Pozdravljeni.
Zdaj smo srečni lastniki C4 GP 2.0 16V. Z avtom smo zadovoljni. Res sicer ni dirkač, vendar prav lepo "plava" po naših razrukanih cestah. Opreme ima toliko, da kljub tehnološki razgledanosti porabiš kar nekaj časa, da osvojiš polovico. Sedenje je udobno. Razgled super.
Zadnjič, ko sem zapeljal iz garaže se mi je vklopil rdeč trikotnik in opozorilo "Suspension Faulty" in "service". Pa sem malo pogledal po navodilih in piše, da se je treba takoj obrniti na pooblaščeni servis. Potem sem ugasnil motor, malo počakal, še enkrat prižgal in računalnik ni javil nobene napake. Po dveh dneh se je napaka spet pojavila, vendar kljub temu, da sem ponovil postopek (ugasnil motor, malo počakal in še enkrat prižgal) je računalnik še vedno javljal napako. Potem sem ponovno vzel navodila v roko in se malo "poigral" z gumbi v prtljažniku. Potem spet prižgem motor in servis "čudežno" izgine.
Hm, ne vem, če ima kdo podobno izkušnjo, me zanima, ali gre zgolj za napako v računalniku, da se mu vsake toliko časa "začne dogajati" ali je res morebitna okvara na vzmetenju.
V primeru da je okvara res prisotna pa me zanima koliko stroškov to znaša? So to serijske napake, banalne, ali je kaj hujšega?
Hvala lepa za pojasnila. Lep pozdrav vsem.
Jani
P.s. Da ne pozabim dodati, da je izvoz iz garaže nekoliko pod naklonom v ovinku, če je mogoče kaj s tem povezano.
Mogoče je samo kakšna softwerska napaka?
Doma verjetno niti nimaš kaj za narediti, za odpravit napako, ostane edino obisk servisa in priklop na računalnik.
V takšnih primerih ti svetujem, da kličeš Citoenovo asistenco.
Sam sem jo izkoristil 1X in sem bil zelo presenečen-pozitivno.
Sicer sem dobil samo nasvet-ampak vseeno.:emot112::BigThumbs:
LP
pred enim mesecem sem postal lastnik prelepega C4 GP pa sm doživel enako težavo z vzmetenjem pa smo obe blazini za zračno vzmetenje zamenjali a težave je še ostala a mi lahko poveš kako si težavo rešil?
hvala.
Pozdravljeni
Sem lastnik citroena grand picasso 2.0 HDI exclussive letnik 2007 140.000 km. Imam vprašanje glede zračnega vzmetenja, točneje glede gumbov v prtljažniku. Avto imam 3 mesece in prva dva meseca je bilo vse ok, zadnji mesec pa se je avto začel ko je bil ugasnjen sam od sebe spuščati, ter se je nato dvogovati takoj ko sem ga odklenil. Spoščal in dvigoval se je čeprav je bil v prtljažniku vključen gumb »OFF«. To razumem kot da zaklenem spoščanje in dviganje.
Sicer nič narobe, samo na živce mi gre to dviganje ker se vedno dviguje dobrih 30 sekund, takrat pa ne smem prekoračiti hitrosti 10km/h pa še škoda mi je akumulatorja.
Med drugim se mi avto zadnjem tednu 2x sploh ni dvignil in sem se vozil po trdem kot bi mel lesena kolesa. (računalnik je kazal napako: SUSPENSION FAULTY)
A je to komu znano? Je možno preprečiti in za vedno izklopiti spuščanje?
Lp, ziga
baje da minimalno pušča desna zračna blazina. zato se je spuščal, med vožnjo jo je pa kompresor skoz dopolnjeval.
bo treba zamenjat. a kdo ve kok stane to?
ziga
165€, je pa bila menjava rez. dela... Tak, da upamo na najboljše...
Rez. del št 4....
gujo44 a ste zamenjali ta del in ali je zdaj O.K. Namreč nekaj podobnega se zdaj dogaja meni. Dvakrat suspenssion faulty in spušča se sam od sebe šez noč.
Xandrej a ti si imel enake težave in kako je sedaj?
hvala in lp
A ste že odpravili napako?
Èe ti vidno spušča je potrebno čim hitreje urediti.Zaradi puščanja je preobremenjen kompresorski sklop z ventili in pa sam računalnik ,ki ima vgrajeno regulacijo kompresorja,stroški se hitro povečajo.......avto se ti v 50 urah posede za 5mm,če je v mejah normale............
Danes sem šel v Maribor na servis. Ugotovili so, da zadnja desna blazina pušča in me vprašali če sem za to, da zamenjajo obe, da ne bom čez kak teden spet na servisu (ker bi se lahko uničila še druga). Seveda sem bil za to in po malo več kot uri dela je bil avto na parkirišču. Ves vesel plačam, se vsedem in odpeljem, po kakšnem slabem kilometru avto postane trd kot karjola in spet SERVICE lučka ter opozorilo, da ne smem pičit več kot 10km/h. Ubogam računalnik in nazaj. Na servisu ugotovijo, da je nova blazina imela napako - dobesedno je razneslo gumo in sicer na tisti strani kjer je bila še cela blazina. Predlagajo, da dajo nazaj staro in da me drug teden pokličejo, ko dobijo novo. Po pol ure sem lahko odpeljal avto. Zdaj me zelo zanima kako se bo jutri avto zbudil - na tleh ali v zraku.
Glede cene - obstajata dve vrsti blazin 5102R8 in 5102GN. Prva stane 165€, druga 65€. Na zalogi so imeli dve cenejši, ki sem jih seveda brez oklevanja vzel. Razlika med obema je v proizvajalcih, tehnično pa sta obe enaki. Pri menjavi je potrebno menjat še dve cevki, ena 20€ in druga 25€. Vstavljeni sta v blazini. Menda, ko jih vzameš ven, potem ne tesnita več dobro - posledično se avto spet poseda. Torej cena materiala 185€ + 1h dela in potrošni material je slabih 230€.
V prilogi prilagam prospekt WABCO-na, ki izdeluje naša vzmetenja na C4GP. Na straneh 15 in naprej je podrobno opisano in narisano. Vzmetenje sestavljata dve blazini (air spring), kompresor in ECU (računalnik, ki krmili vzmetenje).
Upam da sem dovolj podrobno opisal.
Je pa to kar pogosta napaka, kot sem zasledil na tujih forumih. Ena taka debata v Angliji obsega kar 8 strani.
Sporočim, kako se bo vse to odvijalo v prihajajočih dneh pa lp.
Pozdravljeni.
Tokrat imam pa sam težavo, in sicer s klimo.
Avto sem kupil maja letos, rabljenega iz uvoza, prevoženih cca 140.00 km. Ko sem ga pripeljal domov in so temp. zunaj zrasle, sem ugotovil, da klima ne dela. Avto sem peljal nazaj k prodajalcu, kjer so napolnili plin. Klima je potem dober mesec delovala super, potem pa je konec junija nehalo pihat hladno. Kompresor se vklopi, ventilator na hladilniku se prižge, piha pa ne hladno. Po hitrem pregledu z UV lučko mi je bilo rečeno, da je spustil hladilnik klime.
Moja vprašanja so sledeča:
1. a se lahko sam prepričam če res pušča hladilnik?
2. a se da to kako popravit brez zamenjave, v lastni režiji?
3. če je pod točko 2 odgovor ne, potem me zanima ali se splača kupit rabljen hladilnik ali pa je bolje kupit novega?
4. nov hladilnik stane okoli 200 evrov. Obstajajo mogoče kakšne cenejše variante, kopije? Imate kakšen nasvet, kje kupit najceneje hladilnik?
Za odgovore in pomoč v naprej najlepša hvala in lp vsem!
tilen
Ponavadi se vidi na hladilniku kje pušča ... rata umazan flek.
Moje mnenje: Kupi novega ... z rabljenim boš lahko imel kmalu enake probleme.
Èe prav razumem bi se s prostim očesom moralo videt ne? Namreč, presvetli so mi hladilnik in cevi z UV lučko, ker bi se naj samo tako vidlo barvilo (z nekimi očali še). S prostim očesom se naj nebi videlo. Res pa je, da nisem vzel ventilatorja dol, ampak smo pregledali okoli ventilatorja in po notranji strani proti motorju, tam se nič ne vidi.
So pa obe alu cevi od klime topli, ne vroči. Èe bi bilo ok, bi morala ena cev biti vroča druga pa mrzla.
Aja Gox hvala!
CitatPonavadi se vidi na hladilniku kje pušča ... rata umazan flek.
i vidiš ko imaš razmaknjene hladilnike ali pa vsaj odmontiram motoventilator,oziroma če je puščanje tolikšno,da ga je serviser opazil pri bežnem pregledu...kaj pa nisi takrat uč zraven pritaknil pa bi ti na licu mesta pokazal.............
@tilen
Še tole temo lahko pogledaš, kjer je Aleš prilepil slikce puščanja hladilnika.
http://www.citroenar.eu/showthread.php?t=5310&highlight=hladilnik+klime (http://www.citroenar.eu/showthread.php?t=5310&highlight=hladilnik+klime)
Mah, saj sem zraven pisker not tiščal pa z očali gledal, pa sam nikjer nisem opazil nič. Z očali bi se naj nekak flouroscentno zelen flek videl.
