Marca letos sem si nabavil novejši model c4 grande picasso letnik 2016 vse lepo in prav imel je vse papirje o rednem vzdrževanju na 180k menjani vsi komplet jermeni vodna pumpa, avto super udoben oprema skoraj vsa usnje, gretje sedežev, masaža itd. No da malo začinim vse skupaj včeraj zvečer se odpravim v avtopralnico in ravno pred vhodom noti avto brez razloga cukne in ugasne. Seveda na hitro probam se enkrat vzgati ni šlo porinem avto na prvi parkirni prostor odprem pokrov motorja ni jemena ki poganja altelnator klimo in ostale zadeve. V trenutku me spreleti mrtvaški hlad in nekaj zapeče v zadnjem žepu kjer se je nahajala denarnica. Seveda pokličem asistenco naložimo in avto dostavim do mehanika ura dostave cirka 1,00 zjutraj. Èez noč sicer nekaj očenaših in zdrava marij zmolim za najboljši možen scenarij a zgleda sem premalo v cerkev hodil, da bi kaj pomagalo. Rezultat je zablokiran kompresor klime je prekuril jermen ki ga je super konstrukcijsko urejen motor potegnil v predel zobatega jermena, ki je prav tako odšel v večna lovišča, tako da je rezultat najsalbši možni kar si ga lahko zamislim. Trenutno sem v fazi razmišljanja ali nabaviti nov rabljen agregat ali popraviti obstoječega, ki je načeloma deloval do omenjenega dogodka brez pripomb. Motor je pa 2.0 hdi 150hp avtomatik. Ob dogodku je avto inmel na števcu 202000km. Kaj se bo dogajalo naprej pa seveda sproti javljam.:funny34d::argue1:
Ali pri tem motorju tak dogodek polomi ventile oz. poškoduje motor?
Alan30 ti pa res nimaš sreče z Citroeni že Berlingo ti je pil živce. Sedaj pa še c4P.
ce je kot pri starih HDI motorjih je rešljivo brez velikih stroškov
Citat od: alan30;282675zablokiran kompresor klime
In ti prej nisi slišal nobenih čudnih zvokov iz motornega prostora - da nekaj drgne, drsi, cvili?
Ničesar v prostem teku je samo ugasnil in to je bilo to. Nobenega najmanjšega zvoka ali kaj podobnega.
Dobil okvirni predračun za obnovo motorja, notri je všteta še menjava olja v avtomatskem menjalniku in zamenjava zadnjih zavor znesek skromnih 3500€.
Kateri servis? Vprasaj se Jerovska koliko vzame.
Ja, tole z motorjem ni luštno. V vsakem primeru si ob vsaj ta denar. Popravljaš ali prodaš takega.
Èe si z avtom zadovoljen in zadovoljuje tvoje potrebe ga zrihtaj. Pooblašcenec zna bit v tem primeru zaradi popusta na otiginal rezervne dele konkurenčnejši.
Bom preveril a močno dvomim, da bo cenejši. Mi pa avto popravlja kolega, mehanik, ki, si s tem sluzi kruh in mu zaupam.
tokrat se strinjam s Èojkom, edino urna postavka bi v primeru, da gre za zahtevnejše popravilo lahko bila višja: Upoštevaj tudi, da uradni servis stoji za tem kar se naredi, torej imaš garancijo
Bom definitivno vprašal pri Jerovšku in v Avtohiši Moste, koliko bi to prišlo na uradnem servisu.
V Avtohiši Moste ne vprašaj.
Morda še Trobec, Merlak,...
se strinjam z Andražem. Osebno bi rekel Jenko, Jerovšek, Kos odvisno kaj je bližje. Sigurno so vsi veseli, ko nekdo pride za predračun spraševat.
Osebno bi dejal, da nekdo ki je redna stranka in nekdo, ki pride le ko se stori večja napaka pri meni ne bi imela isto ceno
Nabavi drugega škoda čakanja, in živcev. Èakal boš več kot mesec dni ali dva. Sploh ti ki se imajo za velike serviserje boš pri njih čakal ker si nepomembna stranka brez prioritete torej izven garancijskega roka. Računaj da so najpomembnejši tisti z garancijskimi rednimi servisi olje filtri ipd. Ostale stranke če so so ko so. Èe jih pa ni pa še toliko bolje.
Nevem, vendar tukaj bi rekel da ima pooblasceni servis prednost ker so verjetno ze obravnavali tak primer in lahko bolj tocno ocenijo kaj in kako.
