Nesojeni Citroen v Kopru - zgodovina

Začel/a hahehihoh, November 16, 2015, 11:07:05 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

hahehihoh

Kot verjetno že veste je  Citroen Avtoprim v Kopru pred dvemi tedni zaprl. Odslej Citroene prodaja Avtoplus, prav tako jih tudi servisira - poleg Istra Avta.

Avtoprim je odprl vrata 2012, letos jih je zaprl. Izguba v lanskem letu je bila po podatkih itisa 70.000 €.

Pred Avtoprimom je v Kopru bil sedež Citroena Slovenija.

Kaj menite zakaj prihaja do tega? Nesposobnost vodilnih in uslužbencev, osebni interesi ali kaj tretjega?

north

Nekdo na njihovi FB. strani takole opisuje obisk njihovega salona: Danes sem obiskal avtosolon v Kopru z namenom, da kupim nov avto. Na žalost je v salonu oseba, ki ji je vseeno ali kupiš avto pri njih ali pa pri konkurenci. Žalosten, saj vozim praktično Citroena že od leta 1973, sem zapustil salon in odšel k prijaznim osebam v sosednji Trgo ABC, kjer bom vozilo tudi kupil.
Citroën - Creative Technology

andraž

Dober avtosalon naredijo sposobni prodajalci, možnost testnih voženj in seveda zraven res dober servis. Ne vem, če je to ravno res tako težko spraviti skupaj...

superca13

Ja ni vsak za vse. Pa 3/4 folka hodi v službo namesto delat. In potem imaš tukaj posledice. Nič nenavadnega, se dogaja na dnevni bazi.

Citroenovc

Citat od: north;210891Danes sem obiskal avtosolon v Kopru z namenom, da kupim nov avto. Na žalost je v salonu oseba, ki ji je vseeno ali kupiš avto pri njih ali pa pri konkurenci. Žalosten, saj vozim praktično Citroena že od leta 1973, sem zapustil salon in odšel k prijaznim osebam v sosednji Trgo ABC, kjer bom vozilo tudi kupil.

Točno taka je bila že leta 2007 zgodba prejšnjega lastnika Majine Xantie. Prišel v penzijo, vse življenje vozil samo Citroene, kupljene v KP, po možnosti hidravličarje.
Se odločil, da Xantio menja za C4 GP, ker bi rad sedel višje.

Se pripelje s kešem v salon s svojo Xantio (ki jo je njihovo za zaposlene kupil pol leta rabljeno prav pri njih). In ga noben prodajalec ne povoha, ko je omenil, da bi danes rad kupil C4 GP. In dal Xantio v račun.

Ko je tako čakal kake pol ure, da bi si kdo vzel čas in mu malo pokazal C4 GP in da se usedejo in zmenijo za nakup - je imel dosti in se odpeljal prek nadvoza v trgovino z MB.
Vprašal, ali imajo kakega enoprostorca. So mu ponudili B. Ga je odcolal (pošteno več kot bi ga koštala C4 GP).
In se z njim nazaj pripeljal pred Citro salon, da jim sporoči samo, da so izgubili dolgoletno redno stranko.
OK

LP
Primož

Čojko

V KP so se Citroeni včasih sami prodajali ne glede kako se je delalo s strankami, saj je bil to "naš avto" - Cimos, Citroen Slovenija
Slab je bil predvsem servis, kjer se je računalo po normativih, delalo pa po jugoslovansko. Prodaja je bila včasih OK (10 let nazaj), vendar se je ravno zaradi slabega servisa vedno manj ljudi odločalo za Citroena. Posledično je začela padati prodaja in s tem pride do zniževanja stroškov, zaposleni vedno bolj nezadovoljni. Z ukinitvijo Citroen Slovenija d.o.o. zadevo prevzame v celoti TrgoABC oz. Avtoprim, ki tudi ni znal urediti servisa. Številke so bile rdeče, racionalizacije so delale kjer se je le dalo, zaposleni so hodili samo še v "službo" in sedaj je to kjer je.

V zadnjih desetih letih je Citroen izgubil vso lokalno pripadnost in je zgolj le še en izmed množice avtomobilov, ki ima dodatno še slab servis. Èe bo Avtoplus začel delati tako kot je potrebno, t.j. najprej kvaliteten in strokoven servis za korekten denar ob profesionalni prodajni ekipi, bo lahko dvignil Citroena iz pepela na obali, kjer je zelo velik tržni potencial.

To je tako kot pri kmetu. Najprej je potrebno orati, sejati, obdelovati in vse to početi zelo skrbno, da lahko na koncu žanješ z ostankom.

altair123

Zanimivo, razočaran, da si nihče ni vzel niti časa da bi mu avto prodal, pa je šel z MB nazaj jim povedat da so zgubili dolgoletno stranko... če se v prvič niso sekiral se verjetno drugič tolko manj.

hahehihoh

Samo toliko, Avtoplus je žal zaposlil enake serviserje kot so delali na Avtoprimu. Za redni servis z menjavo olja in vseh tekočin so mi želeli naračunati 320e. .

Tako da pomoje še naprej ne bodo želi nekega uspeha. Škoda.

primoz75

no, da ne bom odpiral nove teme, ker sem z obale in moram naredit redni servis (in menjavo vrečke za FAP filter)...koga mi priporočate? :) lahko na ZS . hvala

hahehihoh

Jaz sem se dogovoril na Citroenovem servisu Istra Avto v Kopru v Šalari. Cene nižje kot na Avtoplusu.

Peljem naslednji teden

primoz75

mam slabe izkušnje z njimi. Zlo slabe...


primoz75

Citat od: hahehihoh;211049Konkretno?

po 3x sem že avto po servisu vračal nazaj ker kaj ni bilo ok.

najhujše? Po menjavi motorja prevzamem avto, drugi dan grem na pot. Pri koloni ob delu na AC opazim kako se kadi izpod pokrova motorja. Grem na počivališče in opazim, da ni več vode v hladilniku ( ne vem kaj bi bilo, če ne bi stal) ... V čem je bila težava? Ob menjavi motorja niso menjali sponk, ki stisnejo cevi na motorni blok. Strošek par centov. Sponka je počila, iz cevi se je vsula vsa voda. Sicer sem dobil nadomestno vozilo, zastonj so rešli..ma slab okus je ostal.

Potreben komentar?

andraž

Ni potreben. Zato pa je treba voziti k najcenjšim serviserjem, da se prihrani... Pri čem že?

xpuser

Ah to je kot debata o 10-15k kkm letno in obvezno nakup dizla.