@Gox:
hvala za ta link, sem videl te slike malo prejle, ampak takega fleka ni. Bom še poskusil vent. stran dat.
Èe takih flekov nebi blo na hladilniku, a je potem kaj druga lahko narobe?
edit:
Pismo sem smotan :Hammer3:, pozabil sem napisat še en "simptom". Ko prižgem avto in ko ga ugasnem, se iz srednjih rež v kokpitu sliši tak čuden svok, kot da bi nekaj klokotalo v ventilacij ali pa neka puščalo zrak. Mešanica klokotanja in sikanja.
Citathvala za ta link, sem videl te slike malo prejle, ampak takega fleka ni. Bom še poskusil vent
dež,voda;to spere se ne obdrži prav dolgo......če je že pri prejšnjem lastniku bil problem in so sedaj samo polnili in minimalno dodali ampulo verjetno nima kaj priteč ker je premalo olja v sistemu........verjetno je pa ravno v kondenzatorju problem......
vidi se tudi brez očal če deluje UV luč na 370nano metrih (vse šrot kitajske UV svetilke)
http://cgi.ebay.com/41-LED-UV-Ultra-Violet-Flashlight-Lamp-Torch-Light-SIv-/250382913704?pt=US_Flashlights&hash=item3a4bfc10a8
A ve kdo mogoče za kakega "klima majstra" v okolici Celja, da mu peljem avto pokazat?
to kar ti sika in ropota v ventilaciji je znak oziroma eden od znakov da je klimatska naprava prazna in ne kupuj rabljenega kondenzatorja ker ne veš v kakšnem stanju je
Zaenkrat hvala vsem za odgovore.
Itak sem bil bolj kot ne odločen, da kupim nov kondenzator. Samo čim cenejšega moram najti.
Seveda sprejemam predloge.
Pa še enkrat hvala vsem.:BigThumbs:
Pozdravljeni!
Na servisu so mi rekli, da je kompresor za zračno vzmetenje na GP fuč.V bistvu ne deluje pravilno ventil za izpust zraka iz zračnih blazin, in ni drugega kot zamenjava z novim, ki stane 417€. Mene pa zanima, če pozna kdo koga, ki to popravlja in če je sploh smotrno, ali naj kupim novega?
Hvala za vaša mnenja!
LP Sandi
http://www.citroenar.eu/showthread.php?t=7623&highlight=zra%E8ne+blazine&page=2
Zgleda da prvi mraz kar klice po teh napakah ...
sodelavec je imel podoben primer kjer mu je puščala blazina in se je pozanimal kaj naredit .Isto so murekli vse boste mogel plačat sam obvezna mejava kompresorja in blazin .Največja blaznost je ta da ima avto 4kkm in je praktično nov šli smo v Trst kjer so rekli da zakaj ga niso obvestili da je treba zamenjat te stvari v garanciji ker je bil narejen vpoklic .Z tovarniško noto je šel naCITROEN SLOVENIJA in tam so mu ponudili da material častijo oni delo pa on.Rekel jim je da mu v italiji to naredijo zastonj KER SO TO DOLŽNI STORITI in vidi zlomka tudi nato so pristaliBANDA POKVARJENA:bombs: Pozabil sem povedat da avto je iz garancije in če po šasiji vidijo da je obvezna menjava se jih da stisnit
V bistvu meni ne puščajo blazine, sem jih zamenjal, prav tako sem menjal senzor za nadzor višine avtomobila.Težava je v tem, da ko avto obremenim, mi ga normalno dvigne na določeno višino, ko pa avto razbremenim, se mi ne vrne v prvotno stanje, ostane dvignjen.Prižge se lučka za servis.Ponovno se spusti mogoče čez noč.Sliši se,da kompresor vklopi izpustni ventil, ampak zrak ne gre ven. Tudi ročni sistem ne deluje pravilno. Vedno, kadar držim gumb, se v začetku spusti za 0,5cm, potem pa obstane.Se pravi,da nekateri to stvar znajo popravit in ne samo zamenjat celi kompresor,sem videl na linku, ki je bil dodan zgoraj.
LP Sandi
Zdravo, ravno danes izvedel da imam kondezator pokvarjen :( si za tvojega kaj ugodnega uredil?
lp
Pozdravljeni vsi skupaj! Evo pa se spet nekaj dogaja z mojim citroenom. A se komu kaj sanja zakaj se mi je kar na vsem lepem med vožnjo zadnji konec, ki je pnevmatsko vzmeten lepo spustil na rit in seveda se je prižgala opozorilna luč za servis. Ne vem a je crknil kompresor....upam ,da je kaj cenejšega...Avto je star štiri leta..Èudno se mi zdi ,da ti kar takole crkne taka stvar..Pa lep pozdrav..Boštjan
Se ti noče več dvignit? Lahko je ena od zračnih blazin spustila. Mogoče, če probaš odklopit in priklopit akumulator najprej. Èe ne pa na servis in naj tam ugotavljajo.
zivjo ! Hvala najprej bom res poizkusil akumulator odklopit pa tudi z mehanikom sem zmenjen ce mi ne uspe..hudič je s temi avti ki imajo toliko enega sranja da samo piska če kaj crkne..hvala za odgovor.lp Boštjan
inštruktor, malo pobrskaj po obstoječih temah, morda najdeš odgovor, blazine so fantje že precej menjavali... ko pa vidiš na slikah alesaz, kakšen je kompresor te itak vse mine :(
hvala fantje . Ko pogruntamo kaj je crknilo oziroma zakaj je na rit počepnil bom pa malo napisal mogoče pa še komu. prav pride. Pa lep pozdrav
Mah sem bil prelen, pa nisem še nič urejal. Bo pa treba, čakam na servis.
Kako si pa ugotovil, da je pokvarjen ravno kondenzator?
LP!
nisem jaz, so na servisu, par tednov nazaj ko je bilo vroče sem priključil klimo, pa mi je bilo še zmeraj vroče, pa sem peljal na servis, čez dve uri me pokličejo (sem bil prepričan da so samo napolnili z plinom) in mi povedali veselo novico.
Težava je, da je vse tako stisnjeno da ne vidim kje pušča, baje je ventilator tako blizu hladilnika, da se tam vmes začne rjaveti in šmorn :(
Štala.
Upam, da čimugodneje rešiš. Drgač pa mislim, da so cene okoli 100+ evrov. Brez dela seveda.
A so pri nas serviserji in dobavitelji rezervnih delov normalni, lani je bila zračna vzmet 64 Evro, letos je pa cena skočila na 173 evra. Zanima me če gdo obnavlja zračne vzmeti v Sloveniji (prosim naslov), kje se bi dalo dobiti ceneje če poznate koga, ki lahko ali uvozi ali nabavi po neki normalni ceni. Ker ta kos plastike in gune ni vreden 50 evorv. Hvala in lep pozdrav. Še za olje me zanima če dam v avto Castrol olje katerega moram dati notri, 1.6hdi 2009 PDF., hvala:bombs:
Castrol olje je po mojih izkušnjah izmed vseh olj, ki sem jih uporabljal najslabše. Edino castrol mi je avto pil.
Za blazine moraš imeti oznake oz. mere, potem pa malo povprašaj naokoli.
Popravljat je nimaš, kaj mogoče zavulkanizirat ampak bo pa drugje spustila. O novih, višjih cenah so fantje na forumu že debatirali, pobrskaj po forumu, uporabi funkcijo iskanje.
http://www.trgoavto.si/katalog/?sl_wabco-zavorni-sistemi,158 trgoavto je sicer menda šel v cvet, vem, da so se včasih Wabco blazine pri nas v Kr dobile na Alpetourju
Citat od: garac;129440Castrol olje je po mojih izkušnjah izmed vseh olj, ki sem jih uporabljal najslabše. Edino castrol mi je avto pil.
Za blazine moraš imeti oznake oz. mere, potem pa malo povprašaj naokoli.
Popravljat je nimaš, kaj mogoče zavulkanizirat ampak bo pa drugje spustila. O novih, višjih cenah so fantje na forumu že debatirali, pobrskaj po forumu, uporabi funkcijo iskanje.
Zračne blazine so samo en tip za vse c4 Picasso tov. št. 5102GN stara koda 5102R8, mogoče ima gdo kje kakšno staro zalogo.
Pozanimaj se v Avstriji, ker so cenje, vsaj meni so tako rekli na Petovia Avto,kjer so mi jih zamenjali,,,
fake kondezator je cena cca 200 EUR, po neki vezi bom dobil za 150 EUR, + delo kot si napisal, pa filanje klime, pa še redni servis, vsaj gume imam dobre :)
Pozdravljeni Rydley-zanima me zakaj siliš v nakup dražjega olja.Olje total 9000 je trnutno med nacenešimi sintetičnimi olji, v Jagru boš pa dal za liter manj kot 6 eurotov.To je olje katerega ti priporoča tudi proizvajalec-meni ga nikoli ni žrlo.L.P.Drejči.
