Nagrada reklami za C3

Začel/a garac, Julij 07, 2009, 05:30:19 DOPOLDNE

Prejšnja tema - Naslednja tema

garac

Citroën nagrajen
Znamka Citroën je z video spotom za avtomobil Citroën C3 na oglaševalskem festivalu v Cannesu osvojila Srebrnega leva.

Video spot je kreacija agencije H in predstavlja avtomobil Citroën C3, ki je parkiran na parkirišču. Prikazana cena je pretirana. Ko se na prizorišču pojavi lastnica in iz prtljažnika začne odstranjevati razne pakete, se cena postopno zmanjšuje ... dokler ne doseže dejanske cene avtomobila. "Avtomobil Citroën C3 je drag samo takrat, ko ga napolnite z dragimi predmeti," je zaključek teh 25-tih sekund. Skupaj z učinkom, ki ga je imela premija pri oddaji vozila, je oglaševalski film dejansko pripomogel k prodajnemu uspehu avtomobila Citroën C3, ki je v prvem polletju 2009 zabeležil 12,5 % rast glede na enako obdobje leta 2008.

Klemen Korenjak

Vir: siol.net
[SIGPIC][/SIGPIC]  
http://www.izposodiorodje.si/