C4 GP - težavice?

Začel/a boštjan, Januar 26, 2009, 06:56:41 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

boštjan

No, pa da še jaz napišem nekaj kot novi lastnik novega C4 GP-ja...
Avto ima 1500 km, je torej nov, pa vendar me počasi že začenja malo skrbeti - takoj po nakupu sem opazil vlago v sprednji levi meglenki, ki so jo na Avto Plusu v MB-ju, kjer je bil tudi kupljen, zamenjali, sicer z Valeotovo, pa vseeno...Sedaj sem opazil še vlago oz. roso v obeh zadnjih lučeh, med zaviranjem cvili, ko pa avto stoji na mestu in pri parkiranju vrtiš volan, pade moč svetlobe luči, poleg tega pa imaš občutek (pri parkiranju npr.) v volanskem mehanizmu, kot da ima nekaj "luft"... Vajen sem Citroenov, podoben občutek sem imel pri Xanti-i z 200 tk km. Da tega, da zadnji ventilatorji včasih delajo, včasih ne, sploh ne omenjam:Red-Irate:...
Na servisu me na hitro želijo odpraviti, češ pridite kdaj drugič pa bla bla bla...

Ali mi priporočate, da vztrajam na Avto Plusu ali naj grem kam drugam? No, če pa vse odmislim, je avto super za vožnjo, poraba (1.6 hdi z ročnim menjalnikom) pa 6,4l, tako da super... Udoben, prostoren, lep,... Vse to je tudi odločilo, da smo se ponovno odločili za Citroena...

LP, Boštjan

dvorjan

Ti kar lepo vztrajaj pri cim natancnejsem zapisniku - in ce ni odpravljeno, ne podpisi, ozr pripisi "ni odpravljeno". Ko se bo nabralo par takih zapisnikov, pa jih poslji inspektorjem v CS ... In potem se morebiti celo kaj premakne na bolje ...
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra!

Xandrej


bramar

To, da pade moč svetlobo, ko vrtiš volan pri parkiranju, dela tudi meni ...

boštjan

No, Bramar, vsaj malo sem potolažen... Očitno je to normalno, čeprav nisem vajen...

bramar

Ja Boštjan, ta G.Picasso je luštna zadevica, a ima neke svoje muhice ...:emot145:

altair123

In, Boštjan, si uspel urediti avto?

Tudi sam sem namreč opazil pri parkiranju, da volan nekaj škrta, kot bi imel "luft". Zanimivo, ravno nekaj metrov čez 1500km.

leina

Citat od: bramar;45951To, da pade moč svetlobo, ko vrtiš volan pri parkiranju, dela tudi meni ...


to se ne bi smelo dogajati!!!!
kajti alternator dela na polno to se pravi pa pri voznji nazaj se dodatno samo vkljucijo vzvratne luci in to je mali porabnik!!! alternator mora dajati konstanten tok ne glede koliko vklopljenih uporabnikov imas!
edina razlga je da ni nekaj z alternatorjem v redu(diodice al kaj podobnega)
ce je avto v garanciji pol jih tudi za to stisni
po tem takem ce se das kaksen dvd,lcd noter pa se kaj malega prizges bos ko bos vzvratno vozil ostal brez stroma:BigThumbs:

gregor

Kakšen volan ima C4, klasičen servo hidravlični ali električni?
Evasion 2.1TD 1999
Fiat Ulysse 1.9TD 1995, Fiat Scudo 1.9TD 1999
Zelena Xantia Berline 1.9TD
Lada Niva 2.4D
2x Nissan Patrol Y61
Naprodaj veliko rabljenih delov za Xantio

garac

[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

altair123

na testu na siol.net so napisal:

Krmilni sistem
volan z zobato letvijo; elektrohidravlični servo ojačevalnik s spremenljivo stopnjo ojačanja, število zavrtljajev: 2,77; premer kroga obračanja: 11,33 m med robniki, 11,85 m med zidovi

SAmo je bil exclusive, ampak ne verjamem, da je v nižjih opremah drug...

altair123

Citat od: leina;47726to se ne bi smelo dogajati!!!!
kajti alternator dela na polno to se pravi pa pri voznji nazaj se dodatno samo vkljucijo vzvratne luci in to je mali porabnik!!! alternator mora dajati konstanten tok ne glede koliko vklopljenih uporabnikov imas!
edina razlga je da ni nekaj z alternatorjem v redu(diodice al kaj podobnega)
ce je avto v garanciji pol jih tudi za to stisni
po tem takem ce se das kaksen dvd,lcd noter pa se kaj malega prizges bos ko bos vzvratno vozil ostal brez stroma:BigThumbs:

Kaj pa če namerno zniža intenziteto svetlosti sprednjih luči da bi se bolje videlo nazaj? Kakorkoli se to neumno sliši...

gregor

#12
No, torej sedaj vemo malo več.