živjo..crknile so zadnje blazine tako da me je stalo 410 evrckov vse skupaj. Tako da tisti ki imate ta luksuz pod ritjo avta malo na to racunajte...lp
Kaj pa tole: http: //www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5540271 ali pa http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=4760926
Pismo, a ni to to?
priključki so različni že pri teh dveh slikah....................v principu je 5 vrst kondenzatorjev,tako da je potrebno preverit kje je kakšen.............
:argue1:Evoga zopet jaz, zdaj sem našel na internetu zračne vzmeti za c4 GP, zdaj pa rabim vašo pomoč, številka na mojem amortizerju je F307512401/l/qq, na tistem iz interneta pa F307512501/n/00, naj bi bila oba za c4GP, spodnji del plastični tega amortizerja, ki usede v ležišče iz interneta je manjši. Vendar, ko gledam slike je nosilček na sredini, ki gre v ležišče enako velik pri mojem in pri tem iz interneta, zgornji plastični del z nastavkom za cevko je skoraj identičen. Prav tako je izdelovalec isti Wabco, ni mi več nič jasno, ko kličem na servis mi povedo, da je za C4gp samo en proizvajalec vzmeti in, da so vse enake Wabcove, ali je to mogoče novejša vzmet moja pa starejša avto je letnik 2008 model 2009
Upam da mi bo uspelo prilepit slike, prve tri so iz interneta, zadnji dve sta pa od mojega. Èe ima gdo izskušnje v zvezi tega in ali je imel isti problem kot jaz mi naj sporoči:argue1::Hammer3::funny34d:
Pri nas stanejo blazine cca 170,00 eur po kom.,pa delo 30,00 eur za obe blazini na original servisu.Èe pa še jim malo zatežiš pa še lahko dobiš kaki popust.Iz lastnih izkušenj govorim.
lp
Bravo, Citroen!
Medtem, ko stanejo VSE kugle za VSA kolesa na blondinki in cepetavčku cca. 250 evrov, te pri C4P olupijo SAMO za zadnji kolesni par blizu 400 evrov...
Kot je enkrat povedala moja teta, ki zivi v Srbiji; ljudska pamet je ograničena, glupost nije.
Bo že nekaj na tem...
Umrli bi inženirji od dela, če bi dali na voljo hidravliko pri C4 Picassoju, da bi jo lahko izbral, kot imaš na voljo pri zadnji seriji cepetavčka. Ah, seveda, kot je napisal @garac; te kugle lahko eksplodirajo pa olje teče pa to se kvari pa ta hidravlika ni nikoli delovala...
Howgh, pisal sem. :bombs:
uff, dobro so podražili zadevo.. Sam sem menjal obe zadnji vreči lansko leto za cca 200€ komplet..
Edini problem s navadno hidravliko je, da hitro kaj curi ali so pa tiste gume hin (ni ravno poceni) - to je pa tudi to.
Drgač pa kr dela. Pa lepo se vozi :))
to je tudi za navadnega C4, picasso ima večjega, original na servisu je 300 EUR , sem tudi Žgajnerja klical, pa je cena z menjavo tudi cca 300 EUR z neoriginalom....
Citatto je tudi za navadnega C4, picasso ima večjega
kateri je vgrajen je odvisno od motorja,dejansko je kondenzator pri vseh enak,enak je tudi način pritrditve,razlikujejo pa se priključki...so različno obrnjeni pri določanem modelu je na priključku tudi tipalo......
na ebayu mal poglej so od 140€ dalje
http://www.ebay.de/itm/Klimakondensator-CITROEN-C4-Grand-Picasso-UA-1-6-HDi-/320725030471?pt=DE_Autoteile&hash=item4aacb39647
uredil zadevo, za zamenjevo kondezatorja in redni servisom (filtri, olje) skupaj 280,00 EUR
Evoga najverjetneje v torek dobim dve novi zračni vzmeti za 270 evrov preko ebay-a, ceneje nisem mogel dobiti nikjer.(http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=5102+gn).
Zdaj pa rabim pomoč pri menjavi, sama demontaža vzmeti je enostavna rabiš pet minut in dvigalko. Kako je pa z cevko, ki pride iz kompresorja na vzmet, kako je pritrjena na vzmet, je privijačena ali kako drugače pritrjena, nočem je poškodovati pri menjavi, zato prosim za pomoč, če je gdo že menjal. (super bi bilo če bi bila kakšna slikica ali pa link če že ta tema obstaja. Hvala vsem uporabnikom foruma.:BigThumbs:
Ja, tista cevka včasih kar zajebava, če ne znaš. Kok se jaz spomnim moraš pritistniti tisto plastiko na katero je nataknjena noter in ven povleč cevko. No tako sem jaz naredil pa je šlo dol.
Seveda tema že obstaja: http://www.citroenar.eu/showthread.php?t=7623&highlight=zra%E8ne+blazine&page=2
Citat od: ModelJT;131334Ja, tista cevka včasih kar zajebava, če ne znaš. Kok se jaz spomnim moraš pritistniti tisto plastiko na katero je nataknjena noter in ven povleč cevko. No tako sem jaz naredil pa je šlo dol.
na obeh straneh...postoji originalno orodje, tole je pa obijevo orodje za puljenje žebljev.... predelano
Citat od: alesz;131342na obeh straneh...postoji originalno orodje, tole je pa obijevo orodje za puljenje žebljev.... predelano
za nekaj časa,potem (https://docs.google.com/file/d/0BwJ8v8hcIsJKNTQ1NGVmYzItM2U3Yy00MzIwLWI3ODMtZmRlNTA5Mjg0ZjRl/edit) brišem...
Vsaka čast, car si.:emot112::emot112::emot112:
sam sem menjal obe zračni blazini 6 mesecev nazaj , menjava je enostavna ko pasulj...
za eno blazino sem plačal 65 euro mi jo je pa naročil moj lokalni prodajalec autodelov in to direktno od citroena
proizvajalca teh blazin se ne spomnim so pa popolnoma iste kot jih dobiš na citroen servisu , ne vem od kje vam takšne cene , ker ko sem imel jaz probleme se vprašal na citroen servis in je bla cena ista 65 euro....
Pravijo da so se v zadnjem času te gume močno podražale.
lep pozdrav...
no pa sem tudi jaz "dočakal" čas ko bo treba zamenjati zadnje "fedre" na mojem c4gp...
Zanima me ali ima kdo kakšne izkušnje z naročanjem teh zračnih vzmeti preko ebaja...pri nas na servisu namreč stane 175 evrov v avstriji pa 162 evrov...
Na ebayu lahko še vedno pritožbo napišeš nad prodajalcem. In če pob ni iz kitajske se da tudi poštnino urediti.
Zdravo.
Ker v kratkem nameravam kupiti rabljenega GP, letnik 08, 1.8 bencinar, ( iz uvoza, ker jih v slo ni) me zanima ali imajo vsi modeli pnevmatsko vzmetenje?
Nimajo vsi, samo tisti z boljšo opremo (Exclusive), pa še tam je za doplačilo se mi zdi.
Tisti z Exclusive opremo, jih imajo serijsko (ni doplačila) in (kar mene zelo moti) se ne da naročiti brez. Sem si v bistvu želel Exclusiva, pa sem zaradi teh mehov (ki radi spuščajo) raje vzel opremo nižje.
mene pa zanima ce se da predelat na navadne fedre
Pozdravljeni. Tudi meni nagaja malo zračno zmetenje. Ko parkiram se po cca 1 uri vsede do konca, če pa ga dvignem ročno na stikalu v prtljažniku do max. višine pa mi ostane in se ne spusti. Ali je kje na kompresorju kakšna stvarca ki jo je potrebno zamenjat da se ne spusti, ker mislim da mora bit napaka nekje v kompresorju,Drugače dobro in hitro dviga..
Citat od: zlatorog;147759Pozdravljeni. Tudi meni nagaja malo zračno zmetenje. Ko parkiram se po cca 1 uri vsede do konca, če pa ga dvignem ročno na stikalu v prtljažniku do max. višine pa mi ostane in se ne spusti. Ali je kje na kompresorju kakšna stvarca ki jo je potrebno zamenjat da se ne spusti, ker mislim da mora bit napaka nekje v kompresorju,Drugače dobro in hitro dviga..
Zanimivo. Sedaj deluje vzmetenje O.K. kot mora.
vem da je že ta tema obstajala ampak imam drugačen problem!Na vsem lepem mi v petek zvečer ni dvignilo zadnjega dela gp4, v soboto zjutraj ga dvigne normalno in se peljem do maribora tam se posede in konec po mukah ga dvignem na gumbeku vendar se na LEVI strani sliši kot da nekaj spušča ( ampak vsede se cal zadnji del vozila ne samo leva stran)!Potem se do doma peljem normalno in med soboto in nedeljo ostane dvignjen do prve vožnje ko parkiram se zopet usede ampak zanimivo da se spusti cel zadnji del zvok puščanja pa se sliši samo na levi - se pravi da to ne more biti blazina? ali pač?
če je imel kdo podoben primer prossim za rešitve, hvala
Nekaj je narobe z zracnim vzmetenjem. Pumpa verjetno ni, ker ga se dviga. Ali so cevke ali pa blazina. Ampak ce se avto posteno posede, potem zna biti kar lepo blazina. Pelji na servis pa ti bodo tocno povedali, kako in kaj.
Teme o težavah z zračnim vzmetenjem sem združil.
