LOSOV TEST; le kdo je prvi?

Začel/a dexterboy, Avgust 10, 2016, 09:53:07 POPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

dexterboy

No, pa mi ga je uspelo končno prepričati, da je napisal članek;
http://www.avtofil.si/trenutek-resnice/

Sedaj le ne wem, ali bodo blondinke pridobile ali izgubile na vrednosti?
:emot15:

Žalostno, da vodstvo ukinja hidravlično vzmetenje SAMO zaradi denarja. Èe bi s tem prihranili kakšno drevo pred poseko, ohranili kakšno živalsko ali rastlinsko vrsto, ali pa upočasnili izginevanje 3/4 koralnih grebenov na tem planetu... ne, štejejo le šuške, oz. šoldi. Žalostno.
Quo Vadis, Homo Sapiens?
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

xantos

Citat od: dexterboy;221841Sedaj le ne wem, ali bodo blondinke pridobile ali izgubile na vrednosti?
:emot15:

Blondinke na splošno ne, aktivne blondinke pa :funny34d:

Na splošno so pa tako redke kot petelinovi zobje (bi rekli angleži :Hammer3: )
Xantia 1.9 TD Break (\'99) (pr***** zaribana!)
Xantia 2.0 TCT Activa (\'98) + LPG (pr***** vscana!) RIP
Xantia 2.0 TCT Activa (\'98) (pr***** zgorena!)
Xantia 3.0 V6 Activa (\'98) (zaenkrat še ni pr*****!)

Čojko

Ok, Activa je res nekaj posebnega, pa še 3.0 V6 motor ima, da lahko dosega res dobre hitrosti - 85km/h. Škoda, da niso testirali še "ta male" Active.

Še bolj zanimiva pa je primerjava enakih C4 2.0 HDI z navadno in Exclusive opremo, kjer je razlika 54 km/h napram 70 km/h !!!!!!!!!!!!!!

A sedaj vidite koliko so pri tem avtu vredne pneumatske blazine, ki jih ob okvarah tako radi zamenjujete za fedre.:emot100:

dexterboy

Fedri so zakon, ker če so dobri v jogiju na pojstelji, so dobri tudi v avtu na cesti.
Sej jest lahko z mojo domačo leseno kuhalnico prav tako lahko mešam golaž v 25 litrskem loncu v ljudski kuhinji, vprašanje pa je, ali bo užiten in če ga bo sploh kdo hotel jesti...
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...

Romzi

Ni čist v skladu s temo, ali pač?
Ravno se vračamo iz mini-balkan turce (Èrna Gora in južni del BiH).
Èe ne bi bili na kuglah (C5), bi na teh cestah in fedrih crknili od rukanja.
M kakšen "slabši na kratkih neravninah" neki. Peglezen. Avion.

dexterboy

To dopovej vodstvu Citroena.
Ampak se bojim, da drugače kot s terorističnim napadom te sploh ne bi hoteli poslušati.
Sem tudi razmišljal, da bi naredil spletno stran, kejr bi ljudje dajali svoj glas, da hidravlika ostane v avtu. Ampak veš kdo ima na koncu zadnjo besedo: skupščina delničarjev in predsedniki nadzornega sveta. Sploh v privatnih firmah. In zato se zadnje čase sprejemajo odločitve, od katerih človeka prime, da bi bruhal. Èe samo pogledam nas, kjer delam... grem bruhat, pol dopišem do konca.
http://www.avtofil.si/
ko dobro postane še boljše...