Pozdravljeni,
Citroën C4 Grand Picasso 2016 1.6bhdi avtomatik 85kw.
Težava, ki se pojavlja je, da se občasno preden prestavi menjalnik v višjo prestavo sliši čuden mehanski zvok oz. ropot (čohaje, kot bi nekje nekaj drgnilo) pri tem pa avto cuka preden prestavi.
To se običajno dogaja pri počasnem pospeševanju oz. pri pospeševanju v klanec, sploh kadar je avto bolj obremenjen ter predvsem v poletnem času, ko so zunanje temperature višje.
Pravkar je bil narejen velik servis in menjano olje v menjalniku, kar težave ni odpravilo.
Morda kakšna ideja, kje bi lahko bil vzrok?
Kakšne imate pa kaj izkušnje s tem vozilom nad 200.000km. Namreč moj ima 180.000 in sem imel že kar nekaj stroškov (menjan celoten AdBlue sistem, počena glava na motorju, izlitje hladilne tekočine, ...). Je bolje prodati ali še gre voziti kakšnih 100.000km, saj sem pravkar opravil velik servis in menjal vse 4 diske?
Hmm, malo starejši avti so bili nekje za 200 jurjev, malo mlajši za 150, sedanji pa se približujejo bolj 100tim, kar pomeni, da se nekje pri teh kilometrih začnejo večje zadeve in ko jih odpraviš imaš običajno še nekaj časa mir. Vprašanje pa je kaj so to vse večje težave in kdaj jih je konec.
Kdo ti je pregledal menjalnik? Običajno se pelje k kakšnemu dobremu mojstru za avtomatske menjalnike. Citroen več kot menjave olja, update najnovejši software, morda hidroblok nima kaj naredit.
2016 je še ok. Od 2020 naprej se šele izdeluje pravi krš.
Drugače pa dobro narejen avto naredi 500.000km in zdrži 20 let, brez večjih nepredvidenih stroškov.
Nas pa zdaj zgleda navajajo, da se bo to skrčilo na 100.000 in 5-10 let.
Treba nekako naredi električne igrčke zanimive in tudi to je eden od načinov.
Menjalnik je res zaenkrat pregledal klasični mehanik in omenjal morebitne težave s pritiskom. Očitno ga bo res bolje peljati strokovnjaku vendar po telefonskem pogovoru z enim izmed njih je zaznati, da je potrebno menjalnik razdreti in iskati vzrok za težavo, kar pa zagotovo zopet ni majhen strošek.
Ker nisem zasledil podatka mislim, da je prvo treba ugotoviti ali gre za klasičen avtomatski menjalnik ali za robotiziran.
Citat od: alan30;286778Ker nisem zasledil podatka mislim, da je prvo treba ugotoviti ali gre za klasičen avtomatski menjalnik ali za robotiziran.
Gre za klasičen avtomatski. Mi je pa precej sumljivo zakaj se to dogaja samo ko je avto obremenjen oz. bolj izrazito pri vožnji v klanec
V klanec in obremenjen pomeni, da se čez menjalnik prenaša večji navor. Ali drugače, takrat je menjalnik najbolj obremenjen.
In povsem normalno je, da se takrat pokažejo težave.
Kolikor je meni znano, so 1.6HDI 114 in 116 ps robotizirani, 120 ps pa klasičen avtomatik.
Lp
Bojan
To ne vem, ampak ta bi naj bil avtomatski. Ima posebej P, oznake pa so R, N, D menjano je bilo tudi olje, tako da ne bi rekel, da gre za robotski. Nekako imam v mislih, da robotski nima D ampak še neko drugo oznako. Tudi prestavlja veliko lepše in skoraj neopazno.
Je pa vprašanje, če bi update software kaj spremenil glede na to, da drugače prestavlja lepo in so težave samo ob večji obremenitvi.
Jaz bi avto peljal k najboljšemu pooblaščencu v splošen temeljit pregled in se nato odločal naprej.
Citat od: Èojko;286791Jaz bi avto peljal k najboljšemu pooblaščencu v splošen temeljit pregled in se nato odločal naprej.
Dva sem že klical. Eden me je napotil strokovnjaku za avtomatske menjalnike, eden pa bi mi računal diagnostiko 80€, tako da bi mi avtomobil priklopil na računalnik in poiskal napako. Vendar računalnik sploh ne javlja napake, tako da že ni neke elektronske narave.
Očitno bo treba menjalnik razdret in najti rešitev.
Na začetku si omenil počeno glavo 1.6hdi
Kaj se je pa vozilo, vleklo s tem avtom?kljuka?
Kilometri realni?
Èe ne veš na večino odgovor, potem prodaj s takim menjalnikom in popustom. Servis za menjalnik ti zna čojko povedat cifre, ampak znajo presegat ceno avta..
A
Citat od: antasi;286829Na začetku si omenil počeno glavo 1.6hdi
Kaj se je pa vozilo, vleklo s tem avtom?kljuka?
Kilometri realni?
Èe ne veš na večino odgovor, potem prodaj s takim menjalnikom in popustom. Servis za menjalnik ti zna čojko povedat cifre, ampak znajo presegat ceno avta..
A
Sam sem lastnik od leta 2020 oz. od 120.000km dalje. Nikoli nisem nič vlekel, je pa res, da ima avto kljuko, torej predvidevam, da se je v preteklosti tudi kaj vleklo.
Avto je iz Belgije, pred nakupom so pri pooblaščeni avto hiši preverili kilometre glede na redne servise in podatke in mi zatrdili, da so realni. v 4 letih cca. 120.000.
Sem upal, da bo kaj manj kompliciranega. Se bom zapeljal še do mehanika, ki se ukvarja z mehatroniko in videl kaj ma čaka.