Podjetniški avto leta
Dve nagradi za znamko CITROËN
Podjetniški avto leta - dve nagradi za znamko CITROËN. Znamka CITROËN je letos osvojila dve trofeji na novem izboru Podjetniški avto leta, ki sta ga 1. julija organizirali reviji L'Automobile in L'Entreprise. V obeh kategorijah – osebna vozila in lahka gospodarska vozila – je bil nagrajen po en model znamke Citroën.
Tako je v kategoriji "osebna vozila" že tretjič nagrajen avtomobil CITROËN C5. CITROËN Berlingo je bil na drugi strani kot "lahko gospodarsko vozilo" nagrajen drugič. Dve priznanji, ki pričata o izvrstni prilagojenosti izbora vozil CITROËN trenutnim potrebam velikih kupcev.
C5 in Berlingo, referenčni vozili za profesionalne kupce
Avtomobil CITROËN C5, ki je na trg prišel aprila 2008, je pri podjetjih doživel izjemen uspeh. C5 se s približno 25 % tržnim deležem v zgornjem srednjem razredu na področju prodaje pravnim osebam v Franciji trenutno uveljavlja kot vodilno vozilo v svojem razredu. Glede na čas, ki ga profesionalni uporabnik preživi v svojem avtomobilu, je jasno, da nagrada priča o udobju, ugodju v vožnji, zanesljivosti in dinamičnih lastnostih vozila C5.
Po zaslugi popolne in skladne ponudbe gospodarskih vozil je znamka CITROËN zgled na tržišču. V Evropi kar eno gospodarsko vozilo od osmih nosi znak znamke Citroën. Dobro leto je minilo od začetka prodaje vozila CITROËN Berlingo, ki ga zaznamujejo številne prednosti, privlačne za profesionalne uporabnike: prostoren potniški prostor, nove funkcije na področju udobja, prestižen stil ... Z voziloma Nemo in Berlingo znamka CITROËN tudi sicer zaseda vodilno mesto v tem razredu na področju prodaje podjetjem v Franciji.
Prodaja vozil CITROËN podjetjem, rezultati na srečanju in poseben izbor vozil
CITROËN je druga znamka na trgu na področju prodaje podjetjem (brez kratkoročnega najema) in je v prvem polletju 2009 dosegla 18 % tržni delež. Omenjeni dobri rezultati sledijo tendencam iz leta 2008: prodaja znamke Citroën podjetjem se je glede na leto 2007 dejansko povečala za 10 % in je konec leta 2008 dosegla 17,5 % tržni delež.
Ker imajo profesionalni kupci – velike državne, mednarodne in javne institucije, leasingodajalci za kratkoročen in dolgoročen najem vozil, obrtniki in trgovci – zares posebne potrebe, je CITROËN konec leta 2008 na trg poslal izbor vozil AIRDREAM Business, ki je prilagojen njihovim potrebam in je hkrati tudi prijazen do okolja. Trenutno ga sestavljajo 4 družine vozil in 6 oblik karoserije:
* limuzina CITROËN C4 HDi 92,
* CITROËN C4 Picasso HDi 110 FAP s 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom,
* CITROËN Grand C4 Picasso HDi 110 FAP s 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom,
* limuzina CITROËN C5 HDi 110 FAP,
* CITROËN C5 Tourer HDi 110 FAP,
* in CITROËN C3 Picasso HDi 90.
Vozila AIRDREAM Business se ponašajo s stopnjo emisije CO2 do 140 g/km in s tem zmanjšujejo davek na vozila za podjetja. Prav tako imajo serijsko vgrajeno dodatno opremo, kot je na primer navigacijski sistem MyWay, pribor za prostoročno telefoniranje Bluetooth in pomoč pri parkiranju zadaj.
:emot112: