. Tudi na notranji obliki ni najti nič konvencionalnega. Od digitalnih sredinsko nameščenih merilnikov, preko ogromnega ?tevila stikal in detajlov, predal?kov pa vse do lepo skrojenih dopla?ilnih usnjenih sedežev, ki imajo gotovo največje vzglavnike v zgodovini avtomobilizma. Vsaj na pogled se zdi, da je notranjost C4 lepo usklajena s futuristi?no zunanjostjo in kot taka vsekakor nezgrešljiva za to avantgardno znamko. Tudi kar se tiče kombinacije barv in materialov se zdi, da avtomobil deluje dovolj domiselno izdelan ? zunanjo vinsko rdečo barvo je dopolnjevala ?rna notranjost s ?tevilnimi kromiranimi detajli. No, po mojem se bi kombinacija rdeče vinske in ?ampanjsko bež ?e bolj prilegla ? ?e nič drugega ?e k francoski kulturi.

Prostornost

 
Oblika in ?e 1x oblika ? to pri Citroenu obvladajo in kot pravi Francozi pa? znajo ?armirati. A C4 grand picasso je vendarle enoprostorec, katerega osnovni namen je v prostornosti. čeprav v serijski opremi nudi sedem sedežev, sta tista zadnja dva namenjena predvsem otrokom, saj tudi dostop do njiju zahteva nekaj malega telovadbe. A ker sta vključena v ceno in lepo zložljiva v dno, se ju ni za braniti. Na prednjih dveh sedežih se lepo sedi, imata tudi primerno nameščeni podpori za roke in soliden bošni oprijem. Druga sedežna vrsta nudi povprečno prostora za tri potnike. Je pa zelo fleksibilna, saj lahko sedeže vzdolžno premikate ali jim nastavljate naklon. ?e jih ne potrebujete pa se enostavno zložijo v dno in v zadku pridobite velik prtljažnik.


Prtljažnik

 
Prtlja?ni prostor ob sedmih potnikih meri le 208 litrov, pri petih povsem nazaj nameščenih 576 litrov, pri le prednjih dveh potnikih pa kar 1951 litrov. V prtljažniku funkcijo lučke opravlja kar odstranljiva akumulatorska baterija, kar se zdi zelo dobra ideja. Poleg običajnega odpiranja prtlja?nih vrat je moč odpirati zgolj zadnje steklo, kar pride ?e posebej prav, ko do vrha naložite kramo. Uporabna zadeva pa je tudi zadnje zračno vzmetenje, ki vzdr?uje oddaljenost od tal, oziroma omogoča, da zadek pri natovarjanju zničate. Poleg prtljažnika drobnarije sprejema ?e precej?nje število predal?kov, mednje lahko ?tejemo tudi hladilnik v sredinski konzoli.

Ergonomija

 
Pa smo prišli do podro?ja ergonomije, kjer se Citroenova avangardnost nadaljuje. ?e ste vajeni vožnje premišljenih in suhoparnih avtomobilov, saj sami veste, kje jih delajo, potem se boste v C4 grand picassu zgubili. To ni avtomobil za 15 minut testne vožnje! Stikala, gumbki, ročice ? hm, zdi se, da je avto, va katerem se doma počutijo piloti. No, tako hudo le ni, saj se vsega privadite po kakem dnevu uporabe. Polo?aj za volanom je dober, osrednje nastavljene merilnike si lahko po šelji konfigurirate in izbirate tako barvo kot Našin njihovega izpisa. V testnem avtomobilu je bila vgrajena navigacija s telefonom in zaslon?kom na hrbti??ih prednjih sedežev, v kombinaciji z brez?i?nimi slučalkami. Na vrhu armaturne plošče se je nahajal izmenjevalec zgo??enk, na dnu, med sedežema pa DVD predvajalnik. nekoč bi rekli: "Ni, da ni". Ja, vsega je dovolj, ?e ne celo preveč. Ampak navsezadnje vas nih?e ne sili k nakupu te opreme. Tisto osnovno za vožnjo pa boste hitro spoznali ? vključno z ?e znanim volanom, ki ima fiksiran osrednji del in malo morje funkcij na njem.