Elektro pumpa najbrž kar nekaj elektrike porabi.
Kolikor je meni iz prakse znano, alternatorji ne dajejo vsega od sebe pri parkiranju, kajti običajno parkiramo s štandgasom ali malenkost gasa.  

Odkar so servo volani, smo se razvadili, da pri parkiranju volan sučemo, ko je avto primiru. Včasih tega nismo počeli, ker je bil volan takrat pretrd.
Torej mora elektromotor pumpe takrat dati nekaj od sebe.
Poraba elektrike elektromotorjev pa je odvisna od obremenitve.

Obremenjen elektromotor porabi po moji laični oceni  precej več elektrike, kot je proizvede alternator pod nizkimi obrati. Zato pride do padca napetosti in luči "mrknejo".

Sem pa vedno zelo vesel, ko stranka trdi neko neumnost, da nekaj ni vredu, da so ji neki internetni "strokovnjaki" (ali pa od sodelavke sinovi) tako povedali.

p.s. ne delam v avtomobilski stroki.
Evasion 2.1TD 1999
Fiat Ulysse 1.9TD 1995, Fiat Scudo 1.9TD 1999
Zelena Xantia Berline 1.9TD
Lada Niva 2.4D
2x Nissan Patrol Y61
Naprodaj veliko rabljenih delov za Xantio

boštjan

Se opravičujem, da se dolgo nisem oglasil... Kilometre nabirava in se vedno bolje spoznavava... Sem poslušal vaše nasvete in šel na drugi servis, in sicer Avto City v MB-ju - svaka jim čast za prijaznost in to, kako se ti posvetijo. So mi ugotovili, da je tudi druga meglenka zanič, pa so jo takoj menjali brez kompliciranja, čakanja,... Za volan so rekli, da je OK, nič narobe, seznanili so me, da so mi na Avto Plusu narobe informacije o servisih dali - tako da, zadnjo luč so mi eno še na Avto Plusu zamenjali, ker je bila tam naročena, pa se mi spet zdi, da tak bolj po domače... in sem se od njih poslovil. No, še eno plastiko na podvozju bojo kao na garancijo uredili, ker je bila počena, pa sem to šele ob prvem pranju doma opazil...:Red-Irate:

Drugače pa je avto zakon, sploh ko se sprijazniš, da pač ima neke svoje finte in ko naletiš na dobre nasvete in odnos na servisu (bom pa garancijo definitivno doplačal na štiri leta....). Poraba cca. 6 - 6,5 l, zame (familija) dovolj močen, skratka super...

Hvala vam za nasvete in pomoč, vzpodbude in vaše izkušnje - je pomagalo...Bi pa en servis moral pograjati in s tem seznanit koga nad njimi. No, od zdaj naprej bo tudi službeni C5 druge verjetno obiskoval - so pa tudi z njim skozi neki problemmi (2.0 HPi) - od antipollution fault non stop pa take finte...

LP

boštjan

No, dolgo se že nisem oglasil... Kilometre nabirava, sem pa danes nekaj opazil na avtocesti - peljem cca. 160 km/h, nakar moram spustiti pedal plina, hitrost pade na cca. 150, dodam gas, pa nič.... Kot da ne registrira dodajanja gasa, se ustrašim, da je kaj crknilo, naenkrat pa potegne, kot da ni nič... Ups, kaj pa je to? Ponovim zadevo še dvakrat namerno, pa popolnoma enako... Pri nžjih hitrostih tega ni... Ali ima pedal plina tako dolg odziven čas, ali je to takšna "turbo luknja" ali pa je kaj narobe? Ima kdo kakšno izkušnjo? Drugače avto normalno vleče, tega še nisem opazil...
Pa še nekaj - kondenz od klime teče na tla pod motorjem oz. pri sprednji premi... opazil sem, da se steka po izpuhu. A ni za kondenz klime tista prozorna cevka v motornem prostoru (ki je, mimogrede, pri meni čisto suha) ali je tista za kaj drugega... Èudno se mi zdi, da je to tako narejeno, da kondenz po izpuhu teče...