Èe boste prebrali vse od začetka do konca boste našli ustrezne odgovore.
V večini primerov gre za puščanje blazin, v nekaterih primerih pa tudi za težave s kompresorjem in lajtengami.
glede na to da sem iz slovenskih konjic in sem do sedaj vozil avto samo mojemu mehaniku (popoldancu)nikdar nisem imel takšnih problemov in sva rihtala samo tekoče stvari me zanimajo vaše izkušnje glede servisnih hiš kdo je boljši Žgajner rogaška slatina ali košak celje
če boš prebral še malo natačneje teme po forumu, ti bo vse jasno, košak je adijooo
ja vidim gledam po netu pa mi ni jasno da ima žgajner tako nizke cene da kr ne verjamem ( menjave zobatega jermena za 205 eur )nima pa maila da bi se naročil in vprašal se za točno moj problem
sem zrihtal 140 eurov pa dve minute dela blazina je bila, pozdravljeni
In to si dal za eno blazino,al obedve...ker cena je spet neka druga.....se ml reklame naredi pa povej kod si to zamenjal
Tole je cena za eno.
Ko prebiram na forumu razne teme na področju zračnih blazin,ne morem mimo dejstva,da so le te popolnoma zanič na vseh avtomobilih CITROEN.Tudi jaz imam isti problem: CITROEN C4 Picasso letnik 2009.V iskanju najboljše(najcenejše) ponudbe sem naletel na razlago,da je CITROEN sam našel novega dobavitelja,ker je tudi njim znano,da so stare blazine popolnoma zanič.Zato je tudi pomankanje omenjenih blazin na trgu.Sedaj pa me zanima ali bi lahko vsi citroenarji,ki so že imeli ali pa še imamo težave z blazinami stopili skupaj in zahtevali popravilo v garanciji.Morda v razmislek vsem uradnim serviserjem CITROEN (verjamem da berejo forum),da bi oni sprožili postopek v matični firmi.Verjetno lažje kot mi posamezniki.Verjamem,da jim je v iteresu,da smo mi stranke zadovoljni z njimi.In to bi bil kar precej velik plus.Vsaj tistim,ki svoje delo jemljejo resno,tudi v korist strank.
lp
Pepi
to boš res zelooo težko izvedel
prvič ker si v sloveniji
drugič ker se francozi naredijo francoze
tretjič tudi na servisu bodo francozi
potem boš pa mogoče že obupal in zamenjal blazine, kmalu zatem pa še pumpo
jaz se ti ne morem pridružiti ker nimam nobenega vrečarja,verjemi pa da bi se ti z veseljem
v tolažbol,pa tudi druge znamke imajo probleme z blazinami
A se mogoče ve kdaj je Citroen zamenjal dobavitelja oziroma proizvajalca zračnih blazin?
Èisto informativno me zanima ali ima moj C4 GP vgrajene še stare zračne blazine (od starega proizvajalca) ali ima mogoče že nove (nov proizvajalec)? Sicer težav zaenkrat nimam, skratka vse OK. Avto pa je star 4 mesece, letnik november 2012.
Jaz sem za, sem jih menjal C4P letnik 2008 prevoženih 170000 menjal obe blazine. Kakovost materiala ni ravno odlika Citroena. So pa precenjne 175 eur ena blazina ni normalno.
LP
menjal sem jo sam doma kupil pa preko kolega na peugeot servisu
Jst sm že obupal nad avtom. Vse sem že zamenjal ampak avto je 4 dni v tedni na tleh in sploh ne ugaša lučke servis. Potem se sam od sebe popravi, je nekaj dni mir in spet isto. :S
Blazine so že od januarja nedobavljive baje! Jao jao Jao... Zdaj nas pa še avstrijci zajebavajo!
Pa ne samo vas...
Ja tako kot pravi ggrega potem sem pa obupal,vendar z to razliko,da jaz sploh ne morem menjati teh prekletih mehov,ker jih nikjer nimajo.Katastrofa za današnji čas.Sramota za CITROEN in vse,ki služijo z njim.Prvič,zadnjič in nikoli več. Ali je možno(je že kdo) vstavil namesto mehov vzmeti?
lp
Si probal v Grosuplju? Tam so mi zamenjali vse, kar se zamenjati da, na koncu še kompresor in končno avto dela kot mora. Tudi jaz sem uprašal, za vzmeti in so mi odgovorili, da se da ventar je potrebno kar nekaj dela...
Citat od: PEPI57;155093Ja tako kot pravi ggrega potem sem pa obupal,vendar z to razliko,da jaz sploh ne morem menjati teh prekletih mehov,ker jih nikjer nimajo.Katastrofa za današnji čas.Sramota za CITROEN in vse,ki služijo z njim.Prvič,zadnjič in nikoli več. Ali je možno(je že kdo) vstavil namesto mehov vzmeti?
lp
zakaj ne naročiš blazin z nemčije,britanije ali pa od kje drugje,saj je samo en konc gume no
kaj pa če bi novo že namočil v glicerin,da ostane dalj časa prožna
Baje je zadeva takšna,da jih v Sloveniji čakajo preko 60,v celi Evropi pa 16000.
Očitno so bile res popolnoma zanič.
Citroen pa jih ima samo 400 komadov na razpolago....za celi svet. ;)
pozdravleni
sem prebirau o blazinah pa je moj problem malo drugačen
saj blazine občasno spustijo v 10 min
potem pa avto malo prepeljem pa problem izgine avto ostane čez noč dvignjen zato mislim da so blazine ok
bi po občutku rekeu da je prej kak ventil ali senzor hin
ma kdo kake take izkušnje
No in sedaj je zadeva rešena.Le te čudežne mehe so mi v četrtek menjali.Po vseh prošnjah,telefonih in mail-ih sem jih končno dobil.Sedaj zopet uživam v vožnji.
lp
Kje si jih dobil in kakšna je cena?
Dobil sem jih pri Selmar Celje,cena 175 eurov komad.Moram priznati,da so se zelo potrudili.
lp
Hvala za odgovor.
alesz upam, da boste to videli in mi skušali pomagati.
Pozdravljeni!
K vam se obračam, ker upam, da mi boste znali svetovati, morda tudi popraviti moj avto.
Sem lastnica citroena c4 picasso 1.6 HDI exlusive, letnik 2009, ki je bil uvožen iz francije. Kupila sem ga konec oktobra, takrat se je slišal samo kopresor, ki pa se je dvigoval vsakič ko sem se vsedla v avto, tudi med vožnjo. V začetku decembra sem menjala desno zračno blazino. Malo za tem je avto začel spuščati piskajoče zvoke, ki prihajajo iz gepeka, točno tam, kjer so tipke za dvigovanje in spuščanje avta. Najprej se je piskanje slišalo samo ko sem speljala, potem tudi vakič ko sem zavila levo ali desno, kasneje je piskalo med samo vožno, zelo pogosto. Na avtocity maribor mi je mehanik rekel, da prvič sliši takšno piskanje in da to zagotovo ni povezano s kompresorjem. Potem sem ga peljala v Rogaško slatino ,kjer sem opravila servis in tam so mi rekli, da bi lahko bil slab kompresor in da naj počakam, da se pokvari. Blazine pa, da naj bi bile vredu. Ko pridem do avta, je ta spuščen do konca, zdi se mi, da je leva stran nekoliko bolj spuščena kot desna, kjer je bila menjana blazina. Ko avto prižgem se še vedno dvigne.
A bi mi prosim lahko svetovali oziroma mi napisali kakšno kontaktno številko, da vas pokličem?
LP, Rebeka
No pa sem tudi jaz včasih s C4 GP 2008, na tleh, potem se spet dvigne, pa spet spusti ....., sikanja ni slišat, na vseh servisih kamor sem klical pa pravijo, da blazin ni mogoče dobiti, da niti ne vejo kdaj bodo, da se pa ni pametno voziti s takšnim avtom, ker gra lahko še kompresor......:Hammer3:, včasih se mi res toži po spačku, pozna kdo kakšno rešitev?
L.P.
Sem zamenjal obe blazini,ampak se mi kompresor še vedno oglaša.Šel na servis in ugotovili na testerju da je RELE KOMPRESORJA.Se da ta RELE zamenjat al kupit nov kompresor,ki ni poceni???????
Pa so ti preverili.če je kompresor vredu...?
Tejle temi (http://www.citroenar.eu/showthread.php?t=7623&page=2)bi tudi bilo mesto tu.....
ne niso.
pozdravleni naleteu sem na čudno oviro zračne blazine za grandeja niso dobavljive nikjer niti na uradnih servisih in zato se je ne da zamenjat ve kdo kje bi jo dobu:
pozdravleni naleteu sem na čudno oviro zračne blazine za grandeja niso dobavljive nikjer niti na uradnih servisih in zato se je ne da zamenjat ve kdo kje bi jo dobu:
:funny34d::Hammer3:
lej po praznikih se pravi 6 maja bom videl če se dajo dobiti iz srbije če jih dobim te obvestim
Prokleta banda avstrijska!
