Živjo, gre za c4 grand picaso 2.0 150 konjev 2015 letnik. Zadnje dve menjave motornega olja me je spremljal varni način vožnje. Po približno 13.000 km od zadnje menjave motornega olja me je vrglo v varni način vožnje. Peljal na pooblaščeni servis, kjer so dejali, da je motorno olje slabe kvalitete in ga je potrebno zamenjati. Zamenjali olje, filter, na računalnik in se spet vozimo. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo mogoče obrazložitev zakaj se to dogaja? Prej sem preventivno menjal olje na 15.000km, avto je prvi lastnik, redno servisiran na pooblaščenih servisih, prevoženih cca km 250.000.
Sori, ampak jaz ne kupim take razlage.
Zanima me če ima kdo podobno izkušnjo. Avto ima tipalo,senzor, ki meri kvaliteto olja( so mi razložili na servisu in ko ta senzor zazna (ne spomnim se) preveč ali premalo nekaj, ga vrže v varni način in potrebno je zamenjati motorno olje). Mislim, da se je začelo to dogajati po prisilni regeneraciji, ko je računalnik javljal napake glede izpušnih plinov, ( verjetno nima veze, napišem pa vseeno).
Kakor imam info meri tipalo ogljik v olju, te motorji so tudi v kombijih. Res napredek, da te pri intervalu menajve 30.000 vrže v varni način pri 13.000 prevoženih km. Tudi jaz ne razumem te pogrutavščine, kakšen mehanik??
Kakšen je pa režim vožnje? Dolge relacije, al veliko kratkih?
V večini dolge relacije, cca 15 krat na mesec po eno uro v vsako smer ostalo pa kratke, lahko bi rekel mešeno. Se pa kakor imam informacijo to dogaja tudi kombijem s tem motorjem.
Z dobrim (!) mehanikom preglej motor. Imel podobne težave - lahko, da je kaj drugega narobe, kar povzroča tako hudo degradacijo olja.
Izklopi senzor, pa je.
Verjetno je podobno pri vseh motorjih z 250tkm, le da nimajo senzorjev,... in menjaj olje na 15tkm kot si ga do sedaj pa bo. Tu si boš samo nepotrebne stroške delal.
Tudi kvaliteta goriva dosti vpliva na to.
Po opravljenih nekaj pogovorih z raznimi ljudmi kateri se ukvarjajo z avtomobili, mislim, da prihaja do slabšanja olja zaradi neopravljanja regeneracij. tako, da bom sedaj vsak mesec opravil dve daljše vožnji po avtocesti (namesto po ovinkih :) ) pa bom videl kako bo z oljem in menjavo. Če ima kdo še kakšno idejo pa prosim, če jo zapiše.
Pri Jerovšku priporoča čiščenje dpf filtra. Hm.
En najbolj renomiranih Citroen servisov z daleč največ izkušnjami,...
Pokliči še Autonova (Vlado) za drugo mnenje pa boš vedel.
Citat od: ErazemP5 dne Maj 07, 2025, 02:00:26 POPOLDNE...
Če ima kdo še kakšno idejo pa prosim, če jo zapiše.
...
Oglasi se pri mehaniku, ki Ti lahko pove kdaj so se delale regeneracije in kaj pravi DPF (koliko je zabasan)
Očisti DPF (če bo mehanik sprožil čiščenje se bo potem videlo ali ga očisti ali ne, če ga ne bo, bo mehanik verjetno predlagal čiščenje DPF filtra pri nekomu, ki se s tem ukvarja)
S čistim filtrom se voziš nekaj tisoč km in se oglasiš (ali si pa naštimaš sam prek OBDja) na pregled stanja - vidiš kaj je bilo z regeneracijo, v kakšnem stanju je DPF
Če bo takoj spet sranje - se odločiš ali boš iskal vzrok, ali se ga boš znebil (DPFja namreč) ...
Net je poln opisov problemov z DPFji, pa kaj se lahko zgodi, vsak bo gonil svojo, odločil se boš Ti s svojo denarnico in glavo ...
Fajn zrihti, pa ne čakaj, če je filter švoh (oz v tem primeru premočan/zabasan), si lahko fejst škodo narediš s tem ...
Živjo, na pooblaščenem servisu izmerili zamašenost filtra delcev s sajami 9 %. Tako, da DPF je OK, iščemo dalje.