Zadeva je sledeča Jerovsek čez prst cirka 1500 do 2300 notri ni vstetega kompresorja klime plina, ki jenprinteh novih avtih drag, ko žafran. Avtohiša moste niti priblizne stevilke koliko bi nanselo. So pa povedali, da se dobi nov tovarnisko obnovljen motor za polno ceno 3500€ 30% skonto 2450€. Ker pa dejansko tudi kolega ni razdiral glave je zgolj okvirno s se nekaj rezerve povedal okvirni znesek. S tem, da pri kolegu se bo menjalo še olje v avtomatskem menjalniku komplet zadnje zavore obe sprednji roko gumice so že lepo napokane. To je skrajni znesek, ko bo motor dejansko narazen pa se bo videlo kaj je poskodovano in kaj je ostalo celo in se bo sproti racunalo koliko € bom lažji. Tudi pri kolegu imam garancijo in mu zaupam ima znanje in izkušnje. Bom pa sproti posodabljal temo.
Pri tovarniško obnovljenenem motorju ne veš kaj je bilo v osnovi z njim in potrebno je prišteti še cca. jurja za zamenjavo + ne vem kako je z jermeni ipd. kar je pri tebi novo.
Jaz bi definitivno šel v popravilo obstoječega in to pri Jerovšku, če ti je povedal tako ceno. Tisto olje v menjalniku, zadnje zavore in gumice so od 100€ do max. 200€ z delom. Kompresor klime se da popravit, dobit obnovljenega, plin pa spet ni taka reč,... vprašaj za novega s popustom pri Jerovšku,... definitivno boš ugodneje in sigurneje prišel skozi.
Evo da malo osvežim temo. Motor je razkopan deli so naročeni. Je pa zanimivo, da ni polomilo klackalic, kot jih ponavadi. Vsaj na dveh cilindrih so ventili fasali bližnje srečanje z batom, v glavi sta obe odmični zamaknjeni. Je bilo pa čisto po naključju ugotovljeno, da je tesniko gleve bilo prav tako fuč in je že lepo kapljala hladilna tekočina v en cilinder. Nadaljevanje sledi.
Evo malo osvežitve teme. Končno v petek pridejo še zadnji kosi in sicer izpušni ventili, ki jih nihče nima na zalogi zgolj naročilo i čakanje do meseca dni. Se jih sicer dobi na uradnem servisu po ceni 48 eur za komad minus 30% popust cirka 33 eur kar je še vedno mnogo preveč. Èe bo vse po sreči končno zopet v svoji gajbici z delno obnovljenim srcem.
Veš razlog zakaj se je to zgodilo? Zakaj se je "razletel" motor.
Ko se je meni podrl motor pri 275000 km, sem zvedel, da se to pri RHR motorjih ne dogaja in da je to izjema. Se pravi smola. Je pri tebi ista zgodba?
Na sumu imam da je bil avto pri prvem lastniku poškodovan po spodnjem delu karter, poškodovana je bila tudi jermenica klime, ki je bila pri meni menjana z novo a mi ni na kraj pameti padlo da bo zadeva zablokirala pa še to brez vsakršnih simptomov, kot je cvileč jermen ali kaj podobnega nič zgolj ugasnil je. Kaj čem sedaj je kar je zadeva bo popravljena in avto bo pri meni še lep čas. Ko je takole razdrt se menjjo še roke ker se že vidi da je guma počasi napokana zadnje zavore, ki so na koncu menjalnik olje v glavnem vse kar je vidno obrabljeno in je za zamenjati.
Citat od: andraž;282970Veš razlog zakaj se je to zgodilo? Zakaj se je "razletel" motor.
Ko se je meni podrl motor pri 275000 km, sem zvedel, da se to pri RHR motorjih ne dogaja in da je to izjema. Se pravi smola. Je pri tebi ista zgodba?
Nevem če je glih izjema... Kolegu se je ista stvar zgodila pri manj kot 200k...
CitatVeš razlog zakaj se je to zgodilo? Zakaj se je "razletel" motor.
....kaj,ni v prvem postu dovolj v detajle to razloženo...!?
Končno so pispeli še izpušni ventili, tako da gre avto v ponedeljek končno v sestavljanje skupaj.
Končno gre projekt popravila te moje nesrečne nepremičnine proti koncu. Nabava novih delov je pa tak projekt da se zjokaš. Nadomestni deli so nabrani po celi evropi malo tu malo tam. V večini primerov zalog ni in se jih čaka in čaka narediti pa nimaš kaj. V glavnem v nedeljo je motor zopet oživel in lepo prede kot je pred nesrečnim dogodkom.:BigThumbs:
:emot112::emot112::emot112:
Lepo! :BigThumbs:
Kako si šel pa finančno skozi?
Finančno še nismo prišli do tega dela.
Evo dnes sva z mehanikom še olje v avtomatskem menjalniku zamenjala, natočila adblue in končno sem se odpeljal, računa še nisem dobil.
Sem pozabil napisati končni račun je bil 3500€. Od takrat sem naredil cirka 7000km avto dela bp upam, da bo tako tudi v bodoče.
Kjer sadomazohist sem jaz res včeraj se vračam iz BIH in na lepem brez vseh opozoril na avtocesti sredi Hrvaške moja jebe.... kapelca ugasne in ne vžge več obrača a ne oživi. V glavnem cela procedura asistenca hvala bogu, da jo imam privlečemo avto do mehanika in zopet se začenja kalvarija kot pred slabimi dvema letoma. Na hitro avto je brez kompresije sum, da je ena od šob delovala nepravilno in povzročila poškodbo bata ni pa še točno diagnosticirano. V glavnem tole bo verjetno moj zadnji citroen. Nadaljevanje sledi.
Kot razberem iz prejšnjih postov, ti je prejšnji lastnik podturil avto z zgonjenim motorjem, vprašanje ka jse je prej dogajalo z tem motorjem.
Ti pa si pač naletel na tak avto.
Slabo si razbral. Avto je bi kupljen v avtohiši, z vso znano zgodovino imel je enega lastnika v Belgiji. Prvič je zaradi okvare kompresorja klime prišlo do trganja jermena, ki ga je potegnilo v predel z zobatim jermenom in posledično so se srečali ventili in bati. Nato je bilo vse kar se tiče zgornjega dela motorja zamenjano z novimi deli. Avto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj. Pogovarjal sem se z Jerovškom in je rekel, da so tej motorji dejansko imeli težave z zobatimi jermeni in ne priporoča nič drugega kot original zobati jermen. Moj je bil od continentala. Sicer obstaja majhna možnost, da se ventili in bati niso srečali in bo dovolj da se motor zopet, da v fazo in nov seveda original jermen gor in avto dečipirati nazaj na tovarniške konje.
Da je avto kupljen v avto hiši ni nikoli 100% da je vse kot je razvidno iz servisnih papirjev. Je pač rabljen in tu pač "tvegamo"
Ja to je dejstvo, pregledaš pač vse maksimalno kar lahko. Tudi nakup novega ni zagotovilo, da boš imun pred okvarami.
Citat od: alan30 dne Avgust 25, 2024, 07:18:28 POPOLDNEAvto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj.
Citat od: alan30 dne Avgust 25, 2024, 07:18:28 POPOLDNEAvto je normalno deloval nadaljnih 30000km sedaj pa na hitro naj bi zopet pobralo nekaj zob na zobatem jermenu, ki se sicer ni strgal a je zagotovo zopet vdarilo skupaj.
Čaki ...
... avto si pred 30 kkm totalno spedenal. In v teh 30 kkm je "nekaj" šlo spet tako narobe, da je jermen že oguljen - da mu je pobralo zobe?
Tuki nekaj ne štima - če nek "dogodek" pobira zobatemu jermenu zobe - je nekaj še vedno narobe - ok - teoretično je možno, da imaš tako zanič jermen - ampak potem se je za vprašat kaj je nabavljal mehanik?
OK, po naravni razporeditvi je seveda možno, da imaš smolo in si dobil "tisti 0,01%" zanič jermen ...
... a se je med temi 30 kkm kaj zgodilo?
A samo Ti voziš ta avto? (da nekdo drug, ki vozi, dela nekaj vesoljsko narobe?)
A ima avto avtomatiko/robota ali ročni menjalnik?
Težko si predstavljam kako se tržejo zobati jermeni - to se mora vendar nekaj dogajat močno narobe v neki komponenti ...
... drugače pa razumem mehanike tu - k njim vozijo avte, ki nucajo servis, vedno bolj se zanemarja preventivne posege, posledice pa nosimo lastniki. (da ne govorim o noriji proizvajalcev s servisnimi intervali ...)
Koliko je sploh razlika v ceni med original predpisanim jermenom in Continentalom? - Če je cena sploh razlog - ali je j*** z dobavo?
Upam, da hitro in po razumni ceni poštimaš - a si se že kaj zmenil?
Kolikor sem uspel zvedeti od Jerovška se je pri teh novejših 2.0 motorjih dejansko dogajalo, da so jermenom odleteli zobi zato je potrebna montaža originalnega jermena, prav tako so zelo občutljive visokotlačne pumpe, ki lahko zablokirajo itd. Nadomestni deli so bili kvalitetni saj se ni šparalo. Jermen je bil Continentalov razlika v ceni med originalom pa je ogromna, če bi vedel, da mora biti za ta motor original bi ga zagotovo nabavil. Nič gremo dalje denar se mora obračati.
uf, drage so te citroenove šole ...
A boš kar pri Jerovšku poštimal - že veš v kakšnem stanju je motor?
Malo posodobitve teme. V glavnem na cca 10ih cm je na jermenu pobralo zobe preskočil je za tri zobe ravno toliko, da je spet usekal skupaj. Kaj bom naredil še ne vem.
o prekl* sra*!
A Ti je servis kaj ponudil menjavo motorja? (za tovarniško obnovljenega)
A nebi stopil do mehanika, ki ti je to popravil in bi malo predebatirala to temo. Saj je na storitev garancija in če ti je vgradil ne dovolj kakovosten jermen, naj pokrije nastalo škodo.
Razen, če si sam navlekel vse rezervne dele.
Je avto tam pri njemu se pogovarjamo kako in kaj. Slabi dve leti je od prejšnjega popravila tako da neka garancija mislim, da ne velja več. Absolutno se bo nekaj dalo dogovoriti.
No pa, da nadaljujem tole mojo zgodbo. Očitno bo spet obveljalo reklo, da včasih je vseeno dobro poslušati koga in ne delati po svoji vesti in glavi. Ker sem si danes vzel čas sem malo raziskoval kako bi zadeveo s tem mojim motorjem uredil. Prvo sem se lotil iskanaj rabljenega motorja, misija nemogoče, dobil dve ponudbi za nov motor 4700€ nato druga opcija 3700€ tovarniško obnovljen in ker vem, da je bilo nekaj komentarjev tukaj pelji k Jerovšku sem se zapeljal tja sicer je že vse vedel ker sva se nekaj časa nazaj o tej moji zadevi ze pogovarjala, pa sem bolj iz firbca kot zares vprašal koliko cekinov mi vzamejo pri njih, odgovr cca 1500€ mi je ob enem poskočilo srce in ratalo slabo, ker vem koliko sem dal zadnjič za popravilo. V tolažbo mi je to, da dejansko je bilo potrebno takrat glavo motorja pri meni sneti saj je začela puščati hladilna tekočina v enega od valjev. Drugače pa pri tem motorju, če pride do srečanja ventila in bata ne pride do zvijanja ventilov, ker se deformila klackalica ali pa obrne odmična gred v glavi. V glavnem danes bo avto dostavljen k Jerovšku in gre po hitrem postopku v delo kako se bo zaključilo pa seveda napišem.
ps. Evo vsi, ki ste svetovali Jerovška si lahko date duška in me skurcate se posipam s pepelom.
ma kaj ...
"ko priznaje, pola se mu oprašta" (ali kako že rečejo naši nekdanji bratje?)
upam, da fejst porihtaš, pa da bo potem več sreče z motorjem.
Je pa tudi mene presenetilo - sem pred časom govoril s svojim mehanikom, ki je imel odprt motor od nekega avta na servisu, pa sem firbcal in ga gnjavil, pa sva prišla do resnih popravil in me je malo iznenadil, ko je rekel, da tega niti ne dela več, ker je drug motor cenejši. In mi je potem opisal to zgodbo z menjavami motorjev - se je pač pojavil dobavitelj, ki to lahko zagotavlja za normalen denar, tega pa še pred nekaj leti ni bilo in nekako nisi imel možnosti da se tako rešiš ...
... saj se je tudi marsikaj drugega spremenilo v zadnjih letih.