Zdaj so spet naredli biznis, da dobivamo dele iz lagerja v avstriji!!!
ja sedaj me prepričujejo da bi dav avto na fedre 130eur x2
pa ne vem kako se bi to obneslo kaj mislite
Svašta!
problem z blazinami rešen, le posedal se bo malo bolj, osebno nisem za blazine, saj ni tovornjak
Citat od: dadl;157604ja sedaj me prepričujejo da bi dav avto na fedre 130eur x2
pa ne vem kako se bi to obneslo kaj mislite
Na dolgi rok bo sigurno manj stroškov, pa še čakat ti ne bo treba na te blazine. Saj kaj pa je to, ven dajo kompresor pa balzine in zamenjajo s fedri, pa še prostor za normalno rezervno gumo boš imel + že v štartu so fedri cenejši kot blazine. Tele blazine so pa res eden večjih polomov zadnje čase pri citroenu, upam da jih novi nima več.
Ni samo problem pri citroenu z blazinami, tudi v BMW-jih crkujejo.
Èe avto ni v garanciji, je kar visoka cena za fedre. Za švaba sem dal okoli 60 evrov za oba (neoriginal).
@tomaž, mogoče ne gre samo za feder, morda je razlika tudi v roki? Nimam pojma, ampak še vedno ceneje, kot blazine
Razlika je v tem, da je tisto verjetno cena za original feder. Razlike v premi pa ni. Sem pa pogledal na service.citroen in imajo zadnji amortizerji drugačne kataloške številke. Èe so pa drugačni pa ne bi vedel.
Citat od: ModelJT;157626Razlika je v tem, da je tisto verjetno cena za original feder. Razlike v premi pa ni. Sem pa pogledal na service.citroen in imajo zadnji amortizerji drugačne kataloške številke. Èe so pa drugačni pa ne bi vedel.
Razlika je v tudi tistem nosilcu (do številke OPR 12109, od 12110 naprej je enak kot pri zračnem vzmetenju, samo to verjetno ne igra kake velike vloge tukaj), ki je označen na sliki pod št. 2, pa pri vzmeteh sta verjetno v ceni všteta še del 5 in 6.
Ampak v tem koncernu so res "genialci".
Imajo zanesljivo rešitev v obliki prave hidravlike (seveda dražje za narest) - pa tudi na samo eni premi bi šlo (so dokazali na nekaterih P405) - ampak ne ... dajmo tiščat zračne blazine ... Ki vsem po spisku crkujejo.
Renault je že v 90ih ugotovil, da je to promašaj in jih v prenovljeni različici Safrane ni več ponujal ...
Ma to tudi meni ni jasno. Zakaj hudiča blazine če imajo hidravliko v bajti... Vsaj opcijsko bi jo lahko ponudili tako kot pri C5.
Ja svoje mnenje sem napisal - verjetno je en klinčev kompresorček za zrak + 2 gumijasta meha bistveno ceneje kot bunke, hidravlična pumpa, olje, ipd ... Z malo zlobe bi rekel - da je pri pravi hidravliki že tisti liter ali dva LDSa dražji od komplet zračnega vzmetenja. Pa sploh ne bi daleč od resnice brcnil po moje :S
vse to ste lepo povedali ampak zanima kako je potem pri obteženem avtu z regulacijo prednjih luči???
počakajte do 6 maja pa bomo mogoče zadevo uredili
Èav
Sicer sm zagrižen hidravličar... (xantja, c5 /1, a picaso grande je naredil velik vtis na mene... )
Na kaj moram paziti pri nakupu letnika 2010 ... Blazine verjetno. Kako jih sprobam? Hvala!"
170 eur pa sem dobu končno blazino
pa je za nekaj časa spet mir (vsaj upam)
170 za eno al obe ?????
Bo tole kar za eno.
Sem zamenjal blazine (ena fuč, druga po letu in pol slaba) z klasičnimi amortizerji, strošek amortizerjev in nekih dodatnih nosilcev za obe strani je enak strošku ene blazine z zamenjavo, pa še upam da bo dolgo dolgo mir :)
zdravo a je ze kdo probal namesto zracnih blazin montrirati navadne vzemti
ogorazd, v temi nedobavljive zračne blazine.
Evo še link: http://citroenar.eu/showthread.php?t=10147&page=3
Prodam dve Zračni blazini za C4 GP.Rabljeni dober mesec.
Citat od: OGORAZD;161942Sem zamenjal blazine (ena fuč, druga po letu in pol slaba) z klasičnimi amortizerji, strošek amortizerjev in nekih dodatnih nosilcev za obe strani je enak strošku ene blazine z zamenjavo, pa še upam da bo dolgo dolgo mir :)
Zelo vesel bi bil za kakšen namig, kje bi mi naredili takšno menjavo za amortizerje.
Ne vem sicer kako tekoče se tole odvija na forumu, ampak problem je, ker jutri odhajamo na morje in me je danes avo presenetil s "suspension fault". Kasneje se je spet normalno dvignil. So te blazine še vedno takšna eksotika za dobit?
Pozdravljen,
do jutri bo pomojem težka, premalo časa bo. Tudi v slučaju, da imajo dele na zalogi, je vprašanje kako je v soboto prit "mimovrste" na servis.
Verjetno je sobotni urnik tudi krajši.
Ker je čas dopustov, je tudi na forumu obisk manjši, tako da čakat mnenje, bo danes prepozno.
Najboljše, da pokličeš servise okoli tebe, pa vidiš kakšno je stanje >
http://www.citroen.si/domov/#/iskanje-prodajna-mesta-citroen/rezultati/ (http://www.citroen.si/domov/#/iskanje-prodajna-mesta-citroen/rezultati/)
(Pokliči Jerovška, ali Jenkota, če je kaj na zalogi, mogoče ti pomagata)
Uspešno reševanje
Živjo in hvala za odgovor,
Zadeva je takšna. Nikjer nisem zasledil navodil, kako so fantje zrihtali menjavo zračnih blazin za navadne amortizerje. Sam imam to možnost narediti še danes, pa me malocskrbi kako se bo na to odzval računalnik avtomobila. Kakšen nasvet?
(čas dopustov, vročine, pa je dosti naših "forumskih majstrov" zunaj)
Èe imaš menjavo na servisu, potem verjetno ne bi smelo bit težav predvidevam.
Verjetno pa je potrebno potem tudi v računalniku kaj izklopit, da avto ve da nima več kompresorja.
Tukaj je lep quote iz angleškega bloga:
"And the irony is this fault isn't with relatively inexpensive cars. Oh no. Buy a lower-spec C4 Grand Picasso and you'll have to get by on regular old reliable springs in your suspension. It is only us twits who have bought the more expensive Exclusive model that have to put up with this airbag fuckwittery. So we're paying for the privilege of having a suspension that is putting the safety of our family on the line while Citroen continues the lie that this is merely wear and tear. That's bollocks Citroen and you know it."
http://www.harryneary.com/suspension-of-disbelief-citroenuk#.UfzZupIwd8E
PS:...sicer pa, dopust je pomembnejši. Gremo do Zadra kar bo, pa bo. Mam ta ober asistenco tko da hudega ne bo.... (razen jambranja z desnega zica hahaha).
Tole zna bit ugodna rešitev. Verjetno bom poskusil, pa poročal. V kolikor je bil kdo že poizkusni zajček, pa naj poroča:
http://www.eurocarcare.net/rear-suspension/ecc5102gn-coil-spring-conversion-kit.html
Citat od: OGORAZD;161942Sem zamenjal blazine (ena fuč, druga po letu in pol slaba) z klasičnimi amortizerji, strošek amortizerjev in nekih dodatnih nosilcev za obe strani je enak strošku ene blazine z zamenjavo, pa še upam da bo dolgo dolgo mir :)
Prosim te, če nam napišeš kaj več o menjavi blazin za fedre na tvojem C4. Kdo, kje, cena, kateri deli, kaj je z računalnikom, itd.
Hvaležni ti bomo.
:emot112:
Možna rešitev: http://www.eurocarcare.net/rear-suspension/ecc5102gn-coil-spring-conversion-kit.html (http://www.eurocarcare.net/rear-suspension/ecc5102gn-coil-spring-conversion-kit.html)
.jpg]http://www.eurocarcare.net/user/products/c4grandpicasso[1].jpg (http://www.eurocarcare.net/user/products/c4grandpicasso%5B1)
Trenutno (avgust 2013) se blazine dobi skoraj povsod. Cena na koncu Tržaške pri Dinoconti Trst 140€, dobava Express in prej kot v 24h (drugače, če čakaš 10 dni je še nekaj ceneje), tel. +39 040 830 336 in potem še 4, Merlak nekje vmes, do nekaterih pooblaščenih čez 180€/komad. So pa to blazine druge, izboljšane generacije.
Meni je crknila ena blazina,vendar sem menjal obe.Tako,da še imam eno rabljeno.Èe jo gdo rabi naj mi pošlje privat sporočilo.
lp
Meni je tudi ena spuščala. Evo, lahko sestaviva komplet starih blazin, mogoče za koga toliko, da usposobi avto. Vendar sta obe stari in lahko drugi dan spuščajo in običajno se tako ne dela. Menja se obe, tako kot ležaje, diske, bate, itd tudi, če je še kaj uporabnega. Na pooblaščenem servisu v Kopru (Avtoprim) me je prišlo testiranje in ugotavljanje napake, menjava obeh, izkaz o kvaliteti avta, testna vožnja, vse skupaj 39,40€.