Mehanika in zmogljivosti

 
Testni citroen C4 grand picasso je imel vgrajen ?e znan dvolitrski bencinski motor, ki premore 140 KM in 200 Nm navora. Sam po sebi se motor lepo vede in je do srednjega območja vrtljajev tudi lepo tih. A povsem neprimerna se zdi kombinacija z zgolj štiristopenjskim samodejnim menjalnikom, ki ga upravljate z ročico ob volanu ali pa ročno menjate prestave z dvema manjčima ročicama za volanom - po zgledu na ?portne avtomobile. čeprav tovarna obljublja 190 km/h najvi?je hitrosti in pospe?ek do 100 km/h v 12,2 sekunde, občutka dinami?nosti ne boste doživeli,. štiri stopnje so enostavno premalo,da bi lepo pokrile podro?je največjega navora. Poleg tega krmilna elektronika menjalnika ne deluje uglajeno, saj prestavlja ali prepočasi ali v neprimernem času in sunkovito. ?e najlepše se odre?e pri res ne?nih pospe?evanjih in lagodni vožnji. Zato vsekakor Priporočam izbiro kakšnega drugega menjalnika. Navsezadnje precej?nja masa avtomobila, ki dovoljuje skoraj 700 kilogramov obte?be, le potrebuje ve? navora, ali pa? primerneje preračunan menjalnik, Sicer prihaja do precej?njih izgub, ki se zrcalijo pri porabi. ?e ste zelo ne?ni, vam bo morda uspelo zlesti pod devet litrov, bistveno lažje se priBližate dvanajstim. A povprečje se v končni fazi ustavi pri slabih enajstih.

vožnja

 
vožnja po avtocestah in lepih podlagah je po citroenovsko udobna. Kotalni upor je odlično prefiltriran in imate občutek res udobnega premagovanja razdalj, kot bi se peljali po zračni blazini. A to le, dokler se ne pojavijo ostri robovi. Na te podvozje reagira neprijazno in pretrese živo vsebino. ?e pa boste pričakovali tudi plavanje skozi ovinke se motite ? picasso veliko prinese in se pri tem niti ne nagiba, zelo lepo drži tudi smerno stabilnost in se odlično počuti na avtocestah. Volanski mehanizem bi lahko sporočal ?e kaj ve? informacij s cesti??a, a za enoprostorca se zdi tudi vodljivost dobra. očitno pa lepi grand picasso ni všeč le ljudem, saj so se v testnega ?e naselili ?ri?ki. A, da ne bo pomote ? novinarski testni avtomobili živijo hitro in nemilostno ?ivljenje.

Zaključek

 
Z ve?no avantgardnim C4 grand picassojem smo se pripeljali do konca testa. Okoli 3000 prevoženih kilometrov je pustilo toliko vtisov, da se jih je zdelo kar krivi?no strniti na odmerjene minute. Pa vendarle lahko na koncu ugotovimo, da je citroen glede zasnove in domislic pri oblikovanju ali opremljanju na dobri stari poti. Nekaj ve? pozornosti pri izdelavi, malo udobnej?e počiranje ostrih robov ter seveda menjalnik z vsaj eno stopnjo ve? ? pa bi bil grand picasso res odličen avtomobil. Navsezadnje model 2,0 exclussive avtomatik sam po sebi stane 29.280 evrov, ko pa dodate ?e panoramsko steklo, usnje, navigacijo, paket številnih tipal in alarm, pa se cena ?e krepko povi?a. Zato je njegova cena vsekakor bolj usklajena z imenom Picasso, kot pri predhodniku.
[SIGPIC][/SIGPIC]

gigo

Uradna brošura Citroen C4 Grand Picassa...
http://shrani.si/files/mojvbtc.jpg[/img]]
Take the risk of thinking for yourself, much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way.   Christopher Hitchens

deyo

Citroen C4 picasso 2.0 16V exclusive

Picasso je zvene?e ime, ki je v izvirni in sve?i Citroenovi avtomobilski preobleki pred leti soustvarilo razred srednjevelikih enoprostorne?ev. Kaj med tokrat precej ?tevil?nej?e tekmece priNaša novi C4 picasso?

Zdi se, da je Citroenovim oblikovalcem z novim picassom spet uspel oblikovalski met za tri točke: avto nikogar ne pusti hladnega, komentarji so skoraj brez izjeme pozitivni. Najbolj navdu?i kupolasta, napeta oblika prednjega dela, ki se pne od prednje maske do zgornjega roba vetrobranskega stekla oz. do za?etka strehe, vsaj rahlo pa se ponovi tudi na prikrito zaobljenem zadnjem delu.  

Iz notranjosti obi?ajno ne vidimo veliko zunanje oblike, tokrat pa sta obe oblikovalski razse?nosti prepleteni; ko sedemo za volan, takoj opazimo dale? v streho zarezano vetrobransko steklo. Manjčim voznikom in voznicam, ki sedijo bli?je volanu, bo vetrobransko steklo segalo celo nad glavo in občutek zračnosti oziroma odprtosti je osupljiv - in prijeten, ?e ni preveč sonca. Nekaj ve? vaje (in potrpljenja) zahtevata futuristi?no oblikovana armaturna plošča s sredinskimi merilniki in z gumbi ter stikali okrancljan volanski obroč - te?ko bi ju ozNašili za pregledna, saj je gumbov, stikal, ročic, prikazovalnikov, lučk, merilnikov in simbolov ob?utno preveč. Dokler ne doumete in si ne zapomnite vsega, boste te?ko intuitivno pritisnili na stikalo troblje, zmanjžali glasnost radia, nastavili temperaturo ali pregledali potovalni računalnik. Manj bi bilo v tem primeru ve? (in bolje) ...

