Reklame nekoč in danes

Začel/a garac, Januar 21, 2021, 03:56:32 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

KAJ BI IZPOSTAVILI PRI NOVEM CITROENU?

dobje
2 (18.2%)
izajn
2 (18.2%)
rostornost
1 (9.1%)
apredne tehnologije
1 (9.1%)
godovino znamke
3 (27.3%)
vanturistièni duh
0 (0%)
kologija
1 (9.1%)
rugo
1 (9.1%)

Skupno število članov, ki so glasovali: 11

garac

Dyane, ko so reklame bile se domiselne
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Lovro

Povedali so, kaj avto nudi in to je bilo to. Ne pa sedanje reklame, ki omenjajo občutke svobode, avanture in kaj jaz vem, kaj še.

Ampak stručkoti so ugotovili, da se baje najbolje prodaja stvari, kjer se vzbujajo občutki veselje, ugodja itd. Še najbolj znan primer je Cocacola, ostali pa sedaj to kopirajo.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

antasi

Zakaj bi se vozili na morje v prenatrpanih vagonih. Privoščite si svoje vozilo in se odpravite na morje sami ali v dobri družbi.

To je bila reklama za moj scooter Tomos Galeb iz l.1954.
Ga imam doma, reklamo mislim.
Tako, da so že vcasih težili z svobodo, Lovro.
Send from ZX Spectrum 8bit 16kB

Lovro

#3
Ja, sam tako reklamiranje svobode se mi zdi smiselno. So povedali, da je prednost skuterja v tem, da se ne boš drenjal, ampak užival v vožnji.

Sedaj pa ta svoboda pomeni npr. neke izlete v naravo ali vožnjo po eksotičnem okolju, pa na piknik itd.
Ma na to se lahko peljem v Citroenu, Renaultu, Mercedesu, Fiatu, Rolsu ali pa z biciklom. Meni bi bilo bolj všeč, da poudarijo bistvene prednosti avta. Ali pa lepo paleto barv, dobre materiale, kar koli.

Je pa res, da so si avti sedaj zelo podobni, pa mogoče ne vedo, kaj bi v reklami poudarili.
Ampak očitno te nove vrste reklam tako vplivajo na nas, da so učinkovite, če jih prakticirajo.
Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

Čojko

Ne povdarja se lastnosti, temveč koristi. Tipičen primer brezhibnega marketinga je TOP SHOP.
Citroen - mehko vzmetenje/udoben za vožnjo

garac

Osebno bi pri novem avtu težko kaj izpostavil. Pri C3 so v zadnji generacji izpostavljali kamero, zdaj barvne kombinacije. Nič od tega me ne prepriča. Morda trije isofix sedeži pri Berlingu? V dobi, ko so si vsi produkti podobni je težko izpostaviti nekaj kar model dela drugačen. Mislim, da je s temi združevanji znamk več škode,  kot koristi. Vse je enako, le preobleka druga.
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

Recimo. Novi C5 Aircross, varen, kot še nikoli. Poglejte si sliko novega, varnega Citroena po trku z vrabcem. Voznik je ostal nepoškodovan, potniška kabina je ostala cela. Vrabcu je odpadlo pero. Ne od trka, od šoka.
Citroen zasnovan, da vas obvaruje...
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

fifk

To je pa bil vražji ptiček.. 😊

DejanO

jeba je, če se ti zaleti pod določenim kotom, pa hitrost je moral imeti vrabec dosti višjo od C5 AC.
Klepanje pa štrihanje pa bo.
Joie de vivre. Citroën! 2CV 6 Charleston, C5 III Tourer 2.0 HDi 163 aut. exclusive, Xsara II 1.6i 16V exclusive

Čojko

#9
Pri reklami za Xsaro je Claudia odvrgla gate skozi okno,...

garac

Ma najbrz so bile tako mokre od uzitka v voznji
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

garac

@dejan ma kaj ti s polirko ne bi tole ven dobil?
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Lovro

Lp. Lovro

Dosedanja vsakdanja citroenova vozila:
Citroen (Cimos) BX 16TRS Mk1; 1986 (1994-1996),  Citroen BX 15RE Mk2; 1988 (2004-2005), Citroen Xantia 1.8i 16V VSX; 2000 (2005-2012), Citroen C5 III 2.0HDI Confort; 2009 (2011-2016)

Citroenovi starodobniki:
Citroen (Cimos) 2CV6; 1975 (1999-2009), Citroen DS19M; 1965 (2009-2015), Citroen ID20; 1971 (2016-2020), Citroen TA 11B; 1953 (2021...)

anjica

#13
Citat od: Lovro dne Januar 22, 2021, 08:18:41 DOPOLDNEPovedali so, kaj avto nudi in to je bilo to. Ne pa sedanje reklame, ki omenjajo občutke svobode, avanture in kaj jaz vem, kaj še.
polaganje fasade
Ampak stručkoti so ugotovili, da se baje najbolje prodaja stvari, kjer se vzbujajo občutki veselje, ugodja itd. Še najbolj znan primer je Cocacola, ostali pa sedaj to kopirajo. novoletna poslovna darila
tudi meni današnje reklame niso všeč, se mi zdi da so vozila nekoč boljše predstavljali.
darilni boni za dva

odvetniška pisarna Ljubljana