Citat od: Milan48;165280Na pooblaščenem servisu v Kopru (Avtoprim) me je prišlo testiranje in ugotavljanje napake, menjava obeh, izkaz o kvaliteti avta, testna vožnja, vse skupaj 39,40€.
Tole 39,40€ je verjetno napaka, ane :). Èe je to cena za vse kar si napisal, jih grem menjat takoj, četudi sta obe blazini še dobri :BigThumbs:.
@mailman:
To je ocitno cena brez blazin - o le-teh je pa tudi ze napisal, kje jih je nabavil.
jst mam skoraj nove rabljene 2 meseca.
No da še jaz malo pojamram, moj C4 picasso je bil po enem dnevu nedelovanja spuščen na tla to se mi je danes zgodilo drugič v dveh tednih zato sem danes avto odpeljal na servis kjer so tudi meni dignosticirali slabo desno zračno blazino. Cena ene nove je 178€ + delo, ker je tudi druga v slabšem stanju bom menjal obe :/. Upam, da bo sedaj za nekaj časa mir, po eni strani prav pogrešam moj star Fiat ,kjer v 6-ih letih razen EGR ventila nisem menjal nič :)
Zdravo,
obstaja kaj s čimer bi lahko vplival na daljšo življensko dobo blazin. Imam že zamenjane, pa malo študiram, kako če sploh, se jih vzdrževati. V mislih imam npr., da bi jih lepo dal v najvišji položaj, jih lepo očistil in namazal z glicerinom, kot to delam z tesnili na avtu. Mislite, da bi imelo to kaj "haska"? Èe ima še kdo kak predlog, na plan z njim!
Pozimi spereš sol z njih?
To sigurno ne more škoditi, vsak nesnaga na blazinah jo verjetno sčasoma lahko poškoduje od zunaj, sol pa je sploh agresivna. Je glicerin najboljše s čimer lahko mažeš gumo?
glicerin ali silikon, kaj je bolje je težko rečt
Načeloma je boljši silikon, glicerin baje laho povzroči razpoke na gumah ob mrazu (tako pravi moj vulkanizer, ki odsvetuje mazanje katerekoli gume z glicerinom).
Jaz npr uporabljam za vsa gumjasta tesnila na vratih silikonski sprej.
Ja, ena blazina je pri Dinocontiju takoj za mejo v Škofijah 140€, menjava obeh, kot sem napisal, pa skoraj 40€.
Ravnokar me je klical mehanik in mi sporočil da je zamenjal obe blazini in ščistil kanale za odtok vode, skupaj 405€.
Za kakšne kanale gre to? Jih je potrebno čistiti preventivno, da se podaljša življenjska doba blazin?
Lp
Kanale za odtok vode - v primeru dežja, če jih imaš zamašene ti voda vdre v avto in imaš poplavo, zato je potrebno kanale ščistiti in potem ti voda spet odteka kamor je treba :) Ista zgodba se je dogajala že pri xsari picasso. Ni pa to nič v povezavi z blazinami.
Opazil sem, da v vezi menjave blazin nekdo omenja tudi čiščenje nekih kanalov za vodo. Za kakšne kanale gre to? Jih je potrebno čistiti preventivno, da se podaljša življenjska doba blazin? Ali sploh nimajo veze z blazinami? No, v glavnem me zanima kje so ti kanali, da jih preventivno sčistim :BigThumbs:
Lp
Zadnji stavek preberi :)
http://www.citroenar.eu/showpost.php?p=166674&postcount=21 (http://www.citroenar.eu/showpost.php?p=166674&postcount=21)
Pomojem so to kanali za odtok vode, pod vetrobranskim steklom ... če se zamaši, priteče nekam v kabino ...
Aha hvala za " usmeritev". Pa sem šel še gledat tja, pa nisem videl odgovora. Kako sčistiti te kanale, s kako dolgo žico mogoče, je treba pod avto ali kako drugače? Imam vprašnje kot en zvedav otrok :)
Verjetno kar od zgoraj ... bo napisal eden, ko je na C4-ki že to delal.
Èe gledaš pod robom vetrobranskega stekla, so kake mrežice, pa listje in umazanija nekje okoli. Saj če zlivaš vodo po šipi, potem steče nekam dol in pride ven nekje pod blatniki, pri vratih. In če je tu zamašeno, umazano, lahko hitro voda zavije kam v kabino.
Tako je to so kanali za odtok vode pod vetrobranskim steklom :) Sam sem peljal na servis. Računano je bilo delo po normativu - 50 min X cena ure, ki je različna.
Zanim me, če mogoče kdo ve, na koliko pogosto naj bi se vklapljal kompresor za zračne blazine pri normalnem obratovanju? Meni se po menjavi blazin vklaplja vedno ko pridem v avto in dam kontakt - cca 2X dnevno... ali je to ok ali bi moral sistem zdržati več časa brez polnjenja . Opažam namreč tudi da je leva stran po enem popoldnevu nekoliko nižja od desne.
Hvala za odgovore in pomoč.
V 48 urah se ti lahko posede za 7 mm........ (https://docs.google.com/file/d/0BwJ8v8hcIsJKNTQ1NGVmYzItM2U3Yy00MzIwLWI3ODMtZmRlNTA5Mjg0ZjRl/edit?usp=sharing).
torej bom moral jutri nazaj poklicat servis ker na občutek se posede toliko že prej. Hvala za info.
Citat od: zakl;167056Zanim me, če mogoče kdo ve, na koliko pogosto naj bi se vklapljal kompresor za zračne blazine pri normalnem obratovanju? Meni se po menjavi blazin vklaplja vedno ko pridem v avto in dam kontakt - cca 2X dnevno... ali je to ok ali bi moral sistem zdržati več časa brez polnjenja . Opažam namreč tudi da je leva stran po enem popoldnevu nekoliko nižja od desne.
Hvala za odgovore in pomoč.
Jz imam avto že 2 leti in včasih se mi vklopi kompresor 1x ali 2 x na dan, včasih pa je ok tudi 3 ali 4 dni. Dokler je tako se ne sekiram.
Citat od: wragec;167140Jz imam avto že 2 leti in včasih se mi vklopi kompresor 1x ali 2 x na dan, včasih pa je ok tudi 3 ali 4 dni. Dokler je tako se ne sekiram.
Pri mojem C4 GP (star slabo leto) je tudi nekako tako. Na videz pa avto tudi nikoli ni povešen oziroma spuščen. Mislim pa da tako mora biti in je to popolnoma normalen način delovanja.
V vsakem primeru mora stat naravnost,glede levo desno.Je pa mogoče tale čas malo specifiæen,ker je razlika temperatur glede na noč in dan kar precejšnja in posledično tudi nihanje tlaka v sistemu.Je pa v PDF opisano,če se hoče kdo izobraževat...................
No danes zjutraj sem pomeril višina od tal do roba "blatnika" je bila na levi strani 69cm na desni 70cm torej se je leva stran "spuščala" za cca 1cm več kot desna v cca 14-ih urah. Moram preverit ko pridem domov koliko je višina ko so obe strani napolnjeni. pdf sem se lotil prebirat, zadeva je zelo zanimiva za branje in jo priporočam.
1cm razlike med levo in desno je lahko tudi normalno...saj če greš merit kak drug avto ugotoviš da so tolerance.
...končno dovolj teh blazin in nezanesljivosti. Nisem prepričan, če se mi da opisovati kako zelo na jetra so mi šle okvare zračnih blazin zadnjega vzmetenja na C4 Grand Picasso. Zadnjič mi je narastel pritisk, ko mi je avto sedel do podna v petek zvečer, dan pred dopustom.... ja naložen in pripravljen za pot. Za nameček v soboto ni nikogar, ki bi ti prodal zračno blazino. Verjemite mi, da bi avto potreboval kleparja, če ne bi bilo blizu žene.
Po urah brskanja po internetu in iskanju rešitve sem jo potem povsem po naključju našel kar na "domačem pragu". Jernej iz Avto Detr mi je lepo predlagal konverzijo teh po%nih blazin na navadno vzmetenje. In smo to izvedli.
Avto je re morda nekoliko trši (nič zoprnega), vendar to odtehta vsako minuto, ko sem upal, da se ne bom z njim vlekel po tleh. Fantje na servisu porihtajo računalnik, da je vse kot mora biti, nobenih nadležnih lučk in nič zoprnega "brrrrrrrrrrr" ko se avto dviguje.
Cena? Cca. 350€ komplet z delom vred. Èe računaš vsako menjavo blazine 200€, se ti račun kaj hitro izide. Plus zdaj prodam nekaj odvečne robe v avtu (1 praktično nova blazina, kompresor, senzor).... jebemtiš človek lahko še zasluži a ne? :)
Lep pozdrav,
Simon
To res ni veliko denarja, imaš pa potem mir. Pa še kakšen del, ki ga ne rabiš več lahko prodaš tistim, ki ostajajo na blazinah...
Možno, da je sicer že kje pisalo...
Kako pa pri taki konverziji rešijo avtomatsko nastavljanje višine prednjih žarometov? A zadeva potem še vedno deluje avtomatsko?