C4 picasso meri v dol?ino 459 cm in njegova medosna razdalja je 273 cm - oboje je kar skok, ne samo korak naprej v primerjavi s xsaro picasso. Tudi zato je picasso sedemsedežnik - ?esti in sedmi sedež sta nameščena za zadnjo klopjo. Sta pa zadnja sedeža bolj zasilna, primerna (le) za otroke, a ker sta del serijske opreme in ker ju ob neuporabi lahko zložimo v dno, sta koristen dodatek za občasne transportne zagate. Tri ločene sedeže zadnje klopi lahko premikamo naprej in nazaj, jim nagibamo naslonjala ali pa jih prek domiselnega in za ravnanje lahkotnega mehanizma zložimo v dno avtomobila. Prtljažnik je ob sedmih sedežih skromen (208 l), ob samo petih sedežih pa se prostornina pove?a na 576 oziroma 672 litrov (odvisno od polo?aja zadnjih sedežev). ?e tudi to ne zadostuje, lahko z zlaganjem zadnjih sedežev v tla izkoristite vseh 1951 litrov prostora.

O bivalnih talentih novega C4 picassa torej samo najboljše, manj pa je testni avto navdu?il med vožnjo. Za najve? razo?aranja je poskrbela kombinacija 2-litrskega bencinskega motorja in štiristopenjskega samodejnega menjalnika. Motor zmore 103 kW in sam po sebi ni slab; je umirjen (malce lenoben) in zmerno tih, moči bi moralo biti dovolj za dru?inske namene. A mu zNašaj in delovanje pokvari samodejni menjalnik, ki ga upravljamo z volansko ročico ali/in obvolanskimi stikali; pri speljevanju se obotavlja, prestavlja prepozno (ali prekmalu), sunkovito in le redko v pravem trenutku. Menjalniku razen  ?pametnej?e? elektronike in ve? uglajenosti manjka tudi ?e najmanj ena prestava, saj motor ni dovolj pročen, da bi premostil luknje med prestavnimi razmerji. Tako je občutek o zmogljivostih slab?i kot pokažejo številke, poraba goriva pa z ve? kot 12 l/100 km previsoka za takšen avto.

Kombinacija motorja in menjalnika je tudi u?inkovita ovira za (pre)hitro vožnjo na ovinkasti cesti, čeprav zna novi picasso z ovinki opraviti dovolj suvereno. Nagibanja v ovinkih je malo, dinamike dovolj, volanski mehanizem pa bi bil vseeno lahko natan?nej?i in komunikativnej?i. Lahko pa pohvalimo smerno stabilnost, ki prijetno pomirja na avtocestah, kjer se picasso v tej različici tudi najbolje počuti.

Kot smo pri citroenih ?e vajeni, oznaka exclusive pomeni najbogatej?i paket opreme, kar dobri osnovni opremljenosti (sedem varnostnih mehov, ABS, ESP, elektri?na parkirna zavora ?) doda ?e preostale elektronske, elektri?ne in presti?ne dodatke, tudi zadnje zračno vzmetenje. Vse skupaj ima seveda tudi svojo ceno - nekaj ve? kot 7 milijonov tolarjev, ki pa jo lahko mirne vesti zničate za milijon tolarjev z izbiro enakega motorja, bistveno boljšega 6-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika in nekaj skromnej?ega paketa opreme confort.

Motor in prenos moči: bencinski, prostornina: 1997 cm3, največja moč: 103 kW (140 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 200 Nm pri 4000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, štiristopenjski samodejni menjalnik.

Mere in masa: dolžina: 459 cm, širina: 183 cm, višina: 168 cm, medosna razdalja: 272,8 cm, masa praznega vozila: 1600 kg, dovoljena skupna masa: 2260 kg, prtljažnik: 208/672//1951 l, posoda za gorivo: 60 l.

Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 190 km/h, pospe?ek od 0 do 100 km/h: 12,2 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 6,6/12,9/8,9 l/100 km, poraba na testu: 12,2 l/100 km.

garac

član francoskega foruma, knick cougar. O svojem picu je popisal ?e 19 strani
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/


garac

picaso je zmagovalec, ampak drsnih vrat na njem se verjetno nih?e ne bi branil. Mazda se zdi kar dostojen konkurent
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/