Citroen v časopisih

Začel/a Gox, Februar 04, 2007, 03:44:30 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema


garac

To grdobijo povezovat z žabo?  To ni neæ lahko se hvalijo s predniki, ki to niso.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

visar

Garač... ne morem se bolj strinjati s tabo.
______/\\______
______/\\______

zlomjo

Saj pravijo čisto korektno, da ima isto ime in sistem luči, ki spremlja ovinke.

visar

aha pa 4 kolesa.... oh še to ni ... stara jih je imela 5 (rezerva)...

Ja edino ime .... luči pa obračajo dons že skor vsi slabši avtomobili
dons trend ni več v obračanju ampak v dinamičnem matričnem LED  žarometu ...
______/\\______
______/\\______

visar

DS je bila avantagrde, to of the top.... konkurenca je kupovala DS, da jih je razdrla in preučila. Oprosti ampak to je le klasični avto, z drugač zapiganim plehom. avantgarde pa ni.
______/\\______
______/\\______


Lovro

Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)


DejanO

Citat od: andraž;267879https://www.zurnal24.si/avto/testi/razcistili-smo-s-predsodki-o-avtomobilu-ki-mu-zaupa-tudi-francoski-predsednik-350231

Odlično vzmetenje eden največjih adutov vozila E-Tense različica nas je razvaja tudi z inovativnim podvozjem. Testni avtomobil je bil opremljen s sistemom DS Active Scan Suspension. To pomeni, da ima vgrajene aktivne amortizerje, ki se ne odzivajo samo na izbrani način vožnje, ampak tudi na podatke, ki jih vozilo pridobiva s pomočjo kamere pod vetrobranskim steklom, ki stalno pregleduje cestno površino. Nekaj kar drugi premijski avtomobili v kompaktnem razredu ne poznajo. Francozi vožnjo primerjajo z lebdenjem na "leteči preprogi". No, letite ravno ne, je pa požiranje neravnin in vožnja po slabih cestah zares nadpovprečno udobna. Istočasno smo imeli na testu 5 tisočakov dražjega »nemškega premijca« z dizelskim motorjem, zato smo hitreje in lažje spoznali, kako zelo udoben je francoski križanec. Morda bi lahko vse skupaj primerjali z zračnim vzmetenjem, ki ga ponujajo precej dražji mercedesi.
Joie de vivre. Citroën! 2CV 6 Charleston, C5 III Tourer 2.0 HDi 163 aut. exclusive, Xsara II 1.6i 16V exclusive

andraž

Karkoli že ima vgrajeno, je precej daleč od hidravlike.

Lovro

#402
Hehe, smo kot stari tečni desci. Saj lahko, da je ta sistem celo boljši od hidravlike po udobnosti in legi na cesti.

Ampak jaz vseeno pogrešam nastavitev višine podvozja, ki jo je nudila hidravlika oz. hidropnevmatika. Èe tega ni, to ni to.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

andraž

Nikakor ni udobnejši od hidravlike.

Lovro

Mi je pa trenutno bolj zanimiv električni C4. Èe mu bodo s časom dodali zmogljivejše baterije, bo vsekakor eden izmed kandidatov za moj naslednji avto.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)