Je kdo izmed vas preiskusil grand picassa z bencinskim motorjem in ročnim menjalnikom, torej osnovno motorizacijo? Kako se obnese in kakšna je poraba?
Jaz ga imam naročenega (2.0 16v BVMP). Probal pa ga nisem, ker ga nikjer nimajo.
saj to je problem. Kupit avto iz prospekta, pa mi ni ravno nakup, kot je treba, bi hotel prej probat zadevo.
Sicer ne vem bencinarjev verjetno zelo, zelo malo prodajo.
Koliko časa boš čakal nanj?
Jaz sem se odločil za bencinski motor saj ?e sedmo leto vozim Xaro Picasso 1.8 16v - bencin in sem z motorjem zadovoljen. Je sicer res malo večja poraba kot pri Hdi motorjih. drugače pa so mi za C4 granda povedali, da je dobavni rok nekje 3 mesece (oprema confort, ?rna barva, paket zaznavanja, bluetooth, strešni nosilci, motor 2.0 16v BVMP bencin). Tako da ga prižakujem nekje v mesecu maju.
sam čakam na priložnost da sprobam grand pikasota, naj bi prišel naslednji teden 2.0 dizel z BVMP... šele nato ga lahko naročim, potem pa čakat :)
Lahko povem prve vtise od "tamalega" Pablota 1.8 16V. Razlika ne more biti prav velika, saj je C4GP le 40 kg težji od C4P. Res je, da ga pa lahko bolj naloži?.
Torej po prevoženih 600 km lahko re?em, da je motor čisto spodoben. :BigThumbs:
prvič je tih, pa tudi ?e ga počene? ne zveni kot, da hoče spustiti du?o. Navora je zadosti tudi za lenarjenje s prestavljanjem (se da peljati tudi 60 km/h v peti). Res pa je, da ?e hoče? takrat hitro pospe?iti ni druge kot prestava ali dve navzdol. ?e se ti ne mudi tudi gre, le da bolj počasi. HDI ju pa? pomaga turbina - ni kaj. ?e ga primerjam s testnim HDI 1.6, ki sem ga preizkusil za pol ure je prvo opa?anje bolj tiha vožnja (motor je do 3000 rpm skoraj nesli?en), pospe?ki so primerljivi, razen ?e hoče? pospe?it iz nizkih vrtljajev.
Na avtocesti je 4000 rpm v 5. prestavi okoli 135 km/h. Dosti ve? ?e nisem probal. To se ?e malo bolj sliši ampak ni neprijetno. Manjka mu 6. prestava, da bi križarjenje po avtocestah bilo ?e prijetnej?e.
Ja, seveda ?e najva?neje - poraba. Prvi porabljen tank 10l/100km :Hammer3: vendar 80% mestne vožnje (povprečna hitrost 40 km/h) in brez ti??anja. Zanimivo, da je potovalni računalnik kazal povprečje 9,2 l vendar sem naredil 563km in natankal 56l ??!
Lastniki HDI-jev se seveda krohotajo ob takšnih cifrah. Sam sem prej vozil JTD-ja (multiplo) vendar je razlika v nabavni ceni bila takrat le 1500 EUR pri Picassu pa je skoraj 3000. Ob slabih 20000 km letno se račun ne izide prav hitro. Predvidevam, da se bo poraba sčasoma unesla. :emot112: Ne vem pa ?e, kako se bo glede moči/navora/porabe obnažal polno naločen?
@abc, tudi pri dizlu se mi zdi, da potovalni računalnik močno la?e in kaže prenizko porabo.
Sicer je žal politika uvoznikamočno ?udna, tako, da bencincev ni nikoli na zalogi, ker menda vsi kupujejo dizle, le zakaj?
Jaz sem ga, na srečo, odpeljal direkt iz salona na Drenovem griču. Imeli so točno takega kot smo si šeleli (zlat Confort) in dali so ?e dodaten popust. Mi ni žal (zaenkrat).
Danes so me obvestili, da je končno po 3 mesecih in pol prispel v Slovenijo moj črni C4 Grand Picasso z bencinskim motorjem in robotiziranim menjalnikom 2.0i 16V BVMP. Še kakšna 2-3 dni je za počakat, da pride k nam v Mursko Soboto.
@ABC - po 2 mesecih - kaki so kaj vtisi in realna naračunana poraba tvojega bencinsekga Pabla?
Pa kaj še kaj drugega delate vi ko pa računate te litre gor pa dol?
Veš da ...
ampak me zanima - ker sem imel za približno enak $$ kot sem dal za C5 na voljo enega 1.8 benc Pabla (novega in Confort izvedba) - Pablo mi je lušten + uporaben avto - pa sem malo razmišljal tudi v tej smeri ...
samo je zmagala ljubezen do hidravlike
Včeraj sem prevzel svojega bencinskega Pablota. Prvi vtisi so zelo pozitivni.
Tu res ni za primerjati stare Xsare in novega Pablota. Tudi robotizirani menjalnik dela OK. Preseneča me pa motor, saj se da avto brez problema voziti pri nizkih obratih (cca. 2000 obr/min) tudi v peti ali šesti prestavi.
Zdravo,
moj bratranec je kupil Grand Picasso 2.0 tiptronic benicnarja. Sem ga mal vozil in sem kar navdušen nad njim priznam. Èeprav, v mojem C5 se skoraj spredaj boljše sedi + sem navajen hidravličarja. Drugače pa.. Citroen .. Love at first sight. Udoben, mehek... Tudi zadaj (čisto zadaj) sem ok sedel.
Menjalnik dela super, tudi ročno prestavljanje ni problema. Skratka.. Sem kar navdušen, čeprav nadalje ciljam spet na - C5 :)))
Citat od: Citroenovc;36183@ABC - po 2 mesecih - kaki so kaj vtisi in realna naračunana poraba tvojega bencinsekga Pabla?
Ja, malo pozen odgovor - nisem bil pozoren.
Po cca 7000 km je povprečje nekako okoli 9 l (mix mesto 20%-avtocesta 40%-cesta 40%)
Pod 8,6 ga nisem spravil - porabil je pa tudi 11,5 l - polno obtežen, s trugo in dvema kolesoma na strehi po večinoma avtocesti.
Podatki so izračunani ob tankanju, ker čarunalnik od avta to bolj "od oka" zračuna. Včasih bolj, včasih manj točno.