Poslovni avto leta 2009

Začel/a Lamy, April 29, 2009, 12:57:30 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

Lamy

Na spletni strani financ lahko glasujete za poslovni avto leta 2009

Med njimi so tudi trije citroeni

C5 - poslovni avto leta

Citroen Berlingo in C4 - kot službeno vozilo

Evo še link, pa glasujmo

http://www.finance.si/pal?go=glasovanje
[SIGPIC][/SIGPIC]

Lamy

#1
Citroën C5 je edini francoski predstavnik letošnjih finalistov v kategoriji poslovni avto leta, ponaša pa se z natanko takimi lastnostmi oziroma ponudi natanko to, kar od takega avta pričakujemo. Vožnja je namreč zelo udobna, saj avto zahvaljujoč tretji generaciji (hidravličnega) vzmetenja hydractive odlično požira daljše neravnine in tudi krajše udarce s ceste, kljub temu pa se v ovinkih ne nagiba pretirano oziroma se ponaša z zelo dobro kombinacijo udobja in vozne dinamike. Tudi sicer je počutje v tem avtu zelo dobro, saj je armaturna plošča zasnovana všečno in ergonomsko dosledno, z obeh vidikov malce zmoti le veliko majhnih stikal na sredinski konzoli. Tudi volan z nepomičnim osrednjim delom in množico stikal na njem zahteva nekaj privajanja.

Prostorsko je C5 dovolj dosleden, čeprav zahtevnejšim potnikom na zadnjih sedežih utegne zmanjkati kakšen centimeter, pa tudi prtljažni prostor se s 467 litri ne uvršča med največje; dostop je zaradi limuzinske zasnove s štirimi vrati in temu primerno majhne odprtine nekaj težji. Kot najboljša izbira se v C5 izkaže dvolitrski turbodizelski motor z okroglimi sto kilovati oziroma 136 konjskimi močmi in 340 newtonmetri navora, kar zadostuje za doseganje hitrosti do 204 kilometre na uro in pospeška do stotice v 10,6 sekunde. Glede zmogljivosti in porabe goriva, ki po tovarniških podatkih znaša šest litrov plinskega olja na sto kilometrov, omenjeni motor že malenkostno zaostaja za tekmeci s sodobnejšimi agregati, še vedno pa se lahko pohvali s tihim in mirnim delovanjem.

Dobra zvočna izolacija kabine je opazna tudi pri večjih potovalnih hitrostih, kar C5 z že omenjenim voznim udobjem naredi za zelo dobro potovalno limuzino. Tudi cena malenkost nad 26 tisoč evrov (v kombinaciji z opremo confort) je primerljiva s ceno tekmecev, povsem enako pa C5 stane tudi v kombinaciji z opremo dynamique, ki pa je namesto s (hidravličnim) opremljena s klasičnim vzmetenjem, a malo bolj založena s športno opremo.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Lamy

#2
Nesporna prvaka v prostornosti

Citroën berlingo oziroma njegov tehnični in oblikovni dvojček peugeot partner sta gotovo najbolj neobičajna finalista v letošnjem izboru PAL oziroma v kategoriji službeni avto leta. Gre namreč za tako imenovana potniška dostavnika, dvonamenski vozili, ki sta na voljo kot dostavnika oziroma lahki gospodarski vozili za prevoz tovora, pa tudi v potniških izvedenkah.

Opremljena sta s po petimi sedeži in pomenita zanimivo alternativo med družinskimi ali službenimi avtomobili. Z dolžino 4,38 metra se potniška citroën berlingo z oznako multispace in peugeot partner tepee uvrščata med daljše predstavnike te kategorije, enako velja za višino 1,85 metra. Zaradi večjih mer je prostor v notranjosti zares radodarno odmerjen, svoje pa dodajajo tudi navpične karoserijske linije, kar notranjo prostornost še bolj poudari (prtljažnik v osnovi namreč sprejme kar 678 litrov, mogoče pa ga je povečati na 2,3 kubičnega metra).

Po tej plati je omenjena zasnova avta v tem razredu povsem brez tekmecev, saj so potniški dostavniki zanimiva alternativa in - če iščete avto predvsem z vidika prostornosti - res najboljša izbira. Po drugi strani morate vzeti v zakup bolj grobo obdelano notranjost, robustnejšo in iz manj kakovostne plastike izdelano armaturno ploščo, zaradi bolj položnega obroča manj dosledno ergonomijo ali več gole pločevine v kabini, zaradi dostavniške zasnove pa so temu primerne tudi nekaj slabše vozne lastnosti, saj je podvozje namenjeno predvsem večji nosilnosti.

Poleg poudarjeno prostorne kabine se avto odlikuje tudi z nekaj višje nameščenimi sedeži ter s tem boljšo preglednostjo in udobnejšim vstopanjem vanj (dostop do druge vrste sedežev je skozi drsna vrata), je pa varnost z le dvema zračnima blazinama v osnovi zelo slaba, zato je nakup dodatnega varnostnega paketa (bočni zračni blazini, zračni zavesi, ESP) nujen. Kljub temu je tržna cena tik pod 17 tisoč evri za izvedenko z 1,6-litrskim turbodizlom primerljiva s ceno drugih letošnjih finalistov.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Lamy

#3
Citroënov predstavnik kompaktnega razreda z oznako C4 ni več ravno mladenič, a nedavna prenova mu je vseeno vdahnila dovolj svežine tako za enakovrednejši boj s tekmeci kakor tudi za uvrstitev v kategorijo službeni avto leta v letošnjem izboru PAL.

Navzven je prenova diskretna, a opazna zlasti po osveženem prednjem delu s poudarjenimi lučmi za meglo, v notranjosti pa je avto dobil nove, kakovostnejše materiale, nove barvne odtenke in rahlo izboljšano ergonomijo z merilnikom motornih vrtljajev, nameščenim na osrednji zaslon. Temeljiteje pa so prenovljeni motorji, saj je tudi C4 po vzoru nekaterih drugih citroënov in peugeotov dobil nov 1,6-litrski bencinski motor, ki je nastal kot plod sodelovanja med koncernom PSA (Peugeot in Citroën) ter nemškim BMW (poganja minije).

Gre za sodoben bencinski stroj, ki je v svoji atmosferski izvedenki zamenjal ostarelega, enako velikega bencinarja, v svoji prisilno polnjeni izvedenki pa dvolitrskega v športni izvedenki VTS. A C4 se je v finale uvrstil z dizelskim motorjem, 1,6-litrskim strojem HDi z 80 kilovati oziroma 109 konjskimi močmi, navorom 240 newtonmetrov ter povprečno porabo 4,8 litra plinskega olja na sto kilometrov. Gre za soliden izdelek, ki zadovolji na vseh področjih, a pravzaprav v ničemer ne izstopa.

Za celoten avto lahko zapišemo, da se mu že po malem poznajo leta na vseh področjih, predvsem glede notranje prostornosti (prostora utegne zmanjkati na zadnji klopi, pa tudi prtljažnik se s 352 litri, kolikor sprejme v osnovi, v primerjavi s sodobnejšimi tekmeci prav tako uvršča med manjše), opremsko pa je solidno založen; pri varnosti je treba dokupiti le ESP. Cenovno je C4 s petimi vrati in dovolj zmogljivim dizelskim motorjem, ob upoštevanju tržne cene oziroma z vključenim popustom, razmeroma dobro pozicioniran (ugoden), se pa visoka redna cena oziroma cena po ceniku pozna pri visokih stroških mesečnega najema.
[SIGPIC][/SIGPIC]

garac

citroeni so, KOT VEDNO, opet popušili, svaka čast Porsche Slovenija

Včeraj zvečer smo v Dvoru Jezeršek pred 250 menedžerji razglasili letošnje zmagovalce izbora Poslovni avto leta 2009. Mali službeni avto leta je postala ford fiesta, službeni pa volkswagen golf. Z vsemi možnimi točkami, prvim mestom novinarske žirije in bralcev je naslov poslovni avto leta osvojila opel insignia.



Foto: Urban Štebljaj


Managerski avto leta 2009 pa je postal BMW serije sedem s skupno 22 točkami, pred mercedes-benzom razreda E z 21 in audijem A6 z 18 točkami. Zmago je BMW seriji sedem pripeljala menedžerska žirija PAL, v kateri so bili direktorica Name Bernarda Trebušak, Gregor Pilgram, predsednik uprave zavarovalnice Generali , Matjaž Kureš, generalni direktor HP , Leo Oblak, predsednik uprave Infonet Medie , Gregor Žvipelj, član uprave Ilirike DZU , Toni Balažič, predsednik uprave Fructala , in Andrej Tavčar, poslovni direktor IBM Slovenija .
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/

Xandrej


andraž

Po 100 km imaš poškodovan hrbet, ker je avto tako trd.