V?eraj sem prav ob branju ?ojkovega posta o nakupu berlinga razmišljal kako je z novimi citroeni in izgubo vrednosti čez nekaj let. Seveda se najve? zgubi pri avtih višjih razredov.
Preveril sem cenike modela berlingo, ki je nekakšen citro fenomen.
Nov je leta 1997 stal v osnovni verziji okrog 20.000dem. Model 1,4 bencinec oprema x.
Za te avte, ki so bili sprva ?e brez drsnih vrat ?e danes hočejo po 2000?, torej okrog dem 4000 ?e se prav spomnim?
Najcenejši je bil berlingo letnik 99 po ceniku januraja 2000, saj ni sta niti 16 tiso?. Danes je njegova cena ?e vedno od 3000 do celo 4500? (vir avto net).
Torej trditev, da nemec dobro drži ceno sploh ne velja ve?. ?e primerjamo recimo ?e cene modela Saxo okrog letnika 2000 nakupne in prodajne dandanes je bil nakup saxoja zadetek v črno.
Ni mi jasno, zakaj so nekoliko podcenjene Xsare? Tudi primerjava ZX vs golf je smešna, saj so citroenovi modeli skoraj zastonj. Ogromna je izguba vrednosti pri Hidravličarjih, ampak tega smo vajeni, morda je odločitev citroena, da ponudi C5 brez hidravlike pravilNaš
Na sploh citro mal?ki ob berlingu zelo solidno dr?e cene. Enako Xsara picasso, ki je včasih rabljena močno precenjena in se spla?a it v salon in novo vzet
Glede na tvojo analizo bi rekel nekako tako, da ceno držijo avti, ki so kupcem bili nekako najbolj všeč in s tem se je tudi poznalo na prodaji. Toliko bolj pa avto drži ceno, ?e jih je ve? na tr?i??u. Nekaj od teh modelov si tudi sam omenil.
Naprimer C6.....?e jo nekdo kupi danes jo bo čez leto dni lahko prodal oz. jo bo moral zeeelo po nizki ceni, ker je avto, ki ni ravno prodajni hit. čeprav avto je glede na tehnologijo in ostale blablabla hudo dober in lahko marsikateremu nemcu konkurira. Ampak tako pa? je, da bo leto dni star C6 takorekoč zastonj glede na njegovo kupno ceno. Tako pa? jaz predvidevam.
Hja, C6 bodo, stari kake 3 leta, verjetno precej cenejši od novih - za kakega takega 2.2 HDI bom jaz kasneje verjetno kar precej zainteresiran.
?e bodo ?le pa finance na bolje, pa 2.7 HDI oz. novi C5, s hidravliko seveda. ?e bo denar, tudi nova.
@hadei mene zanima tudi nihanje cen in popusti, ki so se nekoč delili na star letnik, potem pa naj bi prišlo do zamenjave in naj bi upoštevali modelno leto. Med nami, torej kupci pa nekako ?e vedno velja nepisano pravilo, vašen je letnik, prva registracija ipd nas ne zanima.
Seveda se z letniki in odvisno od dr?ave kjer je vozilo prodano menja tudi nivo opreme.
V priponkah so cene Berlingov leta 1997, aprila leta 1999, janurar 2000 in januar ponudba vozil iz zaloge letnik 1999
V priponki je račun mojega AX-a. (ki čisto mimogrede danes praznuje 15-to obletnico prve registracije :BigThumbs:)
Sicer je to bila cena za zaposlene v Cimosu, zato je tudi dober popust zraven. Zdaj pa lahko vidite koliko je izgubil ceno v petnajstih letih :-)
LP
Goran
Dodal bi to, da cene držijo predvsem uporabni avtomobili, po katerih je večje povpraševanje (sicer je pa tega pleha ?e povsod preveč). Tu je tudi razlaga zakaj Xsari pada cena, XP in Berlingu pa se drži. Navadna Xsara je za družino skoraj da neuporabna, ostala dva pa sta hit v uporabnosti. Saj podobno je tudi pri drugih znamkah - manjši monovolumni avtomobili kar lepo držijo ceno. V zadnjem času pa tudi zelo lepo gredo v prodajo novi Opel Vito, Renault Trafic,... v pasenger izvedbi.
Lp ?ojko
cene modela Xsara ob predstavitvi leta 97 se jih ?e dobro spominjam pred salonom merkur v kr, lepa prireditev, se mi zdi da sem vozil 1.4, potem nekje leta 99 in povsem proti koncu 04, so bile samo ?e exlusivke
Xp in njene cene na začetku prodajne poti
primer dostavnika in cene leta 01
Cena Xantie je 1999 bila verjeto nekje okrog 32.000 DEM, sedaj pa vemo kako ceno ima
@deyo, saj to ni neki dnar samo 16.000?. Torej izguba je le okrog 13 jurjev
A so kje na internetu Slovenske povpre?ne pla?e za leta nazaj?
Zanima me koliko pla? je bilo takrat potrebnih za en spodoben avto in koliko danes?
LP
Goran
Citat od: Gox;23103A so kje na internetu Slovenske povpre?ne pla?e za leta nazaj?
Zanima me koliko pla? je bilo takrat potrebnih za en spodoben avto in koliko danes?
LP
Goran
To je bilo zadnjic v Financah. V bistvu se nam je vse full podrazilo, edinole za pleh (primerjan je bil Clio) delamo v povprecju manj casa ...
Zdaj smo verjetno spet na nivoju zpred 15 let, ko je bilo zaradi takratne izgube ju?nih trgov veliko firm v stežaju in je vladala gospodarska kriza. Danes smo menda v vzponu, gospodarstvo je, delavske pla?e pa ne. Nih?e ve? noče delat, uva?amo ceneno delovno silo
3x hura za jan?o, bajuka...
Jebe* jim **...
C3 leta 04
C4 picasso in grand pic