Hvala za odgovor
StefZ, tudi mene je to skrbelo, pa baje senzor ni vezan na vzmetenje. Ti ne znam povedat kje se nahaja, ampak zadeva deluje.
Te njihove blazine so živo sranje. Jaz sem moje menjal lani ko je bil avto star cca 3 leta in imel 64.000 prevoženih km. S citroenom se nisem mogel nič zmenit niti po grožnjah odvetnika s tožbo ne.
Me je pa vsaka blazina stala 150 EUR.
Pozdravljeni,
imam težave z višino avtomobila(zračne vreče-itak). Ko je prazen se dvigne preveč, ko odpreš vrata se spusti na normalno višino, potem ko se odpelješ pa spet dviguje. Dvakrat se mi je že zgodilo, da je bil zjutraj čisto na tleh,in ko odpreš vrata se pa začne dvigovati na normalno višino. Ko sem ga peljal k mehaniku se itak ves dan ni premaknil niti za 1mm. Na računalniku ni nič videti. Vreče so vredu. Ali je kdo že imel podobne težave? Senzor za višino? Mraz?....
Hvala
Pozdravljeni vsi!!!!!
Razmišljam o nakupu C4 Grand picasso, pa me zanimajo vaša mnenja o tem avtomobilu. Vzel bi avto do 2 leti starega, diesel, se pa še odločam glede menjalnika(avtomatski ali ročni). Ko gledam po avto-netu, me bega tudi poraba. Za isti model avtomobila so navedeni različni podatki o porabi. Predvidevam, da avto z avt.menjalnikom ima malo večjo porabo.
Skratka veliko bi mi pomenila vaša mnenja, in pričakujem pozitivna in negativna.
Vsem pa želim lepe praznike!!!!!!
lp, Ivan
Èe bi jaz kupoval skoraj nov avto, definitivno bencinar in not namontiro plin, pa ročni menjalnik.
Glih prejšnji teden, mi je en lastnik GP povedal, da avtomatski menjalniki precej crkujejo.
No tako informacijo sem dobil jaz.
Citat od: ivanusicnm@gmai;173549Pozdravljeni vsi!!!!!
Razmišljam o nakupu C4 Grand picasso, pa me zanimajo vaša mnenja o tem avtomobilu. Vzel bi avto do 2 leti starega, diesel, se pa še odločam glede menjalnika(avtomatski ali ročni). Ko gledam po avto-netu, me bega tudi poraba. Za isti model avtomobila so navedeni različni podatki o porabi. Predvidevam, da avto z avt.menjalnikom ima malo večjo porabo.
Skratka veliko bi mi pomenila vaša mnenja, in pričakujem pozitivna in negativna.
Vsem pa želim lepe praznike!!!!!!
lp, Ivan
Dobrodošel!
Poglej malo po obstoječih temah o C4 Picasso in Grand Picasso pa boš izvedel vse kar bi rad.
Porabe na avtonetu so bolj take informativne, jaz jih ne bi preveč resno jemal. C4 GP ima na izbiro samo robotiziran menjalnik, ki je samo ročni menjalnik, ki ga upravlja računalnik. Da bi se prav kvaril nisem slišal, samo radi začnejo cukat pri prestavljanju. To lahko delno rešiš s tem, da med prestavljanjem malo spustiš plin in ga potem ko prestavi dodaš, drugače pa se nadgradi software na računalniku.
Pri stricu imel je opala, pa je tudi med menjavanjem cukal, pa se ni preveč obremenjeval s tem, pa mu je menjalnik v roku leta in pol pobralo, tak da je moral menjat z drugim.
Vzrok, zamašen nek filter olja v menjalniku, ter nikoli ni menjaval olja.
No to je bilo na oplu, tolko za info.
A kdo kaj ve glede zračnih blazin na tem avtu?. Baje je to "hiba" na tem avtu.
PREBERI OBSTOJEÈE TEME!!!!
prosim
Zdravo,
danes smo z družino hoteli it na en izlet in ko prižgem avto napiše "Suspension Faulty"... Najprej pogledam obe zadnji gumi in vidim da je avto na obeh straneh normalno dvignjen. Odprem prtljažnik, držim gumb za dvig podvozja, enkrat zapiska, kompresor se pa ne vključi. Nato pritisnem tipko za sputit podvozje in se zgodi isto... Odklopil sem tudi akumulator vendar je napaka še vedno prisotna. Je imel še kdo isti problem in koliko ga je prišlo popravilo? Kakor sem prebral forum je najbrž crknil kompresor ali rele kompresorja... :S
Ne vem ali je to normalno ampak avto se mi je vedno ko sem zaprl vrata napumpal na določeno višino ko pa sem se nehal vozit in ko sem zaprl vrata se je pa spustil vedno za nekaj cm nižje.
Je to normalno pri teh blazinah?
Lp,
Peter
Zdravo še enkrat :)
rabil bi mnenje nekoga ki se spozna na zadnje vzmetenje ali pa je naredil konverzijo iz pnevmatskega vzmetenja na fedre. Ravnokar sem klical na Adel avtodele in mi je povedal da ima na zalogi fedre za zadnje kolesa za mojega C4 GP po 66€/kom vendar pa so ti fedri "zaprti" v ohišju in ima na vrhu in dnu ušesa da jih privijačiš (kakor sem ga razumel). Kakor pa sem gledal na http://www.eurocarcare.net/rear-suspension/ecc5102gn-coil-spring-conversion-kit.html poleg vzmeti dobiš še 2x Spring seats in 2x Bump stops pa me zanima ali bi te vzmeti pasale na mojega C4 GP?
Èe je možno bi vas prosil za hiter odgovor, ker bi moral mojega konjička čim prej usposobiti za vožnjo.
Lp,
Peter
Zdravo, ravnokar sem bil pri serviserju in ko izstopim iz avta in zaprem vrata zaslišim da se je kompresor vžgal in napihnil blazine... Serviser ga je priklopil na računalnik in v arhivu pisalo da je napaka releja. Se je komu že to zgodilo? Naj pričakujem v kratkem totalno odpoved releja in menjavo krmilne enote?
Je kdo že poskusil zamenjat rele v krmilni enoti?
Hvala vsem za odgovore.
Lp,
Peter
Živijo.
Naš C4 grand Picaso se noče več dvignit, verjetno sta šli blazini. Ker jih imamo poln kufer, jih želim ven vrečt in namesto njih dati not navadne fedre.
Ker pa nočem celo premoženje pustit na servisu me zanima če ima kdo kakšen kontakt kakega serviserja ki bi mi to naredil v okolici lj ali v lj.
lp
Saša
malo pobrskaj po forumu, pa boš našel odgovor
No po pregledu na servisu naj bi šel RELE, oziroma je nekaj narobe z kompresorjem, točne napake niso zaznali.
Pregledala sem forum in nisem našla nobenih novejših informacij kam bi lahko peljala avto da, mi ven dajo blazini in kompresor, ter da mi not vstavijo amortizerje.
Za te informacije se priporočam.
Se mi zdi da bi me ta menjava stala manj, kakor popravilo kompresorja oz mogoče celo zamenjava.
Po neskončnem brskanju po netu sem naletela na Citroen servis Jerovšek Grosuplje.
Zamenjavo iz blazin na amortizerje bi mi naredili za 220 e (amortizerji in delo), pa me zanima če je kdo to že delal pri njih. In seveda kakšne so izkušnje, sicer jih po raznih forumih kar hvalijo.
lp
Saša
Jerovšek je super! Sem peljal iz Celja avto k njim na popravilo...
Ja Jerovšek je pravi. Iz cele Slovenije vozijo k njemu. Korekten odnos, odlična usluga v glavnem tako kot mora bit. Priporočam.
Prej pokliči pa imej zraven sebe vin.
Citat od: xpuser;219827Prej pokliči pa imej zraven sebe vin.
:gimme_money:
Rebulo, Metliško Èrnino, Teran, Merlot, Malvazijo, Modro Frankinjo, Cviček...?
He he valda Cvič'k če je pa govora o Dolenjskem področju...
Je prevroče za kaj drugega razen za špricar. Seveda smo na citroen forumu tako da z vinčkom iz spara za 85c liter in navadno vodo s pipe.
Ne najdem dovolj besed za prehvalit Jerovšek servis, enostavno so me vrgli na rit. Moj avto je vzel preko vrste (redno bi bila na vrsti šele 24.6), takoj mi je povedal kaj se splača delat in kaj ne.
Menjava blazin bi me prišla ena 170evr. Popravilo motorja oz kompresorja okoli 800evr. In mi je lepo svetoval da je bolje da se odločim za fedre.
Točno to sem se odločila, računali so mi (z delom in deli) 189.evriv.. Halooo v avtotehni Vis bi zagotovo celo premoženje pustila za isto delo. Gospod je bil še tako zelo prijazen da mi je zastonj preprogramiral luči, da se ob prižigu avta same prižgejo, (ker je opazil da je to družinski avto poln otrok in psov, in je predvideval da velikokrat pozabim prižgati luči - ni se zmotil), nato mi je še preprogramiral konzolo za klimo, tako da imam zdaj pri vozniku ves nadzor in ni več vsaka zase...res nisem mogla verjet. Avto je bil k njim pripeljan v torek ob 17, v sredo sem ga dobila popravljenega ob 16,30.....