Cene motorjev so poletele v nebo tako, da je včasih sploh vpršanje, če je ekonomska računica menjati cel motor ali je bolje popravljati obstoječega.. No pri meni je itak ta računica že mimo tako karkoli bom naredil bo tale voz pri meni do bridkega konca, ker se mi ga ne splača prodajati. Se pa tolažim, da prvič dobro, da smo sneli glavo ker je dihtunga glave že bila načeta in je lepo hladilna tekla v en cilinder. Jerovšek pravi da cca 14 dni in bo avto fertik, že odštevam dneve.
Jaz bom temu Jerovšku spomenik postavil, zdej pa res ne vem a oni tam čarajo ali avte šraufajo. V ponedeljek so zaceli danes ravnokar me klicejo avto je fertik plus se dodatno sem narocil, da radio ne lovi dobro. Vse so uredili živi norci so res v pozitivnem smislu. Cena po vsem sranju, ki sem ga imel normalna celo zelo nizka za pooblaščenca 1650€.
Veliko avtov prešraufajo zato bolj rutinsko najdejo napake in jih tudi bolj rutinsko odpravljajo.
Nekajkrat se mi je zgodilo, da je avto sporocal vse mogoče napake, tudi nehal delovati. Vzrok je bil v malih napakah (odpoved senzorja, skurjeno ohišje varovalke ipd.), kar so takoj ugotovili in uredili. Brez ugibanja ali nepotrebnega menjavanja delujočih komponent.
V glavnem vzrok je bil da sta obe odmične v glavi štekali oziroma nista se vrteli kot bi se morali, na moje vprašanje če je kriv mehanik, ki je prejšnjo rundo zadevo zložil skupaj so mi odgovorili, da ne. Je pa povedal, da če sem prav razumel, da imajo neke parametre kako in kaj morajo imeti odmične odstopanaj v ležišču in pri meni dejansko niso bili parametri v mejah normale, se pa to težko vidi na občutek, vsaj tako sem jaz razumel kar mi je razložil. Dejansko je pokrivilo klackalice tako da se tudi odmični nista zavrteli in je večino motorja tokratni preskok jermena preživelo brez posledic. Sedaj pa upam, da je ta kalvarija za menoj in da bova s picassotom še dolgo nabirala kilometre.
Naj laufa.
Če je zložil tako, da ni bilo v parametrih je že vsaj delno kriv.
Bova že skompenzirala z mehanikom glavno, da sedaj zadeva deluje tako kot mora.
Pa imamo spet novo težavico, ko avto vžgem se začne motor zaletavati dokler mu rahlo ne dodam gasa. Pri menjavi naftnega filtra so bili v ohišju opaženi opilki in takoj je padel na sum okvare ali pumpe v rezervarju goriva, visokotlačne pumpe in posledično zabasanih šob z opilki. Avto je pri mehaniku, da se opravi dokončna diagnoza in seveda popravilo. Kako lepo tale moj vozek skrbi, da nimam preveč denarja na zalogi.
o sranje - upam, da hitro in ugodno poštmaš.
Poročaj kaj bo ...
Ne vem zakaj se ne držiš Jerovška.
Citat od: Čojko dne Maj 06, 2025, 09:01:02 DOPOLDNENe vem zakaj se ne držiš Jerovška.
Ker dvomim, da Jerovšek sam obnavlja šobe.
Alan30 zadnjič pa si mu hotel spomenik postavit, :)
1. ne veš od kod opilki
2. original filter oz. enakovreden nadomestek ti opilkov ne bi spustil skozi. Zato je tam.
3. Jerovšek zrihta vse. Če ne sam, pa z zunanjimi preverjenimi sodelavci.
4. Na delo in material ti da garancijo
5. Definitivno bi imel več denarja če bi hodil zgolj in samo k Jerovšku npr. za vsako malenkost, ne pa da razmišljaš, se jebeš in iščeš ugodne rešitve kdo ve kje.
Ali nimaš že dovolj izkušenj/šole s tem?
V razmislek.
Dobro zrihtaj.
Še noben filter ni zadržal tako majhnih delcev. V glavnem zadeva je urejena in motor spet lepo mirno teče. Imam pa eno zanimivo težavo in sicer zadnjih stekel se ne da odpreti niti zapreti na obeh stikalih na zadnjih vratih. Na voznikovem stikalu dluje vse normalno. Tipka za zakle zadnjih stekel tudi ni vklopljena. Priklop na računalnik ne pokaže nobene napake. Kaj za vraga bi lahko bilo narobe.
Od kod pa so prihajali opilki?
Pumpa v rezervarju.