Mislim da bo od zdaj naprej to edini servis ki bo skrbel za moj avto!!!!
Lepo da še obstajajo dobre izkušnje!:BigThumbs:
Ali kdo ve kako se znebim SERVIS lucke ko sem odstranil napihljive balone ter dal namesto njih vzmeti.
V diagboxu sem odstranil Pneumatic susp... in ko celotni pregled naredi, na napake v sistemu, nic vec ne prikaže pneumatic suspension. Ampak ko startam mi vedno klikne servis in napise suspention fault. Odlkopil sem kompresor . Odklopil sem Ecu za voznikovim sedezem. Ne vwm kaj naj se naredim.
https://goo.gl/photos/oXKGECb4ivX4ACPA6
Napake si vse pobrial?
Preveri še na FrenchCarForum, mogoče je kdo že opisal konverzijo.
Napake pobrisal.
Izvedel, da ima ABS tudi notri zapisano konfiguracijho avtomobila, kjer sem izbral:
LEFT hand drive without sus.and without start and stop.
Ampak še vedno ne dela. servis lučka še kar gori.
Še vedno mi BSI najde, da ne more govoriti z HIGH senzorjem. Kar pomeni, da moram v BSI poiskati nekje funkcijo in izklopiti "pneumatic suspension".
Ampak sem vse pregledal in ne najdem in ne najdem....
pa še tole
Naj še povem svoj del. Sem lastnik uvoženega C4GP letnik 2012. Zadnji mesec je bil vsakič ko sem prišel do njega zadaj počepnjen in sem klical na servis avto-city. Pa pravijo poglejte akumulator. Zamenjam akumulator...kaj res mora stat 205 eur (euroton exide)?
No popoldne isto, pridite bomo priključili avto na tester. Nato pa sem se odločil da malo pobrskam po forumih in naj pohvalim AVTO CENTER JEROVŠEK v Grosuplju. Naročen in na vrsti na minuto, celoten strošek 185€. Še na testno vožnjo so me peljali, kar se mi je zgodilo prvič.
Tako da razmišljam da bom vozil avto na servis v Grosuplje kljub temu da sem iz Mb in da se mi je včeraj skoraj zmešalo na cesti...
Hvala lepa in priporočam
imam novo tezavo z blazinami in sicer se mi cez noc avto spusti dol. Zjutraj zazenem, blazine se napolnijo in tako grem naprej. Zanimivo je da se enkrat spraznijo enkrat pa ne, torej zanima me ali so blazine fuc ali je kaj drugega...slaba baterija - stara 2 leti... na servisu sem ze bil in pravijo da so 99% da so blazine, ceprav pravijo da ni bilo vidit ko so pogledali. Kompresor je ok. Za info blazine trenutno niso dobavljive (poklical sem vec servisov, ostane mi se italija jutri)
Citatpravijo da so 99% da so blazine, čeprav pravijo da ni bilo vidit ko so pogledali
....ne moreš videti,blazine lahko preiskusiš le po vukanizersko.Snameš, raztegneš in napolniš potem pa v vodo.Nekako po pravilu pušča v dvojni gubi.......
http://www.citroenar.eu/attachment.php?attachmentid=47205&d=1320497438
http://www.citroenar.eu/attachment.php?attachmentid=47206&d=1320497438
no saj se mi je zdelo da je tako. Hvala za odgovor. v kolikor jih jutri ne dobim v italiji gredo gor fedri in bo mir :)
Načeloma ni noben del pri Citroenu dobavljiv. Se mi smilijo serviserji , ki niso nič krivi. V Avstriji so deli baje dobavljivi. Tudi sam imam avto na prisilnem dopustu.
to je neverjetno in nezaslišano
Saj vem. Avto se mora vozit.
ja kot zgleda bo tudi moj. Zaenkrat se se dvigne, koliko casa se pa bomo vidli... v italijo sem klical in je tudi nedobavljivo do nadalnega...
Izgleda da bo zadeva z dobavami rešena, danes so bile dobavljene in zamenjane.
Citat od: DONSIDI;156652L.P.
Sem zamenjal obe blazini,ampak se mi kompresor še vedno oglaša.Šel na servis in ugotovili na testerju da je RELE KOMPRESORJA.Se da ta RELE zamenjat al kupit nov kompresor,ki ni poceni???????
Pa kje je ta RELE od kompresorja...lokacija...lahko slikco...THX
http://www.citroenar.eu/showpost.php?p=131347&postcount=59
Euroton ima veliko stvari 50% ali več dražje kot drugod.
c4 grande picaso2.0hdi letnik2010 ,odpovedalo je zračno vzmetenje.Snel sem kompresor,ga očistil ,zamenjal ščetke in preizkusil elektromagnetne ventilčke in ta del deluje kot mora.Oba senzorja za višino delujeta,toje pokazal tester.Komresor se da zagnati s testerjem a ventilčki ne odprejo. Varovalka pod armaturo f10-15a je cela,varovalka f14 -30a v motornem prostoru tudi.Možno da je napaka v enoti za voznikovim sedežem a ne vem kako ugotoviti.Prosim za kakšen nasvet ali namig kje in kako naj iščem.lp
https://drive.google.com/file/d/0BwJ8v8hcIsJKNTQ1NGVmYzItM2U3Yy00MzIwLWI3ODMtZmRlNTA5Mjg0ZjRl/view?usp=sharing (https://drive.google.com/file/d/0BwJ8v8hcIsJKNTQ1NGVmYzItM2U3Yy00MzIwLWI3ODMtZmRlNTA5Mjg0ZjRl/view?usp=sharing)
hvala za pomoč
zamenjal sem še krmilni računalnik ,kompresor še kljub vsemu molči.Očitno ne bo drugo ,kot naložit na avtovleko in odpeljati na servis,če mi kdo pove kje naj kupim set vzmeti z nastavki ,jih zamenjam.lp hvala
S testerjem pojdi v meni in vzpostavi tlak v vrečah......če ti sedi na tleh je v varnostnem izklopu......
hvala
s testerjem mi je mehanik vklopil kompresor a se hitro izklopi,ker se ne odprejo ventilčki za dovod zraka v blazine.Ko sem popravil motorček sem ga preizkusil direktno z akumolatorja in je delal bp tako sem tudipreizkusil vse tri ventilčke in je pihnilo iz njih,kot sem že napisal sem zamenjal krmilni računalnik ,ko smo merili senzorja za višino so se vrednosti spreminjale,varovalke so obe cele,na konektorjih modula sta dva plusa.zjutraj ko sem odklenil z daljincem auto se je kompresor zagnal,a ker ventilčki ne odprejo se izklopi.avto je hčerkin ,jaz sem elektro faha ,a ne elektronik,živim v radljah ob dravi a nekih umetnikov ravno ni ki bi citroene obvladali.ali mi lahko kdo pove kje kupiti set vzmeti za predelavo.
Jaz sem menjal na uradnem servisu, cena 200 evrov (material+delo). Avto se obnaša praktično enako, le če je zelo naložen je z blazinami bolje.
Èe je kompresor naredil prevelik tlak se tudi ventilčki ne bodo odprli, sploh ko so stari. Star problem pnevmatike.
gs club na katerem servisu so ti zamenjali blazine za vzmeti
Jerovšek Grosuplje
danes sem bil na citroen servisu na ravnah-dobja vas in tester je pokazal napako na ventilčkih ,čakam na drugi kompresor.
A ni nekdo enkrat tu napisal, da je najboljše klasiko dati notri.
ZAMENJAL KOMPRESOR ,njegov računalnik,preizkusil z drugim senzorjem sredinskim in desnim in tema.Ali se mora stvar zagnati sama ali s testerjem.Èe kdo stvar pozna prosim za nasvet
Èe lahko zasmetim.... Kako dolgo vam držijo blazine? Je to 2, 3, 4,.. 10 let ?
Original pa tudi 'nachbau'?
V zadnjem letu mi je namreč stanje od tega, da skoraj nikoli nisem slišal kompresorja, prišlo do tega, da mi se skoraj vsako jutro 'polni', občasno še med vožnjo.
Vidnega posedanja sicer ne opažam, meril pa še nisem.
Nazadnje sem bil pozoren ob 50kg naloženih v prtljažniku cca slaba 2 dni, na oko nisem zaznal posedanja.
Verjetno lahko kar počasi računam na menjavo, blazine so stare 6let.
Torej kako je zdaj z menjavo fedri, amortizerji namesto teh blazin? Glede na to, da vem koliko stanejo blazine in kompresor in koliko j e klasika cenejša, bi to bilo zanimivo?
"klasika" s stališča cene morda ja, glede na vožnjo pa ne... razlika je očitna, sploh, ko je avto malo bolj naložen...
Naloženost gor, ali dol. V večini časa se samo voznik, ali največ sovoznik vozita. Pa ne boš drv prevažal v C4 picasso.
zakaj ne? Drva, tlakovce, strešno kritino, keramične ploščice, rezervne dele avtomobila, ovce.... you name it.
Valda rabiš velik prtlažnik zato da daš not kaj več kot dve vrečke s tiktak blagajne.
To je za Navaro, ali Hilux, kar se tiče teh umazanij. C4 PICASSO, pa je gospod.